1901x bekeken
Yeah sure!
een neus die een foto krijgt.. geloof er geen kut van.
een neus die een foto krijgt.. geloof er geen kut van.
Ik vind het niet meer dan terecht! Ik voel me ook echt keihard belazerd door mijn cluppie. Dit is gewoon hoogverraad, heulen met de vijand etc etc. Het bestuur had beloofd geen paniekaankoop te doen, en dan flikken ze dit..! Ik kan het nogsteeds niet geloven.
whehehe
ROTTERDAM - Ruim honderd aanhangers van Feyenoord hebben donderdagavond bij stadion De Kuip in Rotterdam hun ongenoegen geuit over het bestuur van hun club. "Ze zijn het kennelijk niet eens met het aan- en verkoopbeleid", aldus een politiewoordvoerster.
De politie houdt de zaak in de gaten, maar grijpt niet in. "Ze mogen roepen dat ze Van den Herik niet leuk vinden." Donderdag werd bekend dat de Griekse spits Angelos Charisteas van Ajax naar Feyenoord komt. Hij tekent een driejarig contract in Rotterdam.
Woedend
"We zijn hier niet gek op spelers van Ajax", verklaarde voorzitter Eric van Dorp van de supportersvereniging van Feyenoord en bij het stadion aanwezig. "Maar we willen natuurlijk helemaal niet de vierde spits van Ajax. Het is echt niet te geloven. Dinsdag hebben we nog met de clubleiding vergaderd. Er zouden geen paniekaankopen komen. Feyenoord had behoefte aan een topspeler. In het verleden zijn er al te vaak veel spelers gekocht die net niet goed genoeg waren. En wat gebeurt er nu. Ze komen met de vierde spits van onze concurrent. Dan begrijpt iedereen wel dat we woedend zijn."
Van Dorp: "We willen hier gewoon onze onvrede duidelijk maken. We hadden gehoopt dat we hier bestuursleden zouden aantreffen. Ik sluit niet uit dat heel veel supporters de seizoenkaart nu gaan inleveren
De politie houdt de zaak in de gaten, maar grijpt niet in. "Ze mogen roepen dat ze Van den Herik niet leuk vinden." Donderdag werd bekend dat de Griekse spits Angelos Charisteas van Ajax naar Feyenoord komt. Hij tekent een driejarig contract in Rotterdam.
Woedend
"We zijn hier niet gek op spelers van Ajax", verklaarde voorzitter Eric van Dorp van de supportersvereniging van Feyenoord en bij het stadion aanwezig. "Maar we willen natuurlijk helemaal niet de vierde spits van Ajax. Het is echt niet te geloven. Dinsdag hebben we nog met de clubleiding vergaderd. Er zouden geen paniekaankopen komen. Feyenoord had behoefte aan een topspeler. In het verleden zijn er al te vaak veel spelers gekocht die net niet goed genoeg waren. En wat gebeurt er nu. Ze komen met de vierde spits van onze concurrent. Dan begrijpt iedereen wel dat we woedend zijn."
Van Dorp: "We willen hier gewoon onze onvrede duidelijk maken. We hadden gehoopt dat we hier bestuursleden zouden aantreffen. Ik sluit niet uit dat heel veel supporters de seizoenkaart nu gaan inleveren
www.nu.nl
Kijk ze nu lachen en brullen, totdat het bij hun gebeurd... en kan je zeggen dat het nooit gebeurd maar ieder bestuur heeft schijt aan zijn supporters, zolang hun er maar beter van worden..
Zo zie je maar weer
welke speler van jullie kan Ajax in godsnaam beter maken??
Kijk ze nu lachen en brullen, totdat het bij hun gebeurd... en kan je zeggen dat het nooit gebeurd maar ieder bestuur heeft schijt aan zijn supporters, zolang hun er maar beter van worden..
Zo zie je maar weer
dat wewten wij al jaren, jullie deden net of het niet zo was bij jullie club, want jullie zijn uniek en bla bla bla bla etc.
Pff hoor dat dan, ettertje.. Waar heb je mij dat zien zeggen dan?
niet op deze specifieke manieer maar vaak genoeg op vele andere ,ja heel veel andere manieren. jwt
wel goed dat je als een van de weinige wel je gezicht laat zien hierzo, de rest is zeker druk bezig met aktie voern
Pff hoor dat dan, ettertje.. Waar heb je mij dat zien zeggen dan?
Jij zal wel staan juichen als Charisteas scoort, net als al die andere 30.000 gloryhunters.
er zijn wel meer opmerkelijke transfers, maar omdat feyenoord de laatste tijd weinig tot niets presteerd, de gemoederen hier op PF hoog oplopen enz. enz. , nu is charisteas een slechte keus want hij was wel 5de keus bij ajax. Ik ben er ook niet mee eens hoor dat hij bij feyenoord komt, heb liever een nederlander maar das mijn mening. Maar stel dat deze griek er 23 inschopt en we eindigen boven ajax? het seizoen is amper begonnen of niet dan.
wel goed dat je als een van de weinige wel je gezicht laat zien hierzo, de rest is zeker druk bezig met aktie voern
Je heb ook mensen die nog wel moeten werken, ik ben gisteravond al een kijkje wezen nemen..
Jij zal wel staan juichen als Charisteas scoort, net als al die andere 30.000 gloryhunters.
Man ik ben allang blij als het team dit jaar nog een beetje gaat functioneren dus ga aub met jezelf spelen ofzo ipv onzin uit te kramen en denken mij te kunnen beoordelen
Jij zal wel staan juichen als Charisteas scoort, net als al die andere 30.000 gloryhunters
Geloof me, als Charisteas scoort zal er gejuicht worden. Maar niet voor Charisteas, er word gejuicht voor Feyenoord. Voor jongens als Buijs en Hofs, jongens die het WEL begrijpen.
Gaan jullie allemaal maar lekker kankeren op Feyenoord....
I'm Feyenoord Till I Die 
donateur
van loen ging toch naar jullie in de winterstop,en daar was toch niet zoveel heissa om dan nu?
of zie ik dat verkeerd.
er is sinds van Loen wel heel veel gebeurd tussen Rotterdam en 020, dus het is alleen maar erger geworden dat anti-020-gevoel
donateur
en we zwaaien met zn alle !!we zwaaien met zn alle!!!
vooral doorgaan daarmee, tot je schouder uit de kom is of zo
Man ik ben allang blij als het team dit jaar nog een beetje gaat functioneren dus ga aub met jezelf spelen ofzo ipv onzin uit te kramen en denken mij te kunnen beoordelen
Jij bent toch die muts die van Hanegem als oud voetballer irritant vindt? En dat soort mensen noemen zich dan de echten van 010.
Voor jongens als Buijs en Hofs, jongens die het WEL begrijpen.
Man, die griek is 2 jaar in Nederland, wil gewoon lekker hier blijven wonen, en voetballen voor één van de grote clubs hier..
Snap niet dat jullie hem hier persoonlijk op afvallen..
(permanent verbannen)
Snap niet dat jullie hem hier persoonlijk op afvallen..
Jullie? Vind het wel zielig hij kan er ook niets aan doen,die Wim Jood motten we hebben die zorgt voor die ellende,die Griek heeft zelf ook een hekel aan die Joden,liep van ze weg als hij scoorde,ik mot em niet bij Feyenoord maar vind het wel zielig als hij zo afgevallen wordt terwijl we Wim motten hebben!
van loen ging toch naar jullie in de winterstop,en daar was toch niet zoveel heissa om dan nu?
Hehehehe, toen was er nog geen internet. Toen stonden er niet 5 tv zenders hijgerig bij de Kuip te wachten, had je nog geen 500 journalisten die allemaal iets "nieuws" willen verkondigen.
Oftewel: we regelde het onder elkaar.
laatste aanpassing
donateur
5 tv zenders hijgerig bij de Kuip te wachten, had je nog geen 500 journalisten die allemaal iets "nieuws" willen verkondigen
zelfs at 5 zend beelden uit, maar dan wel beelden van TV Rijnmond, zelf geen lef in hun lijf om te komen filmen zeker, het blijft running scum
zelfs at 5 zend beelden uit, maar dan wel beelden van TV Rijnmond, zelf geen lef in hun lijf om te komen filmen zeker, het blijft running scum
Zo werkt het in de hele tv wereld vriend, Amsterdamse zender heeft geen redacteuren in R'dam, dus huren/leasen ze beelden van een andere zender..
Overal weer ergens op zoeken, klein klein zielig kind dat je bent..

![[img width=320 height=240]http://members.chello.nl/d.kreek1/NOOIT.jpg[/img]](http://members.chello.nl/d.kreek1/NOOIT.jpg)

![[img width=640 height=480]http://www.feyenoordtraining.nl/home%20foto's/feyenoord%20training%201-9%20042.jpg[/img]](http://www.feyenoordtraining.nl/home%20foto's/feyenoord%20training%201-9%20042.jpg)
![[img width=640 height=480]http://www.feyenoordtraining.nl/home%20foto's/feyenoord%20training%201-9%20036.jpg[/img]](http://www.feyenoordtraining.nl/home%20foto's/feyenoord%20training%201-9%20036.jpg)