| Betreft: | evenement: Trance Energy, zaterdag 3 maart 2007 om 21:00 |
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
En op 10 februari staat nog nix geboekt
Laatste paar jaar? Vanaf 17 februari 2001 is het al in de Jaarbeurs in Utrecht. Dus al een behoorlijke tijd En het hoort gewoon in de Jaarbeurs vind ik
Dat vind ik ook geen super lokatie
Net zo ongezellig als de Brabanthallen
Ik weet nog 'n goede lokatie: 't MECC in Maastricht
Whehehe Maar de edities in de Jaarbeurs waren gewoon verreweg de beste! Met als uitschieters feb 2001, feb 2002 en feb 2006
mail id-t
Whehehe Maar de edities in de Jaarbeurs waren gewoon verreweg de beste! Met als uitschieters feb 2001, feb 2002 en feb 2006
ik denk wel dat er grote veranderingen staan te wachten op T-E en ik denk dat we dit jaar heel wat mogen verwachten van T-E omdat er grote veranderingen zijn bij ID-T die ik heel positief vind
en nee ik heb het niet over de kant die ze met IC op zijn gegaan maar veranderingen in het management / bestuur
Bij de branbanthallen staat ook geen vermelding van TE en op de datum 3 maart staat er ook al een evenement:
28. Kamperen bij de Boer
Al die gangen,roltrappen en vooral eenrichting gebeuren
Jij bent al in 2007 daar geweest ? hoeveel pillen heb je op jong...
Ben benieuwd hoe het was in 2007
RetevetSchulz was meesterlijk op de main, tiesto knalde bigtime, Eddie halliwell blow the roof of.
Trouwens, die blackhole area was ook echt zwaar vet. Helemaal los![]()
maar die van 2006 was idd super strak,
Ik weet niet hoe veel hallen de Brabandhallen hebben, maar misschien kan het wel samen.
AUB geen madhouse stages meer... ze floppen relatief elk jaar weer en die Jean kan echt totaal niet mixen.
Floppen??? nou ik weet niet hoor maar die Madhouse stages staan jaar op jaar bomvol
Hardtrance
Kutski
Infected Mushroom LIVE
MDA&Spherical
Dark By Design LIVE
Tommy Pulse
Ik moet trouwens echt nieuwe party broeken hebben... weet iemand nog leuke winkels?
Maastricht is een beetje tever voor mij Kaat
Nee, Menno de Jong zie je nou echt nooit in Nederland.