Partyflock

Forumonderwerp · 898184
1 volger · 5061x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
donateur
Wat vind je van ze?

Ik vind;

Krakers (n)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik gaf een voorbeeld.
JIj vin alles oke wat legaal is.

der zullen wel meerdere dingen zijn die legaal zn waarvan ik niets snap maar ik gaf deze als voorbeeld op ene ik zei al
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 september 2006 om 09:41:
oke misschien vin je het een domme opmerking/vraag van mij.

Dus je hoef het niet te herhalen :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 september 2006 om 09:57:
JIj vin alles oke wat legaal is.

Ik zei dat kraken legaal is en dat ik het daardoor prima vind.
Heb je ergens het woordje alles zien staan? ;)

Waarschuw beheerder
misschien mij fout maar zo "las" ik het tussen de regels door.
Waarschuw beheerder
alle krakers zijn eikels ik heb nog nooit een kraker met een beertender een breedtbeeld tv een playstation een douche een wasmachine en een goed bed gezien :[

mocht zich er hier een aanmelden ken ie ook de pleures genieten want als ie dat al ken betalen kan ie ook wel een huis huren :@

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M0L op woensdag 6 september 2006 om 10:28:
mocht zich er hier een aanmelden ken ie ook de pleures genieten want als ie dat al ken betalen kan ie ook wel een huis huren

:respect:
:lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 september 2006 om 09:41:
Nou oke dan vin jij dierenverkrachters ook oke. Want daar is geen wet voor en dus legaal.

Ik herhaal hem ook nog een keer. Die kraker die ik ken heeft vastgezeten, omdat hij een man helemaal in elkaar heeft gerost. Die man hadt een pony geneukt met een stok. Weet niet misschien kennen een aantal Nijmegenaren hier het verhaal nog wel?
Dus rot op met deze domme discussie! Achter deze kraker sta ik helemaal!!!!

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 september 2006 om 18:09:
krakers zijn gewoon schooiers.. we kunnen wel een nieuwe rage op poten zetten.. het krakertje tikken,
dus voor iedereen die geintreseerd is, en voor iedereen die last heeft van krakers die "getikt moeten worden"
hieronder opgeven.....

Om personen als jou lach ik alleen. Net als meerdere hier, hoor!
Wat denk je te kunnen doen? Je kijkt teveel films,man!I be back!!!
Hahahahahaha!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 september 2006 om 10:41:
Ik herhaal hem ook nog een keer. Die kraker die ik ken heeft vastgezeten, omdat hij een man helemaal in elkaar heeft gerost. Die man hadt een pony geneukt met een stok. Weet niet misschien kennen een aantal Nijmegenaren hier het verhaal nog wel?

nou oke kraker of geen kraker maar deze man krijgt mn steun 100%!!
Waarschuw beheerder
Ik vind krakers puike mensen O:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 september 2006 om 10:41:

wat is dit nou weer voor bullshit opmerking, goeie actie van de gast maar om dan meteen dit een domme discussie te noemen :S

Pro anti-kraak (y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M0L op woensdag 6 september 2006 om 10:59:
wat is dit nou weer voor bullshit opmerking, goeie actie van de gast maar om dan meteen dit een domme discussie te noemen

Sorry je hebt gelijk het is ook geen domme discussie, maar werd effe zo boos.
Waarschuw beheerder
Kijk krakers zijn best goeie mensen eigenlijk.

Ik ben pro kraker (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van M0L op woensdag 6 september 2006 om 10:59:
Pro anti-kraak

Zonder krakers ook geen anti-kraak he?

Waarschuw beheerder
Op krakersfeesten is altijd iedereen welkom. Het maakt niet uit wat je afkomst, ideeen of achtergronden zijn. Ik heb nog nooit zo'n diversiteit aan mensen bij elkaar gezien als op een krakersfeest. En iedereen was gelijk en respecteerde elkaar.
Dat kun je niet zeggen van de zogenaamde nette burgers die ze er zonodig met geweld uit willen schoppen.
Krakers (Y)
Bekrompen burgervolk (N)

Waarschuw beheerder
Vind krakers (Y)

Wat is dat toch met die mensen die tegen zijn? Jaloezie??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Meks! op woensdag 6 september 2006 om 11:05:
Kijk krakers zijn best goeie mensen eigenlijk.

Ik ben pro kraker

jij liegt :D

Uitspraak van TYHARO op woensdag 6 september 2006 om 11:10:
Zonder krakers ook geen anti-kraak he?

tsja helaas dat er krakers zijn inderdaad liever geen van beide maarja :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 september 2006 om 11:14:
Wat is dat toch met die mensen die tegen zijn?

Te eenduidige kijk op wat wel en niet hoort. Alles dat buiten hun eigen kijk op het juiste valt keuren zij dan maar direct af.
Ook een stukje gemakzucht denk ik. Ze hoeven op die manier niet al te veel na te denken.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van M0L op woensdag 6 september 2006 om 11:16:
jij liegt

Niet O:) :9 maar dat moet ik van PF zeggen denk ik :x

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 september 2006 om 11:17:
Te eenduidige kijk op wat wel en niet hoort. Alles dat buiten hun eigen kijk op het juiste valt keuren zij dan maar direct af.
Ook een stukje gemakzucht denk ik. Ze hoeven op die manier niet al te veel na te denken.

Het ook niet willen verdiepen in andere mensen, denk ik!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 september 2006 om 11:22:

Idd.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 september 2006 om 11:11:
Op krakersfeesten is altijd iedereen welkom. Het maakt niet uit wat je afkomst, ideeen of achtergronden zijn. Ik heb nog nooit zo'n diversiteit aan mensen bij elkaar gezien als op een krakersfeest. En iedereen was gelijk en respecteerde elkaar.

Geen security nodig zelfs op dat soort feesten...op andere feesten staat een leger aan security en er vinden nog om de haverklap vechtpartijen plaats...
Het verschil zit hem gewoon in de eigen verantwoordelijkheid...
Als je je in die scene bevind word er gewoon enigzins van je verwacht dat je een flink pakket aan waarden en normen bezit om alles in goede banen te leiden...
Niks afdwingen...het hoort er gewoon ingebakken te zijn wat dat betreft...
Ik voel me eigen altijd helemaal op mijn gemak op die feesten iig...
Ok...om 10 uur smorgens ofzo kan het soms een beetje uit de hand lopen...maar nog lang niet zo erg als op die andere feesten...
Daar begint het al om een uur of 3 altijd heel vervelend te worden de sfeer... :/

Zogenaamde nette burgers zijn trouwens juist vaak de grootste aso's die er rondlopen...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TYHARO op woensdag 6 september 2006 om 11:25:
Zogenaamde nette burgers zijn trouwens juist vaak de grootste aso's die er rondlopen...

Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 september 2006 om 11:22:

ze zien er gewoon niet uit en je (ze) doet / doen er niks aan :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van M0L op woensdag 6 september 2006 om 11:16:
tsja helaas dat er krakers zijn inderdaad liever geen van beide maarja

Veel studenten zijn er anders blij mee dat er anti-kraak is...een kamer huren is gewoon te duur omdat het gewoon pure oplichterij is wat er plaatsvind op dat gebied...
600 euro per maand vragen ofzo voor een paar vierkante meter is gewoon oplichting... (n)

Daarom zijn krakers zowieso al positief...ze dwingen zo een manier af om goedkoper woningen aan te bieden als tegen reactie...waar ze zich zeer bewust van zijn (en wat misschien ook wel hun bedoeling is...maar daar denkt niemand eventueel aan)...
Zij geven een hoop materialisme op zodat studenten een goedkope woning kunnen krijgen...dat is toch aardig van ze? :p
Veel gemeenten van grote steden zijn daarom ook pro-kraak...zodat er de mogelijkheid is tot anti-kraak...wat betekend dat studenten eerder in de stad zelf komen wonen enzo...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M0L op woensdag 6 september 2006 om 11:34:
ze zien er gewoon niet uit en je (ze) doet / doen er niks aan

Heb je wel gelijk in. Ik ben ook meestal niet gecharmeerd van het onverzorgde uiterlijk van sommige krakers. Maar is dat een reden om ze niet te mogen, of zelfs te haten?
Want meestal zijn het onwijs relaxte lui.
Waarschuw beheerder

Beschuldig je me nu van niet verdiepen in andere mensen? :D
Ik ben juist tot die conclusie gekomen door het verdiepen in andere mensen...de mensen die het hardste schreeuwen dat ze nette burgers zijn en de rest aso/tuig zijn vaak juist zelf de grootste aso's...
Zijn alleen helaas meer bezig met wijzen naar andere mensen ipv eens naar zichzelf te kijken... :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

Wel hoor! Hij leek als 2 druppels op jou dus hebben hem geld gegeven voor de chirurg. Probleem opgelost :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 september 2006 om 11:42:
Wel hoor! Hij leek als 2 druppels op jou dus hebben hem geld gegeven voor de chirurg. Probleem opgelost

ja ik heb nu een dikke vette mat in me nek laten zetten en een paar vodde van de straat getrokken :cheer: verder heb ik van het geld een paar spandoeken gemaakt met geniale teksten waar de hele wereld wat aan heeft en vervolgens een berg bruin gehaald nog bedankt

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M0L op woensdag 6 september 2006 om 11:56:
ja ik heb nu een dikke vette mat in me nek laten zetten en een paar vodde van de straat getrokken verder heb ik van het geld een paar spandoeken gemaakt met geniale teksten waar de hele wereld wat aan heeft en vervolgens een berg bruin gehaald nog bedankt

Typisch vooroordelen. Laat maar als jij dat beeld al hebt ga ik geen moeite doen om je op andere gedachtens te brengen. Dan ben je gewoon bekrompen!

Waarschuw beheerder
En matjes hebben alleen duitsers nog
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 september 2006 om 13:05:
Dan ben je gewoon bekrompen!

Krakers zijn gewoon vieze low lifes

krakers :dood:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 september 2006 om 13:06:
En matjes hebben alleen duitsers nog

o

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ouwehoeren op woensdag 6 september 2006 om 13:08:
Krakers zijn gewoon vieze low lifes

Jip, je hebt gelijk. De paashaas bestaat ook.

Lul maar lekker mee, joh!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 september 2006 om 13:05:
Typisch vooroordelen. Laat maar als jij dat beeld al hebt ga ik geen moeite doen om je op andere gedachtens te brengen. Dan ben je gewoon bekrompen!

hoezo vooroordelen heb ze vaak genoeg gezien hoor :S

Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 september 2006 om 13:17:
Lul maar lekker mee, joh!

http://www.ad.nl/denhaag/delft/article498679.ece

respect voor deze man :D
Waarschuw beheerder
:kkhardenoesteBoeksie: voor die mang :roflol:

Hopheej maak er zelf wel een zooitje vang:D
Waarschuw beheerder
beter een zootje dan die stank en die hondeng jwt

Waarschuw beheerder
Relaxt volk, ze kunnen leuke feestjes organiseren!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M0L op woensdag 6 september 2006 om 13:51:

:respect: kijk die man verdient op 30-04-07 een lintje :D

Waarschuw beheerder
Niet slim want hij zit met de puinhoop

Waarschuw beheerder
Teken de petitie tegen het kraakverbod http://petitie.squat.net/

Or: Compare your lives to mine and kill yourselves!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van M0L op woensdag 6 september 2006 om 13:51:

respect voor deze man

:boeksie:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 september 2006 om 18:18:

Gedaan. Goede aktie!

Waarschuw beheerder
Standaard uitrusting van een kraker...

Bakfiets

[img width=320 height=240 cacheid=000c43db002501e715f71d861a018fb179]http://www.vosmeijer.nl/images/verhuur/lijst/bakfiets.gif[/img]

Arafat theedoek

[img width=175 height=171 cacheid=000c2c960023073125cfcd0f1a018fb179]http://www.amerikaantje.be/images/Artikels/plo_sjaal.JPG[/img]

Linnen tas

[img width=340 height=284]http://www.frettiggestoord.nl/winkel/images/ge77100.jpg[/img]

Geitenwollen sokken

[img width=600 height=480 cacheid=000cdd74002501eb93a28d921a018fb179]http://www.indymedia.nl/img/2005/05/27858.jpg[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Teken de petitie tegen het kraakverbod

Check.

Krakers (Y)
Waarschuw beheerder
Kut krakers!

Elke keer als ik lekker miljoentjes aan het verdienen ben met het witwassen van geld in de onroerend goed, gaan ze me weer dwarszitten.

Heb ik lekker huizen leegstaan om de prijzen op te drijven, gaan ze er in zitten! WTF! Huizen zijn toch verdomme niet om in te wonen! Huizen zijn om geld mee te verdienen, net als brood en zuurstof!

Ik heb ook wel eens kantoorpanden gebouwd, omdat die zo lekker verdienen, boeiend dat 11% van de kantoorpanden in Nederland leegstaat, ik heb liever 10 gebouwen leegstaan en dat ik goed geld verdien aan de rest, dan dat ik huizen ga bouwen voor normale prijzen, pfff, net alsof er wat te verdienen valt aan sociale of starters woningen. Laat die kneuzen maar lekker tot hun 40 bij paps en mams thuiswonen.
Of de onroerend goed in gaan, zoals ik.
Waarschuw beheerder
Ohja, alle mensen die zo lopen te kankeren op krakers downloaden zeker ook nooit muziek of films.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Consurgo op woensdag 6 september 2006 om 20:17:
Kut krakers!

Elke keer als ik lekker miljoentjes aan het verdienen ben met het witwassen van geld in de onroerend goed, gaan ze me weer dwarszitten.

Heb ik lekker huizen leegstaan om de prijzen op te drijven, gaan ze er in zitten! WTF! Huizen zijn toch verdomme niet om in te wonen! Huizen zijn om geld mee te verdienen, net als brood en zuurstof!

Ik heb ook wel eens kantoorpanden gebouwd, omdat die zo lekker verdienen, boeiend dat 11% van de kantoorpanden in Nederland leegstaat, ik heb liever 10 gebouwen leegstaan en dat ik goed geld verdien aan de rest, dan dat ik huizen ga bouwen voor normale prijzen, pfff, net alsof er wat te verdienen valt aan sociale of starters woningen. Laat die kneuzen maar lekker tot hun 40 bij paps en mams thuiswonen.
Of de onroerend goed in gaan, zoals ik.

Niks mis mee.
Als de een zo slim genoeg is om zijn zakken te vullen, geeft dat nog niet het recht aan een stel stinkende zwervers om in leegstaande panden te gaan zitten ruften:)

En allemaal gelul met geen mogelijkheden voor starters :yes:
Ik had op me 24ste een huis, de meesten die ik ken op die leeftijd al.

Dus wat is je punt.
Dat er nou sukkels rondwandelen die hun zaakies niet kunnen regelen en tot sint juttemis thuis blijven wonen is niet de schuld van HARDWERKENDE zakenlieden/projectontwikkelaars die geld verdienen aan kantoren:)
Waarschuw beheerder
Mijn algehele punt is gewoon dat je genaaid wordt waar je bijstaat op de huizenmarkt en dat krakers zo ongeveer de enige zijn die er nog wat tegen doen.

En als jij geen probleem hebt met mensen die hun zakken vullen over ander mans rug, zie ik het probleem niet van mensen die wonen in iemand anders zijn ongebruikte ruimte.

En genoeg woningen voor starters?
Zoek eens op google met de termen "starterswoning" en "tekort".

Gedeeltelijk is het zeker wel de schuld van zakenlieden en project ontwikkelaars, omdat de onroerendgoedhandel een handel is geworden die los is komen te staan van het oorspronkelijke doel, wonen.
Als een handelaar meer kan verdienen door minder huizen aan te bieden, zal hij dat doen. Kan hem die krapte op de woningmarkt verotten (het vraag en aanbod mechanisme heeft nauwelijks werking op de huizenmarkt)
Gevolg is dus dat iedereen teveel betaald voor een woning, omdat sommige mensen graag hun zakken vullen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Consurgo op woensdag 6 september 2006 om 21:02:
Mijn algehele punt is gewoon dat je genaaid wordt waar je bijstaat op de huizenmarkt en dat krakers zo ongeveer de enige zijn die er nog wat tegen doen.

Ze doen er niks aan, want huizen zijn nou eenmaal duur:)

Enige wat ze doen is huizen slopen, wardoor de eigenaar kosten moet maken om weer bewoonbaar te maken en Tadaaaaa huizenprijs omhoog:)

Uitspraak van Consurgo op woensdag 6 september 2006 om 21:02:
En als jij geen probleem hebt met mensen die hun zakken vullen over ander mans rug, zie ik het probleem niet van mensen die wonen in iemand anders zijn ongebruikte ruimte.

Omdat die woningen niet van die mensen zijn:)
Dat is het probleem:)

Waarschuw beheerder
krakers zijn kansloos ga een leven zoeken ofzo
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 september 2006 om 15:04:
Relaxt volk, ze kunnen leuke feestjes organiseren

yep...heb erg leuke feesies in kraakpanden gehad :/ :)

(y)