e kan ook gewoon meteen toegeven dat je geen keukenprinses bent, pasta met vis is normaal een prima combinatie
Pas 2 chocolade-eitjes op vandaag. Dus hier gaat het best goed. Wat is jouw stand?
Van paaseitjes
Nooit van gehoord. Kan dat alleen onder toezicht van een dietist?
www.biamed.nl het is ideaal, ben er al eerder 13 kilo mee kwijtgeraakt, nu weer opgepakt om streefgewicht te halen.
sommige artsen en dietisten bieden het aan.
Heb net een reuze bokkepoot met slagroom ertussen afgeslagen hier op mijn werk.... in plaats daarvan heb ik me aan me rijstewafel met halvajam gehouden..!!!!
KAN WEL JANKEN!! Maar ja, wie mooi wilt zijn...
Heb net een reuze bokkepoot met slagroom ertussen afgeslagen hier op mijn werk.... in plaats daarvan heb ik me aan me rijstewafel met halvajam gehouden..!!!!
goed bezig !!!!
goed van je!
Uitspraak van xzonx op dinsdag 10 april 2007 om 11:26:
Ben zo blij dat ik jullie van de Sonja Bakker Club nog heb als ik een zwak moment heb!
No men, I'am from the Biamed-posse....JWT
ja joh en ik van Prodimed
maar ik support ook sonja afvallers hoor
oe is t met je biamed dan suzy.???
Ben zo blij dat ik jullie van de Sonja Bakker Club nog heb als ik een zwak moment heb!
No men, I'am from the Biamed-posse....
joh en ik van Prodimed
en ik ben van SJS
maar verder, horen we er allemaal bij
maar ben vrijdag pas begonnen he! Maar loopt lekker! Moet mij 20 april voor het eerst wegen! Het nog wel ff lange weg te gaan
voor jou hoe goed jij bezig bent!
de 3 buitebeentjes
EINDELIJK kg nummeroo 36 eraf
??
streep je slank.
wat was je streefgewicht ook alweer?
ik weet niet of he tmij was gelukt, ik heb al moeite met 6 kilo
Oke van de afval-club dan
Wij 3 overrulen Sonja!
hmm, wat houd dat in??
72,5 of miss 70 ligt er beetje aan hoe ik deruit zie met dat gewicht... want heb met deze lengte nooit op lichter of gewoon normaal gewichgt gezete altijd zwaarder.. dus heb geen idee hoe ik eruit ga zien
mare zoiets is mn richtlijn en zit nu op 86 kg
het is een soort punten dieet gebaseerd op calorien en kilojoules.
er staat per voedingsmiddel aangegeven hoeveel er in zit, en zoveel colieren is 1 vakje (of puntje of streepje)
en per dag moet je uit elke voedingscategorie een bepaald aantal punten eten. en dit word dan gevarieerd dmv recepten e.d
en het is zo dat je in principe zelf kan kiezen wat je eet, zolang je maar binnen een bepaald aantal punten blijft van de categorie
72,5 of miss 70
ik zou nie goed worde van t telle
YOu gooo girll
ook mijn streefgewicht
Eindelijk geen zonsverduisteringen meer op het strand als ik voorbij kom
ik soms ook niet hor
je moet alles wat je naar binnen werkt bijhouden,
al werkt dat ook wel als stimulans.
want een week voor ik begon heb ik t ook bijgehouden.
je schaamt je dood als je ziet wat je op een dag af en toe naar binnen propt
maar inmiddels weet ik t meeste wel uit mn hoofd, dus t valt wel mee
jij ook succes
dat zal toch ook wel meevallen
O ja, en mijn collega maar zeiken dat ze zo vol zit van die bokkepoot...