Partyflock

Forumonderwerp · 898561
1 volger · 13883x bekeken
Waarschuw beheerder
:| Voorspelbaar, maar is het fout gegaan voor onze australische icoon.. net overleden
[img width=150 height=150 cacheid=000cdb2b0024fb304da84e541a018ec346]http://www.tiscali.co.uk/entertainment/images/steve_irwin150.jpg[/img]
[img width=200 height=300 cacheid=0013dece0024fb335de21f511a018ec346]http://www.videomax.ro/Images/actors/1079_a_normal.jpg[/img]
bron : http://www.news.com.au/heraldsun/story/0,21985,20349560-661,00.html

*aangepast voor die mensen hier met lange tenen :[
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cataclysm op dinsdag 5 september 2006 om 01:23:
ken hem niet, ik zit in Auzzie

martin gaus ken je die niet? hehehe, dat is onze eigen Steve Irwin :D
Waarschuw beheerder
wij hebben hier geen krokodillen op snappie
en de paarse krokodil na :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van FC Lacoste op dinsdag 5 september 2006 om 01:24:
martin gaus ken je die niet? hehehe, dat is onze eigen Steve Irwin

:nee: me moeder zal hem wel kennen O:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van FC Ultrajectum op dinsdag 5 september 2006 om 01:26:
wij hebben hier geen krokodillen op snappie
en de paarse krokodil na

jaaaa mevrouw hij staat daar
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van FC Lacoste op dinsdag 5 september 2006 om 01:24:
martin gaus ken je die niet? hehehe, dat is onze eigen Steve Irwin

mwah zie hem nog niet op krokodillen springen, misschien een keer op een hond, maar das ook het enige...Vind Gaus een beetje een griezel, vertrouw hem niet zo met beesten.
Altijd al gehad dat gevoel, meer voor het geld dan dat die er echt van houd.

Steve was gewoon een master!!!! :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dj Partyraiser op dinsdag 5 september 2006 om 01:33:
Steve was gewoon een master!!!!

:yes: steve was al vanaf zijn 4e bezig met beesten, nam vaak eieren van kikkers mee naar huis enzo vanuit de sloot achter zijn huis :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van FC Lacoste op dinsdag 5 september 2006 om 01:08:
respectloos is je pasgeboren kind boven een krokodil houden beter dat ze hem te pakken hebben genomen ipv zijn kind.

was idd geen doordachte actie maar daar heeft hij zijn excuses voor aangeboden.
Waarschuw beheerder
It was a dangerous litle fellow wasn't he....:roflol:
Waarschuw beheerder
R.I.P :flower:

Great Memories from a Good Man

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Dood van krokodillenjager Irwin gefilmd
CAIRNS - De dood van de Australische krokodillenjager Steve Irwin staat op film. Irwin overleed maandag toen hij voor de kust van Queensland opnamen maakte voor een documentaire en werd gestoken door een pijlstaartrog.

Te zien is dat Irwin boven de rog zwemt, die plotseling zijn met weerhaken bezette staart omhoog steekt, recht in het hart van Irwin. De Australiër rukt de staart uit zijn borst en bezwijkt vrijwel onmiddellijk. De cameraman zette meteen de camera stil. De beelden werden beschreven door Irwins manager en producer John Stainton.

De politie heeft de opnamen veiliggesteld voor het officiële onderzoek naar de dood van Irwin, die 44 jaar is geworden.

Deskundigen speculeren dat de rog, een doorgaans niet agressief dier dat zijn giftige staartstekel alleen opheft als er gevaar dreigt, zich wellicht ingesloten voelde tussen de cameraman en de televisiester. Volgens politiecommissaris Michael Keating wijst niets er echter op dat Irwin de rog heeft opgejaagd of bang heeft gemaakt.

Onbekende gevaren

Stainton zei dat Irwin in zijn element was in het Australische bushland, maar dat de zee vol voor hem onbekende gevaren was. "Wij zeiden altijd dat als hij zou gaan, dat in de oceaan zou gebeuren."

Premier Peter Beattie van Queensland zei dat Irwin, die hij waarschijnlijk de bekendste Australiër ter wereld noemde, een staatsbegrafenis krijgt als zijn nabestaanden daarmee instemmen. Zijn vrouw en twee kinderen vlogen maandag in een privé-jet van een wandelvakantie in Tasmanië terug naar Australia Zoo, het door Irwin gestichte natuurpark waar zij woonden.

Het park ging dinsdag gewoon open, omdat Steve dat zo gewild zou hebben, zei Gail Gipp, manager van de dierenkliniek van Australia Zoo. Bij de ingang kwamen honderden mensen langs om bloemen of condoleancebriefjes neer te leggen.

Discovery Channel, dat Irwins capriolen met krokodillen, gifslangen en andere gevaarlijke wilde dieren over de hele wereld uitzond, kondigde een marathonuitzending over het werk van Irwin aan. Ook zei Discovery een fonds te zullen stichten om Irwins activiteiten op het gebied van milieubescherming voort te zetten.

Telegraaf.nl

Waarschuw beheerder
Hoe die reportage ook zou heten: Oceans Deadliest (vast fout gespeld, maar boeie)
Ik vind het echt heel erg:/
Waarschuw beheerder
Ik denk eerlijk gezegd dat het niet lang duurt voordat dit filmje ook op Internet circuleert.

Waarschuw beheerder
donateur
Heb echt diep respect voor die man. Altijd al gehad, het werk wat hij deed was gewoon onvoorstelbaar. Heel triest dat hij zo aan zijn eind is moeten komen :-(

R.I.P Steve! :flower:
Waarschuw beheerder
Krokodillenjager krijgt mogelijk staatsbegrafenis
SYDNEY (ANP) - De Australische 'krokodillenjager' Steve Irwin krijgt mogelijk een staatsbegrafenis. Dat heeft premier Peter Beattle van de Australische staat Queensland toegezegd. Voorwaarde is wel dat de familie van Irwin ermee instemt.
De laatste uren van Irwin zijn vastgelegd door cameraman Peter West. De beelden kunnen van belang zijn voor de lijkschouwing. Dat heeft politiechef Michael Keating gezegd, aldus de Australische nieuwszender ABC dinsdag.

De 44-jarige Irwin, bekend door zijn tv-programma's over dieren, stierf maandagmiddag (plaatselijke tijd), nadat hij tijdens het snorkelen voor de Australische noordoostkust bij Port Douglas in zijn borstkas werd gestoken door een giftige pijlstaartrog. West was op dat moment aan het filmen. Hij zei dinsdag dat zijn aandacht op de pijlstaartrog was gevestigd, toen hij bloed in het water zag.

Het ongeluk gebeurde, terwijl Irwin een onderwaterdocumentaire maakte. Kort nadat de pijlstaartrog hem had aangevallen, arriveerde een helikopter met medische hulp, maar het was te laat.

http://www.trouw.nl/laatstenieuws/ln_cultuur_en_media/article471839.ece/Krokodillenjager_Irwin_kort_voor_dood_gefilmd

Waarschuw beheerder
eigenlijk jammer dat ie niet is opgepeuzeld door een een of ander beest....

Waarschuw beheerder
Een staatsbegrafenis is wel het minste wat hij verdient.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van rubenV op dinsdag 5 september 2006 om 01:05:
http://break.com/index/steve_irwin_tribute.html

:respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Arno op maandag 4 september 2006 om 22:12:
Het bovenstaande is dus niet grappig!!

en zeer respectloos :@
Waarschuw beheerder
Wel apart dat een 'dierenvriend' zo populair kan zijn :respect:

Waarschuw beheerder
In de krant van vanmorgen stond dat zijn vrouw nog niet eens op de hoogte is van zijn dood, dat is ook erg!
R.I.P. Steve :flower:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 september 2006 om 11:43:
In de krant van vanmorgen stond dat zijn vrouw nog niet eens op de hoogte is van zijn dood, dat is ook erg!
R.I.P. Steve

Heb ergens anders gelezen dat ze ingevlogen is. Dus inmiddels wel waarschijnlijk!

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 september 2006 om 09:24:
Zijn vrouw en twee kinderen vlogen maandag in een privé-jet van een wandelvakantie in Tasmanië terug naar Australia Zoo,

Quote van hierboven ;)
Waarschuw beheerder
Met de Taise Steve Irwin liep het ook al niet goed af..

http://www.youtube.com/watch?v=R4rdDq6Mr-o
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 september 2006 om 11:46:
Zijn vrouw en twee kinderen vlogen maandag in een privé-jet van een wandelvakantie in Tasmanië terug naar Australia Zoo,

ik zag hun idd gister op het journaal in een vliegtuig stappen.. zo sneu voor die kleine kindjes :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Toine [Break Zero] op dinsdag 5 september 2006 om 11:51:
Met de Taise Steve Irwin liep het ook al niet goed af..

http://www.youtube.com/watch?v=R4rdDq6Mr-o

phoe dat ziet er ook eng uit, het zal je maar gebeuren zeg :(

Waarschuw beheerder
donateur
echt erg :(
wat n geweldige vent was dat! :respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 september 2006 om 01:08:
jeetje zeg...sta hier echt van te kijken...

Ik niet.. Het zou er een keer van komen.. :(

R.I.P :flower:
Waarschuw beheerder
was indd te verwachten..
als t nu niet was gebeurd, dan wel over een tijdje door een krokodil bijv..

(F)
Waarschuw beheerder
sjah hij was nemo aan het zoeken

kwam hij een boos vriendje van nemo tegen krijg je dat he :P

:vaag:

en ik wil die filmpjes wel zien :D :P:P
Waarschuw beheerder
donateur
ach ja...

ik moet eerlijk zeggen dat ik echt een tyfus hekel had aan die vent..

dus toen ik het gister hoorde verscheen er stiekem wel een glimlach op mn gezicht 8)

(waarop mn vriend erg kwaad werd...want hij vond die australische kneus geweldig.. :[ ..elke zondagmorgen een beetje ruzie dus....vanaf heden geen "crocodile-hunter"ruzies meer :cheer: )

wel kut voor famillie... (F) :(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mary Cherry :[ op dinsdag 5 september 2006 om 12:57:
dus toen ik het gister hoorde verscheel er stiekem wel een glimlach op mn gezicht

zieke opmerking

Waarschuw beheerder
vanaf heden geen "crocodile-hunter"ruzies meer )laatste aanpassing 5 september 2006 12:58

Mag lijden dat je vriend de marathon wil kijken die Discovery binnenkort uitzend :[

Waarschuw beheerder
donateur
RepeKt voor Stevie :D

[img width=280 height=280 cacheid=0000005c000000bd2610f6f41a018f3513]http://images.flabber.nl/beta191.gif[/img]

Artiest Lenn
Waarschuw beheerder
repect voor die kerel :yes:

Waarschuw beheerder
Ik vind het sneu, ik keek altijd met veel plezier naar zn programma's! Zielig voor Terri en de kids
Waarschuw beheerder
ik moet eerlijk zeggen dat ik echt een tyfus hekel had aan die vent..

dus toen ik het gister hoorde verscheel er stiekem wel een glimlach op mn gezicht 8)

Hoe triest kan je zijn!
Beetje respect kan geen kwaad hoor!

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vraag me af wrom dit topic boven aan staat.
Waarschuw beheerder
wat een filmpje :| van de Taise Steve Irwin :S
Waarschuw beheerder
donateur
indd niet normaal hoe sommige mensen reageren..
ik vind het zwaar kut,, gewoon dat ik er vanacht niet door kon slapen,, Kan overdreven zijn ..maar ik vind het echt zwaar KUT gewoon..
Waarschuw beheerder
gewoon dat ik er vanacht niet door kon slapen,, Kan overdreven zijn ..

:x

Vind het idd. een beetje overdreven! :frusty:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van !?! op dinsdag 5 september 2006 om 13:44:
Vind het idd. een beetje overdreven!

dat kan jij vinden vrouwke..
maar ik dacht er gwoon aan! , kan he als je idool sterft aan zoiets kuts..!
Waarschuw beheerder
fuck, iedereen reageert op z'n eigen manier

Ik vind het erg voor z'n gezin, meer niet, maar als iemand anders het anders voelt, is toch ook prima?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van zomerli op dinsdag 5 september 2006 om 13:47:
fuck, iedereen reageert op z'n eigen manier

Ik vind het erg voor z'n gezin, meer niet, maar als iemand anders het anders voelt, is toch ook prima?

dank j :)
Waarschuw beheerder
ur welcome :D
Waarschuw beheerder
donateur
Beelden van dood Steve Irwin gewoon op de buis

De beelden waarop te zien is dat Steve Irwin door een pijlstaartrog wordt gedood, worden uitgezonden. Dat heeft een bron dichtbij de documentairemaker gezegd. Durfal Irwin heeft altijd geëist dat de camera bleef draaien als hij werd aangevallen. Dat een treffen in het wild hem fataal is geworden, verandert niets aan zijn opvatting. Met toestemming van zijn familie zal de footage gewoon worden uitgezonden.

Irwin zou door een pijlstaartrog door zijn hart zijn gestoken. De Croc Hunter was op slag dood.

Producer John Stainton zegt dat de beelden gruwelijk zijn: ‘Iemand werkelijk gedood zien worden, is verschrikkelijk. Steve zwemt over de rog en wordt van onderen door zijn borst gestoken. En dat was het einde. De cameraman stopte meteen met filmen.’

Bij de dierentuin in Queensland, Australië, die Irwins vader stichtte, zijn kransen gelegd ter ere van de populaire televisiemaker. Irwin krijgt een staatsbegrafenis

bron:
http://celebs.blog.nl/celebs/2006/09/05/beelden_van_dood_steve_irwin_gewoon_op_de_buis
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
echt erg dat het gebeur is. von het altijd wel leuk om naar die vent te kijke. en waar sla het op da sommigen hier zegge dat ze het wel verwacht hadde dat ie dood zouw gaan :S wa maak et uit dat hij gevaarlijk werk dee.
als een vriend van jouw aan drugs sterf hoe zou jij het dan vinde als anderen zegge: ' verbaast me niets want moest er tog eens van kome met da drugsgebruik' triesten opmerkinge :S