toch haat ik die appel soms, dan heb je dus ook niet echt trek maar gewoon lekkere trek
Ik ben vaak nog s'avonds tot soms 23.00 bezig met mijn studie. Rond 10'nen eet ik vaak een schaaltje fruit. (een +/- appel, mandarijn, sinasappel en kiwi)
Kan dat kwaad? Want ze zegt dat alles na 21.00 niet meer verteerd en wordt omgezet in vet. Misschien een stomme vraag maar is dat ook zo met fruit? begrijp dat koolhydraten omgezet worden in vet maar ook de stoffen in fruit? Neen toch?
die mogelijkheid is er dus niet omdat ik dan achter de kassa zit en daar echt niks mag eten. Iemand anders een andere oplossing?
haha ik voel hier veel liefde sabje
neen joh dat boek is voor afvallen,
Hensel dat krijg je met zo'n crash dieet. Gaat even ten koste van je humeur met allen gevolgen van dien.
Hensel dat krijg je met zo'n crash dieet. Gaat even ten koste van je humeur met allen gevolgen van dien.
30+ kaas is bleeeeeeeeeeeeeeeeh
Als je het boekje idd even goed leest zie je dat het ook gaat om een aanpassing van je eetpatroon VOOR JE LEVEN, dus niet voor ff paar weekjes, daar schiet je geen ruk mee op. dat is met alles. Je moet je er echtin gaan verdiepen, producten die je nu nam vervangen door andere die beter zijn etc. wil je afvallen dan moet je daar 100% achter staan en ja dan moet je ook met verjaardagen wat laten liggen en ja dan kan jeje niet meer elk weekend klem zuipen en nee dan kan je door de weeks niet meer chips, grote koeken eten. Dat is de keuze die je maakt. Je wil afvallen of je wil het niet hè. Als je je daar niet aan houdt moet je ook niet lopen piepen dat er niks af gaat en dat het een crashdieet is blablalb.
Ik merk bijvoorbeeld met boodschappen doen,dat ik niet eens meer na slechte voeding kijk.Tuurlijk neem ik 1x in de zoveel tijd ook nog wel een patatje en met de feestdagen heb ik ook veel verkeerde dingen gegeten.Maar dat geeft me niet eens meer voldoening.Geef mij maar een lekker bord warm eten of een lekker broodje gezond enz.Haha en ik had echt niet verwacht dat ik dat na die paar weken SB zou zeggen!laatste aanpassing 11 januari 2007 13:25
als je nou eens het hele boek leest voordat je loopt te mekken,zie je dat de laatste 4 hoofdstukken gaan over op gewicht blijven en gezond eten..dus een gezond eetpatroon krijgen/houden
2de boek is dat
Ik had na die 2 eerste weken echt een goed gevoel erbij en kreeg minder zin om te snoepen! Maar toen kwam kerst en was ik dat gevoel dus gelijk kwijt
Ben nu opnieuw begonnen maar heb t er maar moeilijk mee.. Naja gewoon doorzetten misschien komt het vanzelf weer terug
Nu een week bezig en al ruim 2 kilo kwijt.
No 3 te gaan en dan ben ik waar ik wezen wil!!!
wooooow gaat dan wel echt mega snel met jou!
ik ben nu zondag ook een weekje bezig maar ik durf niet op de weegschaal te gaan staan omdat ik gister echt een bad day heb gehad en een kommetje chips heb gegeten en een snoepje
Zondag zit me eerste week erop. Moet eerlijk zeggen heb een dagje gehad dat het echt even niet ging zoals ik wilde, maar was ook allemaal rot geregeld toen op me werk. Nu gaat het al veel beter. En er is al resultaat geboekt. Ga ook gewoon nog verder.
Ik merk bijvoorbeeld met boodschappen doen,dat ik niet eens meer na slechte voeding kijk.
Dat heb ik ook, maar das alleen omdat ik me altijd strikt aan me boodschappen lijstje houdt
Als ik zonder lijstje ga, dan kom ik met alles behalve het juiste thuis
Als ik trek heb,kan ik dus alleen gezonde dingen pakken.
van 1 kommetje chips en een snoepje ga je niet dood en kom je ook niet ineens kilo's aan, niet aanstellen hoor...
wooooow gaat dan wel echt mega snel met jou!
ik ben nu zondag ook een weekje bezig maar ik durf niet op de weegschaal te gaan staan omdat ik gister echt een bad day heb gehad en een kommetje chips heb gegeten en een snoepje
Hmmmpf.. Is het me eigenlijk gelukt om dagje of 3, 4 niet te wegenBen ik gewoon aangekomen vanmorgen
Volgens mij moet ik me er toch wat strenger aan gaan houdenMaar vind het zo moeilijk.. Werk hele dag in een winkel dus krijg echt wel honger steeds
Vandaag mag ik de eierkoek met slagroomlight en aardbeien, reken er maar op dat dit in huis komt vandaag hahaha
Valt tegen. Vooral mager vlees en vis zijn veel duurder als vet vlees.
Beetje genant maybe, maar ik poep nu minder vaak en ietsjewat moeilijker. (ja ik krijg een shitload aan vezels binnen)
alleen voel ik me niet echt lekker. misselijk en zwak. Als ik iets niet prettig is, dan is het wel je zwak voelen.
Heey ik las in haar boek dat je na 9 of was het zelfs 8'ten niks moet eten.
Dat is voor een jongen toch bijna niet te doen.
Ik ben vaak nog s'avonds tot soms 23.00 bezig met mijn studie. Rond 10'nen eet ik vaak een schaaltje fruit. (een +/- appel, mandarijn, sinasappel en kiwi)
Kan dat kwaad? Want ze zegt dat alles na 21.00 niet meer verteerd en wordt omgezet in vet. Misschien een stomme vraag maar is dat ook zo met fruit? begrijp dat koolhydraten omgezet worden in vet maar ook de stoffen in fruit? Neen toch?
Mijn doel was ook niet zozeer afvallen, maar gezonder eten. Ik heb eerst geprobeerd op te letten met wat ik eet, maar helaas had ik daar denk ik toch te weinig discipline voor.
Door te gaan sonja bakkeren forceer ik mezelf heel bewust te eten.
Vandaag wezen boodschappen doen, weliswaar voor een achtelijke 50 euro maar wel harstikke gezond. De volgende keer ga ik ook weekie inkopen doen met wat huismerk producten.
Bij mij ging het ook super snel! Maar het wordt wel minder hoor naarmate je langer bezig bent...
zegt van goh bijv 6 kilo eraf nou geweldig ik ga weer "normaal" eten, dan kan het allemaal erg snel weer terug komen.