5 volgers · 69311x bekeken
Pff waarom heb ik toch iedere week zo'n slecht gevoel bij het afvallen. Iedere week voelt het of er niets afgaat
ik ken je frustraties helemaal
Heb het na het weekend niet zo goed opgepakt...was wel de planning
en dat gevoel ken ik ook
Heb je je nog niet een keer gewogen? wel toch, anders is het helemaal spannend
Ja stiekem wel, ik wilde het pas doen als ik een maand bezig was, maar ik deed het vorige week ergens, toen was ik 2 kilo kwijt ... Ik wil ook nog zo'n 10 kilo kwijt, gewoon even kijken hoe en wat ...
Ze hebben me gevraagd of ik ztdag mee uiteten ga, lekker steak met stokbrood en kruidenboter
net lekker wezen zwemmen
heb nu alleen echt onwijze trek en ik mag niks meer....aan de ene kant wil ik er niet aan toegeven want het zou nu juist goed zijn als ik niks meer neem...aan de andere kant mag je ook best wat extra's na veel beweging en die heb ik vandaag zeker gehad!
opzich vind ik dat resultaat op de weegschaal niet echt boeiend....je merkt het toch wel aan je lijf en kleding of je bent afgevallen. Ik sport nu ook veel, dus verlies je minder in kilo's maar wel in cm.

heb nu alleen echt onwijze trek en ik mag niks meer....aan de ene kant wil ik er niet aan toegeven want het zou nu juist goed zijn als ik niks meer neem...aan de andere kant mag je ook best wat extra's na veel beweging en die heb ik vandaag zeker gehad!
Heb je je nog niet een keer gewogen? wel toch, anders is het helemaal spannend
opzich vind ik dat resultaat op de weegschaal niet echt boeiend....je merkt het toch wel aan je lijf en kleding of je bent afgevallen. Ik sport nu ook veel, dus verlies je minder in kilo's maar wel in cm.
zwemme
oo heb zo zin in komende tijd 
strakkies weekend + pinkstere week erna familieweekend
en als t ff meezit week daarna naar kreta voor 3 maand maar dat hoor ik deze week
daar lekker veel zwemme enz
OOO en kan nie wachte tot morge ochtend
moet veel ete
125 gr yoghurt
250 gr aardbeien
3 knackebroodjes
ZOOO lkkr kan niet wachte tot het morge ochtend is
strakkies weekend + pinkstere week erna familieweekend
en als t ff meezit week daarna naar kreta voor 3 maand maar dat hoor ik deze week
daar lekker veel zwemme enz
OOO en kan nie wachte tot morge ochtend
moet veel ete
125 gr yoghurt
250 gr aardbeien
3 knackebroodjes
ZOOO lkkr kan niet wachte tot het morge ochtend is
laatste aanpassing
ja tis mega veel
mare heb t weer binne..
enne ja.. een goed ontbijt zet je verbranding goed op gang
dus is belangrijk!!
enne ja t gaat tot nu toe ook goed
k ga de kg van de week nie redde
aangezien ik dinsdag overgegaan ben op andere fase.. kom je eerst iets aan en dan val je weer af..
zit nu weer iets minder kwa gewicht dan wat ikz at voor ik naar fase 3 ging, maar een hele kg word denk iets teveel van t goeie
mare heb t weer binne..
enne ja.. een goed ontbijt zet je verbranding goed op gang
enne ja t gaat tot nu toe ook goed
k ga de kg van de week nie redde
aangezien ik dinsdag overgegaan ben op andere fase.. kom je eerst iets aan en dan val je weer af..
zit nu weer iets minder kwa gewicht dan wat ikz at voor ik naar fase 3 ging, maar een hele kg word denk iets teveel van t goeie
Ja maar je gaat natuurlijk nu meer eten,
dus gaat wat minder hard of niet??
Wel lekker hoor ontbijten! Hou daar echt van!!
nou niet zozeer meer.. maar ga nu gewoon ontbijte.. normaal eten.. en mn darmen enzo zijn dat niet gewend.. dus die moete ff wenne, maar komt goed
(ik ben geen ontbijter, maak het savonds klaar zodat ik het smorges gewoon kan pakke en naar binne kan werke
je doet het supergoed
Ik moet me om 11:00 wegen bij de biamed-dietist
Heel veel succes!!!
ben benieuwd
Ik kom tot die tijd niet van de wc af! Hahahaha!
laatste aanpassing
gewoon lekker uit eten gaan, ik ben ook naar de mexicaan gegaan.
Tanx! Ik neem opzich nooit een nagerecht, dus dat scheelt haha...
We zeggen niks over je toastjes
Waarom niet gewoon alleen fruit de rest van de dag? Dan zal de schade echt wel meevallen Zo niet, prop je er nog een fruitdagje achteraan
Dat is ook wel een goed idee! Ik ga even kijken
Eet smakelijk voor zo Floor
k heb net op internet een 4 dagen dieet zien staan.
Zou het iets uitmaken als je 4 dagen iets anders doet en dan weer verder gaat met SB? Iemand enig idee??
zie er geen toegevoegde waarde in...als je SB doet, kan je dat maar beter blijven doen, want anders begrijpt je lichaam er ook niks van en kan alleen maar slecht uitvallen...
Daarom snap ik niet dat je bij SB van die flut-ontbijtjes hebt , moest vanochtend 1 glas jus dorange en 1 appel eten
Dàt begrijp ik dus ook niet
Dàt begrijp ik dus ook niet Soms ben ik echt blij als ik crackers enzo mag eten, maar aan alleen een bakje yoghurt heb ik ook niet echt voldoende Ben altijd blij als het 10 uur is, dan kan ik mijn tussendoortje nemen
tsja...dat is ook de kritiek op SB....dat je TE weinig calorieeen binnenkrijgt...
zie er geen toegevoegde waarde in...als je SB doet, kan je dat maar beter blijven doen, want anders begrijpt je lichaam er ook niks van en kan alleen maar slecht uitvallen...
Ik zat er ook over te twijfelen. Maar er staat ook na de 4 dagen dat je je eten gewoon op moet pakken, maar dat je niet vet moet gaan eten.
Denk dat ik dan maar weer vooraan in het boek begin maandag en het nog even vol houd tot die laatste kilo's eraf zijn.
Uitspraak van Floor- op donderdag 24 mei 2007 om 08:05:
een goed ontbijt zet je verbranding goed op gang
DAt is zo Daarom snap ik niet dat je bij SB van die flut-ontbijtjes hebt , moest vanochtend 1 glas jus dorange en 1 appel eten
Dàt begrijp ik dus ook niet Soms ben ik echt blij als ik crackers enzo mag eten, maar aan alleen een bakje yoghurt heb ik ook niet echt voldoende Ben altijd blij als het 10 uur is, dan kan ik mijn tussendoortje nemen
Ik kreeg vanmorgen alleen een glas fruitontbijt. Dit vind ik persoonlijk ook kei weinig. Al moet ik zeggen dat ik nog steeds geen honger heb
Ik denk dat dat na loop van tijd veranderd. Ik heb nu welgenoeg met alleen yoghurt ofzo.
laatste aanpassing
tsja...dat is ook de kritiek op SB....dat je TE weinig calorieeen binnenkrijgt...
ik vind dat dat alleen zo is bij boek 1. Ik ben nu bezig in zomerslank en zal je mijn dagmenu van vandaag even vertellen:
ontbijt: 1 boterham achterham kop thee
tussendoor druiven
lunch 2 boterhammen ( 1 ham 1 kaas)
jus d'orange
komkommerschijven
tussendoor appel
avondeten: ovenfrites, rauwkost en een hamburger.
Het is natuurlijk niet elke dag zo....maar ik vind dat ik nu elke dag genoeg binnen krijg. Gisteravond ben ik wezen zwemmen, ik heb sport en speldag gehad op mijn stage en ik heb touwtje gesprongen en oefeningen gedaan. Dan neem ik dus s'avonds gewoon een bakje yoghurt met muesli extra. Op sommige dagen mag je voor mijn idee wat minder en als ik dan echt trek heb pak ik gewoon een gezond tussendoortje extra. Toen ik boek 1 deed ben ik in korte tijd heel veel kwijt geraakt maar voor mij was dat boek niet vol te houden, boek 2 en 3 vind ik veel fijner! Maar goed, das ieder voor zich natuurlijk.
Ik heb net op internet een 4 dagen dieet zien staan.
Zou het iets uitmaken als je 4 dagen iets anders doet en dan weer verder gaat met SB? Iemand enig idee??
waarom zou je dat doen?? Gewoon doorgaan zoals je bezig bent.
ik ga ook weleens uit eten. Gewoon iets kiezen dat goed is en geen nagerecht nemen. Ik neem net als Floor gewoon thee na, dan doe je toch nog gezellig mee. Zat vorige week gewoon na een halve tournedos al vol dus de rest heb ik aan vriendlief gegeven. En we moeten af en toe ook gewoon nog genieten hoor! Des te beter is het vol te houden
laatste aanpassing
En we moeten af en toe ook gewoon nog genieten hoor! Des te beter is het vol te houden
Precies!!
Ik ben dinsdag weer begonnen in boek 2 na heel lang niks eraan gedaan te hebben... Echt slecht bezig geweest en weer 3 kilo aangekomen van de 13 die ik er afgevallen was... Ik was mijn motivatie helemaal kwijt! Maar heb het gevoel dat die nu weer terug is (de zomer komt steeds dichterbij
Dus nu die 3 kilo er weer af en dan nog 2 kilo extra! Dus nog 5 kilo te gaan... Moet lukken voor de zomer!
waarom zou je dat doen??
Omdat ik ook wel eens iets anders wil proberen.
Maar ik zie er denk ik maar van af.
Ik ben dinsdag weer begonnen in boek 2 na heel lang niks eraan gedaan te hebben
Heb je toevallig ook het op gewicht blijven gedaan in boek 2?
laatste aanpassing
een goed ontbijt zet je verbranding goed op gang
DAt is zo Daarom snap ik niet dat je bij SB van die flut-ontbijtjes hebt , moest vanochtend 1 glas jus dorange en 1 appel eten
Heee, dat had ik ook vanmorgen.. Dan gaan wij gelijk op..
Ik heb er trouwens een glas Optimel bijgenomen. Een appel en een glas Jus d'orange, daar kun je toch niet op leven?
Ik zit nu in mijn tweede week van Sonja en ik weeg me 1 keer per week en wel op maandag. Afgelopen maandag was ik 2,6 kg kwijt na 1 week. Aankomende maandag weer op de schaal. Ik hoop natuurlijk weer zoiets, maar dat zal wel niet..
Uitspraak van Marleen37 op donderdag 24 mei 2007 om 12:38:
was lekker he, 2 broodjes, ik zit helemaal vol, zal mijn maag dan toch krimpen?
Ja was zeker lekker, 1 met ei en 1 met rosbief en een glas melk / optimel. Maar ik zit niet echt vol hoor Weet niet wat dat met mij is
Als er staat optimel, mag je ook 250 gram magere yoghurt nemen. Dat doe ik altijd, want dat vult meer.. Als ik bv als tussendoortje een glas melk ofzo mag, neem ik yoghurt..
begrijp niet dat jij sonja b. nodig heb...
Nou bedankt
Tja, het gaat erom wat zij vindt. Ken je haar?
Ik vind van wel ... En kennen wij elkaar? Zie geen foto ofzo van je dus... Help me een handje opweg
Als er staat optimel, mag je ook 250 gram magere yoghurt nemen. Dat doe ik altijd, want dat vult meer.. Als ik bv als tussendoortje een glas melk ofzo mag, neem ik yoghurt..
Nou, ik mocht eigenlijk een glas melk, maar deze heb ik maar vervangen door Optimel omdat de melk op was, maar het is wel goeie, ik zal hem onthouden!
Hoelang ben je al bezig Floor? Heb even naar je foto`s gespieked Looking good girl!laatste aanpassing 24 mei 2007 09:03
uhm 5 maanden en 5 dage
Floor, hoeveel kledingmaten ben je eigenlijk kwijt??
uhmmmmm
ik zit nu op maat 40 / 42 kwa broeke en heb geloof ik ooit ook is broek gehad die maat 56 was ofzo
zeg van maat SUPERMEGA
naar maatje 40/42 op dit moment
net terug van wegen! Ben nu in totaal 5,5 kilo kwijt!! Als ik daar de kilo's bij optel van VOOR mijn dieet-rustpauze, zit ik op een dikke 15 kilo!!