Partyflock

Forumonderwerp · 898747
5 volgers · 64745x bekeken

Waarschuw beheerder
Ik ben woensdag 30/08/2006 begonnen met het concept; Sonja Bakker.

Het is geen dieet, maar een voedingspatroon.

Ben benieuwd, wie er volgt en wat de ervaringen zijn...hier kunnen we tips, ervaringen en motivaties delen!!

Samen staan we sterk ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Wat ik wel lastig vind zijn de recepten. dat is allemaal voor 4 personen. als je dat deelt hou je van veel dingen over, dat is zo zonde..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 september 2006 om 15:41:
200 euro aan boodschappen???
waar heel je die dan??

die haal ik gewoon bij Bas van der Heyden, maar ik heb hier een heel gezin te voeden he ;)
Maar als je het echt goed wilt doen, moet je echt wel het 1 en ander voor jezelf vervangen ook, om maar even een paar voorbeelden te noemen:
-geen boter om in te braden , maar olijfolie
-geen witte rijst, maar zilvervliesrijst
-geen gewone macaroni, maar volkoren macaroni
-geen gewone koekjes meer , maar evergreens, sultana,s e.d
-geen gewone jam , maar halva jam
-geen mayonaise, maar frietsaus of yofresh
-je moet best veel soorten fruit ook in huis halen want elke dag schrijft ze een ander fruit stuk voor.
Nadeel daarbij is dat je in de supermarkten geen los fruit maar alles in zakken moet kopen.
Nah ja.....zo kan ik nog wel even doorgaan.
Tis best lastig als je een gezin hebt om dan zelf aangepast te koken en voor de rest van je gezin "normaal"
Al kunnen sommige gerechten voor allemaal gemaakt worden.
Ik probeer ook zo veel mogelijk gerechten waar ik iets van over houd, in te vriezen , dat scheelt tenminste iets in het gemak en kwa prijs ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Brandy op dinsdag 5 september 2006 om 16:34:
Wat ik wel lastig vind zijn de recepten. dat is allemaal voor 4 personen. als je dat deelt hou je van veel dingen over, dat is zo zonde

ja ik had het ook makkelijker gevonden als die recepten voor 1 persoon hadden geweest want de meeste dingen hoef ik mijn 2 kids van 8 en 12 echt niet voor te zetten :S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 5 september 2006 om 15:42:
Ik ook nog geen 50 euro..nou ik doe normaal voor meer geld boodschappen....toastjes, brie, chips, pizza haha

die heb ik dus nog steeds want de rest van mijn gezin hoeft dus niet mee te lijnen van mij ;)

Die jongste van 8 weegt amper 22 kilo , anders blijft er niks van der over :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 september 2006 om 16:42:
de meeste dingen hoef ik mijn 2 kids van 8 en 12 echt niet voor te zetten

Dat maakt het nog lastiger, moet je voor hen nog wat anders verzinnen en maken! Petje af!
Makkelijkst zou zijn als je met zn vieren woont allemaal aan Sonja bakker! hehe

Ik deel veel met een vriendin van me, maar dan nog blijft t lastig!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Brandy op dinsdag 5 september 2006 om 16:48:
Makkelijkst zou zijn als je met zn vieren woont allemaal aan Sonja bakker! hehe

:lol: dat zou idd een stuk makkelijker zijn ;)
Maar ja, tis eigenlijk alleen wat de avond maaltijd aangaat even wat lastiger, maar de rest van de dag is het goed te doen :)
Het moeilijkste is het vind ik, om het vol te houden. Ook als je gewicht wat langer stil staat en het lijkt of je niet meer af valt.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ja, het volhouden is inderdaad moeilijk! De eerste weken was ik het meest gemotiveerd, dan vliegen de kilo's eraf. ik vind het nu veel lastiger om vol te houden..
Ik blijf af en toe ook wel andere dingetjes eten, uit eten bijvoorbeeld of een keer een patatje.. moet kunnen vind ik.. dan gaat het maar iets minder hard!:)
Waarschuw beheerder
Heb t 2 keer gedaan, 1 keer de gewone en 1 keer die voor kinderen tot 18 jaar.
Het enige wat werkte.
De eerste week d8 ik serieus dat ik dood zou gaan (van de honger enzo) maar hoe langer je het patroon aanhoudt, hoe kleiner je maag wordt.
Alleen helaas stopte ik na de 10 weken en kwam ik weer aan (N)
Maar in principe is het makkelijk vol te houden.

Uitspraak van Brandy op dinsdag 5 september 2006 om 17:02:
Ik blijf af en toe ook wel andere dingetjes eten, uit eten bijvoorbeeld of een keer een patatje.. moet kunnen vind ik.. dan gaat het maar iets minder hard!

Mag ook gewoon hoor :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Precies, anders stop je, en ga je dan ineens alles eten 'wat niet mag' en dan ja, hoppa zit het er zo weer aan..

na deze 9 weken wil ik het gewoon zelf vol kunnen houden, nu is het makkelijk als houvast, maar het mooiste is om het zelf te doen natuurlijk!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 september 2006 om 16:40:
Nah ja.....zo kan ik nog wel even doorgaan.

idd mijn moeder is nu in de week ook meer kwijt omdat je iets koopt en het maar 1 keer hoeft te eten:/ dan is het de volgende keer al niet meer goed..bijvoorbeeld dat slankie smeerkaas:/
Uitspraak van Brandy op dinsdag 5 september 2006 om 17:15:
Precies, anders stop je, en ga je dan ineens alles eten 'wat niet mag' en dan ja, hoppa zit het er zo weer aan..

na deze 9 weken wil ik het gewoon zelf vol kunnen houden, nu is het makkelijk als houvast, maar het mooiste is om het zelf te doen natuurlijk!!

idd

ben vandaag na een harde werkdag een kilo afgevallen:9
half uur heen fietsen half uur terug en een half uur intensief met jachthonden getraind:D
gaat lekker zo b)
Waarschuw beheerder
donateur
ikke niet hoor doe t wel op eigen kracht al 8.5 kilo kwijt nu (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Besef je wel dat je dat de rest van je leven moet volhouden als je op gewicht wilt blijven?!

Ken mensen die 'normaal' aten maar niet afvielen (heb dat zelf ook) en die Sonja Bakker gingen doen. Stuk voor stuk rond de 10kg of meer eraf, prachtig! En toen kwam het..weer normaal eten..opbouwen etc., zorgen dat ze extra gezond aten. Nou neem van mij aan, bij allemaal zit er minstens de helft alweer aan!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Terror :[ op dinsdag 5 september 2006 om 18:35:
ikke niet hoor doe t wel op eigen kracht al 8.5 kilo kwijt nu

en hoe heb je dat gedaan?
Uitspraak van TLN op dinsdag 5 september 2006 om 18:37:
Besef je wel dat je dat de rest van je leven moet volhouden als je op gewicht wilt blijven?!

gezond en gevarieerd eten en sporten zo moeilijk lijkt me dat niet als je genoeg motivatie hebt:)

Waarschuw beheerder

Voor mij is het mijn voedingspatroon omgooien, regelmaat en gevarieerd eten...als ik dit kan na negen weken, kijk ik gewoon naar een weekmenu en eet ik het op die manier, maar vervang ik voedingsmiddelen, want anders wordt het wel eentonig ;)

Als je, je maar bewust wordt van wat je mag en kan eten en dat je dan ook nog afvalt...voor mij werkt dit nu in ieder geval wel en ik hoop me na de negen weken aan dit voedingspatroon te kunnen houden. Let wel, dat Sonja Bakker geen dieet is, maar een ander voedingspatroon. ;)

Waarschuw beheerder
Ik ga het vanaf maandag proberen... Eerst ff een weekje kijken of het bevalt :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sabjuh:woep: op dinsdag 5 september 2006 om 18:40:
en hoe heb je dat gedaan?

water drinken !!
geen tussendoortjes
paar 'light' producten ( boter, mayonaise enzz) maar zeker niet alles :P
en ipv een bord vol en nog een bord (bij wijze van) gewoon 1 goed gevuld bord.
verder iedere ochtend en avond 20 sit ups en 's avonds 10x opdrukken :P

en meer doe ik niet, eet alles wat ik wil eten..eigelijk best vaak patat/shoarma :$

enne owjha me vriend snoep en chips laten kopen die ik toch niet lust 8)
Waarschuw beheerder
Nou neem van mij aan, bij allemaal zit er minstens de helft alweer aan!

ligt eraan wat je erna eet.

Ik heb het 9 weken gedaan (vanaf 16 januari)en na die 9 weken heb ik zelf aangepruts met de dingen die ik in het boekje moest eten en viel gewoon nog steeds af. Inmiddels 20 kg. Dus het ligt er maar net aan.

Ben vorige wk weer overnieuw met boekje begonnen en inmiddels in 2weken weer 3,5 kg eraf.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sabjuh:woep: op dinsdag 5 september 2006 om 18:40:
gezond en gevarieerd eten en sporten zo moeilijk lijkt me dat niet als je genoeg motivatie hebt

Daar heb je geen Sonja Bakker voor nodig hoor :) Dat werkt ook zonder dat dieet.

En die zin geldt voor alle reacties op mijn post ;)

Waarschuw beheerder
Je kan ook van je luie reet opstaan en gaan sporten ofzo .. beetje op het eten letten .. water/thee drinken ... eiwitten/koolhydraten op elkaar afstemmen en klaar (y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van TLN op dinsdag 5 september 2006 om 18:46:
En die zin geldt voor alle reacties op mijn post

Lekker makkelijk:P
Toch reageer ik nog een keer. Zoals door anderen ook al is gezegd, het is een houvast een leidraad.. Ja sommigen kunnen afvallen helemaal op eigen houtje, voor anderen is dat niet zo simpel!!

En nogmaals: Het is geen dieet. En dat volhouden is dus ook niet van toepassing. Ja het eetpatroon wat je jezelf na 9 weken aangeleerd heb volhouden, maar dat is in feite 'gewoon eten'
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Brandy op dinsdag 5 september 2006 om 18:55:
Toch reageer ik nog een keer. Zoals door anderen ook al is gezegd, het is een houvast een leidraad.. Ja sommigen kunnen afvallen helemaal op eigen houtje, voor anderen is dat niet zo simpel!!

Ik zeg ook niet dat je geen hulpmiddelen mag hebben, ik zeg alleen dat het erop neer komt dat het gewoon een kwestie is van op je voeding letten en sporten. Met of zonder Sonja Bakker. En als jij dat niet kan uit jezelf maar je daar iemand voor nodig hebt die ondertussen stikrijk wordt, dan is 't handig ja.

Uitspraak van Brandy op dinsdag 5 september 2006 om 18:55:
En nogmaals: Het is geen dieet. En dat volhouden is dus ook niet van toepassing. Ja het eetpatroon wat je jezelf na 9 weken aangeleerd heb volhouden, maar dat is in feite 'gewoon eten'

di·eet (het ~, diëten)
1 leefregel met betrekking tot het gebruik van voeding

:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Zustertje op dinsdag 5 september 2006 om 11:30:
waar valt euthyrox onder ?

dacht dat het t3 was..triothyrotonine...maar kan dr ook naast zitten dat het gewoon Thyrax is:$
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van TLN op dinsdag 5 september 2006 om 19:00:
Ik zeg ook niet dat je geen hulpmiddelen mag hebben, ik zeg alleen dat het erop neer komt dat het gewoon een kwestie is van op je voeding letten en sporten. Met of zonder Sonja Bakker. En als jij dat niet kan uit jezelf maar je daar iemand voor nodig hebt die ondertussen stikrijk wordt, dan is 't handig ja.

zijn we het daar in ieder geval over eens. En met mij zijn er blijkbaar nog meer mensen die daar graag hulp bij gebruiken!!(Y)

Uitspraak van TLN op dinsdag 5 september 2006 om 19:00:
di·eet (het ~, diëten)
1 leefregel met betrekking tot het gebruik van voeding

ok, letterlijk is het een dieet:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Terror :[ op dinsdag 5 september 2006 om 18:44:
verder iedere ochtend en avond 20 sit ups en 's avonds 10x opdrukken

je kan 1000situpsdoen, maar zonder aerobe activiteit wordt die speklaag niet dunner. carbs cyclen en aan de ijzers dus 8)

het sonja bakker dieet zal in eerste instantie lijden tot gewichtsafname (10-12weken)tot dat je op het punt komt dat je stofwisseling naar de klote gaat en je lichaam dit herkent als een hongersnood en in reservestand overgaat waardoor ie zo zuinig mogelijk omgaat met elk kleine beetje energie en dus vet gaat vasthouden om reserves aan te leggen voor barre tijden------>Jojo effect
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 september 2006 om 18:50:
Je kan ook van je luie reet opstaan en gaan sporten ofzo .. beetje op het eten letten .. water/thee drinken ... eiwitten/koolhydraten op elkaar afstemmen en klaar

jij en ik weten hoe het moet mop;) en marco, ronald en bartje helemaal 8)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Stuk voor stuk rond de 10kg of meer eraf, prachtig! En toen kwam het..weer normaal eten..opbouwen etc., zorgen dat ze extra gezond aten. Nou neem van mij aan, bij allemaal zit er minstens de helft alweer aan!

zoals ik al zei..jojo-efect o:)
Waarschuw beheerder
Ik ben nu 16 weken bezig met Sonja Bakker, en ik ben in totaal 22 kilo kwijt. Na de 9 weken ben ik gewoon weer opnieuwmet het boekje begonnen :D
En er gaat nu elke week nog net zoveel af als in het begin :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 september 2006 om 19:28:
je kan 1000situpsdoen, maar zonder aerobe activiteit wordt die speklaag niet dunner. carbs cyclen en aan de ijzers dus

vreemd dat ik dan al de helft van me buik kwijt ben.. :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Terror :[ op dinsdag 5 september 2006 om 19:58:
vreemd dat ik dan al de helft van me buik kwijt ben..

je buik is meer dan alleen vet, spieren en vocht zit er ook bij;)

op bodybuildwestrijden raken sommige mensen wel eens 5kilo in 1 week kwijt door zoutloos te gaan een weekje lang en helemaal gedehydrateerd..is ook een enorm verschil
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 september 2006 om 19:28:
het sonja bakker dieet zal in eerste instantie lijden tot gewichtsafname (10-12weken)tot dat je op het punt komt dat je stofwisseling naar de klote gaat en je lichaam dit herkent als een hongersnood en in reservestand overgaat waardoor ie zo zuinig mogelijk omgaat met elk kleine beetje energie en dus vet gaat vasthouden om reserves aan te leggen voor barre tijden------>Jojo effect

zolang je genoeg afwisseling houdt raakt je stofwisseling neit in spaarstand. dat is als je 3x per dag gaat eten en niks tussendoor gaat nemen. Dan raakt het in spaarstand :d
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Terror :[ op dinsdag 5 september 2006 om 18:44:
water drinken !!
geen tussendoortjes
paar 'light' producten ( boter, mayonaise enzz) maar zeker niet alles :P
en ipv een bord vol en nog een bord (bij wijze van) gewoon 1 goed gevuld bord.
verder iedere ochtend en avond 20 sit ups en 's avonds 10x opdrukken :P

en meer doe ik niet, eet alles wat ik wil eten..eigelijk best vaak patat/shoarma :$

enne owjha me vriend snoep en chips laten kopen die ik toch niet lust 8)

hm klinkt ideaal:9
Uitspraak van TLN op dinsdag 5 september 2006 om 18:46:
Daar heb je geen Sonja Bakker voor nodig hoor :) Dat werkt ook zonder dat dieet.

nee maar het is wel zo fijn dat je wat andere recepten weet..ik heb nog nooit een dieet gedaan,dus dan is het makkelijk,dan weet je meteen wat wel of niet kan.
Uitspraak van Brandy op dinsdag 5 september 2006 om 19:28:
zijn we het daar in ieder geval over eens. En met mij zijn er blijkbaar nog meer mensen die daar graag hulp bij gebruiken!!(Y)

idd
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 september 2006 om 18:50:
Je kan ook van je luie reet opstaan en gaan sporten ofzo .. beetje op het eten letten .. water/thee drinken ... eiwitten/koolhydraten op elkaar afstemmen en klaar

dus zowat hetzelfde als sonja bakker..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sabjuh:woep: op dinsdag 5 september 2006 om 21:57:
hm klinkt ideaal

haha nou zonder steun van me vriend zou t niet lukken hoor :P

maar ik heb zoiezo al 1 groot probleem ik ben een heel moeilijke eter ik lust zo goed als niks en heel veel gezonde dingen lust ik niet :( :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Terror :[ op dinsdag 5 september 2006 om 22:10:
maar ik heb zoiezo al 1 groot probleem ik ben een heel moeilijke eter ik lust zo goed als niks en heel veel gezonde dingen lust ik niet

Hier nog zo 1tje...

Maarja dan zeggen mensen; je moet maar gezonde dingen LEREN eten! :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van <<*Hensel*>> op dinsdag 5 september 2006 om 21:00:
zolang je genoeg afwisseling houdt raakt je stofwisseling neit in spaarstand. dat is als je 3x per dag gaat eten en niks tussendoor gaat nemen. Dan raakt het in spaarstand

resrevestand teerdt pas op als je zwaar onder je onderhoudsniveau ligt...dikke 1000 kcal per dag..gemiddeld persoon heeft wel 2500-2700 kcal als onderhoud...van wak gezien heb is hey SB -dieet nog niegt eens 1200kcal...das al 1300-1500 te weinig
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 september 2006 om 22:44:
resrevestand teerdt pas op als je zwaar onder je onderhoudsniveau ligt...dikke 1000 kcal per dag..gemiddeld persoon heeft wel 2500-2700 kcal als onderhoud...van wak gezien heb is hey SB -dieet nog niegt eens 1200kcal...das al 1300-1500 te weinig

maar omdat het juist te weinig is val je toch af :lol: en dat is toch de bedoeling 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Damsje op dinsdag 5 september 2006 om 22:51:
maar omdat het juist te weinig is val je toch af en dat is toch de bedoeling

omeffectief vet te verliezen moet je je je stofwisseling snel houden en maximaal 20% onder je onderhoud zitten...en beste is om aan het eind van de week een refeeddag te houden waarbij je 1 dag op onderhoud eet om jestofwisseling een opppepper te geven. door TE LANG te laag te zitten gaat ie naar de gallemiezen. merendeel wat je verliest is trouwens spierweefsel en vocht en geen vet...weliswaar GEWICHT..maar geen vet. aangezien elke kilo spier 100kcal meer verbrandt in rust raak je zo een sterk vetverbrandingsmechanisme kwijt:\ en vocht win je weer terug door te drinken

maargoed...just my 2 cents
Waarschuw beheerder
donateur
haha nou zonder steun van me vriend zou t niet lukken hoor :P

hehe scheeld alweer dan:9

maar ik heb zoiezo al 1 groot probleem ik ben een heel moeilijke eter ik lust zo goed als niks en heel veel gezonde dingen lust ik niet :( :/

das idd lastig ja:/
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 september 2006 om 23:08:
..weliswaar GEWICHT..maar geen vet.

waarom worden mensen die het sonja bakker dieet doen dan wel dunner?:/
of snap ik het nou verkeerd wat je bedoelt?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sabjuh:woep: op dinsdag 5 september 2006 om 23:15:
waarom worden mensen die het sonja bakker dieet doen dan wel dunner?
of snap ik het nou verkeerd wat je bedoelt?

denk dat je het niet snapt

wil je je spek kwijt ..dus die drilpudding die meeblubbert?of gewoon omlag in gewicht terwijl het blijft zitten? doordat je vocht kwijtraakt en spierweefsel neemt de omvang ietsjes af maar de pudding blijft grotendeels zitten.vin vet dr af toch mooier:\

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 september 2006 om 23:08:
merendeel wat je verliest is trouwens spierweefsel en vocht en geen vet...weliswaar GEWICHT..maar geen vet.

ook als je naast het SB dieet 3x per week intensief sport ??Lijkt me toch van niet dan.....??

Waarschuw beheerder
Nee lijkt mij ook niet hoor Eowyn...ik zwem 2 a 3 keer per week en iedere dag loop ik een stuk, onder de douche train ik mijn borst spieren, door mijn handen 3x10 tegen elkaar aan te drukken...

Trouwens wel goed van je, dat je met hele gezin SB doet...tenminste..jij alleen dan..

Mijn vriend eet ook wel wat de pot schaft, maar van het weekend een sparerib en gisteren een pizza, hij hoeft tenslotte ook niet af te vallen. Ik heb daar geen moeite mee ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
sja het lijkt me gewoon sterk dat als je naast dit dieet ook, fitnest, zwemt, aquarobict,stijldanst en bodyjamt je geen spieren meer over houd ;)

Waarschuw beheerder
zucht..ik geef het op:( blijkbaar is iedereen hier een voedingsexpert

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 september 2006 om 08:33:
zucht..ik geef het op blijkbaar is iedereen hier een voedingsexpert

:flower: ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Whahaha zoveel mensen doen aan Sonja Bakker, tis echt een rage!!!
Maar daarentegen hoor je iedereen zeggen dat ze een SAS (schijt aan Sonja) dag hebben :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 september 2006 om 08:36:
Maar daarentegen hoor je iedereen zeggen dat ze een SAS (schijt aan Sonja) dag hebben

Heb ik nog niet gehad, maar ik ben ook nog maar aan de 9 de dag en DUS zak die best nog wel komen ;)

Waarschuw beheerder
iedereen zn eigen ding...maar de old schoolmethode die alle bodybuilders toepassen of de minder extreme vorm raak je vet kwijt en niks anders:D

kheb al genoeg mensen van de 120 naar 80 gekregen in 3/4jaar:)

mahja :bye:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 september 2006 om 08:42:
Heb ik nog niet gehad, maar ik ben ook nog maar aan de 9 de dag en DUS zak die best nog wel komen

Ik ook niet...zit op dag 8..zal idd vast nog wel komen ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 september 2006 om 08:47:
kheb al genoeg mensen van de 120 naar 80 gekregen in 3/4jaar

Precies iedereen moet toch doen waar die zichzelf prettig bij voelt :). SOmmige zitten hele dag punten te tellen, andere eten alleen maar vlees. etc. je hebt zooo veel verschillende dingen. :)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 september 2006 om 08:36:
Maar daarentegen hoor je iedereen zeggen dat ze een SAS (schijt aan Sonja) dag hebben

tja... en dat is dan weer zwak. als je aan dieet begint moet je het goed doen anders hoef je er niet aan te beginnen. Heb ook vaak zat gehad dat ik chagerijnig was en boos omdat ik dat niet mocht eten etc. maar nu ik 42,5 kg eraf heb weet ik waar ik het voor gedaan heb :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van <<*Hensel*>> op woensdag 6 september 2006 om 11:59:
42,5 kg eraf heb

Zo de knetter!! Dat is een heel mens!! Wat ontzettend goed van je..heb je voor en na foto's..die zijn het leukst :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 september 2006 om 00:00:
af maar de pudding blijft grotendeels zitten.vin vet dr af toch mooier:\

begreep het dus wel goed..
ik bedoel jij zegt dat sonja bakker dieet wel in gewicht omlaag gaat maar niet in vet zeg maar..omdat je te weinig binnen krijgt
maar waarom worden mensen inclusief ik dan dunner door dat dieet:/