Partyflock

Forumonderwerp · 898531

Woon jij ook al met je vriend/vriendin samen?

Ik vanaf 22 sept krijgen wij voor ons 2e een eigen keet,woon nu alwel 2 jaar met hem samen en met zijn vader.

Maar heb er echt zin in :D

Hoe liep dit bij jullie? en wat hebben jullie ervan gemaakt (inrichting ect)

Ben beniewd,misschien kan ik nog wat ideeen op doen :p

(Y)
laatste aanpassing

kwil ook zo graaag op mezelf
lekker met me ventje samen wonen..

we zijn op zoekkk!

We hebben er 7 maanden op moeten wachten.. :nocheer: maar over een weekje krijgen mn vriend & ik dan eindelijk de sleutel van ons droomhuisje!!!!! :cheer: Heb er zin in, lekker samenwonen!!!! :lief:

Uitspraak van verwijderd op maandag 25 september 2006 om 09:23:
kopen pfff netjes hoor

in amersfoort en omstreken zal je wel moeten kopen want als je wil huren sta je eerst zeven jaar op een wachtlijst of je zit tussen de schotels en daar bedank ik voor..

Wij mogen 1 oktober eindelijk tekenen voor ons huis, wat we 8 maanden geleden al hebben gekocht... :( Maar het is het wachten waard! Ik heb er echt super veel zin in! :cheer:

heb ooit samen gewoond,
nou ik liever niet meer,ieder lekker ze eigen huis houden
vind ik veel beter,kan er nie goed tegen om 7 dgn per week dag en nacht samen te zijn,heb ook ruimte nodig
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 september 2006 om 12:24:
heb ooit samen gewoond,
vind ik veel beter,kan er nie goed tegen om 7 dgn per week dag en nacht samen te zijn,heb ook ruimte nodig

Ik en m'n lief hebben allebei een leven hoor, we hebben andere vrienden, andere hobby's en ander werk. Ik ben blij dat ik 'm nog eens zie als ik thuiskom!

Uitspraak van zomerli op dinsdag 26 september 2006 om 14:30:
Ik en m'n lief hebben allebei een leven hoor, we hebben andere vrienden, andere hobby's en ander werk. Ik ben blij dat ik 'm nog eens zie als ik thuiskom!

dat kan is ook goed,
mijn ex ,wilde steeds weten waar ik was ,met wie,hoelaat ik thuis kwam ,ja daar kan ik niet tegen,vandaar ik nu gewoon liever me eigen stekkie wil hebben,

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 september 2006 om 14:45:
mijn ex ,wilde steeds weten waar ik was ,met wie,hoelaat ik thuis kwam ,ja daar kan ik niet tegen,vandaar ik nu gewoon liever me eigen stekkie wil hebben,

Ja maar dat is sowieso fout, want je hebt je leven samen maar je hebt ook je leven apart... :yes: Dat controlefreak gedoe hou ik al helemaal niet van! Zou ik echt knettergek van worden..! :[

ja leuk samenwonen, uiteraard wel mekaar beetje space geven.. niet 24/7 op mekaars lip... wel chill kom je beide thuis van werk en dan verlang je naar mekaar.. (l).. leuk samen ut huisje of appartemente inrichten.. toekomstplannen maken.. Love it

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 september 2006 om 15:10:
Zou ik echt knettergek van worden..!

dat werd ik dus ook :lol:
ik ga in novembe samenwonen
we gaan 2 maanden met elkaar maar ja we willen ht graag dusss :)
Mijn vriend heeft een eigen huisje gekocht vorig jaar december. Er moest erg veel aangebeuren en een aantal dingen moeten nog gebeuren (badkamer, nieuwe deuren, nieuwe kozijnen, buiten gevel, boven stopcontacten en schakelaars verlagen, zolder, tuin) maar er is ontzettend veel gedaan. Het is bedoeling dat ik volgend jaar ergens bij hem in ga trekken, nog geen concrete datum.

Huisje word echt vet :D ben al 5 dagen aant schilderen pfff,mja bijna klaar :D

Volgende week vloerbedekking en dan kan alles erin ;)

Kan niet wachten :p
Uitspraak van verwijderd op zondag 3 september 2006 om 22:23:

Nope, we zijn net een half jaar samen. Beetje snel lijkt mij haha..

Al zou ik het stiekem best willen O:) 8)
Als mijn vriend terug is hoop k dat wel ga samen wonen :D
:yes: Sinds 1 April dit jaar. Vanuit Friesland naar Gelderland :)
Uitspraak van Profiel 11580 op woensdag 27 september 2006 om 20:00:
Nope, we zijn net een half jaar samen. Beetje snel lijkt mij haha..

hoezo
Over 10 dagen de sleutel! :woop:

Heb er helemaal zin in. Eerste avonden vloer erin leggen en daarna verhuizen.

wij hebben de 29 sept. de sleutel gekregen,
zijn nu nog druk bezig met alles schilderen en inrichten
enzo.
Wel heel leuk,maar ben blij als alles af is:)

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 oktober 2006 om 12:12:
zijn nu nog druk bezig met alles schilderen en inrichten
enzo.
Wel heel leuk,maar ben blij als alles af is

Same 2 me..

Volgend jaar samenwonen :lief: :D

Zodra ik klaar ben met mn studie en aan t werk ben hopen we ergens een huisje te gaan kopen...

We zijn nu ruim 4 jaar samen en we hebben er nu echt wel zin aan, tis gewoon tijd voor wat anders!

Uitspraak van verwijderd op zondag 3 september 2006 om 22:56:
En poesje halen we ook meteen

(Y)

Ik heb samengewoond.. is echt super! (Y)
Ik heb 2october de sleutel gekregen van ons huis..We zijn nu nog bezig met klussen enzo..Maar het gaat al opschieten dus hoop dat we binnenkort er in kennen trekken!:D:D

Ons eerste huissie echt spannend allemaal:D
Wij wonen nu in ons 2e huissie al weer bijna een jaar samen.
Het bevalt ons prima, we wonen in een appartement wat
nog niet eens 2 jaar staat, alles is nieuw en ziet er echt goed uit!
De buren hoor je nooit, omdat ze tegenwoordig de huizen zo
goed geïsoleerd maken, we hebben ook van die mooie grote deuren en ramen..
Helaas hebben we nog geen tuin, dus wachten we
op een 1 gezinswoning!
Maar zolang we dat niet hebben houden wij het hier prima
vol!
Alles is lekker naar mn zin en wij vermaken ons best samen!

Heerlijk!
ik ging samen wonen 2 maanden later was het einde relatie...dat doe ik nooit meer zo snel!

we hebben samen een huis gekocht:cheer:

Hoe liep dit bij jullie? en wat hebben jullie ervan gemaakt (inrichting ect

Relatie- Augustus 2000
Samenwonen (bij mijn ouders in huis)- Juli 2002
Huis gekocht-Maart 2004
Sleutel gehad-Augustus 2004
Verhuisd (vanwege lange verbouwing)- 1-1-06

En ik ben er helemaal happy mee :cheer:
Foto's inrichting staan ergens onderaan mijn profiel ;)
laatste aanpassing
over twee dagen de sleutel :cheer:
Uitspraak van verwijderd op zondag 3 september 2006 om 22:23:

half :P
me vriend woont bij ons in, bij me vader en moeder en me broer en ik 8)
We slapen veel bij elkaar :D ik woon op mezelf, maar dat samenwonen komt nog wel :D het zit in ieder geval super goed (L)
Uitspraak van zomerli op dinsdag 26 september 2006 om 14:30:
Uitspraak van (K) ׺°”˜`”°º× Bessie׺°”˜`”°º×(K) op dinsdag 26 september 2006 om 12:24:
heb ooit samen gewoond,

:jaja:

We hebben nu ons tweede huisje, echt superr hoor, zag haar daarvoor elke dag, maar pas dan leer je elkaar echt kennen (vind ik dan:D). Sommige dingen wat wennen, maar het is echt super. Veel succes vast
Ja :cheer: ons huis is bijna klaar..gaan er 28 oktober voor het eerst slapen :D!!! :cheer: spannend...:)

Wij hebben vanaf april ons eigen flatje :)
Bevalt prima!
Vanacht er voor het eerst geslapen, bevalt me al helemaal!

Vloer leggen was in 2 avondjes gebeurd, veel spullen staan er al in. Zaterdag nog een beetje verhuizen en het is echt B)
laatste aanpassing

ik woon al 4 jaar samen met mijn vriend we hebben in 2002 een dijkhuisje gekocht..

Ik heb voor deze relatie ongeveer 3 jaar samen gewoond, qua inrichting hebben we toen een hoop gekregen natuurlijk, maar zag er wel erg leuk uit.

Nu woon ik weer samen, maar mijn vriend had zijn eigen inrichting, want ben er bij in getrokken, maar zit er ook erg leuk uit, heb iig niks te klagen
ja ik vind het raar dat mensen zeggen straks zie je hem 24 uur per dag maar dat is echt de grootste onzin!!!!!
als je allebei werk hebt, dan zie je elkaar alleen savonds.. en mijn vriend werkt 3 dgn per week in de avond vn 6 tot 12 uur, dus dan zie ik hem alleen snachts :[
Dus geen gezeik daarover :P
En al zag ik hem wel 24 uur pr dag, leuk toch :[
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 september 2006 om 19:10:
in amersfoort en omstreken zal je wel moeten kopen want als je wil huren sta je eerst zeven jaar op een wachtlijst of je zit tussen de schotels en daar bedank ik voor..

Inderdaad..dat is in Nijkerk net zo!

Daarom hebben mijn vriend en ik ook een huis gekocht :)

En volgende week gaan we er voor het eerst slapen :cheer:
Kan bijna niet meer wachten....:D:D:D
Mijn vriend en ik willen ook heel erg graag samenwonen, alleen het lijkt wel of ze het ons niet gunnen:)
Huren is geen optie want je moet onderhand 6 jr ingeschreven staan voor een flat, en 8-9 jr voor een huis!
Wij staan nu 5.5 jr ingeschreven en maken nog steeds geen kans!
Ook kopen is geen optie omdat ik maar een 20 uur contract heb, en mijn vriend verdient ook niet zo gek veel, dus we kunnen eigenlijk niks aan voor iets fatsoenlijks!

Maar ja, ooit komt er wel iets voor ons;)
Grtz

Ik woon ook samen met mijn vriend iets meer dan 7 maandjes!
Vind het echt super...
Wij hebben nu 2 kamers, maar willen graag een huis kopen! Nog even wachten en dan hebben we ons eigen huisje!
We gaan kopen omdat dat sneller gaat (geen wachtrij) En omdat het hier in Almere ook nog goedkoper is dan huren.
We weten toch zeker dat we bij elkaar blijven en samen een goede toekomst hebben (L)
ik en me vriend zijn wel al aan het kijken voor een appartement :d
in de buurt van hoofddorp of haarlem.
maar echt plannen hebben we nog niet.
naja over een jaartje ofzo pas.
want ik ben nog maar 17.
en hij is 22, dus als we een redelijk bedrag willen kunnen lenen om te kunne kopen, moeten we toch nog ff wachten.

maar van plan zijn we het wel :D
voor mij : hoe eerder hoe beter :P :d
maar het moet wel kunne natuurlijk

1 geluk, ik heb al best veel spulletjes voor ons huisje :d
ik ben al lkkr aan het sparen met me spullen :P
Uitspraak van L-2Da- Izzie op zaterdag 21 oktober 2006 om 15:51:
Huren is geen optie want je moet onderhand 6 jr ingeschreven staan voor een flat, en 8-9 jr voor een huis!
Wij staan nu 5.5 jr ingeschreven en maken nog steeds geen kans!

:/ Kan je niet particulier iets huren dan?