| Betreft: | evenement: ROCKIT meets rotzooii, zondag 22 oktober 2006 om 00:00 |
Whoooohoooooooooee!! Ken Ishiii!!!
Uitspraak van Franzelare op dinsdag 10 oktober 2006 om 01:42:zit nog steeds te plannen om naar ILT te gaan
ech nie
ik doe toch geen boes en ik ga hier wel heen dus om elkaar weer eens te zien verwacht ik gewoon dat je acte de presence komt geven op de boot
ah toeeee..?
Uitspraak van Franzelare op dinsdag 10 oktober 2006 om 11:55:gaby vond ook al dat ik moest gaan!
cool gezellig
Uitspraak van Franzelare op dinsdag 10 oktober 2006 om 11:55:maar heb al een aanvraag lopen, maar als die afgewezen word
daar kan ik best mee helpen hoor..
zo'n malafide website als partyflock moet toch wel simpel in discrediet te brengen zijn daar bij die belgen
Uitspraak van Franzelare op dinsdag 10 oktober 2006 om 12:04:grrr
als je het maar laat
ja, zit niet echt te wachten op een ban dus hou me wel koest voor deze keer
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 oktober 2006 om 14:10:Yes yes!!!En ook ik heb de kaatjes binnen!!
Jaaa
Kunnen we gaan aftellen
11! kom met mij en annie house!!
Als het goed is heb ik donderdag/ vrijdag 00:00 uur mijn salaris... Ik heb alleen nog wat crediteuren waar ik schuld moet aflossen.. Aaaghwww ich muSS (ss is ringel S) guchen... aber wann ich genuch geld habe du kannst mich auf die fest reknen... KLERE dat was mooi! (ben zo trots op mezelf)
KLERE dat was mooi!
wat je mooi noemt..
aber wann ich genuch geld habe du kannst mich auf die fest reknen
jo jo chill
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 oktober 2006 om 18:52:Wa is er dan in de Melkweg??
uhmz ff uit het blonde hoofd, dave clarke, miss kittin, octave one, hood........
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 oktober 2006 om 21:39:durven
eerder kunnen.. which is not realy a problem...!!
HA mijn moeder heeft de grootste fout van der leven gemaakt! Ze daagde me uit om 1(!!!!!) keer te spinnen.. Als ik het 1 uur volhou, betaalt mijn rijbewijs! HAHAHAHA Vorige week nog trap 11 gehaald tijdens een piepjestest!!
Mevrouw trok zich terug.. neej wel vaker! DUS NIET!