Partyflock

Forumonderwerp · 898561
1 volger · 13132x bekeken
Waarschuw beheerder
:| Voorspelbaar, maar is het fout gegaan voor onze australische icoon.. net overleden
[img width=150 height=150 cacheid=000cdb2b0024fb304da84e541a018ec346]http://www.tiscali.co.uk/entertainment/images/steve_irwin150.jpg[/img]
[img width=200 height=300 cacheid=0013dece0024fb335de21f511a018ec346]http://www.videomax.ro/Images/actors/1079_a_normal.jpg[/img]
bron : http://www.news.com.au/heraldsun/story/0,21985,20349560-661,00.html

*aangepast voor die mensen hier met lange tenen :[
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
:( rip
Waarschuw beheerder
dat gerucht ging een paar jaar gelede ook?!?!
wat moet ik nou gelove ??

Waarschuw beheerder
:O Nee??

Steve (L)

:'(

It's believed Mr Irwin's American-born wife Terri is trekking on Cradle Mountain in Tasmania and has yet to be told of her husband's death.

Ook lekker dan :frusty:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Dat meen je niet???:S
Als dit waar is, echt superkut vind ik
Waarschuw beheerder
Zal morgen de kranten hier s na kijken...geloof er eigenlijk niet veel van...

Steve roels en lijkt me sterk dat ie gedood word door een stingray :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van EHV-Robin-EHV op maandag 4 september 2006 om 07:01:
dat gerucht ging een paar jaar gelede ook?!?!
wat moet ik nou gelove ??

Uitspraak van Deuce op maandag 4 september 2006 om 07:14:
Zal morgen de kranten hier s na kijken...geloof er eigenlijk niet veel van...

Steve roels en lijkt me sterk dat ie gedood word door een stingray

is echt de waarheid hoor, het net het journaal gezien hier op de televisie
Waarschuw beheerder
*zet de tv aan* :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Deuce op maandag 4 september 2006 om 07:18:
*zet de tv aan*

ik zit in australie heur :/
Waarschuw beheerder
donateur
sjeemig zeg, door zijn hart gestoken door een pijlstaartvis of zow??? heftig.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van The Mara op maandag 4 september 2006 om 07:23:
sjeemig zeg, door zijn hart gestoken door een pijlstaartvis of zow??? heftig.

yup..

zijn vrouw weet het idd nog niet eens :|

Waarschuw beheerder
accident waiting to happen

Waarschuw beheerder
donateur
RIP
Waarschuw beheerder
He nee toch.... ik vond het echt een geweldige vent!
Waarschuw beheerder
Wat erg voor zn vrouw en zn kinderen...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
RTL Z nieuwsbericht

Sad but true...

Crikey!!

Waarschuw beheerder
donateur
hoor het nu ook op de radio :(

die vent was geniaal! :respect:
menig avondje knetter stoned naar hem zitten kijken :)
Waarschuw beheerder
donateur
Fucked op hoorde het net op de radio, ik vond hem echt cool kapot lachen met die kerel.
Waarschuw beheerder
donateur
Kan t ook niet voorstellen, die drukke kerel, vond m altijd wel goed! :jaja:
Z'n hart doorboort door een steek van een rog :(....eigenlijk domme pech :/

Waarschuw beheerder
donateur
Triest voor de man, maar zijn gedrag in zijn tv programma vond ik altijd zo overdreven.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
En toch vind ik het niet zo gek dat het gebeurd is!

Ik verklaakrde die man al altijd voor gek!

Maar blijft niet leuk natuurlijk!!!

Rip :kots:
Waarschuw beheerder
Ach, risico van het vaklijktme.
En risico's nam hij zat (Y)
Maar RIP (F)
Waarschuw beheerder
De Australische tv-presentator Steve Irwin, beter bekend als de Crocodile Hunter, is om het leven gekomen, waarschijnlijk door een steek van een rog. De politie van Queensland heeft zijn dood bevestigd.

Irwin (44) was bezig met een natuurfilm bij koraalriffen in het noordoosten van Australië, toen hij door de rog werd gestoken. Door de steek kreeg hij waarschijnlijk een hartstilstand.

De in Melbourne geboren Irwin is bekend door zijn worstelpartijen met krokodillen en zijn natuurdocumentaires die jarenlang op Discovery Channel zijn uitgezonden.

Hij was ook directeur van Australia Zoo in Beerwah, in Queensland, Australië. In Nederland figureerde hij in een tv-spot van een telecombedrijf.

Regering
De Australische regering heeft een persbericht uitgegeven waarin medeleven wordt betuigd met de nabestaanden. Minister Downer van Buitenlandse Zaken zei dat hij erg dankbaar was voor het promotiewerk dat Irwin in het buitenland voor Australië deed.

Irwin is getrouwd met de Amerikaanse Terri Irwin en heeft twee kinderen, Bindi Sue van 8 en Robert Clarence van 2.

bron: NOS Journaal
Waarschuw beheerder
RIP man!
Ik had altijd verwacht dat hij opgegeten zou worden door een krokodil. Hij was de laatste tijd juist wat rustiger aan aan het doen nu hij kids heeft. Dat programma 'New Breed Vets' is vooral met pluizige koala's enzo. Dat slangen en krokodillen liet hij grotendeels wel achterwege.

Erg jammer dat je dan vette pech moet hebben en de verkeerde rog tegenkomt.

Waarschuw beheerder
RIP Mate!

Waarschuw beheerder
RIP

Waarschuw beheerder
donateur
Het was net op het journaal, het is dus geen gerucht meer
Waarschuw beheerder
Joh, klote :flower:

Die man vonk altijd al een wahs, dus dit was te verwachten eigelijk! niet dat t leuk is ofzo, maar ben er niej versteld van!

R.I.P.

Waarschuw beheerder
Heb hem altijd gezegd:

Pas toch alsjeblieft uit met al die enge diertjes...

Overigens denk ik dat dit voor Steve de mooiste dood is die hij zich kon wensen...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
R.I.P had veel :respect: voor hem

Waarschuw beheerder
zonde vond zijn show leuk

R.I.P
Waarschuw beheerder
ik kijk er niet raar van op maar jammer is het wel :(
Waarschuw beheerder
donateur
:(

Echt zonde :/

Wat was dat een held !

Waarschuw beheerder
helaas mensen is dit wel waar

t was op t nieuws

maja hij kon er op w8ten

buiten dat vindt ik t wel vreselijk dat iemand
met zo veel liefde voor dieren er zo door moet sterven.

R.I.P (f)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 4 september 2006 om 08:57:
buiten dat vindt ik t wel vreselijk dat iemand
met zo veel liefde voor dieren er zo door moet sterven.

waarschijnlijk ziet hij dat als de mooiste dood

maar wel op te vroege leeftijd dan

Waarschuw beheerder
Uitspraak van injected op maandag 4 september 2006 om 08:58:
waarschijnlijk ziet hij dat als de mooiste dood

maar wel op te vroege leeftijd dan

ook dat ja
dat hij niet ziek is geworden ofsow
maar met zijn werk en de liefde voor zijn dieren er ook door gestorven is

animal planet zend niks uit ofsow echt vaag :s
en in de telegraaf dergelijke staat ook nix
Waarschuw beheerder
en zn vrouw weet het nog niet eens want die is op trektocht door een of ander afgelegen gebergte in Australie :S

Waarschuw beheerder
RIP! :flower:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kidkash op maandag 4 september 2006 om 09:02:
en zn vrouw weet het nog niet eens want die is op trektocht door een of ander afgelegen gebergte in Australie

:|

Waarschuw beheerder
Werk je altijd met krokodillen word je Gekilled door een rog :|

Waarschuw beheerder
donateur
SYDNEY (ANP) - De wereldberoemde 'krokodillenjager' Steve Irwin is dood. De 44-jarige Irwin - bekend door zijn tv-programma's over dieren - stierf maandagmiddag (plaatselijke tijd) nadat hij tijdens het duiken voor de Australische noordoostkust in het hart werd gestoken door een pijlstaartrog.

Irwin was bezig met het maken van een documentaire toen het ongeluk gebeurde. Kort nadat de pijlstaartrog hem had aangevallen, arriveerde een helikopter met medische hulp, maar het was te laat, meldde de nieuwszender ABC.

Waarschuw beheerder
kon ook niet lang meer uitblijven. Als je dag in dag uit ligt te klooien met gevaarlijke dieren, gaat het eens mis.
Artiest {SHOWLIST artist 45822, 30830}
Waarschuw beheerder
donateur
steve (f)

Waarschuw beheerder
Ook de Telegraaf kopt groot:

BRISBANE - Steve Irwin, de Australische televisiepresentator die bekend is als The Crocodile Hunter, is maandag overleden nadat hij tijdens een duikexpeditie was gestoken door een pijlstaartrog. Dat hebben Australische media, die zich beriepen op informatie van de politie of de autoriteiten in Queensland, gemeld.

Irwin zou door het dier in zijn hart zijn gestoken. In heel Australië en ver daarbuiten is geschokt gereageerd op zijn overlijden.

Irwin was bezig met het maken van een documentaire over het leven in zee toen het noodlot toesloeg. Irwin was met zijn filmploeg aan het werk bij het Batt Reef, voor de kust van de plaats Cairns, in het noordoosten van Australië.

Een reddingshelikopter kwam te laat voor 'The Crocidile Man' die ter plekke overleed. Zijn Amerikaanse vrouw Terri zou op dit moment door de bergen van Tasmanië trekken. Ze zal zo snel mogelijk worden opgespoord en van het tragische feit op de hoogte worden gebracht.

Steve Irwin laat een dochter ( 8 ) en een zoon (3) na. In 2004 kreeg hij kritiek van zelfs zijn ferventste aanhangers toen hij zijn een maand oude zoontje Bob op de arm had terwijl hij een krokodil in zijn dierenpark voederde. Het feit dat hij daarvoor zijn excuses maakte op Amerikaanse nieuwszenders was een bewijs van zijn internationale populariteit.

Irwin verwierf wereldfaam door zijn levensgevaarlijke jacht op krokodillen en andere gevaarlijke wezens. Met zijn kreet 'Crikey!' werd hij razendpopulair bij zijn fans. Irwin was voor het eerst in 1992 op Discovery Channel te zien.

Een pijlstaartrog kan een diameter van ongeveer 2,5 meter bereiken. Het dier heeft staartstekels met een sterk gif. Pijlstaartroggen zijn niet agressief in hun gebruik van het gif. Volgens deskundigen steken zij alleen als zij zich in het nauw gebracht voelen.

Op de site van de Telegraaf is ook een korte video te vinden...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Op zich een mooie dood voor hem, maar toch minder..
R.I.P(f)

Waarschuw beheerder
Het is wel jammer, ik heb nog steeds bewondering voor zn daden!!! Het is niet iets wat ik zou doen!!