Uitspraak van [SF] Trip_ODavid di Tomassoop zaterdag 11 november 2006 om 05:43:
Uitspraak van [SF] Trip_OVeel te jong, veel te vroegop zaterdag 11 november 2006 om 05:43:
Beetje jammer dat jullie allemaal zo reageren...
Ik heb zeker respect voor de doden ook voor Feyenoorders!
Mijn uitspraak is niet respectloos bedoeld
Dat is meer de ironiek die ik ontdek bij jullie, daarom die reactie!!!
Mijn excuses aan degene hier die hem gekend hebben
Maar laten we niet roomser als de paus zijn, en niet vergeten hoe JULLIE Carlo al 10 jaar door het stront halen (n) Maar ja dat is maar een kutjood en dan is het niet erg.... Fok jullie dan ook als je zo lult
RIP Alle gevallenen waar dan ook
Ik heb zeker respect voor de doden ook voor Feyenoorders!
Mijn uitspraak is niet respectloos bedoeld
Dat is meer de ironiek die ik ontdek bij jullie, daarom die reactie!!!
Mijn excuses aan degene hier die hem gekend hebben
Maar laten we niet roomser als de paus zijn, en niet vergeten hoe JULLIE Carlo al 10 jaar door het stront halen (n) Maar ja dat is maar een kutjood en dan is het niet erg.... Fok jullie dan ook als je zo lult
RIP Alle gevallenen waar dan ook
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 november 2006 om 23:57:Afzender: amsterdam hooligan - maandag, 23 oktober 2006 om 22:18
weer een kk kakki minder
ajax amsterdam
Grote jongens..
Begrijpelijk dat je denkt dat ik zoiets doe....
Maar dan heb je het echt fout pikkie, en het gebeurt over en weer.... Triest maar waarheid!
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 4 november 2006 om 11:09:Gente di mare mooi nummer ja...betekend iets van mannen van de zee toch
Wees goed voor de zee....
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 11 november 2006 om 10:50:Triest maar waarheid!
das een waarheid als een koe !
laat de doden lekker rusten, wie dan ook, waar dan ook vandaan.
R.I.P. 4 all !
laatste aanpassing
Uitspraak van WilliamWallace op zaterdag 11 november 2006 om 11:50:jongens laten we dit topic nou met respect behandelen
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 september 2006 om 08:49:R.I.P. 4ALL
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 11 november 2006 om 10:47:Maar laten we niet roomser als de paus zijn, en niet vergeten hoe JULLIE Carlo al 10 jaar door het stront halen Maar ja dat is maar een kutjood en dan is het niet erg.... Fok jullie dan ook als je zo lult
Ernst Happel vergeten ?
Uitspraak van WilliamWallace op zaterdag 11 november 2006 om 11:50:jongens laten we dit topic nou met respect behandelen
1 mis ik nog steeds heel erg
Uitspraak van Ouwehoeren op zaterdag 11 november 2006 om 16:11:maar het is en blijft moeilijk
Hij heb ze rust gevonden ouwe....
RIP
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 11 november 2006 om 16:15:Hij heb ze rust gevonden ouwe....
RIP
Dat wel
R.I.P
You never walk alone
jongens mooi topic 
vieze kk jood
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 november 2006 om 13:24:Grappig Jantje eronder
vieze kk jood
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 november 2006 om 10:22:ja doe ik zker, omdat het niet normaal is
laatste aanpassing

http://www.youtube.com/watch?v=-2Jt8yl36Zc
Herdenking van Frits, vorig jaar tegen Fenerbahce. Guus Meeuwis zong toen live, "De weg"
Was écht kippevelmoment, toen...
laatste aanpassing
Uitspraak van Rood Wit Hart op donderdag 16 november 2006 om 16:28:Herdenking van Frits, vorig jaar tegen Fenerbahce. Guus Meeuwis zong toen live, "De weg"
Was écht kippevelmoment, toen...
Uitspraak van Rood Wit Hart op donderdag 16 november 2006 om 16:28:Herdenking van Frits, vorig jaar tegen Fenerbahce. Guus Meeuwis zong toen live, "De weg"
Was écht kippevelmoment, toen
Uitspraak van Ouwehoeren op donderdag 16 november 2006 om 16:40:Nee nou en man
Was Rinus Michels ook niet, maar daarom ken het wel indrukwekkend zijn