Uitspraak van Topboy Bram op dinsdag 5 september 2006 om 08:33:wat kan ik er nu nog tegen doen dat t bloeden gaat stoppen
niks houd vanzelf op
AAAAAAAAAAH me kies is ook getrokken! Wat een hel zeg! doe het NOOIT meer wat een pijn! En dan zegt de tandarts ook nog...ik weet het niet meer hoor, ik trek nog 1 keer en dan breng ik naar het ziekenhuis!
Dacht dat ik gek werd lag al een UUR te janken op die tafel! Maar bij mij bleef het nog een weekkie bloeden ofzo.
maar weet iemand hoe lang het duurt voordat dat gat dicht gaat?
Dacht dat ik gek werd lag al een UUR te janken op die tafel! Maar bij mij bleef het nog een weekkie bloeden ofzo.
maar weet iemand hoe lang het duurt voordat dat gat dicht gaat?
Uitspraak van Miss Tails op dinsdag 5 september 2006 om 09:25:ok goed luisteren~!!!!!
Niet meer spoelen!!!!
Een gaasje/watje dubbel vouwen/propje van maken, en hard op dichtbijten!
Direct de tandarts bellen en zeggen dat je een nabloeding hebt!
nog dramatischer! jezus zeg een nabloeding NEE DAT IS NORMAAL!
Uitspraak van Miss Tails op dinsdag 5 september 2006 om 09:57:Uitspraak van Mariiyelleop dinsdag 5 september 2006 om 09:55:
hahahaha
niet grappig, ben bloedserieus....
Aan een nabloeding kun je zelfs dood gaan!
hahahhahah en jij bent tandarts assistente? hahaha
Uitspraak van Topboy Bram op dinsdag 5 september 2006 om 08:33:wat kan ik er nu nog tegen doen dat t bloeden gaat stoppen want al drink ik al water begint t al weer te bloeden!
IJsklontjes. Dit stolt het bloeden...
En verder zou ik nog de tandarts bellen.
Uitspraak van Topboy Bram op dinsdag 5 september 2006 om 08:33:gister verstandskies laten trekken,,bloedde de hele nacht zowat nog,dikke wang,veel pijnstillers,voelt vet zuur!
wat kan ik er nu nog tegen doen dat t bloeden gaat stoppen want al drink ik al water begint t al weer te bloeden!
Van de week verstandkies laten trekken weer...
Sowieso geen water drinken... althans niet spoelen (dan gaat de wond juist open)... en de wond met een gaasje dichten (kaken op elkaar)...
Volgende dag is alles aaight...
Uitspraak van Miss Tails op dinsdag 5 september 2006 om 09:25:Niet meer spoelen!!!!
Een gaasje/watje dubbel vouwen/propje van maken, en hard op dichtbijten!
Direct de tandarts bellen en zeggen dat je een nabloeding hebt!
Tampon...