| Betreft: | evenement: Trance Energy, zaterdag 3 maart 2007 om 21:00 |
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Kijk dat zijn berichten, en mooi op tijd zodat je mee kan genieten van de voorpret
wij krijgen veel eters die allemaal meegaan naar TE dus dat wordt vrijdag in de keuken en de zaterdag ook nog wel
Ik ben eigelijk op zoek naar een pilletje waardoor ik tot zaterdagmiddag kan slapen
wil niet meer wachte
ik heb hier wel een moker liggen............daar lukt het vast wel mee
Ik ben eigelijk op zoek naar een pilletje waardoor ik tot zaterdagmiddag kan slapen
wil niet meer wachte
dommie..........maak er een amerikaanse fuif van.......iedereen neemt eigen eten en drinken mee
gisteren wel gaan sporten (onder het motto: zweet het eruit!
weet iemand mischien ook of het live is te volgen..
op fresh. slam 538.. of internet radio stations..
niet iedereen kan heen
VIP kaarten kan winnen
Ow... Ga ik die maar eens winnen dan
daarna crashen jullie in een luxe hotel en worden jullie volgende dag weer thuis gebracht!
ga voor het eerst naar een trancefeest..iemand enig idee hoe je hierop danst?
nou gewoon op de maat van de muziek
dat is voor sommigen wel heel lastig
dat is voor sommigen wel heel lastig
En anders zyn er van de Sirca 25.000 bezoekers vast wel een paar die het je willen leren
aar val my niet lasttig
mij ook niet svp
GOldrush jij bent te goed voor deze wereld
Wel uitkijken met sporten en koorts hoor! Dat is niet best voor je lichaam namelijk en kan complicaties met zich meebrengen
Check this!
ga voor het eerst naar een trancefeest..iemand enig idee hoe je hierop danst?
volgens mij wordt het gewoon op 538 uitgezonden.
ik had al gekeken op de site vd week, maar daar staat alleen nog over dat je VIP kaarten kan winnen deze week.
misschien als de timetabel bekend is gemaakt, dat 538 ook met hun programma aan komt zetten
jawel maar daar koken geen indonesisch eten, en daar komen ze voor
Hahaha nog meer mee eters pffffffff zo kan ik natuurlijk nooit naar TE
een "echte" camera he
pardon. een "echte videocamera"
![[img width=200 height=200]http://www.canon.nl/Images/16_312330.jpg[/img]](http://www.canon.nl/Images/16_312330.jpg)
pardon. een "echte videocamera"
nou hopen dat we je tegen komen
Hahahaha..... crashen in een luxe hotel klinkt wel aanlokkelijk!