alleen een grote bek heeft of dat hij wel wat doet
alleen een grote bek heeft of ook daadwerkelijk iets doet
Wilders valt mij pas sinds jaar of 2 op als vrij be"invloed kortzichtig met het vernielen van onderlinge verdraagzaamheid als doel.
Dan ben je in mijn ogen al verder dan het onderwerp van gesprek
vernielen van onderlinge verdraagzaamheid als doel.
Je zou ook kunnen zeggen dat zijn uitspraken in het juiste concept en niet half verkracht door de media en uit zijn verband gehaald,de slapenden wakker schudden.
Wie de schoen past trekt hem aan is ook hier een juist gezegde.
Hij praat als velen zwijgen,hij maakt van zijn hart geen moordkuil.
Waar een ander uit zijn voegen barst van ergenis en frustratie,daar zegt hij gewoon waar het op staat.
Nuance aanbrengen zou heel mooi zijn,maar soms is het niet afdoende.
Intussen bereikt hij wel iedereen en iedereen heeft intussen een mening gevormd,helaaas vaak een nageprate.
raadslid voor de pvda toch? Van je geloof gevallen?
Nuance aanbrengen zou heel mooi zijn,maar soms is het niet afdoende.
Vreemd, toen ik juichte bij 1e keer horen dood Fortuyn keek men mij best verwijtend aan
Van zijn stoel afgevallen na de uitslag van dat onderzoek,nu de doofpot ermee opgevuld....die Jan toch!
en autochtonen? Ook daar zitten bizarre outcasts tussen al hebben die geen achterstand door bv taalachterstand, maar zijn gewoon gehersenspoeld
Het is onderhand wel eens 'best' met dat nare volk..
idd, jij zou dr over nadenken, dat hoeven andere mensen nie voor jou te doen. snap je mn punt een beetje??
nee snap je punt niet.
expres tegen werken om niet aangenomen te worden is niet werken aan een samenleving, laat staan intergreren.
jahoor, nog ff. ze trekken een burka aan om expres tegen te gaan werken. nee jij snapt m
Uitspraak van My way... op woensdag 15 augustus 2007 om 16:44:
Ma om nou gelijk te zeggen, je mag nie meer in een burka rondlopen...gaat tever vind ik.
van mij part slapen ze erin, zou me een zorg zijn, maar bij een werkgever of een sollicitatie
zelfs ik vind dat de PVDA aardige punten heeft
kan je aardige punten hebben....
als je ze niet door durft te zetten heb je dus alleen maar babbels om stemmen te winnen en dan ken je daarna weer lekker je kop in het zand steken
doet tenminste wel wat ze zegt.
als het er op aankomt om een keer een bevolkingsgroep op hun plek te zetten
En zegt vaak niet wat ze doet.
En liegt om wat ze doet en niet zegt.
En zegt dat ze niet liegt als ze wat heeft gedaan.
je moet zo iemand hebben als woutertje
word iemand van zijn partij in mekaar gestompt en woutertje veroordeeld niet degene die hem in mekaar stompen maar degene die in mekaar gestompt is.
had hij maar op zn woordjes moeten letten.
Wouter Bos reageert vandaag op de laatste ontwikkelingen rond Eshan Jami: 'Ik maak me ernstig zorgen over zijn veiligheid en veroordeel elke vorm van geweld of bedreiging. Jami heeft het volste recht om de uitspraken te doen die hij doet. En als hij beveiliging nodig heeft, moet hij die krijgen.'
PvdA-voorzitter Ruud Koole: ‘Dit is absoluut strijdig met alles waar we voor staan. Dit kan gewoon niet. We leven erg met Eshan Jami mee en we hopen dat de verantwoordelijken snel worden opgespoord en gestraft
vandaag ja
was ook pas dagen later
omdat in het echte leven NIEMAND naar je luistert
woutertje veroordeeld niet degene die hem in mekaar stompen maar degene die in mekaar gestompt is.
Wouter Bos reageert vandaag op de laatste ontwikkelingen rond Eshan Jami: 'Ik maak me ernstig zorgen over zijn veiligheid en veroordeel elke vorm van geweld of bedreiging. Jami heeft het volste recht om de uitspraken te doen die hij doet. En als hij beveiliging nodig heeft, moet hij die krijgen
luister!!
zal je ook wel als naam hebben omdat in het echte leven NIEMAND naar je luistert.
Wie zou dit dan hebben verzonnen