Partyflock

Forumonderwerp · 898747
5 volgers · 83507x bekeken

Waarschuw beheerder
Ik ben woensdag 30/08/2006 begonnen met het concept; Sonja Bakker.

Het is geen dieet, maar een voedingspatroon.

Ben benieuwd, wie er volgt en wat de ervaringen zijn...hier kunnen we tips, ervaringen en motivaties delen!!

Samen staan we sterk ;)
Waarschuw beheerder
Hensel dat krijg je met zo'n crash dieet. Gaat even ten koste van je humeur met allen gevolgen van dien.

:$

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :)suusje:) op woensdag 10 januari 2007 om 13:25:
toch haat ik die appel soms, dan heb je dus ook niet echt trek maar gewoon lekkere trek

Gelukkig ben ik dan al zo ver om dan iig een evergreen of iets van die aard te pakken en niet te gaan snaaien :respect:
Uitspraak van 301 op woensdag 10 januari 2007 om 14:39:
Ik ben vaak nog s'avonds tot soms 23.00 bezig met mijn studie. Rond 10'nen eet ik vaak een schaaltje fruit. (een +/- appel, mandarijn, sinasappel en kiwi)
Kan dat kwaad? Want ze zegt dat alles na 21.00 niet meer verteerd en wordt omgezet in vet. Misschien een stomme vraag maar is dat ook zo met fruit? begrijp dat koolhydraten omgezet worden in vet maar ook de stoffen in fruit? Neen toch?

Dat lijkt mij niet, maarjah ben niet iemand die verstand heeft van de menselijke stofwisseling
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :)suusje:) op woensdag 10 januari 2007 om 13:25:
Dan kun je als je er de mogelijkheid toe hebt gewoon een appel eten hoor

die mogelijkheid is er dus niet omdat ik dan achter de kassa zit en daar echt niks mag eten. Iemand anders een andere oplossing?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van miss-Linnie op woensdag 10 januari 2007 om 16:28:
die mogelijkheid is er dus niet omdat ik dan achter de kassa zit en daar echt niks mag eten. Iemand anders een andere oplossing?

tijdens je lunch al wat extra's nemen, wat je later dus niet kan nemen.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van <<*Hensel*>> op woensdag 10 januari 2007 om 15:03:
haha ik voel hier veel liefde sabje :D

ja word een beetje moe van zulke domme opmerkingen :/

Uitspraak van 301 op woensdag 10 januari 2007 om 15:05:
neen joh dat boek is voor afvallen,

als je nou eens het hele boek leest voordat je loopt te mekken,zie je dat de laatste 4 hoofdstukken gaan over op gewicht blijven en gezond eten..dus een gezond eetpatroon krijgen/houden
Uitspraak van 301 op woensdag 10 januari 2007 om 15:06:
Hensel dat krijg je met zo'n crash dieet. Gaat even ten koste van je humeur met allen gevolgen van dien.

helaas,werd altijd al moe van mensen die niet eens wat lezen voordat ze hun oordeel al geven..je zegt dat het gelezen hebt maar toch dingen vraagt die er wel degelijk instaan :/

Waarschuw beheerder
donateur
Shit man ik ben slecht geweest vandaag, snickers en net wat frietjes :o Boeeee (n)

Nou ja morgen maar met frisse moed :/ En ff stukkie rennen ofzo 8)

Waarschuw beheerder
Ik ben oook slecht geweest. haha
Waarschuw beheerder
Uitspraak van 301 op woensdag 10 januari 2007 om 15:06:

Na een jaar ben ik nog steeds blij hoor (45 kg afgevallen inmiddels)en blijer dan ooit. En nog steeds niet gecrashed (sinds jaar al bezig met volgen van eetpatroon van Sonja, dus ja voor alle hype al) en kan gewoon nu af en toe wat lekker nemen zonder dat de kilo's eraan vliegen. Dus zo crash is het niet.

Als je het boekje idd even goed leest zie je dat het ook gaat om een aanpassing van je eetpatroon VOOR JE LEVEN, dus niet voor ff paar weekjes, daar schiet je geen ruk mee op. dat is met alles. Je moet je er echtin gaan verdiepen, producten die je nu nam vervangen door andere die beter zijn etc. wil je afvallen dan moet je daar 100% achter staan en ja dan moet je ook met verjaardagen wat laten liggen en ja dan kan jeje niet meer elk weekend klem zuipen en nee dan kan je door de weeks niet meer chips, grote koeken eten. Dat is de keuze die je maakt. Je wil afvallen of je wil het niet hè. Als je je daar niet aan houdt moet je ook niet lopen piepen dat er niks af gaat en dat het een crashdieet is blablalb.

zo klaar B)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 januari 2007 om 23:19:
Ik ben oook slecht geweest. haha

ja ikke ook :( :(

Waarschuw beheerder
Ach vandaag weer een dag...
Maarja, maandag ben ik jarig. dan neem k toch wel een stukje taart..:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 9 januari 2007 om 10:40:
30+ kaas is bleeeeeeeeeeeeeeeeh

Ik heb 30+ kaas van de markt,die is lekker pittig!

Zo tussen kerst en nieuwjaar,me lekker volgevreten.Was een kilo aangekomen,maar daarna ging ik verhuizen en was die kilo er al weer af.En ben verder gegaan met het nieuwe boek ook weer 1,1kilo eraf.Dus weeg nu 59,3 en begin me nu echt lekker in me vel te voelen!!!:-D
Ik denk nog 2 a 3 kilo eraf en dan op gewicht blijven!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van <<*Hensel*>> op donderdag 11 januari 2007 om 09:56:
Als je het boekje idd even goed leest zie je dat het ook gaat om een aanpassing van je eetpatroon VOOR JE LEVEN, dus niet voor ff paar weekjes, daar schiet je geen ruk mee op. dat is met alles. Je moet je er echtin gaan verdiepen, producten die je nu nam vervangen door andere die beter zijn etc. wil je afvallen dan moet je daar 100% achter staan en ja dan moet je ook met verjaardagen wat laten liggen en ja dan kan jeje niet meer elk weekend klem zuipen en nee dan kan je door de weeks niet meer chips, grote koeken eten. Dat is de keuze die je maakt. Je wil afvallen of je wil het niet hè. Als je je daar niet aan houdt moet je ook niet lopen piepen dat er niks af gaat en dat het een crashdieet is blablalb.

Ik vind een dieet ook geen goed woord voor Sonja Bakker,het is gewoon je eetpatroon veranderen.En als je echt je best doet.Dan kan je na een paar weken niet eens veel meer eten en wil je ook niet slecht meer eten.Ik merk bijvoorbeeld met boodschappen doen,dat ik niet eens meer na slechte voeding kijk.Tuurlijk neem ik 1x in de zoveel tijd ook nog wel een patatje en met de feestdagen heb ik ook veel verkeerde dingen gegeten.Maar dat geeft me niet eens meer voldoening.Geef mij maar een lekker bord warm eten of een lekker broodje gezond enz.Haha en ik had echt niet verwacht dat ik dat na die paar weken SB zou zeggen!:-D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Nathasja Hazes! op donderdag 11 januari 2007 om 13:24:
Ik merk bijvoorbeeld met boodschappen doen,dat ik niet eens meer na slechte voeding kijk.Tuurlijk neem ik 1x in de zoveel tijd ook nog wel een patatje en met de feestdagen heb ik ook veel verkeerde dingen gegeten.Maar dat geeft me niet eens meer voldoening.Geef mij maar een lekker bord warm eten of een lekker broodje gezond enz.Haha en ik had echt niet verwacht dat ik dat na die paar weken SB zou zeggen!laatste aanpassing 11 januari 2007 13:25

Oooh dat wil ik ook ;)

Ik had na die 2 eerste weken echt een goed gevoel erbij en kreeg minder zin om te snoepen! Maar toen kwam kerst en was ik dat gevoel dus gelijk kwijt :/
Ben nu opnieuw begonnen maar heb t er maar moeilijk mee.. Naja gewoon doorzetten misschien komt het vanzelf weer terug :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sabjuh:woep: op woensdag 10 januari 2007 om 21:28:
als je nou eens het hele boek leest voordat je loopt te mekken,zie je dat de laatste 4 hoofdstukken gaan over op gewicht blijven en gezond eten..dus een gezond eetpatroon krijgen/houden

Doe is even lekker rustig joh.
Mijn excuses, er schijnen meerdere boeken te zijn. Ik heb waarschijnlijk de eerste doorgebladerd waarin er niet zo diep op word ingegaan als in haar 3de boek "bereik en behoud je ideale gewicht"
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van 301 op donderdag 11 januari 2007 om 20:46:
Doe is even lekker rustig joh.

ben ik :vaag:

Uitspraak van 301 op donderdag 11 januari 2007 om 20:46:
3de

2de boek is dat
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sabjuh:woep: op donderdag 11 januari 2007 om 22:47:
2de boek is dat

Officieel is het de 3e, want er is ook nog bereik je ideale gewicht voor kinderen en tieners ;)

Uitspraak van actief op donderdag 11 januari 2007 om 13:51:
Ik had na die 2 eerste weken echt een goed gevoel erbij en kreeg minder zin om te snoepen! Maar toen kwam kerst en was ik dat gevoel dus gelijk kwijt
Ben nu opnieuw begonnen maar heb t er maar moeilijk mee.. Naja gewoon doorzetten misschien komt het vanzelf weer terug

Dat heb ik ook ja..even volhouden weer :)
Waarschuw beheerder
donateur
Nu een week bezig en al ruim 2 kilo kwijt.
No 3 te gaan en dan ben ik waar ik wezen wil!!!
Waarschuw beheerder
Zondag zit me eerste week erop. Moet eerlijk zeggen heb een dagje gehad dat het echt even niet ging zoals ik wilde, maar was ook allemaal rot geregeld toen op me werk. Nu gaat het al veel beter. En er is al resultaat geboekt. Ga ook gewoon nog verder.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Nathalja(L) op vrijdag 12 januari 2007 om 11:27:
Nu een week bezig en al ruim 2 kilo kwijt.
No 3 te gaan en dan ben ik waar ik wezen wil!!!

wooooow gaat dan wel echt mega snel met jou! (Y)
ik ben nu zondag ook een weekje bezig maar ik durf niet op de weegschaal te gaan staan omdat ik gister echt een bad day heb gehad en een kommetje chips heb gegeten en een snoepje :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 januari 2007 om 11:41:
wooooow gaat dan wel echt mega snel met jou!
ik ben nu zondag ook een weekje bezig maar ik durf niet op de weegschaal te gaan staan omdat ik gister echt een bad day heb gehad en een kommetje chips heb gegeten en een snoepje

:S van 1 kommetje chips en een snoepje ga je niet dood en kom je ook niet ineens kilo's aan, niet aanstellen hoor...

Uitspraak van miss-Linnie op vrijdag 12 januari 2007 om 11:28:
Zondag zit me eerste week erop. Moet eerlijk zeggen heb een dagje gehad dat het echt even niet ging zoals ik wilde, maar was ook allemaal rot geregeld toen op me werk. Nu gaat het al veel beter. En er is al resultaat geboekt. Ga ook gewoon nog verder.

That's the spirit
(Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van 301 op dinsdag 9 januari 2007 om 00:41:
Ik heb het boek weten te bemachtigen op PDF file

Ik wil hem ook wel als PDF file

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Nathasja Hazes! op donderdag 11 januari 2007 om 13:24:
Ik merk bijvoorbeeld met boodschappen doen,dat ik niet eens meer na slechte voeding kijk.

Dat heb ik ook, maar das alleen omdat ik me altijd strikt aan me boodschappen lijstje houdt :yes:
Als ik zonder lijstje ga, dan kom ik met alles behalve het juiste thuis 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 januari 2007 om 12:50:
Dat heb ik ook, maar das alleen omdat ik me altijd strikt aan me boodschappen lijstje houdt
Als ik zonder lijstje ga, dan kom ik met alles behalve het juiste thuis

Oke ik heb ook een boodschappenlijstje,omdat ik me toch aan het boek hou.Maar vandaag ff wat dingen gehaald zonder lijstje en ook nix ongezond mee genomen.Toen ik begon heb ik ook al het slechte voeding weg gegeven,zo kom ik ook niet in de verleiding.Als ik trek heb,kan ik dus alleen gezonde dingen pakken.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nathasja Hazes! op vrijdag 12 januari 2007 om 14:13:
Als ik trek heb,kan ik dus alleen gezonde dingen pakken.

Jah dat is hier dus een probleem... Mijn vader en broertje doen niet mee, dus er is hier echt TE veel lekker en ongezond eten in huis! Maar ik kan me wel redelijk beheersen, behalve vorige week. Toen is het mis gegaan! :P

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb hetzelfde probleem :yes:
Mijn vent is echt een snoeperd en eris hier altijd wel chips of snoep in huis.
Zolang het uit zicht ligt heb ik er geen problemen mee, maar hij laat het vaak op tafel liggen en dan kan ik het niet laten om dan toch 1 snoepje te pakken :bloos:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :)suusje:) op vrijdag 12 januari 2007 om 11:56:
van 1 kommetje chips en een snoepje ga je niet dood en kom je ook niet ineens kilo's aan, niet aanstellen hoor...

hmm nou ja ik ben nog niet zo lang bezig (nog niet eens een weekje) dus ik vrees dat ik t dan wel merk ..

maar idd je hebt gelijk niet zeuren en anders had k gewoon niets moeten pakken ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Het is zo grappig, in de supermarkt lopen overal vrouwen met een boodschappenlijstje.
Allemaal Sonja artikelen in hun karretje!!
Ik heb nog een PDF bestandje waar 60 Sonja Bakker gerechten in staan.
Als iemand het wil hebben PB dan maar ff dan mail ik het!!
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 januari 2007 om 11:41:
wooooow gaat dan wel echt mega snel met jou!
ik ben nu zondag ook een weekje bezig maar ik durf niet op de weegschaal te gaan staan omdat ik gister echt een bad day heb gehad en een kommetje chips heb gegeten en een snoepje

Ja ik sta er ook versteld van.
Ik heb ook van die momenten dat ik het zwaar heb, maar dan neem ik een appel!!
Ik kon vandaag weer een broek aan die ik 3 jaar niet aan heb kunnen doen.
Dat geeft moed om vol gas door te gaan!!!8)

En het scheelt een hoop centjes in de supermarkt :yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Nathalja(L) op vrijdag 12 januari 2007 om 22:21:
Ik heb nog een PDF bestandje waar 60 Sonja Bakker gerechten in staan.
Als iemand het wil hebben PB dan maar ff dan mail ik het!!

Mijn pbtje is onderweg :cheer:

Vandaag gaf de weegschaal toch weer 0,4 kg minder aan dan aan het begin van de week :D

Waarschuw beheerder
donateur
Hmmmpf.. Is het me eigenlijk gelukt om dagje of 3, 4 niet te wegen 8) Ben ik gewoon aangekomen vanmorgen :'(

Volgens mij moet ik me er toch wat strenger aan gaan houden :p Maar vind het zo moeilijk.. Werk hele dag in een winkel dus krijg echt wel honger steeds :/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zaterdag 13 januari 2007 om 08:21:
Hmmmpf.. Is het me eigenlijk gelukt om dagje of 3, 4 niet te wegen 8) Ben ik gewoon aangekomen vanmorgen :'(

Volgens mij moet ik me er toch wat strenger aan gaan houden :p Maar vind het zo moeilijk.. Werk hele dag in een winkel dus krijg echt wel honger steeds :/

Shit joh Julie! Ik vind het ook moeilijk om me niet iedere dag te wegen, het gekke is de ene keer weeg je gewoon minder dan een andere keer. Dit zal veel met vocht te maken hebben, denk ik. Ik hou me redelijk aan haar week menu's. Het enige wat ik wel veel doe is het "in de plaats van" gebruiken. Want ik vind het echt zonde om zondag filet americain te eten en dit dan later weg te moeten gooien. Dus ipv bijvoorbeeld kip op mijn cracker doe ik dus filet americain. Volgens Sonja maakt dit dan ook niet uit, gelukkig ;-)

Ik ben 2 januari begonnen en ben nu 3,8 kilo kwijt. Ik heb niet echt honger gehad maar wel momenten van lekkere trek. Gelukkig heb ik die kunnen onderdrukken.

Vandaag mag ik de eierkoek met slagroomlight en aardbeien, reken er maar op dat dit in huis komt vandaag hahaha

Julie, sterkte en zet hem op!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Bigjoy op zaterdag 13 januari 2007 om 10:10:
Vandaag mag ik de eierkoek met slagroomlight en aardbeien, reken er maar op dat dit in huis komt vandaag hahaha

Ha ha die mag ik ook vandaag :cheer:
Hij ligt al met smart op me te wachten in de broodtrommel!!
Kon alleen geen slagroom light vinden, maarja afvallen gaat als een trein en ik hoef nog maar 2 kilo dus dat is niet zo heel erg.

Mocht er nog iemand Sonja Bakker recepten willen hebben ...ik heb ze op PDF en mail het graag!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nathalja(L) op vrijdag 12 januari 2007 om 22:21:
het scheelt een hoop centjes in de supermarkt

Valt tegen. Vooral mager vlees en vis zijn veel duurder als vet vlees. :(

Ik zie dat de porties bij de recepten 225 gr zijn :o Houden jullie je daar ook aan of neem je meer?
Waarschuw beheerder
Weet iemand wat we nog meer voor een soort vlees mogen hebben ipv Kipfilet,tartaar en biefstuk? Wanneer ik bij de AH kom zou ik dus echt niet weten wat nog meer mager is?

Hellupppp

Waarschuw beheerder
donateur
Bij de AH staat er vaak op de verpakking dat het extra mager vlees is ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van lindaaatje op zaterdag 13 januari 2007 om 14:27:
Valt tegen. Vooral mager vlees en vis zijn veel duurder als vet vlees.

Wat ik bedoel is dat ik geen geld meer uitgeef aan bijv chocolade, koek enz.
Ik ga met een lijstje de supermarkt in en kom thuis met wat er op stond!!!
Waarschuw beheerder
Net thuis, maar even een kleine update van mijn status..voor iedereen die het maar wil lezen.

Vanochtend gewogen, 2.5 kilo eraf en dat in 6 dagen. Volgens mij gaat het iets te snel? Ik heb namelijk het idee dat ik gewoon te weinig binnenkrijg. Een deel zal wel vocht zijn (ik heb de eerste 4dagen wel minimaal 8x per dag zitten pissen). Ik wil bovendien hoogstens 5 kilo verliezen

Ik heb ook totaal geen moeite, alleen voel ik me niet echt lekker. misselijk en zwak. Als ik iets niet prettig is, dan is het wel je zwak voelen.

Beetje genant maybe :$, maar ik poep nu minder vaak en ietsjewat moeilijker. (ja ik krijg een shitload aan vezels binnen)

Mijn doel was ook niet zozeer afvallen, maar gezonder eten. Ik heb eerst geprobeerd op te letten met wat ik eet, maar helaas had ik daar denk ik toch te weinig discipline voor.
Door te gaan sonja bakkeren forceer ik mezelf heel bewust te eten.
Vandaag wezen boodschappen doen, weliswaar voor een achtelijke 50 euro maar wel harstikke gezond. De volgende keer ga ik ook weekie inkopen doen met wat huismerk producten.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van 301 op zondag 14 januari 2007 om 02:37:
Beetje genant maybe :$, maar ik poep nu minder vaak en ietsjewat moeilijker. (ja ik krijg een shitload aan vezels binnen)

Schale troost huglife, ik heb hetzelfde hahaha

misselijk en zwak daar heb ik eigenlijk geen last van. Misschien moet je gewoon een stuk fruit eten als je je wat zwakjes voelt?

Waarschuw beheerder
alleen voel ik me niet echt lekker. misselijk en zwak. Als ik iets niet prettig is, dan is het wel je zwak voelen.

Dat had ik de eerste 2 weken ook! Maar ik heb wel doorgezet en dat gevoel is nu helemaal verdwenen. Ik denk dat je gewoon ff moet wennen aan de kleine hoeveelheden die je binnenkrijgt ofzo.
Waarschuw beheerder
Afgelopen zondag begonnen met sonja Bakkeren stond de weegschaal op 69,8. Nu na een week weer op de weegschaal gestaan en nu stond hij op 67,7 vind het eingelijk wel een hele prestatie maar ook erg veel voor een weekje. Zal het dan in de volgende weken minder snel gaan?

Waarschuw beheerder
Bij mij ging het ook super snel! Maar het wordt wel minder hoor naarmate je langer bezig bent...

Waarschuw beheerder
Dat is waar, maarja.. mij maakt het niet zoveel uit hoe snel het gaat.
Ik ben blij zolang er elke week wat af is :P

Waarschuw beheerder
3 kiwi's op je nuchtere maag........doen wonderen :)

Morgen ga ik ook weer van start. Afgelopen week wilde ik beginnen, alleen ben behoorlijk ziek geweest (ontstoken holtes, griep, koorts etc.) Nu gaan smoesjes meer, maar knallen!!!

Deze week nog niet zwemmen, want oortjes zitten nog dicht, maar wil iedere avond een stuk wandelen na het eten..ook goed voor de spijsvertering uiteraard ;)

Toi toi toi!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van 301 op woensdag 10 januari 2007 om 14:39:
Heey ik las in haar boek dat je na 9 of was het zelfs 8'ten niks moet eten.
Dat is voor een jongen toch bijna niet te doen.
Ik ben vaak nog s'avonds tot soms 23.00 bezig met mijn studie. Rond 10'nen eet ik vaak een schaaltje fruit. (een +/- appel, mandarijn, sinasappel en kiwi)
Kan dat kwaad? Want ze zegt dat alles na 21.00 niet meer verteerd en wordt omgezet in vet. Misschien een stomme vraag maar is dat ook zo met fruit? begrijp dat koolhydraten omgezet worden in vet maar ook de stoffen in fruit? Neen toch?

er zit wel fruitzuikers, wellich beter dan gewoon suiker maar ook daarbij geldt, dat je het met mate moet nemen in de avond uren, wat bijv een oplossing is om een bakje magere franse kwark met wat vruchten te nemen...zo behaal je wel een voldaan gevoel vanwege de kwark, en voor de smaak een beetje fruit erin.

Mijn doel was ook niet zozeer afvallen, maar gezonder eten. Ik heb eerst geprobeerd op te letten met wat ik eet, maar helaas had ik daar denk ik toch te weinig discipline voor.
Door te gaan sonja bakkeren forceer ik mezelf heel bewust te eten.
Vandaag wezen boodschappen doen, weliswaar voor een achtelijke 50 euro maar wel harstikke gezond. De volgende keer ga ik ook weekie inkopen doen met wat huismerk producten.

er zijn kleine dingen die je kan toepassen om gezonder te eten en sonja bakker is niet noodzakelijk ervoor.

probeer altijd als je eet, geen tv of radio of pc aan te hebben staan, dus voornamelijk focussen op het eten, neem er dus de tijd ervoor. zo is je lichaam meer bewust van dat het eten binnen krijgt.
verder probeer zoveel mogelijk vers en kwalitatief voedsel te eten. mocht je budget het niet toelaten, bezoek eens de markt. nuttig vroeg hartige etenswaar, je lichaam hebt dan nog genoeg tijd om het de verbranden. las 1 keer een zondig dag dat je gewoon eet wat je wil.

pas op met die weegschaal.

ja ja er gaat 2 kilo eraf in een week...maar de dag dat jij je gewicht en nog niet eens zozeer je gevoel erbij...

zegt van goh bijv 6 kilo eraf nou geweldig ik ga weer "normaal" eten, dan kan het allemaal erg snel weer terug komen.

dieeten werkt helaas gewoon niet.

aanpassen van je levensstijl wel
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 januari 2007 om 11:39:
Bij mij ging het ook super snel! Maar het wordt wel minder hoor naarmate je langer bezig bent...

idd ik viel de eerste 3 weken 2 kilo per week af,daarna gaat het steeds langzamer..
Uitspraak van Wizard Sleeve op maandag 15 januari 2007 om 08:55:
zegt van goh bijv 6 kilo eraf nou geweldig ik ga weer "normaal" eten, dan kan het allemaal erg snel weer terug komen.

dat is ook het stomste wat je kan doen :)

Waarschuw beheerder
Ik ben er vandaag weer mee begonnen,lieo de vorige keer vast in week 8 helaas..
Ga er van af nu er weer goed tegen aan:)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Bigjoy op zaterdag 13 januari 2007 om 10:10:
Julie, sterkte en zet hem op!

Thanks meis :)

Gister en vandaag heb ik me er in ieder geval goed aan gehouden ;p Laat ik dat nou eens volhouden hopelijk :cheer:
Ja nou ja moet wel anders schiet het echt niet op bij mij :nee:
Waarschuw beheerder
zo de score voor de eerste week na een weekend antwerpen is 2,3 kg eraf!

Dus de kerstkilo's zijn weer af! dus op naar de laatste 10 kg!!

Waarschuw beheerder
donateur
Ik stond vanmorge op de weegschaal en er is gewoon 1,5 kilo af :D:D:D:D
ik ben echt trots op mezelf!!

ik zit nu in week 2, en yumyum wat is die zaterdag een lekkere dag!!! (versierde eierkoek, frietjes (L))

Waarschuw beheerder
Ik zit nu in week 7... Heb het idee dat ik minder mag eten dan eerst! :/ Heb het best weer zwaar! Maar jah ik hou het gewoon vol :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 januari 2007 om 14:26:
Ik zit nu in week 7... Heb het idee dat ik minder mag eten dan eerst! Heb het best weer zwaar! Maar jah ik hou het gewoon vol

en hoeveel ben je al kwijt???:)