dat weeg zit er niks meer aan me lijf
Ik weeg nu precies 20 kilo meer.. Pfff wat zwaar...
Vandaag een meisje uit me klas, Wow je benen zijn echt dun
1.87 lang lang dus..
Maar hoest met jou daar? bevalt een beetje?
Ik wil ook wel 60 wegen ... Duurt alleen nog heel lang ben ik bang haha ... Denk ook dat dat iets te licht is voor mij ...
Uitspraak van Dubbelfris op dinsdag 12 juni 2007 om 18:12:
das kicke he
tis goed warm hier
enne doe kinderanimatie + hostess functie
nja ver is t voor mij niet
zit weer op 63, dus maar 3 kilo
maar denk dat het voor mij ook te licht is.
das zeker kick, kreeg vj weekend ook complimentje dat mn buik zo strak is geworden
Ik heb vandaag ook een fruitdag, gisteren uiteten geweest en wil dat een beetje compeseren, goed idee toch?
Maar ik merk wel dat mijn kleding wijder gaan zitten ondanks dat ik nu al 2 weken op hetzelfde gewicht blijf hangen
Ik 2 en 1 daarvan wordt nu ook veel te groot, dus moet er toch maar een broek bij kopen want ik heb nu echt veel te weinig.
Aan de ene kant baal ik er wel van. Iedere morgen sta ik een half uur voor de spiegel, omdat ik niet weet wat ik aan moet doen. Uiteindelijk kom ik toch weer bij dezelfde broek uit. Mja, ik zit wel beter in m'n vel nu ik die kilo's kwijt ben!
Goed bezig
Uhm ... Voor mij is het nog 9 kilo Maar ik merk wel dat mijn kleding wijder gaan zitten ondanks dat ik nu al 2 weken op hetzelfde gewicht blijf hangen ... Ik val nooit 9 kilo af in 9 weken ... Maar wil graag 63 wegen
maar ik ben ongesteld en daar ligt het dus aan
Heeft nog iemand dit gehad?
Misschien is dit wel het moment dat ik op gewicht moet blijven ipv af moet vallen
Uitspraak van BianCa,,op woensdag 13 juni 2007 om 11:43:
Heeft nog iemand dit gehad?
Misschien is dit wel het moment dat ik op gewicht moet blijven ipv af moet vallen
en als je er meer bij gaat bewegen, heb je t dan ook nog?
hmz, bedoelde dus of het dan erger wordt, foutje
en anders, neem je 1 x tussendoortje extra?
meeste dingewn zit toch niets tot weinig in.
Nee idd, heb voor de zekerheid een mueslireep in mijn tas zitten. Die mag je misschien in het 1e boek niet, maar in het 2e & 3e wel dus dat zal wel geen kwaad kunnen. Als ik het echt nodig heb eet ik um gewoon op haha
als je maar geen zak chips en 3 twixen weg gaat zitten werken, kan het vast niet heel veel kwaad
fijne vakantie gehad???
Heeeeeeeeeeeerlijk
Was met een vriendin die echt een mooi figuurtje heeft maar bijna niemand die daar om keek whahaha
Als je daar blond en wat voller bent lopen ze allemaal achter je aan, goed voor je zelf vertrouwen
Toch wel weer jammer dat ik weer terug ben
Lekker zeg!
Ik zou daar ook wel een keer naartoe willen gaan.
Haha je hebt wel aandacht daar gekregen zag ik
Heb net ff je foto's bekeken
oo dan moet ik daar ook maar is heen