| Betreft: | evenement: Trance Energy, zaterdag 3 maart 2007 om 21:00 |
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
ze verwachten met house parties altijd rellen, maar "gezellig" een avond doorzakken (kroegentochten etc) dat zorgt nooit natuurlijk voor problemen... nee tuurlijk niet, mensen die veel alcohol drinken zijn namelijk relaxed en mensen die eens een pilletje nemen zijn staatsvijanden.
Zal wel weer die KUT-burgemeester Brouwer zijn zodat ze moeite hebben met een vergunning etceteraaaa. Tis niet bepaald meer een lolletje om in de Jaarbeurs iets te moeten organiseren.
heb gewoon een mailtje naar ID&T gestuurd
voor die tijd zal alles op de website staan, datum is begin februari (de 10e dus
de 16e meteen kaartjes kopen want TE is altijd snel uitverkocht
Uitspraak van La Vida Loca para siempre op dinsdag 5 december 2006 om 00:02:
Zal wel weer die KUT-burgemeester Brouwer zijn zodat ze moeite hebben met een vergunning etceteraaaa. Tis niet bepaald meer een lolletje om in de Jaarbeurs iets te moeten organiseren.
de jaarbeurs mag 4 groote feesten per jaar geven aangezien trance enegie nummer 1 is moet het geen probleem zijn
kaart verkoop 16dec op de dag dat innercitty is en het feest word gehouden ergens in februari in de jaarbeurs mar de datum kon ze mij nog niet met zekerheid zeggen dat zij damen bij id&t netlaatste aanpassing 5 december 2006 11:48
Uitspraak van Alexander! op dinsdag 5 december 2006 om 11:18:
ze verwachten met house parties altijd rellen, maar "gezellig" een avond doorzakken (kroegentochten etc) dat zorgt nooit natuurlijk voor problemen... nee tuurlijk niet, mensen die veel alcohol drinken zijn namelijk relaxed en mensen die eens een pilletje nemen zijn staatsvijanden.
het is allemaal onwetendheid bij de hoge heren, drugs = slecht is een makkelijke gedachte. En ook logisch. Jammer dat in de praktijk vaak blijkt dat alcohol een veel agressievere uitwerking heeft op mensen...
heb ik dus gedaan
16 december gaan de kaartjes in de verkoop
voor die tijd zal alles op de website staan, datum is begin februari (de 10e dus )
leideseplein,rembrandtsplein
afgelast
Maar een joint of wat,ojsee das eng
heb ik dus gedaan
voor die tijd zal alles op de website staan, datum is begin februari (de 10e dus)
als tu blieft
heb ik dus gedaan
voor die tijd zal alles op de website staan, datum is begin februari (de 10e dus )
Maar daar ging 't hier niet over: er zou 'n R&B feest en 'n Trancefeest tegelijkertijd in 't Mecc plaats vinden en de geruchten gingen de ronden dat ze met elkaar op de vuist zouden gaan
En dat met Oud op Nieuw....hoe bedoel je fatsoen
Het maximaal aantal kaarten wat je kan bestellen is dat net zoals bij Sensation 4? Of zijn het er meer
e moet ook geen R&B feesten geven daar komen altijd van die agressieve apen op af
hardcore feest.
Mijn excuses aan Stan&Debby.
Jullie hadden tóch gelijk inzake datum enzo![]()
hoe bedoel je fatsoen
Het maximaal
Kaartverkoop op zaterdag???
Je moet ook geen R&B feesten geven daar komen altijd van die agressieve apen op af (aap gebruik ik altijd voordat ik weer mensen op hun teentjes trap en mensen noemen mij ook altijd aap)
.ik denk dat het wel vet gaat worden o.a door de bemoeienis van Q dance.....
want TE is altijd snel uitverkocht
Ben je niet op de hoogte van wat er bij ID-T aan de hand is.
Kan wel zijn dat Q er ook zijn draai aan gaat geven
Goed ze weten misschien niets van trance, maar dat moeten de mensen die onder ID&T vallen dan maar regelen
Dat is onzin want de Qontact feesten waren altijd erg vet!
Qontact feesten waren altijd erg vet
verschil tussen Q-Dance en ID&T blijft
Alleen het management van Q-Dance is deels aangesteld bij ID&T. Voor de rest blijven de concepten van ID&T gewoon zoals ze waren. Oftewel: verschil tussen Q-Dance en ID&T blijft
Das meteen 'n goede rede om je birthday te vieren, schat
WTF?? Dat meen je niet...
Wat hebben hun in hemelsnaam met trance te maken. Beter laten die RuQstyle achterwege.