Ben vandaag al meteen in overtreding heb chinees gehaald maar wel ossenhaas en veel groente maar toch.......kan dr trouwens niks over vinden in Sonja dr boek
wat is dat nou toch iedereen met die Sonja Bakker?? Tis gewoon een kwestie van gevarieerd eten en sporten...
moet je daarvoor perse een boek kopen???
ten eerste doet niet iedereen SB
ten tweede, als mensen nou een steuntje dmv een boek fijn vinden,. laat die mensen lekker.
als zij zich er goed bijvoelen, moet je ze lkkr dr gang laten gaan en daar is nix raars aan.
En het is toch veel makkelijker dat het in een boek staat en jij hoeft het alleen maar te volgen, vindt ik in iedergeval wel
ja dat kan,maar dan vind ik dat nog steeds raar...
nog liefhebbers ervoor?
dan moet je ff je emailadres pb'en
maar ik denk dat je daarvoor geen boek nodig hebt!!
waarom is dat raar???
ten eerste, ik heb geen kop, ten tweede, ik val jullie niet aan!!!
dat mag ook!! zeg toch niet dat iedereen hetzelfde moet denken als ik?
kan ook, ik ben zonder boek of wat anders ook 35 kl afgevallen....
ben zonder boek of wat anders ook 35 kl afgevallen....
Good 4 you wijffie
jullie meiden, succes nog met afvallen!! ik hoop dat jullie tot een goed resultaat komen!!!
maar bedoel het niet negatief naar jullie ofzo!! Als jullie haar boek willen volgen, moeten jullie dat doen, en als dat werkt ook
na dat belahcelijke slome begin, gaat het eindelijk wat sneller
dat betekent dat er inmiddels toch 4 af zijn
nog maar 3 te gaan
!! Ik ga over 4 weken op vakantie, wil ik er toch ook nog wel graag 3 kwijt zijn
....want dat heb ik zeker wel! Ben inmiddels al ongeveer 6 kilo afgevallen, en als ik geen discipline had zou ik dat boek ook niet vol kunnen houden dus dat is onzin
Uitspraak vansuusje
op dinsdag 19 juni 2007 om 10:29:
Ik ga over 4 weken op vakantie, wil ik er toch ook nog wel graag 3 kwijt zijn
k ben in 9 weken precies 9 kilo afgevallen.. ben nu 3 weken gestopt.. Maar gister weer begonnen.. ik wil nog graag 4 kilo eraf.
Die wil ik toch voor augustes eraf hebbenlaatste aanpassing 19 juni 2007 10:57
man ik voel me zwaar door jullie
HEEL dun met 62 kg? overdrijven is ook een vak
Uitspraak van >>>Malibabe<<< op dinsdag 19 juni 2007 om 10:16:
het kan ook, alleen vind ik het fijner wanneer ik een schema heb waar ik me aan moet houden. Anders ben ik toch sneller geniegd op de 1 of andere manier om iets lekkers of extra's te pakken. Vraag me niet hoe het zit.....
Uitspraak van .... {M}iss {C}helle .... op dinsdag 19 juni 2007 om 10:07:
maar bedoel het niet negatief naar jullie ofzo!! Als jullie haar boek willen volgen, moeten jullie dat doen, en als dat werkt ook
ik weet wel dat het niets met discipline te maken heeft....want dat heb ik zeker wel! Ben inmiddels al ongeveer 6 kilo afgevallen, en als ik geen discipline had zou ik dat boek ook niet vol kunnen houden dus dat is onzin