Partyflock

Forumonderwerp · 898478

kan iemand mij vertellen hoe dat nieuwe nummer heet?
Hij is ongeveer hetzelfde als de puta madre..
maar weet niet zeker of hij ook van dj duro is, en weet ook de titel niet...

Duro weet in elk geval hoe hij een zaal moeten laten genieten! commercieel of niet, voor mij is het een topper:D

:bounce: duro :bounce:

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 oktober 2006 om 11:42:
Die CTX is wel cool trouwens idd! Erg simpel, maar wel lekker diep

Hehe alles wat ie maakte voor 'Just Begun' vind k vet, Just Begun zelf is enigszins wel oke... maar die platen die hij daarna maakte kan k echt nie op los gaan :no:

Uitspraak van DJ Franky D op woensdag 11 oktober 2006 om 19:23:
Als ie niet op TMF uitgezonden werd, vond iedereen het een superplaat... nu het 'gewone' publiek m ook hoort en m veelal ook vet vinden, is ie ineens kut, klote, geen fuck meer aan en commercieel.. Luister gewoon naar de muziek in plaats van elke x naar het 'randgebeuren' er om heen te kijken...

Bullshit.

Ik bedoel stel je voor dat JOUW persoonlijke fav. underground hit 20x per dag op de radio kwam dan kwam ut ook je neusgaten je strot en je aars uit :(
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 januari 2007 om 18:04:
Ik bedoel stel je voor dat JOUW persoonlijke fav. underground hit 20x per dag op de radio kwam dan kwam ut ook je neusgaten je strot en je aars uit

dan luister je gewoon naar t verkeerde radiostation ;)

mensen kunnen t gewoon niet hebben dat hun favoriete plaatjes opgepikt worden door de 'massa' en zijn dan bang geen (eigen) originele smaak meer te hebben ;)
Werkzaam bij L&M Events
Is het niet green stuff in plaats van puff puff? Maar goed, wel een goeie plaat. Commercieel vind ik nog wel meevallen vergerleken met jackyll & hyde of te wel ruthless en vorwerk. Goeie plaat ook frozen flame, maar jammer dat ie op de radio is, ze draaien daar ook alleen maar de climax van het nummer beetje jammer......

Maar goed
Dj duro - Tijd om te snuiven
Die is wel masterlijk :respect:

btw wordt de volgende? Now i am drinking your tequila hey! ;)
laatste aanpassing
Uitspraak van Luuk | SF op vrijdag 5 januari 2007 om 15:24:
Dj duro - Tijd om te snuiven

"Dirk DJ - Punt" is dat ;)

Uitspraak van Remmco87 op vrijdag 5 januari 2007 om 15:41:
"Dirk DJ - Punt" is dat ;)

;) ook niet goed
Het is

Dj dirk - pak een punt

En hoe het nou zit is zo:

Dj dirk = S janssen
S janssen = duro
laatste aanpassing

z'n nieuwe nr samen met zany knald zeker wel lekker door m'n boxen:)

Duro en Zany - Back Again

Komt uit op DMW012
De b kan is

Duro en Zany - Hasta la Pasta

deze is gewoon grappig.
De extra track van de vinyl is gewoon om helemaal dubbel te liggen wat een onzin:roflol:
laatste aanpassing