Vandaag snapte ik niks meer van de dag dus heb maar weer de spinazie-omelet gemaakt, die vind ik zooooo lekker!!
Net bij me vriend geweest die had ik wegens omstandigheden al een maand niet gezien en hij zei boh jij bent afgevallen.. echt super.. lange leve sonja bakker!!!
Zie je het nu al bij je dan??? Of was je voor het dieet al wat afgevallen?Ik merk het wel al aan me buik en billen,maar denk nog niet dat het echt opvalt.laatste aanpassing 14 oktober 2006 08:45
hmm zit te twijfelen.. me haar bruin verven met coupe soleil plukken of gewoon blond laten. haha
hmm zit te twijfelen.. me haar bruin verven met coupe soleil plukken of gewoon blond laten. haha
Oeh die spinazie omelet gaan wij zondag eten
ik denk dat ik er ook maar aan ga beginnen, een meisje uit mjin klas is in de 1e week 3 kilo afgevallen
Nou.. k vond de spinazie omelet niet zo lekker
Ik vond hem wel aardig,me vriend vond hem heerlijk haha.
Hoe maken jullie eigenlijk die koolsalade.. gewoon met een rauwe kool?
haha nog meer verwarring voor de mensen. Pas was ik op verjaardag en toen had die moeder dus gezegd henny? die heb ik heel niet gezien haha die had me dus niet herkend
Ik moet binnen 2 maanden ong 3 kilo kwijt vanwege een zware operatie.
Je heb bij AH witte kool in zakjes,die heb ik toen gebruikt.Want een verse witte kool kon ik nergens vinden.
Ik vond de koolsalade erg lekker!!
Vandaag was het weer me weegdag en er was 1,3 kilo vanaf In totaal dus nu 3 kilo in 2 weken.We gaan zo door hihi
nou 0,7 kg afgevallen. nog 1,4 kg en dan zit ik weer onder me tweede doel.
Vandaag was de weegschaal lief voor me: 2.4 kilo eraf
Och super.. ook al 3 kg.. hier ook
Haha dus wel lopen gelijk,grappig!Super meid!
Nog 4 en ik zit op me streefgewicht
Nou ik heb altijd 57 kilo gewogen,dus bij mij moeten er nog 9 kilo af!Maar zoals het nu gaat,denk ik wel dat dat gaat lukken
@ Cooljules; hero fruitontbijt of goedemorgen is een goede optie als je in de morgen geen hap door je keeltje kan krijgen. Anderzijds is het ook een kwestie van gewenning...ik at ook nooit in de ochtend en het ik heb gemerkt dat het me heel goed doet sinds ik het wel doe
Hoeveel wil je kwijt dan? Je was laatst toch al veel afgevallen?
Je ziet er harstikke goed uit joh!
om de mensen die me nu al bijna niet meer herkennen nog meer te verwarren, ben ik vanaf gisteravond bruin ipv een blondie
73 kilomaarja, het komt wel hoor.. dat afvallen. en ja nee het is ook niet dat ik zo dik ben ofzo, maar wil gewoon een lekkerder gevoel hebben. beter met mezelf overweg kunnen