Partyflock

Forumonderwerp · 898747
5 volgers · 66160x bekeken

Waarschuw beheerder
Ik ben woensdag 30/08/2006 begonnen met het concept; Sonja Bakker.

Het is geen dieet, maar een voedingspatroon.

Ben benieuwd, wie er volgt en wat de ervaringen zijn...hier kunnen we tips, ervaringen en motivaties delen!!

Samen staan we sterk ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van xzonx op vrijdag 26 januari 2007 om 14:13:
Iemand tips om dit tegen te gaan? cup a soupje nemen ofzo?
(heb wel eens gehoord dat dat goed is)

ja of bouilon ofzo..:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sabjuh:woep: op vrijdag 26 januari 2007 om 14:15:
ja of bouilon ofzo..

oke bedankt!

Waarschuw beheerder
donateur
Hmmmm oke weer weekend, nu krijg k t moeilijkkkkk 8)
Waarschuw beheerder
donateur
ik begin maandag aan me derde week en ben nu 4 kilo kwijt maar ik vind het in het weekend heel erg moeilijk, ik doe trouwens het avondeten ook niet volgen eet gewoon wat de rest thuis eet
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ...wendy... op zaterdag 27 januari 2007 om 12:16:
ik doe trouwens het avondeten ook niet volgen eet gewoon wat de rest thuis eet

Dan ben je nog veel afgevallen zeg!
Nou, misschien dat ik ook maar gewoon met de pot mee ga eten dan!
Eet je ook gewoon het vlees wat er die avond is?
Waarschuw beheerder
donateur
ja dat eet ik ook gewoon en ik heb ook gewoon jus van boter
Waarschuw beheerder
Oke, ik doe dit samen met mijn moeder, maar dit zal ik wel even tegen haar zeggen! haha!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van xzonx op vrijdag 26 januari 2007 om 14:13:
Iemand tips om dit tegen te gaan? cup a soupje nemen ofzo?

of n opkikker,das ook soep maar met heel weinig calorien.

Waarschuw beheerder
begin morgen aan mn 3e week en ben 2,5 kilo afgevallen :cheer:
ben trouwens met het 2e boek bezig, maar hoor veel mensen zeggen dat het 1e boek beter werkt voor als je begint met afvallen, iemand hier ervaringen mee of tips over?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 januari 2007 om 21:22:
ben trouwens met het 2e boek bezig, maar hoor veel mensen zeggen dat het 1e boek beter werkt voor als je begint met afvallen, iemand hier ervaringen mee of tips over?

Ik viel sneller af met het eerste boek,maarja daar ben ik ook mee begonnen en in het begin val je ook sneller af.
Sonja zegt zelf ook dat je het beste in het eerste boek kan beginnen.Maar waarom dit precies is weet ik ook niet.

Vandaag was weer mijn weegdag en 6 ons afgevallen :-)
Ik had weer verwacht aangekomen te zijn omdat ik deze week toch best weer veel vettigheid heb gegeten,maar ik blijf me er steeds over verbazen!Als je gewoon 1 keer zondert maat het dus niet uit.Ik ga nu beginnen met week 7 in het tweede boek.Ik wil na 54 kilo,dus ik denk dat ik hierna nog een keer in het eerste boek ga beginnen.

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb vandaag mijn streefgewicht van 84 kilo gehaald :cheer:
Officieel 20 kilootjes lichter B)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 januari 2007 om 07:48:
Ik heb vandaag mijn streefgewicht van 84 kilo gehaald
Officieel 20 kilootjes lichter

Hey Toppie!(Y) En hoe lang heb je hierover gedaan?:-D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Nathasja Hazes! op maandag 29 januari 2007 om 07:51:
Hey Toppie! En hoe lang heb je hierover gedaan?

Iets minder dan 6 maanden
Waarschuw beheerder
Vanochtend voor het eerst gewogen!!!!

En 3 kilo lichter in 1 week!! :cheer:
Echt beter! Dit stimuleert echt wel om door te gaan!

:cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 januari 2007 om 07:48:
Officieel 20 kilootjes lichter

jemig,das echt goed.En nu,wil je nog verder of stop je nu dat je je streefgewicht gehaald hebt?
Kreeg vandaag toch zomaar complimentje dat ik afgevallen was,zelf zie ik t niet zo,ja merk t wel aan de kleren,maar zo'n opmerking maakt me dag weer goed.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 januari 2007 om 09:43:
Iets minder dan 6 maanden

Oke lekker hoor!:-D

Ik ben nu 11,5 kilo afgevallen in bijna 4 maanden,ik heb niet eens door dat ik al zo'n tijd bezig ben haha
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Nathasja Hazes! op maandag 29 januari 2007 om 07:07:
Sonja zegt zelf ook dat je het beste in het eerste boek kan beginnen.Maar waarom dit precies is weet ik ook niet.

nah in het 2de boek mag je al meteen wat meer eten..meer dan in het eerste boek..

Uitspraak van jess77 op maandag 29 januari 2007 om 11:48:
,zelf zie ik t niet zo,ja merk t wel aan de kleren,maar zo'n opmerking maakt me dag weer goed.

ja lekker is dat he :D
Uitspraak van Nathasja Hazes! op maandag 29 januari 2007 om 12:05:
Ik ben nu 11,5 kilo afgevallen in bijna 4 maanden,ik heb niet eens door dat ik al zo'n tijd bezig ben haha

haha heb ik ook

ik ben nu ook 4 maanden bezig en er is 16,5 kilo af :D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van jess77 op maandag 29 januari 2007 om 11:48:
En nu,wil je nog verder of stop je nu dat je je streefgewicht gehaald hebt?

Ik ga proberen de 80 te bereiken voor de zomer :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nathasja Hazes! op maandag 29 januari 2007 om 07:07:

zodat zij dan meer verdiend omdat je dan waarschijnlijk beide boeken koopt ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 januari 2007 om 15:58:
zodat zij dan meer verdiend omdat je dan waarschijnlijk beide boeken koopt ;)

haha dat ook 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 januari 2007 om 13:34:
ga proberen de 80 te bereiken voor de zomer

gaat je vast lukken.

Waarschuw beheerder
Zo vandaag het 2e boek aangeschaft.

Ik zit nu in de laatste week van het 1e boek en die is wel erg zwaar zeg... :O

Volgende week dus met het nieuwe boek beginnen. Ik wil er nog 4,5 kilo afhebben, dat moet lukken in die 8 weken! :D

Laat die zomer maar komen dan B)
Waarschuw beheerder
Ga nu de 5e week in en ben tot nu toe 6.6 kilo kwijt :-D

Waarschuw beheerder
Goed man.......donders al die kilo's die eraf zijn. Ik was even helemaal de motivatie kwijt. 2 weken geleden weer gevonden en toen een week op vakantie. Net zoveel gegeten als mijn vriend en ik kom gewoon 2.5 kilo aan :( sjonge maar goed....ik ben vanaf vandaag weer lekker bezig. Wil met veel minder gewicht 2007 afsluiten en dit dan vasthouden dat is wat voor mij een struikelblok is.

Toi, toi, toi!
Waarschuw beheerder
Zou het ook zo kunnen zijn, dat als je lichaam vind dat je op een goed gewicht zit voor je lichaam dat je dan niet meer afvalt?

Waarschuw beheerder
Ik ga maandag echt beginnen.. Heb het steeds uitgesteld omdat ik me niet helemaal super voelde.. Maar maandag ga ik echt beginnen week 1 boek 1 ; en 3 keer in de week sporten en nu Echt;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van miss-Linnie op maandag 29 januari 2007 om 21:03:
Zou het ook zo kunnen zijn, dat als je lichaam vind dat je op een goed gewicht zit voor je lichaam dat je dan niet meer afvalt?

jep,als jou bmi goed is dan val je gewoon minder(snel) af dus dan moet je er meer voor doen,hoe meer overgewicht hoe sneller dat eraf is
Waarschuw beheerder
De eerste 2 weken ben ik voor mijn gevoel toch wel het gemiddelde van wat ik hier lees afgevallen. Maar de derde week dus bijna niks. Laat me hierdoor niet kisten, maar vraag me af of dat gewicht dan niet gewoon bij me lichaam hoort wat ik nu weeg.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van miss-Linnie op maandag 29 januari 2007 om 21:25:
De eerste 2 weken ben ik voor mijn gevoel toch wel het gemiddelde van wat ik hier lees afgevallen. Maar de derde week dus bijna niks. Laat me hierdoor niet kisten

moet je ook niet doen:)
de ene week gaat het beter dan de andere week..
en het zal hoe verder je gaat steeds langzamer gaan denk ik

Waarschuw beheerder
Zou Sonja Bakker zelf ook mee doen?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 januari 2007 om 05:02:
Zou Sonja Bakker zelf ook mee doen?

Ja doet ze ook,ze had het 'dieet' eerst voorzichzelf opgesteld.Omdat ze altijd zo schommelde met haar gewicht.En dat was een succes,toen wilde ze der boek laten uitgeven.Maar niemand had intresse.Uiteindelijk heeft ze toch een uitgever gevonden en nu verdiend ze miljoenen.En de uitgevers die geen intresse hadden,slaan hun eigen nu voor hun kop. :-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sabjuh:woep: op maandag 29 januari 2007 om 12:48:
haha heb ik ook

ik ben nu ook 4 maanden bezig en er is 16,5 kilo af

Lekker!(Y)En hoeveel weeg je nu dan en hoeveel wil je er nog af?Ik weeg nu 57,5 en wil er nog 3 kilo af,dan heb ik met opgewicht blijven een beetje speling.

Waarschuw beheerder
ik ben er gister mee begonnen....ben erg benieuwd :)
Waarschuw beheerder
jullie hebben toch geen dieet nodig joh 8), gewoon gevarieert eten en niet zo snoepen 8)
Waarschuw beheerder
donateur
ik was twee weken bezig met sonja bakker en heb me eigen er dit weekend niet echt aan gehouden omdat me verstandskies er uitgehaald was en ik veel dingen niet kon eten dus heb daar andere dingen voor in de plaats genomen, en nou ben ik weer twee kilo aangekomen dus ben benieuwd hoe snel alles er weer aan zit als ik er weer helemaal mee stop

Waarschuw beheerder
Ben nu in de 3e week.
Gisteren samen met mijn vriend een uur gezwommen!
erg lekker voel nu al mijn spieren haha
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Steef :dood: op dinsdag 30 januari 2007 om 12:50:
jullie hebben toch geen dieet nodig joh , gewoon gevarieert eten en niet zo snoepen

Het is ook geen dieet,je leert met Sonja Bakker je eetgewoonte aan te passen,dus gevarieert te eten,3 maaltijden per dag en dus ook minder te snoepen.

Uitspraak van ...wendy... op dinsdag 30 januari 2007 om 13:10:
en nou ben ik weer twee kilo aangekomen dus ben benieuwd hoe snel alles er weer aan zit als ik er weer helemaal mee stop

Je moet ook je hele leven Sonja's Bakker eetpatroon blijven volgen,als je bent afgevallen en je gaat dan gewoon weer eten wat je wil kom je natuurlijk weer aan!
Maar dat is ook met dieeten,daarom hebben mensen zo vaak zo'n jojo efect.Mijn moeder deed in het verleden vaak het 20 punten dieet,dan viel ze in een maand zo maar 15 kilo af.Maar dan stopte ze en zat er daarna weer 20 kilo aan.Je komt dan ook weer meer aan.Omdat je lichaam extra reserves opslaat.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Nathasja Hazes! op dinsdag 30 januari 2007 om 09:18:
En hoeveel weeg je nu dan en hoeveel wil je er nog af?

weeg nu 64 en wil 60? als ik het goed vind stop ik :)
Uitspraak van Nathasja Hazes! op dinsdag 30 januari 2007 om 09:18:
Ik weeg nu 57,5 en wil er nog 3 kilo af,dan heb ik met opgewicht blijven een beetje speling.

hoe groot ben je dan?
Uitspraak van ...wendy... op dinsdag 30 januari 2007 om 13:10:
hoe snel alles er weer aan zit als ik er weer helemaal mee stop

het is niet de bedoeling dat je stopt:/ dan moet je er helemaal niet aan beginnen als je toch al wilt stoppen..
Waarschuw beheerder
Ik wil me er ook wel eens aan gaan wagen, maar ben bang dat ik teveel afval.. ik kom heel snel aan, maar val ook gerust 2 kilo af na avondjes dansen... is t niet zo dat ik erna weer mega aankom??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Steef :dood: op dinsdag 30 januari 2007 om 12:50:
jullie hebben toch geen dieet nodig joh , gewoon gevarieert eten en niet zo snoepen

Of geen alcohol meer drinken, helpt ook! Want ik eet nooit toetjes, ijs, snoep of whatever.. en eet gevarieerd, maar die alcohol heej pff dat zijn calorieën..
Waarschuw beheerder
Commerciele kut stunt. ga gewoon aan de pep. (y) lekker goed koop!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SATANIC op dinsdag 30 januari 2007 om 17:16:
lekker goed

nee is slecht voor je (N) :loser:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Alles is slecht voor je. :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Nathasja Hazes! op dinsdag 30 januari 2007 om 17:06:
ehm meer hoe klein hihi 1,65m en jij?

oh dan is dat een goed gewicht als je er nog 3 af hebt..

ik ben 1,74 dus 60 is goed genoeg haha:9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nathasja Hazes! op dinsdag 30 januari 2007 om 15:11:
Het is ook geen dieet,je leert met Sonja Bakker je eetgewoonte aan te passen,dus gevarieert te eten,3 maaltijden per dag en dus ook minder te snoepen.

dat is het wel degelijk... wanneer is iets dan een dieet volgens jou :S
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Steef :dood: op dinsdag 30 januari 2007 om 18:39:
wanneer is iets dan een dieet volgens jou :S

als je niet snoept en minder eet,voor een tijdje en dan weer terug valt in je oude eetpatroon en vaak weer aankomt..dat is een dieet,iets wat je niet je hele leven vol kan houden.

met sonja bakker kan je het wel vol houden want je leert gewoon gezond en gevarieerd eten

Waarschuw beheerder
donateur
ikkkkkk heb dit weekend gewinkelt en ik heb mn rokje gewoon een maat kleiner gekocht als wat ik normaal had.. :D:D:D

jipppieeeeeeeeeeeee :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 4 september 2006 om 22:26:
Sonja Bakker.

:nocheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sabjuh:woep: op dinsdag 30 januari 2007 om 18:53:
als je niet snoept en minder eet,voor een tijdje en dan weer terug valt in je oude eetpatroon en vaak weer aankomt..dat is een dieet,iets wat je niet je hele leven vol kan houden.

met sonja bakker kan je het wel vol houden want je leert gewoon gezond en gevarieerd eten

Idd!

Uitspraak van Sabjuh:woep: op dinsdag 30 januari 2007 om 17:54:
oh dan is dat een goed gewicht als je er nog 3 af hebt..

Ja minder kan niet want dan heb ik ondergewicht,maar dan ben ik tevreden en als ik dan een kilo of 2 kilo aankom is het niet zo erg.