Partyflock

Forumonderwerp · 898516
tijdens de ADE (Amsterdam Dance Event) zal ook Armada weer een feestje organiseren op de Ocean Diva, die vertrekt van de Passenger Terminal:

Armada Night

Line-up:
Harry Lemon
Leon Bolier
M.I.K.E.
Markus Schulz
Matthew Dekay
Mischa Daniels
Nick K
Perry O'Neil
Remy
Signum

Kaarten kosten slechts €15,- in de vvk!! :)
laatste aanpassing door een beheerder
Artiest {SHOWLIST artist 20568, 35871}
Ach, wat ik gewoon probeer te zeggen is, dat je niet stellen dat Armin techno draait. Hij zal best een verlaten technoplaatje bij zich hebben maar daar doel ik niet op.

Als mensen aan mij vragen wat ik draai zeg ik gewoon: House,prog-trance en trance. Binnen die house zal ik af en toe best een lekkere Ozgur Can productie kunnen draaien maar om dan maar te roepen dat ik techno draai lijkt me onzin. Ik vul geen complete set met techno of deephouse maar ik heb wel wat plaatjes ervan.

Je gaat continu op dingen in die niet relevant zijn in de strekking van het verhaal :)
case closed, dan maar? :aai:
Lamaar doen heh ;)
Uitspraak van Beat op donderdag 21 september 2006 om 16:48:
Ik snap dat elk genre op zijn eigen manier hard is .

Haha, een hele discussie zie ik.. Ondanks het feit dat de 'discussie' alweer beeindigd is, wil ik nog even iets kwijt. Ik bedoelde niet zozeer dat iedere stijl op zijn eigen manier hard kan zijn, al is dat wel waar hoor. Ik bedoelde meer te zeggen dat ik de hele set van Armin nogal vlak vond. Idd een beetje als wat Bloesem hierboven zegt. Los van het feit of Armin nu progressive draait of techno of techtrance of whatever (mijns inziens draait Armin een mix van stijlen en dat kan ik alleen maar waarderen); ik heb vorige week bijna alleen maar 'saaie' platen gehoord, zonder climax, zonder flow op een uitschieter na. Die platenkeus snap ik niet helemaal. Jammer.
laatste aanpassing
Uitspraak van bloesem op zaterdag 23 september 2006 om 16:05:
Uhm, volgens mij kan Tiësto ook best ardig tegen techno aan draaien hoor...

En juist dat waardeer ik zo. Dat er geen hokjes in een set zitten. Vooral als een dj 6 uur draait, móet ie mijns inziens juist afwisselen.

Precies.

Daarom vond ik ISOS 5 ook zo tof wat house plaatjes er tussen :). Armin kan mij de laatste tijd ook niet echt boeie ik heb ook maar weinig techno in zijn setjes kunnen ontdekken. Dan hoor ik liever Markus Schulz met wat Hardtrance
laatste aanpassing
Markus Schulz met wat hardtrance?

haha fantastische discussie hier, maar deze draad gaat uiteindelijk om een lekker feestje met een zalige line-up.

zit er sterk over te denken om hier heen te gaan :D
Uitspraak van Veersesmurf op zondag 24 september 2006 om 20:26:
zit er sterk over te denken om hier heen te gaan :D

Ik ook. Zeker omdat de variatie helemaal top is :jaja:
Ich bin Dabei!!! ik vind het top dat Armin er niet is! :P
Sowieso is de line up top en laat Armada juist zien dat het meer in huis heeft dan alleen Armin. Ik ben echter meerdere keren op de Ocean Diva geweest bij Armadanights en ik moet zeggen dat het feest er niet beter op is geworden. De laatste keren was de airco kapot of ging de boot uberhaupt niet varen, omdat er teveel mensen aan boord waren. En de boot moet varen ivm luchtcirculatie. Gevolg was dat het zweet van het plafond af druppelde van de hitte. Mascara liep uit bij de dames en de heren meurden en plakten van het zweet. Verschrikkelijk man. Verkoop dan een paar tickets minder, zodat die boot iig kan varen. Daarbij was het geluid ook erg slapjes. Veel minder dan vorige keren. Hierdoor kwamen bepaalde platen totaal niet tot zijn recht.

Kortom, ik twijfel nog. Er moet wat aan de airco worden gedaan en aan het geluid, anders wordt het sowieso mijn laatste armada op de ocean diva. En dat zou ik zonde vinden, want ik vind dat het in potentie de beste feesten zijn van NL.
Uitspraak van Slimset op maandag 25 september 2006 om 12:08:
Kortom, ik twijfel nog. Er moet wat aan de airco worden gedaan en aan het geluid, anders wordt het sowieso mijn laatste armada op de ocean diva. En dat zou ik zonde vinden, want ik vind dat het in potentie de beste feesten zijn van NL.

Ben er nog nooit geweest om die redenen die je opnoemt. Hoor alleen maar klachten over de hitte en het geluid daar. vaker op armada night geweest in HMH bijv en vond het niet altijd geweldig. vind blackhole kwa feesten en organistatie vele malen beter. Niet omdat ik alles waar Tiesto draait afloop maar om het geluid, locatie's die gekozen worden en om de decoratie. De sfeer is ook altijd top al is dat armada ook.

Begrijp ook idd niet waarom ze hiermee doorgaan als het echt zo slecht is wat ik altijd hoor.

was vorige week voor het eerst op de ocean diva, lang geleden dat ik zo'n vette party heb meegemaakt. Lekker gevaren door de havens van Rotterdam, buiten kon je op het bovendek even uitwaaien en binnen was een gruwelijk feest aan de gang. 21 oktober weer aanwezig dus :jaja:

Mee eens. Het is gewoon veel te warm op die boot, niet normaal meer. Daar moeten ze echt iets aan doen. En het geluid was vorige week ook niet fantastisch, dat was vorige keren beter. Maar desondanks ben ik wel van de partij de 21e; gewoon omdat de line-up super is. Markus, Remy, Matthew Dekay..
En jij gaat ook heus wel mee :-)
Ik ben echter meerdere keren op de Ocean Diva geweest bij Armadanights en ik moet zeggen dat het feest er niet beter op is geworden.

Ben ik het helemaal mee eens
Uitspraak van Veersesmurf op zondag 24 september 2006 om 20:26:
Markus Schulz met wat hardtrance?

Tegenwoordig kan de beste man er buiten zijn eigen land anders aandig wat van. Niet bepaald de coldharbour sound meer moet ik zeggen. Laatste set die ik van hem heb gehoord knalde aan het eind wel even met lompe katana rotzooi.

Nu ben ik met je eens dat Schulz geen hardtrance DJ is :).
Hardtrance is misschien het verkeerde woord bedoel eigenlijk meer dat hij wat stevigere trance draait.
bv die Karen Overton remix in welk hokje moet ik dat dan zetten ? :)

Ik vind Armin vaak erg soft wat ook wel zijn charme heeft.

Dit versta ik onder hardtrance (en ook regelmatig gedraaid door Schulz)

Alex M.o.r.p.h. & Rank 1 - Live Less Ordinary
Aalto - 5
Purple Haze - Eden (Sander van Doorn remix)
Fred Baker vs. Nyram - Confirmation
Mark Norman - Brasilia (original mix)

Maar goed lekker boeiend ik heb een hekel aan al die hokjes we houden het gewoon op trance.
laatste aanpassing
Uitspraak van JannaB op maandag 25 september 2006 om 14:59:
warm op die boot, niet normaal meer.

f**k it, GÁÁN zullen we.. :cheer:
Mascara liep uit bij de dames

hahahaha
Uitspraak van @lin@ op dinsdag 26 september 2006 om 10:40:
hahahaha

Tja, bij wie zou dat nou geweest zijn? :-) Hahahah
Uitspraak van Cicatrix op maandag 25 september 2006 om 21:51:
f**k it, GÁÁN zullen we..

Ja van de partij ben ik zeker!! Dan maar zweten en stinken :-)
Uitspraak van Nyana op maandag 25 september 2006 om 18:50:
Ik vind Armin vaak erg soft wat ook wel zijn charme heeft.

Dit versta ik onder hardtrance (en ook regelmatig gedraaid door Schulz)

Alex M.o.r.p.h. & Rank 1 - Live Less Ordinary
Aalto - 5
Purple Haze - Eden (Sander van Doorn remix)
Fred Baker vs. Nyram - Confirmation
Mark Norman - Brasilia (original mix)

Maar goed lekker boeiend ik heb een hekel aan al die hokjes we houden het gewoon op trance.

Dit versta ik onder hardtrance, niet te vergelijken met meer de sounds zoals octagen, armin, paul van dijk etc:

Scot project
Ralph Novell aka Alphazone
Bas en Ram
Marc la Cruz aka Cruz
Jon the Baptist/Vandalls
Dave 202

Onder lekkere stevige trance vind ik John Askew wel een goed voorbeeld.
Doe mag van mij wel een armada als niet-armada resident afsluiten ofzo...

Uitspraak van JannaB op maandag 25 september 2006 om 14:59:
Het is gewoon veel te warm op die boot, niet normaal meer.

dan heb je waarschijnlijk ook niet gevaren, in de meeste clubs, discotheken is het overal snikheet. Op de ocean diva kon je buiten het dek op.
Ja, daarvoor ga je naar een feest; om lekker buiten op het dek uit te waaien, omdat binnen het zweet aan t plafond hangt. En de boot is uiteindelijk wel gaan varen, maar toen was de zgn. schade al geschied.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 september 2006 om 16:58:
dan heb je waarschijnlijk ook niet gevaren, in de meeste clubs, discotheken is het overal snikheet. Op de ocean diva kon je buiten het dek op.

Nou ben inmiddels vier keer (volgens mij) op die boot geweest, de ene keer vaart ie wel en de andere keer niet, maar het is altijd zo fucking heet op die boot. De airco deugt gewoon niet. En ik ben ook heus in menig club of discotheek geweest, maar dit overtreft alles hoor.
Uiteraard kun je even het dek op, maar daar kom ik idd niet voor, net als Slimset zegt. Op het dek is geen muziek en het is in Nederland nou niet vaak dermate mooi weer dat het 's nachts altijd lekker vertoeven is buiten.
Ze moeten gewoon echt wat aan die airco doen!

...143 discussies..

Wat een ge-ouwehoer hier over Armin, Tiesto, en wat er verder niet op dit feest draait.. ;P

Ik zeg Lemon8 en Dekay! :honger:
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 september 2006 om 19:15:
Wat een ge-ouwehoer hier over Armin, Tiesto, en wat er verder niet op dit feest draait..

Ik zeg Lemon8 en Dekay!

Dit geen discussie, maar mijn antwoord op iemand die mainstream trance namen noemt onder het motto hardtrance.
Enniewee, idd een puik feest, voor een mooie prijs, dus vd partij!!
Ik zeg Lemon8 en Dekay! :honger:

:respect:
Ik zeg Lemon8 en Dekay!

Ik zeg ARMADA DJ's! :respect:

Uitspraak van Delphin op woensdag 27 september 2006 om 22:25:
Ik zeg ARMADA DJ's! :respect:

:yes: (y)

Jammer dat het weer in die oven is :S
Oven Diva.. :roflol:
jammer, ik heb iets anders.

ik was er graag bij geweest :) maar er komen vast nog wel meer goeie feestjes de komende tijd :D
Uiteraard présent :yes:

En natuurlijk gaan we allemaal netjes Leon supporten, en voor de rest genieten van al het goeds wat MIKE, Perry & Matthew voorschotelen :yes: :lol:
Uitspraak van -Gonzo- op vrijdag 13 oktober 2006 om 18:35:
En natuurlijk gaan we allemaal netjes Leon supporten

Support maar extra van mij dan!

Voor als ik t morgen vergeet:
iedereen heeeeel veel plezier!!
Gaat vast weer een zeer uitbindig lekker feest worden :yes:
ben er uiteraard ook bij :D
Uitspraak van bloesem op vrijdag 13 oktober 2006 om 20:15:
uitbindig

uitbundig ook wel, denk ik ;)

Uitspraak van bloesem op vrijdag 13 oktober 2006 om 20:15:
Voor als ik t morgen vergeet..

ehh.. *ding dong*

tis volgende week pas! :x
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 14 oktober 2006 om 13:14:
ehh.. *ding dong*

tis volgende week pas

Whahahaha, nah ja, een mens kan zich wel eens een weekje vergissen toch? :lol:
ouderdom komt met gebreken..

:o

:X

:$

:knuf:

:aai:

;)

Artiest Bert Klein
Zeker aanwezig!!!!
Op de gastenlijst!
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 oktober 2006 om 12:01:
Op de gastenlijst!

bofkont!

:D
Uitspraak van Cicatrix op zaterdag 14 oktober 2006 om 17:46:
ouderdom komt met gebreken..

Dat denk jíj.
ik weet wel beter :P
Uitspraak van bloesem op zondag 15 oktober 2006 om 12:19:
Dat denk jíj.
ik weet wel beter

ach, je gaat nog net zo hard los als ons, dat is toch belangrijk? :aai:

Uitspraak van bloesem op zondag 15 oktober 2006 om 12:19:
Uitspraak van 'The Broute' op zondag 15 oktober 2006 om 12:01:
Op de gastenlijst!

bofkont!

I know ;-)
Uitspraak van Cicatrix op zondag 15 oktober 2006 om 12:27:
ach, je gaat nog net zo hard los als ons, dat is toch belangrijk? :aai:

Volgens mij snap je me niet helemaal :)
dat denk ik dan ook, ja.. :S
Zeker aanwezig!!!!
Op de gastenlijst!

van het zelfde hiero!
wordt weer een mooi feestje op de ocean diva :D
vergeet niet de flyers mee te nemen voordat je naar huis gaat bij de uitgang ;)

Uitspraak van Technokippie :woep: op zondag 15 oktober 2006 om 15:23:
flyers mee te nemen voordat je naar huis gaat

dat komt mooi uit, ik moet nog behangen! (y) ;)
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 oktober 2006 om 00:07:
dat komt mooi uit, ik moet nog behangen!

dan mag je van mij de hele doos meenemen ;) kan ik snel slapen :p ( na eerst 20 min naar de pond gelopen te hebben )

heeft er niet iemand een fiets waar ik een stukje bij achterop kan naar dat pondje ;)???
mooi hebben we weer wat te lezen in de auto haha
zit er nog een cd bij (net als voorgaande jaren tijdens ADE)
Zeker aanwezig!!!!
Op de gastenlijst!

:d Ik ook

Kaartjes gewonnen :woep:

Uitspraak van T L C™ op dinsdag 17 oktober 2006 om 14:13:
Ik ook

Kaartjes gewonnen

Jij ook een bofkont dus!