van 105 naar 80 kg gegaan ermee dus werken doet het wel.
die zijn vaak nog het slechts vooral de zoete mixjes. ik vraag zowiezo altijd cola light bij me mixje ipv gewone cola. scheelt toch iets
ik snap er echt niks meer van hoor deze week veel gegeten en me er niet echt aan gehouden, en nou ben ik 1 kilo kwyt, terwyl ik me er vorige week echt goed aan had gehouden en niks kwyt was
ik snap er echt niks meer van hoor deze week veel gegeten en me er niet echt aan gehouden, en nou ben ik 1 kilo kwyt, terwyl ik me er vorige week echt goed aan had gehouden en niks kwyt was
Maar met goed en gezond eten, water drinken en sporten bereik je toch veel meer
dan heb je vorige wk gewoon meer vocht vastgehouden. misschien avond ervoor iets meer gedronken dan normaal. als je ongesteld moet worden ben je zwaarder, tijdens ongesteldheid bne je meestal zwaarder omdat je vocht vasthoud etc
Idd,alleen minder eten werkt niet,je valt wel af maar owee als je een keertje een extra dropje pakt
Beetje sporten erbij en je kan/mag veel meer eten.
ik ben nou al byna 5 weken bezig hoor
euhm dat is nou juist het rare, ik ben deze week ongesteld
Precies, zielige wijven altijd. Helemaal in de war door die blaadjes enzo.
Idd,alleen minder eten werkt niet,je valt wel af maar owee als je een keertje een extra dropje pakt
Beetje sporten erbij en je kan/mag veel meer eten
waar word er hier gezegt dat we alleen minder/gezonder eten dan?
Goed bezig
Ik zou lekker stoppen als ik jou was, je ziet er prima uit. Lekker elke dag aan de schijf van 5 houden en je eet toch echt beter
Je bent wat je eet
doen we dus met sonja bakker ook..
waar word er hier gezegt dat we alleen minder/gezonder eten dan?
Wat ik van de kenners (Warenkennis docente) heb gehoord, is dat het een involledig dieet is..
Wat ik van de kenners (Warenkennis docente) heb gehoord, is dat het een involledig dieet is..
nee ben ook wel op gewicht, maar zou er nog wel 4 kilo afwillen hoor, gewoon voor me zelf, dat vind ik gewoon mooier!
volgens bmi ben ik op een goed gewicht..maar dat kan je toch altijd het beste zelf bepalen
Vanmorgen gaf de weegschaal 73 kilo aan
dat betekend al 2.5 kilo in 1 week en 2 dagen
Sonja Bakker populair gelul
Mag ik een applaus
Je brengt me op hele slechte ideeen
k werk met kinderen en kom om in de chocolade en pepernoten.. haha.. maargoed de wil is sterk, dus komt goed
jammer alleen van sinterklaas enz... k werk met kinderen en kom om in de chocolade en pepernoten.. haha.. maargoed de wil is sterk, dus komt goed
Dat heb ik ook ja!
Ik wil m'n buik, heupen en bovenbenen dunner en strakker hebben.
En dat gaat toch echt alleen met sporten
Ben nu in totaal al 18 weken bezig en ben ruim 14 kilo afgevallen ermee en ik ga vrolijk verder, want ik heb me streefgewicht nog niet bereikt
alleen me buikomtrek nog nietdus dat wordt sporten
haha ja ik sport 1x in de week 1,5 uur (fitnis) wil eigenlijk altijd 3 keer in de week gaan maar pfoee heb er de kracht niet voorach bij 1 keer in de week lukt het ook wel alleen niet zo hard
(laten we dat maar denken)
en moet er nog 5 ofzo
Ik ook nog 5 en dan kijk ik of ik tevreden ben met mezelf en dan beslis ik of ik stop met Sonja of niet
Voor die striae heb ik wel het mooiste ventje van de wereld gekregen
Ook ga je het eten meer waarderen.
Ssssssst ik ben nog steeds in ontkenning
haha ja ik sport 1x in de week 1,5 uur (fitnis) wil eigenlijk altijd 3 keer in de week gaan maar pfoee heb er de kracht niet voor