Partyflock

Forumonderwerp · 898184
1 volger · 5353x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
donateur
Wat vind je van ze?

Ik vind;

Krakers (n)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Molshoop op donderdag 14 september 2006 om 11:17:
Wat zeg jij nou? Moet je hierkomen joh Jaud, dan wordt er korte metten met je gemaakt! Stinkkraker

En jij zit op de PABO?
Jij bent degene die onze ontspoorde jeugd een toekomst moet brengen met zulk taalgebruik?

:no: Leraren van tegenwoordig
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ze hebben vaak een vies geurtje bij zich

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Gravedigger 13 op donderdag 14 september 2006 om 14:31:
ze hebben vaak een vies geurtje bij zich

Blue Stratos? Old Spice?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 september 2006 om 14:33:
Blue Stratos?

daar ben ik al lang naar opzoek kan um niet vinden

maar nee de krakers die ik ken die stinken toch egt ernstig

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Gravedigger 13 op donderdag 14 september 2006 om 14:36:
daar ben ik al lang naar opzoek kan um niet vinden

http://www.drogisterij.net/index.php?menuopen=7&mode=datab&groep=62E

€ 8,95

Ik denk dat de ME ook frisse geur in moet zetten om krakers te verjagen.
Waarschijnlijk poepen krakers overal omdat ze zo snel mogelijk de frisse geur van arbeid uit zo'n kantoor willen verjagen.
De geur van noeste arbeid is immers een akelige geur voor krakers.
Door overal te poepen verspreiden ze een odeur die het meeste overeenkomt met de geur die uit hun ongewassen dreadlocks komt en zo voelen ze zich snel thuis.

Stel dat de ME een soort bommen zou ontwikkelen die een geur verspreiden die overeenkomt met vers werkzweet en schoongewassen haar, dat moet toch een krakervriendelijke doch effectieve methode zijn om dit gespuis te verwijderen :D
Waarschuw beheerder
:roflol:

De kenker:D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:rot:
Waarschuw beheerder
blabla, allemaal vooroordelen wat hier net genoemd wordt. Ik ken zat krakers die panden bvb gebruiken als atelier of er andere nuttige dingen mee doen, en het ziet er netter uit dan bij mij thuis. Dat er n klein groepje is wat kraakt en er niet netjes mee omspringt is jammer, maar dat betekent niet dat er met kraken iets mis is

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Matthijs op vrijdag 15 september 2006 om 10:57:
blabla, allemaal vooroordelen wat hier net genoemd wordt

In een ander topic over krakers kwam een PF'er met grote regelmaat in panden die volledig verbouwd waren.
Om over vooroordelen te spreken; als je het woord kraker noemt zegt met in 1 adem; ze geven goeie feestjes.
Dat betekent dus dat die vooroordelen wel degelijk kloppen.
Je kan mij niet vertellen dat die goeie feestjes bevoordelijk zijn voor de kwaliteit van een kraakpand.

Uitspraak van Matthijs op vrijdag 15 september 2006 om 10:57:
Dat er n klein groepje is wat kraakt en er niet netjes mee omspringt is jammer

En zoals altijd lijden de goeden onder de kwaden, jammer maar waar. (n) krakers
Waarschuw beheerder
niks mis mee :no: beetje afzetten tegen de maatschappij enzo in de jaren 70 deed half nederland dat man...

en als ik de verhalen mag geloven was het toen nog een stuk relaxter :smoke:

dus mensen laat je haar groeien en je snor staan, pak allemaal nog 1 keer die Kreidler uit schuur, en we maken er weer 1 happy family van (y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Flesh is the Fever, yehudim ha kadholim op donderdag 14 september 2006 om 14:34:
PABO boii. hihihi wat 'n gekkie

Hou je muil joh, vieze vuile pisnicht!
Je denkt misschien dat ik een watje ben omdat ik op de Pabo zit, maar ik zit daar juist om dat vooroordeel uit te bannen joh! Je hebt geluk dat ik niet in de buurt ben, want normaal als iemand zo'n denigrerende opmerking maakt over de Pabo, ligt tie snel tussen vier planken joh met een tuintje op z'n buik!!!!
Ik ben btw niet zo zielig om dat soort dingen erbij te halen, beetje kinderachtig O:):D
laatste aanpassing
Uitspraak van Molshoop op vrijdag 15 september 2006 om 11:55:
Je hebt geluk dat ik niet in de buurt ben, want normaal als iemand zo'n denigrerende opmerking maakt over de Pabo, ligt tie snel tussen vier planken joh met een tuintje op z'n buik!!!!

zo he, je hebt wel gelijk je bedrijgingen he.

mij maak je dara niet bang mee, pootje. als je zo stoer bent, kijk in me agenda, kijk welk feest ik te vinden ben. en maak me avond compleet door langs te komen.

kijken of ik tussen vier plankies kom +tuintje op me buik. eppo.

Waarschuw beheerder
donateur
Gaat erom dat als je op de PABO zit je een voorbeeldfunctie gaat krijgen...
Wat een aggressief mannetje, ga je je leerlingen ook zo aanpakken?

Dat zullen geen krakers worden iig want krakers hebben vroeger te weinig klappen en te weinig opvoeding gehad.
laatste aanpassing
Je denkt misschien dat ik een watje ben omdat ik op de Pabo zit, maar ik zit daar juist om dat vooroordeel uit te bannen joh

Ik denk helemaal niks, je maakt n bijdehande opmerking, dus krijg je er een terug mafkees.

en opleiding pabo doen om het vooroordeel uit te bannen dat je een mietje bent?
:/

:lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 september 2006 om 11:01:
Om over vooroordelen te spreken; als je het woord kraker noemt zegt met in 1 adem; ze geven goeie feestjes.
Dat betekent dus dat die vooroordelen wel degelijk kloppen.
Je kan mij niet vertellen dat die goeie feestjes bevoordelijk zijn voor de kwaliteit van een kraakpand

Kraakfeestjes die ik ken zijn meestal loodsen oid die leegstaan en waar dan een feestje wordt gehouden, daar wordt voor de rest meestal niet gewoond oid.. En aan een loods valt weinig te slopen dus aan de kwaliteit verandert weinig.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Flesh is the Fever, yehudim ha kadholim op vrijdag 15 september 2006 om 12:03:
kijk in me agenda, kijk welk feest ik te vinden ben.

Ik ga alleen naar echte feestjes, en niet naar die nichtenzooi waar jij je blijkbaar vertoont klukkluk!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Iemand wil zichzelf bewijzen geloof ik, met z'n geweld :D
laatste aanpassing
Uitspraak van Molshoop op vrijdag 15 september 2006 om 18:10:
Ik ga alleen naar echte feestjes, en niet naar die nichtenzooi waar jij je blijkbaar vertoont klukkluk

:lol: zie in je arcief dat je naar veel feestjes bent geweest wara ik ook was.

zie je nou wel dat je ook naar dezelfde feestjes gaat.. ik hou je agenda in de gaten. zie ik een feesie die ik ook maar is pak.. dan meld ik het je wel even.

:bye: pabo boiii

Waarschuw beheerder
donateur
Krakers (N)

Waarschuw beheerder
heb niks tegen krakers! :no:
Waarom dan?? Ze zien er alleen anders uit, en stellen niet zulke hoge eisen aan een leefomgeving!
& ze organiseren de beste illegale feestjes! :jaja:
maar.... zijn idd een beetje raar,

maar of ik er iets op tege heb???

:no: Zeker niet :no:

Waarschuw beheerder
donateur
En DAAROM ben jij ook een PUBLIC ENEMY en ANTI SOCIAL. Zie je het probleem?

Krakers (N)

Waarschuw beheerder
ligt tie snel tussen vier planken joh met een tuintje op z'n buik!!!!

6pik :aai:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Flesh is the Fever, yehudim ha kadholim op vrijdag 15 september 2006 om 20:38:
zie je nou wel dat je ook naar dezelfde feestjes gaat.. ik hou je agenda in de gaten. zie ik een feesie die ik ook maar is pak.. dan meld ik het je wel even.

Hoor ik daar een belofte of een dreigement? :P
Ik ga sowieso naar Qlimax dus kzie je daar wel!
Daaaaaaaaaag Don Mattenkoning uit 020 :bye:
Waarschuw beheerder
Laat wel ff weten of je er dan nog bent, want er wilt nog weleens wat gebeuren in 020.. een liquidatie ofzo.. O:)

:bye:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
molshoop is noeste krakerleider :rot:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 september 2006 om 14:56:
molshoop is noeste krakerleider

:lol:
Waarschuw beheerder
dreigen helemaal te gak man
Waarschuw beheerder
net zo stoer als krakers