| Betreft: | evenement: Tommyknocker b-day, vrijdag 19 januari 2007 om 22:00 |
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
ik regel je wel wat
Zeer vaak goed ...,
Maar ook soms dat je denkt huh zijn ze allemaal op vakantie ofzo .
En meestal meer mannen dan vrouwen he maar dat is bijna op alle hc party's zo
Relax, een fotograaf bij ons
Wordt vet! Hopen dat het niet té druk wordt...
Op een hardcore feest of op een gewone zaterdagavond ?
enne kvn ga je ook naar tommyknocker???
vind je maar een dure fotograaf je kan net zowgoed partypictures gaan maken op thunderdome voor dat doek ipv 5 euro een wodka red-bull... uur verder is der nx meer van je over maar goed
Die laat je toch meestal op de grond vallen
aanwezig !!net kaartje gehaald
Ik weet nog niet of ik ga
Ik heb Zondag thaibox wedstrijd in weert
HOE gaat iedereen er komen?
HOE gaat iedereen er komen?
wil graag..maar vervoer is dood...
"Onderzoek wijst uit dat 15,6% van personen op een harde house party, ofwel een hardcore party, zich bewogen voelen de pogo-dans uit te voeren. Van de personen die de pogo-dans uitvoeren, ligt het gemiddelde IQ op 83. Het landelijk gemiddelde ligt echter 20 punten hoger op 103. Hier kunt u uit concluderen dat u deze figuren, die dergelijk gedrag vertonen op dergelijke muziek, voornamelijk als (zogezegd) "short-minded" ofwel on-intelligent kunt beschouwen. Helaas zijn deze personen, naar conclusie inziens, vrij agressief en onwetend. Zij snappen zelden, dan wel nooit, wat voor irritaties zij opwekken bij medestanders, en wat voor letsel ze teweegbrengen. De houding, dan wel optredens, van de personen in kwestie, komt ernstig overeen met het gedrag onze voorouders nastreefden rondom 1100 na Christus. Een algemene conclusie luidt dan: 'personen' die een pogo-dans uitvoeren, zijn nog niet zo ver ge-evolueerd als de gemiddelde mens in zijn omgeving."
P. Schippers
©2005 Algemeen Dagblad
Uitspraak van [K.V.N] op vrijdag 12 januari 2007 om 14:09:
Hoe is het mooie meidengehalte eigenlijk in de time-out?
Zeer vaak goed ...,