5 volgers · 84883x bekeken
Sabine,
Ja, heb ik wel nodig. Heb me wel alvast gewogen ben al 2.9 kilo afgevallen.
Vraagje Hoe reageer je op iemand zijn antwoord, dat de vorige uitspraak in het lichtgrijs komt?
Nou laten we elkaar dan supporten
Tanx Marit
donateur
Zoo vandaag 2 nieuwe broeken gekocht
en woensdag een korte spijkerbroek.
Ben er achter dat my god spijkerbroek vet lekker zitten als je beetje stevig bent
Ben er achter dat my god spijkerbroek vet lekker zitten als je beetje stevig bent
donateur
My god? nooit van gehoord! Waar koop je die!
Hier haha weet verder ook niet waar je die koopt. Ze zijn nog best te betalen ook. Korte broek kost 70 euro en die baggie broek weet ik ff niet
En Indian Rose vind ik ook wel mooi (heb ik(nog) niet), maar die vind ik wel erg laag en aangezien ik wel wat vetjes op de heupen heb...!
Ja zijn ook vet mooie broeken
Had vandaag eerst een replay spijkerbroek aan maar dat ding zat zoo laag dat het echt niet lekker zit
Heeft iemand enig idee hoe het Golden Tulip Berghotel in Amersfoort is en of het een beetje dicht bij de stad licht ofniet?
Of een idee van hotel Ampt van Nijkerk in Nijkerk?
Op dit forum reageren namelijk mensen verspreid door heel Nederland
en aangezien ik het op internet niet altijd even duidelijk vindt, d8 ik misschien weet hiet iemand het 
Of een idee van hotel Ampt van Nijkerk in Nijkerk?
Op dit forum reageren namelijk mensen verspreid door heel Nederland
Waarom moet iedereen ineens zo dramatisch afvallen.. Wees gewoon lekker blij met jezelf en wees blij dat je gezond bent..
wat een onzin! Je moet situaties toch per geval bekijken! Jij hebt piercings en een tattoo, ga ik toch ook niet tegen jou zeggen: wat een onzin! Wees tevreden met jezelf!
Begrijp dat je het goed bedoeld, maar vind het erg kort door de bocht!
n wees blij dat je gezond bent..
ben nog gezonder als ik ben afgevallen!
Golden Tulip Berghotel in Amersfoort
Is een heeeeel erg mooi hotel! Rij er weleens langs. Weet dat het vlakbij het station is, maar het is denk ik niet op loopafstand van het centrum, maar dat maakt niet uit toch? Taxi valt best mee vanaf daar en rijden ook bussen.
maar het is denk ik niet op loopafstand van het centrum, maar dat maakt niet uit toch?
Nee, ben al op aan het zoeken met bus enzo.
Het is de bedoeling om met mijn vriend in juni een weekendje weg te gaan. We zijn een beetje rond aan het kijken.
ALs iemand nog tips heeft, zijn ze natuurlijk ook welkom!
donateur
Baggie broek vind ik trouwens erg lekker zitten
Ja haha maar wel ff wennen zeg, mn kruis hangt op mn knieen
Waarom moet iedereen ineens zo dramatisch afvallen.. Wees gewoon lekker blij met jezelf en wees blij dat je gezond bent.. Pff nog ff en dan loopt heel nl met anorexia.. Vind dat dieten en afvallen allemaal zo een onzin!!!
En waar bemoei jij je mee?
ampt van nijkerk is voor chique mensen
Is het wel niet zo duur voor chique mensen haha
wat wil je nog meer weten
Leuke stad om een keer naar toe te gaan??
donateur
ALs iemand nog tips heeft, zijn ze natuurlijk ook welkom!
http://microsite.akersloot.valk.com/pages/Default.aspx?ID=607
(laatste 4 kamers ofzo
Dit is zo'n gruwelijk hotel
Daar ga ik binnekort eens een weekendje heen
laatste aanpassing
Leuke stad om een keer naar toe te gaan??
vlakbij zit een discotheek (starlight) wel leuk om een keer heen te gaan , voor de rest heb je een aantal terassjes in nijkerk maar echt uitgaan of bezienswaardigheden heb je niet in nijkerk
Is het wel niet zo duur voor chique mensen haha
achja laat ik het zo zeggen er verblijven veel mensen die denken dat ze chique zijn
vlakbij zit een discotheek (starlight) wel leuk om een keer heen te gaan ,
als je 16 bent ja
dan is het ongeveer klein kwartiertje lopen denk ik!
Ooh dan, met de bus 9 min haha..Maar lopen is beter!!
We gaan ook niet om te stappen, gewoon om lekker weg te zijn.
We zouden eigenlijk naar Defqon gaan, maar uiteindelijk hebben we geen kaartjes gekregen. Is beetje raar gegaan vind ik mja.
Daarom gaan we nu een weekendje weg en willen dus gewoon ontspannen enzo.
Ampt van Nijkerk heeft turks stoombad en zwembad enzo, maar als de stad verder niet veel is, heb je er nog niet veel aan denk ik.
We zullen zien, heb het er vanavond even met hem over
laatste aanpassing
donateur
Kee das wel handig!!
En is dat duur, en heeft dat verder geen bijwerkingen??
Mbt de chroom tabletten.
Ik gebruik t al maanden en merk nix van bijwerkingen.
Het is een voedingssuplement dus nix chemisch of iets dergelijks.
Prijsklasse verschilt per merk, moet wel uitgaan van een eurootje of 6 a 8.
Las van iemand een stukje dat het alleen zou werken bij mensen die bijv. diabetes hebben. Vind dat het toch wel heel persoonlijk is.
Het werkt bij iedereen heel verschillend, de een heeft er wel baat bij en de anders merkt er nix van het is iig het proberen waard.
Hey Dubbelfris hoe gaat het bij jou met die Chroom tabletten?
laatste aanpassing
ben nog gezonder als ik ben afgevallen!
Als jij 65 kilo weegt kan je mij niet wijsmaken dat het levensbedreigend of ongezond is
Heb ook een rolletje hoor, betekend niet dat ik die 10 kilo kwijt moet die ik in het afgelopen jaar ben aangekomen. En voel me nog steeds supergezond
Kijk ben je 1.60 lang en weeg je 85 kilo zeg ik ok jij mag best wel afvallen want je gezondheid loopt gevaar
Super! Volgens mij heb jij echt ijzerendiscipline. Hoeveel wil je er nog af en wat is dan je gewicht?
ja je moet wel als je veel wilt afvalle
enne wil der nu nog 9 kg af
(nja 8,8 om precies te zijn)
Bleeh ik moet er nog 12....ff geen zin meer, maar we houden vol! Net mijn biamed-yoghurtje weer op
nou je moest eerst gelijk met mij 13 kg kwijt toch
Gewoon volhoude!!
donateur
Als jij 65 kilo weegt kan je mij niet wijsmaken dat het levensbedreigend of ongezond is
Jongeee lekker belangrijk waar maak je je druk om
Als iemand dan wilt afvallen laat ze lekker. Alsof je geen buikje kan hebben als je 65 kilo weegt het vet zit niet altijd op de zelfde plekken bij iedereen.
Als iemand niet tevreden is met zn uiterlijk wie ben jij dan om te bepalen of die gene wel of niet moet afvallen.
Heb ook een rolletje hoor, betekend niet dat ik die 10 kilo kwijt moet die ik in het afgelopen jaar ben aangekomen. En voel me nog steeds supergezond
Ja en?
Kijk ben je 1.60 lang en weeg je 85 kilo zeg ik ok jij mag best wel afvallen want je gezondheid loopt gevaar
Nogmaals dat bepaal jij niet.
Ja en?
Ten eerste arrogant zonder reden
Ten tweede door al dat gezeik over afvallen en te dik zijn is het aantal anorexia patienten de afgelopen jaren flink gestegen, ik weet niet hoever jou hersens kunnen reiken maar als er iets ongezond en dodelijk is, is het anorexia..
Weeg liever 65 kilo met een buikje dan dat ik 40 kilo weeg en met een neussonde in het ziekenhuis lig en me eigen nog te vadsig voor het leven voel
laatste aanpassing
*hersens/ hersenen
Thx, was een lettertje vergeten hehe
ieder zn eige mening toch
Komt goed
Ben ik met je eens, maar als ik niet op een normale manier mijn mening mag geven houd het ook op hé
laatste aanpassing
donateur
Ten eerste arrogant zonder reden
Wie doet er arrogant dan?
Ten tweede door al dat gezeik over afvallen en te dik zijn is het aantal anorexia patienten de afgelopen jaren flink gestegen, ik weet niet hoever jou hersens kunnen reiken maar als er iets ongezond en dodelijk is, is het anorexia..
Stom van me ja
Want dan is de kans op hart en vaatziektes ook veel kleiner en niet te vergeten diabetes.
Lul niet zo slap want er zijn altijd nog meer dikke mensen dan te dunne mensen hoor.
Weeg liever 65 kilo met een buikje dan dat ik 40 kilo weeg en met een neussonde in het ziekenhuis lig en me eigen nog te vadsig voor het leven voel
Wat een dom wicht ben jij zeg mijn god
Wie ben jij om te bepalen hoeveel iemand mag wegen en hoe iemand zich daar bij voelt? Hoeveel jij wilt wegen en wat jij doet moet jij weten. En als iemand daar anders over denkt laat ze lekker. Alsof iedereen die af wilt vallen gelijk anorexia krijgt.
Ben ik met je eens, maar als ik niet op een normale manier mijn mening mag geven houd het ook op hé
Wie begint hier nou te zeiken over dat mensen niet moeten afvallen want blabla jij toch zeker? Laat ons lekker, wtf doe je hier dan?
laatste aanpassing
van mij mag je
ieder heeft recht van spreke alleen kan het bij sommige wat verkeerd overkome.. want we zijn allemaal hard ons best aant doen om af te valle .. en das niet om 1 of 2 kg.. dan is het misschien niet nodig maar allemaal wille we erges heen
omdat:
het beter is voor gezondheid
Je kleren past die je Wilt passen
er beter uitziet
je lekkerder voelt
enz enz
iedereen heeft zo zn eigen redenen
Ik voel me sinds ik afgevalle ben stukke beter.. en het was echt wel nodig!!
ieder heeft recht van spreke alleen kan het bij sommige wat verkeerd overkome.. want we zijn allemaal hard ons best aant doen om af te valle .. en das niet om 1 of 2 kg.. dan is het misschien niet nodig maar allemaal wille we erges heen
omdat:
er beter uitziet
je lekkerder voelt
enz enz
iedereen heeft zo zn eigen redenen
Ik voel me sinds ik afgevalle ben stukke beter.. en het was echt wel nodig!!
donateur
omdat:
er beter uitziet
je lekkerder voelt
enz enz
Nou idd
te dik is ongezond en te dun is ook ongezond
maar dan beter te 'dik' dan te dun.
bovendien vind ik dat iedereen zelf moet weten of hij/zij af wil vallen of niet.
maar vind niet dat je je TE druk moet maken over een rolletje teveel of te weinig.
amen.
Prutser
Nouja en we hebben het over stevig en niet dik
Enniewee als mensen zich willen druk maken om een rolletje teveel boeiend
donateur
nou niet alleen fitter ook gewoon beter
Ja de winkel in stappen en een leuk shirtje of broek of what ever pakken die goed zit en lekker zit en leuk staat.
Ipv heb je een maat groter
Prutser ik snap ook niet dat jij het mooi vind. Vind het zelf al kei lelijk
het is mijn mening
maar heb liever iemand met wat spek om de botten
Als je zelf maar lekker in je vel zit
dat is het belangrijkste
donateur
het is mijn mening jij vind het niet mooi, dat vind ik prima..want het is jouw lichaam.
maar heb liever iemand met wat spek om de botten
Spek ja whaha heel veel
dat is het belangrijkste als je je grens maar kent