Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 oktober 2006 om 12:34:Daarom winnen ze wel alle onderlinge confrontaties tot dusver met jullie
Ons orakel is lekker op de hoogte
waar hebbie het over man, welke confrontaties??
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 oktober 2006 om 19:21:Ons orakel is lekker op de hoogte
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 oktober 2006 om 19:22:We hebben ook alle met jullie gewonnen...
Altijd lachen met jullie
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 oktober 2006 om 19:22:Wegrenners
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 oktober 2006 om 19:27:Rende jij ook om het hardst op Utreg CS ?
Denk jij dat ik tussen die jochies liep die daar zo nu en dan link liepen te doen....
als je daar op moet teren is het wel triest gesteld met je
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 oktober 2006 om 19:28:als je daar op moet teren is het wel triest gesteld met je
Was je er vroeger wel bij dan
Ik teer er niet op, maar vroeger hebben jullie ook flink moeten incasseren in Utreg...
En dat rennen in je eigen stad is echt iets van 030
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 oktober 2006 om 19:27:frustraties
Ja hoor om jou en je gappies
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 oktober 2006 om 19:30:Ik teer er niet op, maar vroeger hebben jullie ook flink moeten incasseren in Utreg...
Je hebt mij ook nooit horen zeggen dat wij alle confrontaties met jullie hebben gewonnen...
zo ben ik niet pikkie
alleen die dikke zeug van een ADHD liep weer link te doen tegen 010 vanwege zijn gewetensbezwaren en hun frustraties maar hij kan beter link tegen ze gaan doen op straat maar daar zal je hem niet zien
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 oktober 2006 om 19:30:En dat rennen in je eigen stad is echt iets van 030
Linke loetje
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 oktober 2006 om 19:35:op straat maar daar zal je hem niet zien
Hun wel ?
Ja als ze met 500 bij de kuip staan
Kom op zeg, wanneer hebben die 010 pootjes nog wat gedaan dan ?
Behalve stenen gooien......
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 oktober 2006 om 19:36:Linke loetje
Jij heb over zo nu en dan...
Ik heb het gewoon over wegrennen en stoffel bleef staan
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 oktober 2006 om 19:35:alleen die dikke zeug van een ADHD liep weer link te doen tegen 010 vanwege zijn gewetensbezwaren en hun frustraties maar hij kan beter link tegen ze gaan doen op straat maar daar zal je hem niet zien
link doen???
je hebt weer een hoop poep in je ogen, sukkel, ga pc pijpen ofzow
U leest het goed!
Graffiti Magic biedt u een permanente anti graffiti coating, mat of zijdeglans, nu verkrijgbaar vanaf € 7,50 per m2.
Na een korte instructie kunt u zelf deze, 1 component en transparante, coating aanbrengen op uw eigendommen.
Nieuwe graffiti verkrijgt geen hechting meer en is op zeer eenvoudige wijze, met behulp van water en een doek, te verwijderen.
Inzetbaar op nagenoeg alle ondergronden.
Graffiti Magic biedt u een permanente anti graffiti coating, mat of zijdeglans, nu verkrijgbaar vanaf € 7,50 per m2.
Na een korte instructie kunt u zelf deze, 1 component en transparante, coating aanbrengen op uw eigendommen.
Nieuwe graffiti verkrijgt geen hechting meer en is op zeer eenvoudige wijze, met behulp van water en een doek, te verwijderen.
Inzetbaar op nagenoeg alle ondergronden.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 oktober 2006 om 19:36:wanneer hebben die 010 pootjes nog wat gedaan dan ?
Wanneer heeft uberhaupt iemand nog wat gedaan dan!?
Laat ik die laatste actie van jullie maar even wijselijk buiten beschouwing
Maar de einduitslag is zonder twijfel in hun voordeel...
tenminste zo denkt de rest van NL erover
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 oktober 2006 om 19:37:Ik heb het gewoon over wegrennen en stoffel bleef staan
Dat vond ik nou een goeie actie van jullie kant... meen ik echt, die gasten waren al meerdere malen door de ouwe garde gewaarschuwd niet te gaan lopen kutten op CS...
maar daar zat verders weinig harde kern tussen hoor
je hebt weer een hoop poep in je ogen, sukkel, ga pc pijpen ofzow
Wow... je wordt met de dag gevaarlijker
wanneer kom je mijn tattoo eraf snijden eigenlijk??
Nou... heb sindsdien geen pb'tjes meer gekregen van je
gozah amsterdam miljoen inwoners,wij 3 x zo weinig
en wij zijn gewoon aan jullie gewaagd,en dat voor een groot dorp
niet slecht al zeg ik hetzelf
en de laatste x dat wij van jullie hier wat hebben moeten incasseren,is half jaren 90 geweest,daarna konden jullie de weg niet meer vinden
oh ja...Deventer
en wij zijn gewoon aan jullie gewaagd,en dat voor een groot dorp
niet slecht al zeg ik hetzelf
en de laatste x dat wij van jullie hier wat hebben moeten incasseren,is half jaren 90 geweest,daarna konden jullie de weg niet meer vinden
oh ja...Deventer
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 oktober 2006 om 20:06:en de laatste x dat wij van jullie hier wat hebben moeten incasseren,is half jaren 90 geweest,daarna konden jullie de weg niet meer vinden
Hehe toen er ineens 200 man opdook op CS!
Toen ik met me korte kop er precies tussenin stond en helemaal waus van Bladerunner afkwam
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 oktober 2006 om 19:37:Ik heb het gewoon over wegrennen en stoffel bleef staan
hey bah weer die ouwe koeien was er toevallig ook hoor stond alleen op een afstandje loket NS
had je dat maar geweten he
overgens jammer dat ik jullie niet in de cabbie had
was een goede avond voor de UTC
Uitspraak van FC Ultrajectum op woensdag 18 oktober 2006 om 20:56:had je dat maar geweten he
Maar jullie rekenen het verjagen van ouwehoeren uit die tent en dat gedoe in dat hok in Aveen toch niet mee he
Ach ja, zo hebben we allemaal wat.
Wij zondag Kakkerlakken, jullie DH
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 oktober 2006 om 21:39:Maar jullie rekenen het verjagen van ouwehoeren uit die tent en dat gedoe in dat hok in Aveen toch niet mee he ?
Ach ja, zo hebben we allemaal wat.
Wij zondag Kakkerlakken, jullie DH
Amstelveen waren geen jongens van ons
en het verjagen van ouwehoeren tja als er nog een stuk of 20 waren was ut leuk maar er is voor de rest niks gebeurt dus
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 oktober 2006 om 22:59:"het zijn allemaal mietjes in Amsterdam. Mietjes!"
Daang
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 oktober 2006 om 23:07:whehe ja ff buurten op de neude en janskerkhof
fietsbellengregeng op jan ze kerkhof
Uitspraak van FC Ultrajectum op woensdag 18 oktober 2006 om 23:19:fietsbellengregeng op jan ze kerkhof
whehe ja ik weet nog 1 judeng ging nokkie,na een ambachtelijke klinker gekopt te hebben
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 oktober 2006 om 23:26:ambachtelijke klinker
Lagen er zat toen, waren de binnenstad aan het opnieuw bestraten ofzo toch?
Waren jongens uit geinerz die amper bij het voetbal komen sjappie
Sjappie zeg je maar tegen je malle vader
Als ze er niks mee te maken hebben, waarom bellen ze dan jongens van AJAX ?
Geeft ook allemaal niet, toen had het moeten gebeuren, scheldepleintje
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 oktober 2006 om 10:16:Als ze er niks mee te maken hebben, waarom bellen ze dan jongens van AJAX ?
ikke niks vang weteng maar ut waren niet de egte lads