Partyflock
 
Forumonderwerp · 899715
 
wie van jullie zijn boven de 30 en zitten ook dagelijks hier op pf?
Uitspraak van blije eikel op dinsdag 26 december 2006 om 00:51:
ik mag ze niet

Zo hee!:O

Nou ken je vertelle die 30 plussers die kenne feeste, en je hebt minder gezeik met ze dan de 'jonkies'...:D

Ik vinze Koel dus...:D:D:D
 
Uitspraak van -=[*TeRRa||TeKK*]=- op zondag 28 januari 2007 om 10:30:
Nou ken je vertelle die 30 plussers die kenne feeste, en je hebt minder gezeik met ze dan de 'jonkies'...

Gelijk heb je! (Y)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 januari 2007 om 09:54:
wat jullie allemaal bezig houdt.

Ik doe nog regelmatig mee :yes:
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 januari 2007 om 09:45:
Gelijk heb je!

Jah heb het mee mogen maken op mijn beste feessie ooit...:D

Dat was een Oldschool feessie in Hemkade Zaandam...:bounce:

Heel veel mensen van de 'oude garde' en gewoon beregezellig, een sfeer die ik nog nooit meegemaakt heb op een feessie...:O

Egt super, die 'ouderen' lopen tenminste nie gelijk te bleren als je ze perongeluk aanstoot met je vage harses of ze perongeluk aankijkt, wat heel normaal is, mensen maken nou eenmaal oogcontact...;)
Nee als dat gebeurde kwamen ze naar je toe, een praatje maken en een biertje drinken met elkaar, gewoon onbezorgde gezelligheid, HEERLIJK!!!:respect:

Gewoon allemaal met elkaar feesten en mekaar nie raar aankijken omdat men 'raar'was of buiten de boot viel, zo van: Moet je die eens zien, die ziet er ook nie uit...:frusty:

Nee, je kon lekker jezelf zijn, en lekker gek doen zoals je dat zelf wou zonder dat je stom aangegaapt werd, en áls mensen naar je keken, was het alleen maar omdat ze het leuk vonden om te zien hoeveel plezier je had en hoe lekker gek je deed!(Y)

Dusse... Toppie!:D
 
Bijna elke dag op pf... nog geen 30 maar het gaat hard :( (of begint het leven dan pas :P )
Uitspraak van Tic Tac Hooligan op zaterdag 20 januari 2007 om 17:34:
Mentaal voel en gedraag ik me nog als een 20iger

me too;)

*net 30 geworden*
Uitspraak van master off disaster op zondag 24 december 2006 om 15:25:
36 en voel me net 20

Geef mij die zalf


Ken wel poeder met dergelijk gewenst gevoel als gevolg ;p
Whehehehehe

Tja....alleen de dag erna hé....


kadaverisatie :rot:

:D
Uitspraak van Jootje Beton op donderdag 1 februari 2007 om 01:26:
Tja....alleen de dag erna hé....


kadaverisatie

Hahahaha, dan merk je pas weer hoe oud je eigenlijk bent...:O

Ik kan het ook merken in mijn oude knoken als ik een goed weekend gehad heb, hahahahaha:LOL:

En ben nog nie eens dertig, ken je nagaan, hahahaha:roflol:
Ik kan het ook merken in mijn oude knoken als ik een goed weekend gehad heb, hahahahaha:LOL:

Hahahahaaa.....de hakheup of ook heel funest: de hakteen :S

de hakheup:
Laatst nog op feestje op enkele uitzonderingen na als 'last woman standing'
De volgende dag: 'worst woman walking' Hahahahaa Het hak-wrak!! :roflol:

de hakteen:
Grote teen verkRAMPing tijdens een zeer euforisch hakmoment :cry: (als ook bij de 43527 daaropvolgende hakmomenten)
Uitspraak van Jootje Beton op donderdag 1 februari 2007 om 09:52:
Hahahahaaa.....de hakheup of ook heel funest: de hakteen

de hakheup:
Laatst nog op feestje op enkele uitzonderingen na als 'last woman standing'
De volgende dag: 'worst woman walking' Hahahahaa Het hak-wrak!!

de hakteen:
Grote teen verkRAMPing tijdens een zeer euforisch hakmoment (als ook bij de 43527 daaropvolgende hakmomenten)

Ik had laatst in Culemborg nog last van een HakVOET...:O

Wou die blagen daar wel even laten zien wat echt hakkuh is, kreeg ik ineens last van kramp onder in mijn voet, ik wou het iets te mooi doen...:S

Hahahahaha:roflol:

Maargoed, ik heb nix laten merken natuurlijk, ik moest immers de naam van de oude(re) Garde hoog houden...:cheer:
 
ik ben 43 en dagelijks op pf gezellig hoor
Wou die blagen daar wel even laten zien wat echt hakkuh is, kreeg ik ineens last van kramp onder in mijn voet, ik wou het iets te mooi doen...:S


Hahahaa...ja, mooi is dat hé..
Staan ze daar heel erg 'gabber' te zijn staat er verderop één of andere uit den klei getrokken boer hélemaal uit z'n plaat te gaan en je ken het misschien niet echt "hakken" noemen maar VeTT dat 'ie t had!! Zonder het ws te weten veel meer gabber dan de h/f-outhakkers voor me,bwahahahahaa!!!

:bounce:
Uitspraak van Jootje Beton op vrijdag 2 februari 2007 om 13:00:
Hahahaa...ja, mooi is dat hé..
Staan ze daar heel erg 'gabber' te zijn staat er verderop één of andere uit den klei getrokken boer hélemaal uit z'n plaat te gaan en je ken het misschien niet echt "hakken" noemen maar VeTT dat 'ie t had!! Zonder het ws te weten veel meer gabber dan de h/f-outhakkers voor me,bwahahahahaa!!!

Ben ik helemaal met je eens!:respect:

Die 'Nerds' die er nie 'uit zien' volgens die mensen die er allemaal zo standaart bij willen lopen omdat ze anders uit het bootje vallen en er nie 'bij horen' zijn in mijn ogen ook veel meer 'Gabber' dan die gastjes die menen dat ze het helemaal zijn, omdat ze toevallig een Aussie drage, of Lonsdale, of whatever je mot dragen om 'erbij te hore' die net uit de luiers komen en ons 'ouderen' wel willen vertelle wat feeste is...:frusty:

Ik loop er zo bij hoe ik dat wil, ik ga voor de muziek, omdat die me raakt en niet om wat te vertelle te hebbe, en ik heb vaak het idee dat die jonkies dat wel doen...:gaap:

Die kenne vaak dat idee nie wat achter 'Gabber'zit...:no:

Lope ruzie te schoppe omdat je ze toevallig aankijkt (Wat kijk je nou, heb je een probleem?)

Weet je blijf dan weg, ga een lokaal kinderfeestje verpeste of zo, ga valsspele met ezeltje prik of spijkerpoepe...:jaja: :cheer:

Maar laat onze gezellige feessies met rust, en laat ons Gabbers, gewoon Gabber zijn...:cheer::bounce:
laatste aanpassing
Ik.... :bloos: ben ook al 'n stukje boven de 30....
word toch niet verbannen hé..... :no:
 
36 en nog elke dag op PF 8)8)8)
Net 40 geworden en regelmatig hier te vinden....ben gelukkig niet de enige zo te zien..:)
 
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 september 2006 om 00:24:
wie van jullie zijn boven de 30 en zitten ook dagelijks hier op pf?

volgend jaar pas :)
 
Of je nu 20 of 40 ben, wat maakt het uit!! Iedereen is toch welkom op PF of niet dan?? :D
En zo is het maar net,je bent ook zo oud als je je voelt,en dat is absoluut nog geen 40...:)
 
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 februari 2007 om 16:13:
Of je nu 20 of 40 ben, wat maakt het uit!! Iedereen is toch welkom op PF of niet dan??

That's the spirit!!!!!!
ik voel me geen 30 :)

:cheer: blijf jong van geest :woep:
 
jah ik ben ook van de partij...hihihi
36 jaartjes
 
Waarom niet? Ook die meesten feesten nog dus! En als ze dat leuk vinden!:D

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 februari 2007 om 15:15:
Of je nu 20 of 40 ben, wat maakt het uit!! Iedereen is toch welkom op PF of niet dan??

Goed gezegd!(Y)
 
jazeker en ik vind het erg leuk..........
 
jep still kicking
laatste aanpassing
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 februari 2007 om 19:57:
36 en nog elke dag op PF
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 maart 2007 om 23:01:
36 en nog elke dag op PF

46 en elke dag present :cheer: buiten de werktijden :lol:
 
je bent zo oud als je jezelf voelt :)
Artiest SummA
hier nog een PFénde 30-plusser :)
 
Uitspraak van Brtk op dinsdag 1 mei 2007 om 15:11:
hier nog een PFénde 30-plusser

Hier ook :yes:
ik ook 32 en bijna dagelijks hier op PF te vinden :D:P
 
:yes:
 
:yes: 42
volgens mij ben ik dan de jongste met m,n 50.
 
Hallo ik ga ook al hard richting de 30!
to:† PuRe eViL &­ DaRkNeSs †®;

Nou wordt íe GVD helemaal mooi.....krijg'k laatst een 'preventieve hak-heup'...had nog geen voetje verzet!!!!
Na onbedoeld wakkerheidsrecord misschien ook wel een gunst(de hakheup) want t voorgenomen te verzetten voetje was ws per direct afgebrokkeld, Bwahahahaaaaa!!!!!

KUT! Was ik maar 20!

;p
 
Heb er geen moeite mee, als ze het nou leuk vinden:D
 
ikke.........................
 
Moi, sinds een dag of twee..
19-03-1977

Nooit te oud om jong te doen. Oud doen is uit.
Mannen zijn jongens, jong zijn mannen.
Echte mannen zijn jongens.
Je blijft tenslotte een man.


Kerst
 
Uitspraak van Tha_RaveBeast op zaterdag 12 mei 2007 om 09:23:
niks mis mee

Helemaal niet nee.....
Bijna dagelijks
Wij zijn 54, sommigen zeggen hij is in zijn penopauze maar dit kan niet, ben nog niet uit mijn pubertijd
 
Artiest Wilant!
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 12 mei 2007 om 16:29:
ikke.........................