Partyflock

Forumonderwerp · 898330

Waarschuw beheerder
Telegraaf.nl

Nederland gaat Holloway-onderzoek leiden

ORANJESTAD - Nederland gaat het onderzoek naar de verdwijning van Natalee Holloway leiden en stelt daarvoor politiemensen beschikbaar aan Aruba. Dat heeft minister van Binnenlandse zaken Johan Remkes vrijdag op Aruba gezegd. Hij komt tegemoet aan een verzoek van de Arubaanse minister van Justitie, Rudy Croes.

Het onderzoek zal worden uitgevoerd door agenten van het Korps landelijke politiediensten (KLPD). Remkes gaf aan dat het KLPD de volledige leiding over het opsporingsonderzoek krijgt.

Verder krijgen de Nederlandse politiemensen volledige opsporingsbevoegdheid en mogen zij gebruikmaken van wapens en technische opsporingsmiddelen. De agenten krijgen eveneens toegang tot alle informatie over de zaak. „Dat zijn de voorwaarden waarop we onze medewerking wilden verlenen en de Arubaanse minister van Justitie heeft per brief bevestigd dat aan onze condities zal worden voldaan”, zei Remkes. „Wat mij betreft kan het team aan de slag.”

Het team kan volgens de minister „binnen afzienbare tijd“ beginnen. „In ieder geval binnen een paar weken.” Hoeveel Nederlandse politiemensen naar Aruba gaan, is nog niet bekend. De kosten zijn voor Nederland. Remkes gaat ervan uit dat het onderzoek „eerder binnen weken is afgerond dan binnen een periode van maanden”. Het team wordt volgens hem speciaal samengesteld uit deskundigen die daarvoor vereist zijn.

Aruba zit al meer dan een jaar in zijn maag met de zaak-Holloway. Het 18-jarige Amerikaanse meisje verdween na een avondje stappen op 30 mei 2005 met drie jongens de nacht in. Ze werd daarna nooit meer teruggevonden. De politie arresteerde sinds de verdwijning tien mensen, maar inmiddels zijn die allemaal weer vrijgelaten. Vanuit Amerika is er harde kritiek geleverd op de manier waarop het Arubaanse Openbaar Ministerie de zaak heeft aangepakt. Nederland heeft al eerder hulp geleverd aan het onderzoek door F16-straaljagers en opsporingshonden beschikbaar te stellen.

Remkes: „Toen het verzoek van de Arubaanse minister enkele weken geleden binnenkwam, heb ik mezelf de vraag gesteld: als je mensen gaat sturen voor nader onderzoek, ben je dan niet bezig oude wonden weer open te rijten? Maar de overweging dat met dit onderzoek in volstrekte openbaarheid wordt getoond - ook aan het buitenland - dat er alles aan is gedaan om de zaak op te lossen, dat is geprobeerd alles boven water te halen, gaf de doorslag.”

Remkes sloot vrijdag een bezoek van vijf dagen aan Sint Maarten, Curaçao en Aruba af. Hij heeft op de eilanden gesprekken gevoerd over veiligheid en rechtshandhaving.

Joran van der Sloot weet wel waar ze is :bye:

Werkzaam bij De Splinter
Artiest By-pass
Waarschuw beheerder
donateur
ppppfffffffff

dat wijf is allang opgevreten door haaien in de zee of wat dan ook....

die vinden ze echt niet meer terug..
Waarschuw beheerder
donateur
Ik denk niet dat hij het gedaan heeft eigenlijk. Het zou kunnen maar ik denk het niet. Hij ziet er niet echt uit als een moordenaar.

Eerder was het een ongeluk, of is ze gewoon door een of andere eiland bewoner verkracht en gedumpt ofzow...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Welluk...?! op zondag 3 september 2006 om 00:24:
Ik denk niet dat hij het gedaan heeft eigenlijk. Het zou kunnen maar ik denk het niet. Hij ziet er niet echt uit als een moordenaar.

Uiterlijk zegt niets ouwe :D Ik heb 'm een paar keer op tv gezien en op de radio horen praten, ik vind 'm dan zo zenuwachtig doen en hij komt haast niet uit zijn woording en zo... Er klopt gewoon iets niet, wat het is weet ik niet. Maar ik ben er redelijk van overtuigd dat hij er iets mee te maken heeft.
Waarschuw beheerder
ik ben een maandje of wat geleden in die kroeg geweest waar zij blijkbaar voor het laatst gezien is....nx verkeerds over die kroeg....wordt al sinds '41 gerund door hollanders.....alleen de buurt waar die kroeg ligt is vragen om moeilijkheden voor een blonde chick van 22.....zelfs ik voelde me er soms niet lekker.....
Waarschuw beheerder
donateur
Kijk, en wat smashing nu net zegt denk ik dat er daar ergens iets gebeurt is.

En ik zou ook wel nerveus zijn als de halve wereld mij ervan verdenkt haar vermoord te hebben.. >> guilty untill proven innocent is het bijna!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Welluk...?! op zondag 3 september 2006 om 00:31:
En ik zou ook wel nerveus zijn als de halve wereld mij ervan verdenkt haar vermoord te hebben

ja....precies.....er lopen genoeg maffen daar rond.....geloof me.....veel junks......en dan bedoel ik niet die lieve slaperige herojunks die wij hier hebben!! allemaal op de f*ckin'crack daaro.....is behoorlijk opgefokt daar!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van smashing op zondag 3 september 2006 om 00:29:
zelfs ik voelde me er soms niet lekker.....

Wat voor een buurt was dat dan ouwe?

Uitspraak van Welluk...?! op zondag 3 september 2006 om 00:31:
En ik zou ook wel nerveus zijn als de halve wereld mij ervan verdenkt haar vermoord te hebben..

Tuurlijk wie niet, maar hij heeft iets van binnen wat fout zit. Ik denk dat hij er meer vanaf weet dan menig mens en dat komt natuurlijk ook door zijn vader die advocaat is.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 3 september 2006 om 00:17:
Joran van der Sloot weet wel waar ze is :bye:

ik denk ook dat hij het gedaan heeft en dat zijn vader er ook meer vanaf weet ze is gewoon op een plek begraven als advies van zijn vader en die is blijkbaar niet de domste als hun blijven zwijgen zal niemand het ooit te weten komen!

denk ik heO:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Matth¥s op zondag 3 september 2006 om 02:14:
ik denk ook dat hij het gedaan heeft en dat zijn vader er ook meer vanaf weet ze is gewoon op een plek begraven als advies van zijn vader en die is blijkbaar niet de domste als hun blijven zwijgen zal niemand het ooit te weten komen!

Ze vader is idd helemaal een wandelende fiborater :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Welluk...?! op zondag 3 september 2006 om 00:24:
Hij ziet er niet echt uit als een moordenaar

hahahaha, grappenmaker.

Alsof jij een moordenaar er zo overal ff tussenuit pikt. Daarnaast zijn er ws zat mensen die er poeslief uitzien, maar erge dingen op hun kerfstok hebben staan.

Als moordzaken op uiterlijk/uitstraling zouden worden behandeld, liepen er nog genoeg moordenaars vrij rond.
Waarschuw beheerder
donateur
Jaa, tuurlijk kan ie het wel gedaan hebben, maar neeh ik persoonlijk denk van niet hoor. Maar ik denk wel dat ie weet dat ie nat is omdat het min of meer guilty untill proven innocent is. En tja hij was de laatste die haar gezien heeft.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Matth¥s op zondag 3 september 2006 om 02:14:
ik denk ook dat hij het gedaan heeft

lijkt me niet,dan zouden ze echt wel belastende feiten tegen em vinden.....ik denk als je zoiets flikt dat je altijd een stukje van jezelf achterlaat........mij lijkt eerder dat ze in de verkeerde hoek aant zoeken zijn....ze kunnen hun bewijs niet linken met iemand....
Waarschuw beheerder
echt....ik heb een maandje in San nicolas gewoont,voor m'n werk........is niet zoals je in die vakantiefolders ziet...dat blonde grietje had daar nx te zoeken..geloof me....1 en al hoeren en dope....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van smashing op zondag 3 september 2006 om 02:41:
lijkt me niet,dan zouden ze echt wel belastende feiten tegen em vinden.....

Ze vader die advocaat op dat eiland is, kan misschien wel makkelijk bewijzen laten verdwijnen.

Uitspraak van smashing op zondag 3 september 2006 om 02:44:
dat blonde grietje had daar nx te zoeken..geloof me....1 en al hoeren en dope....

Misschien hangt ze nu de hoer uit :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 3 september 2006 om 02:49:
Misschien hangt ze nu de hoer uit

ken niet,ik ken de meeste daar.....zijn allemaal Columbiaanse k*tjes.....zo'n amerikaanse trut zou ik me wel herinneren.... of??? ik was wel vaker een stuk van de film kwijt!!! ;-D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 3 september 2006 om 02:49:
Uitspraak van smashing op zondag 3 september 2006 om 02:41:
lijkt me niet,dan zouden ze echt wel belastende feiten tegen em vinden.....

Ze vader die advocaat op dat eiland is, kan misschien wel makkelijk bewijzen laten verdwijnen.

Uitspraak van smashing op zondag 3 september 2006 om 02:44:
dat blonde grietje had daar nx te zoeken..geloof me....1 en al hoeren en dope....

Misschien hangt ze nu de hoer uit :/

Klopt over die advocaat, misschien het ie wel mensen omgekocht enzo.

Maar over dat tweede deel met die hoeren, hangt ze nu wel de hoer uit, wordt ze gedwongen de hoer uit te hangen. Das wel een verschil dan...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van smashing op zondag 3 september 2006 om 02:51:
ik was wel vaker een stuk van de film kwijt!!!

Stoppen met die pillen, smashing!! NU!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 3 september 2006 om 02:54:
Stoppen met die pillen, smashing!! NU!!

nee man......zonder die pillen word ik pas ECHT eng!!!!...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Welluk...?! op zondag 3 september 2006 om 02:52:
misschien het ie wel mensen omgekocht enzo.

Mij zal dat in iedere geval niet verbazen.

Maar over dat tweede deel met die hoeren, hangt ze nu wel de hoer uit, wordt ze gedwongen de hoer uit te hangen

Gedwongen prostitutie, ik denk dat ze gewoon nog ergens levend te vinden is.
Waarschuw beheerder
over dat tweede deel met die hoeren, hangt ze nu wel de hoer uit, wordt ze gedwongen de hoer uit te hangen. Das wel een verschil dan...

da's dus ook niet serieus...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 3 september 2006 om 02:58:
Gedwongen prostitutie, ik denk dat ze gewoon nog ergens levend te vinden is.

nee,joh......zo makkelijk kom je niet ongemerkt van dat eiland af....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van smashing op zondag 3 september 2006 om 02:57:
nee man......zonder die pillen word ik pas ECHT eng!!!!...

Oke ouwe playboy (Y)
Waarschuw beheerder
ze zal wel dood zijn en aan de haaien gevoerd....klinkt lullig,is wel waarschijnlijk.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van smashing op zondag 3 september 2006 om 02:59:
nee,joh......zo makkelijk kom je niet ongemerkt van dat eiland af....

Snachts met een bootje weg en niemand heeft het in de gaten.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van smashing op zondag 3 september 2006 om 03:00:
ze zal wel dood zijn en aan de haaien gevoerd....klinkt lullig,is wel waarschijnlijk.

Haaien vinden amerikaanse blondines niet lekker :dood:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 3 september 2006 om 03:00:
Snachts met een bootje weg en niemand heeft het in de gaten

:YES:
binnen het uur zit je op Venezuela
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 3 september 2006 om 04:20:
binnen het uur zit je op Venezuela

klopt....zit je daar in de jungle als 22j blondine....moet je toch een verrekt goeie reden voor hebben...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 3 september 2006 om 03:01:
Haaien vinden amerikaanse blondines niet lekker

Nou joran zal haar beneden wel lekker hebben kapot hebben gescheurd (y) daarna mochten de haaien pas een portie halen b)

Waarschuw beheerder
men vermoed dat zij daar ook kan zitten aan de verplichte
prostitutie
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 3 september 2006 om 04:25:
de verplichte
prostitutie

waar op aruba?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van smashing op zondag 3 september 2006 om 04:29:
op aruba

:NO: venezuela
Waarschuw beheerder
man,die griet is dood...klaar....

Waarschuw beheerder
en als ze nog leeft ;p
Artiest DanM
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 3 september 2006 om 00:17:
stelt daarvoor politiemensen beschikbaar aan Aruba

Ik ga toch maar eens een solli de deur uit doen van de week....(Y)
Waarschuw beheerder
nederland doet alleen zoveel moeite omdat ze goeie vriendjes met amerika willen blijven
Waarschuw beheerder
Blijft een vaag verhaal :|
Ze hebben toch (bijna) geen fysieke bewijzen gevonden zoals haar, bloed, kleding oid? :/

Scheen wel dat ze een donkere vriend had en daar waren paps en mams niet zo blij mee. :O Misschien wilde ze wel verdwijnen :devil:

't Is misschien onwaarschijnlijk dat ze nog leeft, maar toch zou ik er niet heel raar van staan te kijken als't opeens zo blijkt te zijn :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 3 september 2006 om 00:27:
Ik heb 'm een paar keer op tv gezien en op de radio horen praten, ik vind 'm dan zo zenuwachtig doen en hij komt haast niet uit zijn woording en zo... Er klopt gewoon iets niet, wat het is weet ik niet. Maar ik ben er redelijk van overtuigd dat hij er iets mee te maken heeft.

Vind je het gek? Als iedereen in dat kut Amerika er al van overtuigd is dat jij het hebt gedaan.

Ik vind het zo'n K land he.. wat een volk joh :vaag:
Dat wijf leeft nog wel hoor die zit gewoon in de gedwongen prostitutie :D

Enne volgens mij is het een mega sloerie.. dr moeder doet wel alsof ze heilig is maar volgens mij is zij niet vies van een beetje hoerig doen :D

Ik vind het allemaal maar een vaag verhaal en ze zoeken het maar lekker in dat kut Amerika :looser:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Shanna b) op zondag 3 september 2006 om 14:21:
Ze hebben toch (bijna) geen fysieke bewijzen gevonden zoals haar, bloed, kleding oid?

Ze hadden toen een stuk tape gevonden met blonde lange haren er aan en iedereen dachte dat het van Natalee was, maar was dus na een DNA-test niet zo.

Misschien wilde ze wel verdwijnen

't Is misschien onwaarschijnlijk dat ze nog leeft, maar toch zou ik er niet heel raar van staan te kijken als't opeens zo blijkt te zijn

:yes: ze leeft gewoon nog ouwe, ik zou ook weg lopen als ik zo'n moeder had :bye:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op zondag 3 september 2006 om 14:29:
Vind je het gek? Als iedereen in dat kut Amerika er al van overtuigd is dat jij het hebt gedaan.

Ken jij Van der Sloot dan? Ik ken 'm niet, maar als ik 'm zo zie op tv en naar 'm luister op de radio weettie gewoon wat er gebeurt is met Natalee!

Ik vind het zo'n K land he.. wat een volk jong

Ja amerika is ongeneselijk ziek, een goed voorbeeld is de moeder van Natalee... Wat een attention whore :dood:

Dat wijf leeft nog wel hoor die zit gewoon in de gedwongen prostitutie

Enne volgens mij is het een mega sloerie.. dr moeder doet wel alsof ze heilig is maar volgens mij is zij niet vies van een beetje hoerig doen

:cry: :roflol: :LOL:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 3 september 2006 om 14:34:
Ken jij Van der Sloot dan? Ik ken 'm niet, maar als ik 'm zo zie op tv en naar 'm luister op de radio weettie gewoon wat er gebeurt is met Natalee!

Nee :D maar zolang er geen lichaam is gevonden of wat dan ook zal het altijd bij speculeren blijven ;)

Uitspraak van verwijderd op zondag 3 september 2006 om 14:34:
Ja amerika is ongeneselijk ziek, een goed voorbeeld is de moeder van Natalee... Wat een attention whore

Idd.. kut land.. (N)
Waarschuw beheerder
donateur
Snap ook niet dat Nederland er nog bij helpt.. :rot:

Amerika moest toch zonodig Aruba boycotten? Laat ze het lekker zelf uitzoeken.. Dr Phil heeft geld zat lijkt me :X :roflol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op zondag 3 september 2006 om 14:52:
Snap ook niet dat Nederland er nog bij helpt..

Dit is het dus:

Uitspraak van injected op zondag 3 september 2006 om 12:21:
nederland doet alleen zoveel moeite omdat ze goeie vriendjes met amerika willen blijven

Nederland is bang voor amerika.

Uitspraak van M. :') op zondag 3 september 2006 om 14:52:
Dr Phil

En hij niet alleen die moedert is ook nog bij die andere bekende attention whore op bezoek geweest, ik kom alleen niet op haar naam :frusty:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 3 september 2006 om 14:59:
Nederland is bang voor amerika.

Whaha waarom :D Het is het grootste schijtland van heel de wereld :looser: Alsof hun veel voorstellen whahahaha :D

Uitspraak van verwijderd op zondag 3 september 2006 om 14:59:
En hij niet alleen die moedert is ook nog bij die andere bekende attention whore op bezoek geweest, ik kom alleen niet op haar naam

Volgens mij heeft ze elke show gehad daar :D

David Letterman ofzo? :vaag: Of uh Larry King? :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 3 september 2006 om 00:20:
die vinden ze echt niet meer terug..

Ja dood denk ik
Waarschuw beheerder
Nederland gaat het is ff oplosse...

net zoals de Moord op Kennedy ( petr r de vries ) :vaag:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op zondag 3 september 2006 om 15:04:
Volgens mij heeft ze elke show gehad daar

David Letterman ofzo? Of uh Larry King?

Nee joh, dat donkere mokkel O:) Die schijnt ook steenrijk te zijn, ze was vroeger super dik en nu heeft ze weer een normaal figuur :frusty:

Googlen op deze kenmerken helpte niet :roflol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 3 september 2006 om 15:19:
Nee joh, dat donkere mokkel Die schijnt ook steenrijk te zijn, ze was vroeger super dik en nu heeft ze weer een normaal figuur

Googlen op deze kenmerken helpte niet

Whaha is ze daar serieus geweest? :D

Whahahahahaha :d