Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
oke misschien vin je het een domme opmerking/vraag van mij.
Nou oke dan vin jij dierenverkrachters ook oke. Want daar is geen wet voor en dus legaal.
krakers zijn gewoon schooiers.. we kunnen wel een nieuwe rage op poten zetten.. het krakertje tikken,
dus voor iedereen die geintreseerd is, en voor iedereen die last heeft van krakers die "getikt moeten worden"
hieronder opgeven.....
Ik herhaal hem ook nog een keer. Die kraker die ik ken heeft vastgezeten, omdat hij een man helemaal in elkaar heeft gerost. Die man hadt een pony geneukt met een stok. Weet niet misschien kennen een aantal Nijmegenaren hier het verhaal nog wel?
Dus rot op met deze domme discussie! Achter deze kraker sta ik helemaal!!!!
Ik herhaal hem ook nog een keer. Die kraker die ik ken heeft vastgezeten, omdat hij een man helemaal in elkaar heeft gerost. Die man hadt een pony geneukt met een stok. Weet niet misschien kennen een aantal Nijmegenaren hier het verhaal nog wel?
Dus rot op met deze domme discussie! Achter deze kraker sta ik helemaal!!!!
Kijk krakers zijn best goeie mensen eigenlijk.
Ik ben pro kraker
Zonder krakers ook geen anti-kraak he?
Wat is dat toch met die mensen die tegen zijn?
Te eenduidige kijk op wat wel en niet hoort. Alles dat buiten hun eigen kijk op het juiste valt keuren zij dan maar direct af.
Ook een stukje gemakzucht denk ik. Ze hoeven op die manier niet al te veel na te denken.
Op krakersfeesten is altijd iedereen welkom. Het maakt niet uit wat je afkomst, ideeen of achtergronden zijn. Ik heb nog nooit zo'n diversiteit aan mensen bij elkaar gezien als op een krakersfeest. En iedereen was gelijk en respecteerde elkaar.
Zogenaamde nette burgers zijn trouwens juist vaak de grootste aso's die er rondlopen...
Het ook niet willen verdiepen in andere mensen, denk ik!
tsja helaas dat er krakers zijn inderdaad liever geen van beide maarja
ze zien er gewoon niet uit en je (ze) doet / doen er niks aan
ze zien er gewoon niet uit en je (ze) doet / doen er niks aan
Wel hoor! Hij leek als 2 druppels op jou dus hebben hem geld gegeven voor de chirurg. Probleem opgelost
ja ik heb nu een dikke vette mat in me nek laten zetten en een paar vodde van de straat getrokken verder heb ik van het geld een paar spandoeken gemaakt met geniale teksten waar de hele wereld wat aan heeft en vervolgens een berg bruin gehaald nog bedankt
Krakers zijn gewoon vieze low lifes
Typisch vooroordelen. Laat maar als jij dat beeld al hebt ga ik geen moeite doen om je op andere gedachtens te brengen. Dan ben je gewoon bekrompen!
Lul maar lekker mee, joh!
Kut krakers!
Elke keer als ik lekker miljoentjes aan het verdienen ben met het witwassen van geld in de onroerend goed, gaan ze me weer dwarszitten.
Heb ik lekker huizen leegstaan om de prijzen op te drijven, gaan ze er in zitten! WTF! Huizen zijn toch verdomme niet om in te wonen! Huizen zijn om geld mee te verdienen, net als brood en zuurstof!
Ik heb ook wel eens kantoorpanden gebouwd, omdat die zo lekker verdienen, boeiend dat 11% van de kantoorpanden in Nederland leegstaat, ik heb liever 10 gebouwen leegstaan en dat ik goed geld verdien aan de rest, dan dat ik huizen ga bouwen voor normale prijzen, pfff, net alsof er wat te verdienen valt aan sociale of starters woningen. Laat die kneuzen maar lekker tot hun 40 bij paps en mams thuiswonen.
Of de onroerend goed in gaan, zoals ik.
Mijn algehele punt is gewoon dat je genaaid wordt waar je bijstaat op de huizenmarkt en dat krakers zo ongeveer de enige zijn die er nog wat tegen doen.
En als jij geen probleem hebt met mensen die hun zakken vullen over ander mans rug, zie ik het probleem niet van mensen die wonen in iemand anders zijn ongebruikte ruimte.