13922x bekeken
donateur
Hoe probeert Chandler te voorkomen dat Janice naast zijn toekomstige huis komt te wonen
donateur
Worldwar one and worldwar two documentaires
jah... over de amerikaanse burgeroorlog,
laatste aanpassing
donateur
een kalkoen om chandler te laten schrikken
jah... over de amerikaanse burgeroorlog,
Ik geloof dat monica vlak voordat het uit ging tussen haar en richard zijn favorite video box over de eerste en de 2de wereldoorlog had besteld. Vanwege haar liefdesverdriet kroop ze op de bank met een oude sigaar van richard en ging de video´s kijken.
donateur
Dat ging over de noorderling en de zuiderlingen lieverd. toen gingen die rednecks die indianen vermoorden
maar hij keek tog graag naar de burgeroorlogen?
die heb ik paar keer teruggespoeld was eg te grappig doe reactie van joey maar was ni om chandler te late schrikke ze had wat goed te make dus wou ze m late lache
Owwww ja, ik las te snel, ik dacht dat ze die aflevering bedoelde over the one with the worst thanksgivings.
donateur
bij de surprise party van monica's 30 ste verjaardag staat ze voor haar deur, iedereen duikt weg en dan komt ze niet binnen, waarom niet
Omdat ze dronken is en de deur niet open krijgt. Toen Chandler de deur open deed zei ze EEEEEEEJ you´ve get the door open!!
laatste aanpassing
In serie 2, als t goed is, vinden ross en rachel elkaar wel leuk en dan weer niet en dan weer wel blabla en dan zien ze die prom video, en uiteindelijk zoenen ze, wat voor dieren zijn ross en rachel volgens phoebe?
See they are lobsters!
laatste aanpassing
Hoe heet de dans van Monica en Ross waar ze een eervolle vermelding voor kregen tijdens hun jeugd? En in welke aflevering is deze te zien?
De routine, in the one with the routine..toch?
is in de afl dat carol bevalt, dan hebbe ze een discussie over hoe ben gaat heten, en dan zegt ross, we hadden afgesproken dat ie .... zou heten
Jaa idd ben even de naam kwijt, en dan uiteindelijk word het ben omdat phoebe geloof ik een pak aan had met de naam ben erop toch?
is in de afl dat carol bevalt, dan hebbe ze een discussie over hoe ben gaat heten, en dan zegt ross, we hadden afgesproken dat ie .... zou heten
Geller willick en toen hij hoorde dat Susan ook mee wou dienen in de naam wou hij er Geller willick bunch van maken.
Geller willick en toen hij hoorde dat Susan ook mee wou dienen in de naam wou hij er Geller willick bunch van maken
oww nee sorry das een andere!
donateur
oww nee sorry das een andere!
met de naam ben erop toch?
ze hadde jamie afgesproken
donateur
hele goede aflevering trouwens!
donateur
welke musicalster vind Chandler eng?
oh oh oh, opt puntje van me tong
donateur
His legs are moving so fast that it looks like they are seperate from his body.
oh jah
oh jah hoe die dat ook zegt dan
Die aflevering is trouwens zoooo goed! Voor mij de beste samen met the one with all the resolutions, in die aflevering kreeg ross last van zijn leren broek toen hij bij een date thuis was. Hij vroeg Joey telefonisch om hulp, wat voor tips had joey voor hem?
donateur
ross last van zijn leren broek
whehe jah belt ie joey en dan hangt joey ineens op als rachel binne komt
donateur
Hoe heet joey´s pinguin knuffel?