ik doe trouwens het avondeten ook niet volgen eet gewoon wat de rest thuis eet
ben trouwens met het 2e boek bezig, maar hoor veel mensen zeggen dat het 1e boek beter werkt voor als je begint met afvallen, iemand hier ervaringen mee of tips over?
Hey Toppie! En hoe lang heb je hierover gedaan?
Officieel 20 kilootjes lichter
Sonja zegt zelf ook dat je het beste in het eerste boek kan beginnen.Maar waarom dit precies is weet ik ook niet.
,zelf zie ik t niet zo,ja merk t wel aan de kleren,maar zo'n opmerking maakt me dag weer goed.
Ik ben nu 11,5 kilo afgevallen in bijna 4 maanden,ik heb niet eens door dat ik al zo'n tijd bezig ben haha
Sonja zegt zelf ook dat je het beste in het eerste boek kan beginnen.Maar waarom dit precies is weet ik ook niet.
Zou het ook zo kunnen zijn, dat als je lichaam vind dat je op een goed gewicht zit voor je lichaam dat je dan niet meer afvalt?
De eerste 2 weken ben ik voor mijn gevoel toch wel het gemiddelde van wat ik hier lees afgevallen. Maar de derde week dus bijna niks. Laat me hierdoor niet kisten
Zou Sonja Bakker zelf ook mee doen?
jullie hebben toch geen dieet nodig joh , gewoon gevarieert eten en niet zo snoepen
en nou ben ik weer twee kilo aangekomen dus ben benieuwd hoe snel alles er weer aan zit als ik er weer helemaal mee stop
En hoeveel weeg je nu dan en hoeveel wil je er nog af?
Ik weeg nu 57,5 en wil er nog 3 kilo af,dan heb ik met opgewicht blijven een beetje speling.
hoe snel alles er weer aan zit als ik er weer helemaal mee stop
ehm meer hoe klein hihi 1,65m en jij?
Het is ook geen dieet,je leert met Sonja Bakker je eetgewoonte aan te passen,dus gevarieert te eten,3 maaltijden per dag en dus ook minder te snoepen.
wanneer is iets dan een dieet volgens jou
als je niet snoept en minder eet,voor een tijdje en dan weer terug valt in je oude eetpatroon en vaak weer aankomt..dat is een dieet,iets wat je niet je hele leven vol kan houden.
met sonja bakker kan je het wel vol houden want je leert gewoon gezond en gevarieerd eten
oh dan is dat een goed gewicht als je er nog 3 af hebt..