Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
ghehehehe straks wordt DH nog een toppertje .... Ze krijguh in ieder geval wel een mooi stadion
mooi is nostalgie
plekken waar herinneringen liggen en dingen gebeurd zijn
goede dingen , slechte dingen
waar emoties en tranen en gelach de aanhang bij elkaar heeft gehouden
Hier ben ik het met je over eens. Maar goed kwa sfeer komt alles wel goed joj. Komen jullie in het nieuwe stadion eigenlijk weer op de langezijde of achter het doel?
ik denk in tegenstelling tot andere clubs dat wij dat zelf gaan uitmaken
, ik hoor dat iedereen gewoon op de lange zijde gaat staan ongeacht of de prijs daar omhoog gegooid word
ebonysluts.com
ik denk in tegenstelling tot andere clubs dat wij dat zelf gaan uitmaken
, ik hoor dat iedereen gewoon op de lange zijde gaat staan ongeacht of de prijs daar omhoog gegooid word
a weet je wat het is, dat probleem hadden wij ook met Vakkie J op de lange zijde en ze hebben ons mooi weggekregen door er een vak van te maken waar geen losse kaarten voor te krijgen zijn..... En toen zijn de meeste verhuisd naar Vakkie U maar wat we meemaakten in de Oude Nieuw Galgenwaard die sfeer komt en nooit meer.
Zwaanswijk, Mols en van den Bergh
Douglas en Braafheid
engels praten engels praten![]()
Zal een kinderslot aan jou hangen gek
Gaan we sneaky doen, kom overal achter he
Jij kan lachen aankomende zaterdag
ps zie toch allemaal....
ben ook beniewd
hoe is t verder
trek gewoon mn utrecht trui aan. Je bent ook blij met de spelers
niet meer druk met je werk
pijn in mn harses maar bijna weekend en zin in volgende week!!