Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 juni 2007 om 20:53:
in mijn ogen is het niet " netjes" tegen het onbeschofte aan als je ergens met meerdere mensen bent onderwerpen te bespreken die een ander ( die er bij staat) niet kan verstaan.
Dat het niet netjes is ben ik het met je eens, maar onbeschoft is het als je met 3 man iets aan het bespreken bent en die andere 2 gaan in een andere taal met elkaar bespreken. Kijk, als je met zn 3e bent en je gaat aan het werk en die andere 2 bespreken gewoon wat samen, oke het is niet fijn, maar ik denk dat je daar juist de ander in zijn waarde moet laten. Hier ligt voor mij ook de grens. Samen = 1 taal, anders hoeft het niet.
daarom wil volgens mij de pvv veel wetten aanscherpen of veranderen.
Dit wil de VVD ook. PVV is teveel met symptoombestrijding bezig dan het daadwerkelijk bloot leggen van het probleem. Juist omdat symptomen door iedereen herkenbaar zijn, krijgen ze hier mee sympathie van het volk. In mijn ogen is en blijft de beste partij voor dit soort zaken D66. Het is alleen een beetje jammer dat ze zo met zich hebben laten sollen. Vandaar dt ze ook mijn stem niet hbben gekregen.
Uitspraak van Rintje op zaterdag 9 juni 2007 om 20:32:
Omdat ze in de waan leven dat alles wat een tintje heeft dom is en niet weet wat integreren is.
denk niet in de waan, helaas teveel belevenissen of het tegen overgestelde meegemaakt.
Dus ik ben dom? Ik ben niet geintegreerd? Ik ben al ingenieur en ben bezig om mijn Master diploma te halen op de Erasmus Universiteit. Naar mijn weten (en vele anderen) spreek ik perfect ABN, waar een hoop NL'ers nog een puntje aan kunnen zuigen. Ik werk er ook nog eens full-time als projectleider naast. Dus ik moet maar gewoon het slachtoffer van de maatschappij worden omdat ONZE landgenoten het verneuken? No fucking way dat er ook maar iemand in mijn weg zal staan.
netjes
Thanks
door je juist zo open te stellen voor een discussie, en juist laat zien hoe het wel kan, kan je juist het tegen deel bewijzen.
zoals ik al eerder vermelde, ken veel allochtonen die schamen zich voor de velen die het verpesten voor de wel goed willende.
Met jou kan ik ook een discussie aangaan. Hetzij soms lekker fel, maar dat maakt het alleen maar leuker

. Kijk, ik snap je punt wel, maar door dit probleem af te schuiven op de "allochtone" bevolking creeer je alleen maar meer onvrede. Het is niet mijn probleem dat een of andere marokkaan of turk loopt te kutten. Net zo min als een nederlander of duitser of antiliaan. Het is ONS probleem. Door er een ONS cultuur van te maken creer je cohesie, als je er een jullie en wijcultuur van gaat maken dan creeer je polarisatie wat zich zelf alleen maar versterkt.
die afsluiting heeft te maken met angst, er gebeuren dagelijks nog teveel dingen die mensen bang maken.
snap ik wel, maar men moet zich niet afsluiten voor de rest. Een beetje voorzichtiger zijn kan ik best mee leven, zelfs begrijpen, maar als je weet wie ik ben en mij dan vuil aankijken omdat er weer weet ik veel wat gebeurd is dan ben je bij mij niet meer welkom.
heb wekelijks 10 tallen gesprekken van mensen die gewoon weg niet willen, of zijn gestuurd door de uitkerings instantie.
en dat ook eerlijk zeggen.
Die mag je van mij ook keihard het land uittrappen

. Ik betaal daar ook voor.
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 juni 2007 om 20:58:
heb net gevraagd ook aan D1y9o8b5 om het normaal te houden en niet persoonlijk te worden.
probeer jij het ook?
als "we" het niet kunnen gaat het forum dicht.
het is aan jullie.
Vooruit, omdat je het zo lief vraagt
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 juni 2007 om 21:04:
als partij kan je niks doen aan mensen die uit eigen iniciatief dat doen.
Maar het geef wel weer wat voor soort mensen de partij trekt....
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 juni 2007 om 21:07:
Gast, als ze nu in armoede leven moeten ze helemaal niet gaan lopen janken en daaraan de schuld geven dat ze de criminaliteit in gaan.
Ik woon ook op mezelf met een minimumloon voor een 21-jarige, wat een stuk minder is als minimumloon voor 25-jarige.
En als het hele gezin in huis woont en de schoolverlaters of werklozen gaan werken dan hebben ze helemaal geen probleem.
Nu heb ik hier alsnog jou een bevredigend antwoord gegeven, ben benieuwd wat jouw reactie is.
Ik had het hier totaal niet over armoede, maar over polarisatie. Als je tegen iemand blijft zeggen dat hij een dief is, en je blijft dat consequent doen met zn allen, dan zal die persoon dat uiteindelijk worden. Waarom? Omdat het niet meer uitmaak of hij/zij wel of geen dief is, dus kan hij het beter wel doen, want dan heeft hij/zij er nog wat aan. Capiche? En mijn loon is verre van minimumloon btw, eerder 3x jouw loon. Dit geeft wel aan wie er beter voor Nederland zorgt he, vind je niet?
In elke stad waar ik kom kan ik gelijk de vaak negroide dealers onderscheiden van de rest.
Ik heb op school gezeten in een stad waar de arabieren de criminele dienst uitmaken, verwerpelijk.
De politie doet vrij weinig want die is bang.
Ze boden me in de brugklas al cocaine aan.
Ik woonde naast een bendeleider, die alleen maar gekleurden in zijn bende had.
Vertel, hoe gaat het dan in zijn werk, en waar doen de autochtonen het grote werk?
Opium wordt vooral vanuit het midden-oosten gehaald, cocaine vaak uit latijns-Amerika.
Hier wordt het maar al te vaak verkocht door allochtonen.
Vertel jij mij eens waar de blanke het werk doet?
Jij noemt mij naief maar komt zelf met geen enkele onderbouwing!
Je begeeft je dus onder de dealers? Of ben je zo helderziende dat je weet wie er allemaal drugs dealt? Of plak je gewoon op elke neger het etiketje drugsdealer?
Ik weet heus wel waar drugs vandaan komt, maar goed, in jouw ogen is de blanke man smetvrij zolang er ook maar 1 allochtoon aan het dealen is. Ik zal je zeggen, ik benook jong geweest en ik heb ook vele mogelijkheden gehad om grote partijen te kopen en door te verkopen. In alle gevallen waren het 'blanken' die de supply-chain om mij heen compleet maakten. Hmm, nu staan we tegen over elkaar. Jij met jouw ervaring op straat en ik metmijn ervaring over het grotere werk.
BTW. Ik heb er niets mee gedaan hoor, van mij hoeft die shit niet. Ik heb liever een carriere, leuke vrouw en een paar mini-me's
Drugshandel is verwerpelijk en degenen die ons volk vergiftigen moeten aan de hoogste boom opgehangen worden!
Hierom ga ik niet hierover praten alsof we het over een 'markt' hebben.
Overigens, noem jij mij eens een paar nieuwsberichten waarbij ze namen noemden ivm ontmantelde laboratoria.
Het is een markt. Je kan je ogen er voor afsluiten maar er is een markt. Er is vraag, er is aanbod, dus vinden er transacties plaats. Als je dit niet wilt in zien ben je in mijn ogen allemaal dingen die ik van NAF niet mag zeggen

Nee geintje, ik snap je punt wel, maar je er voor afsluiten betekent alleen maar dat het meer de illegaliteit ingaat. Dit zal ook gebeuren met sigaretten. Maak een pakje maar 10 euro en het wordt interessant om sigaretten via de zwarte markt aan te bieden.
Die nieuwsberichen ben ik je nog schuldig. Zal ik nog wel een keer op terug komen maar niet nu. Het is zaterdagavond....
Dit is het enige wat je te zeggen hebt, je gaat nog niet eens in op wat ik zeg, enkel je denigrerende taal die mij doen vermoeden dat je geen Nederlander bent, gezien de haat die ik proef en de argumenten die je niet kan weerleggen.
Die 80 % was overigens idd een schatting van mezelf, ik zal er ook niet ver naast zitten.
Ik heb zeer inhoudelijk gereageerd, maar als jij zegt dat een vork een lepel is en daarmee soep ga drinken dan ga ik niet zeggen dat je inderdaad met een lepel soep kunt eten, maar dat een vork een vork is en geen lepel. Wellicht dat dit te abstract is voor je, maar dat moet je dan maar laten weten. En je bent wel een heel raar persoon als je met minimumloon thuis zit, maar wel zo precies weet te schatten. Maak er werk van zou ik zeggen.
Ik haat niet, ik kijk alleen wat er gebeurt en trek mijn conclusie.
Je zegt ook dat je denkt ik me te kakken gezet voel, nee ik voel mij alleen beledigd dat je nu nog niet snapt dat dit niet meer om haat en/of emotie gaat, maar om de voortgang van Nederland.
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 juni 2007 om 21:09:
Rintje is een Turk, hoe kon het ook anders?
De enige reden dat je me probeert te beledigen en zegt dat ik dom ben is omdat je geen tegen argumenten weet en mij niet erg aardig zal vinden omdat ik gewoon zeg wat ik vind.
Dit hoeft ook niet, maar beleefd blijven is geboden.
Fijn dat je weet hoe ik ben. Ik concludeer iets uit jouw argumenten en reacties. Ik vind jou niet aardig nee, maar ik ken je dan ook niet dus ik kan daar gewoon geen uitspraken over doen.
Jij leeft in een eigen wereldje waarbij iedereeen die NIET-nederlander is en jou bekritiseert, dit zou doen omdat jij zegt wat je vindt. vertel mij dan eens, waarom kan ik dan wel op niveau met NAF praten? Hij stemt ook PVV, maar toch ben ik tegen jou feller dan tegen hem. Toch begrijpt hij dat we in een discussie zitten over een bepaald onderwerp en het niet op de man spelen (heb ik bij jou wel gedaan, maar kon het niet laten).
Rintje is een Turk, hoe kon het ook anders?
Ik ben turks-syrisch ja. En hoezo, hoe kon het ook anders? Ik voel me echt zwaar beledigd hierdoor. Omdat ik een Turk ben, begrijp je ineens alle ophef van mijn kant uit?? Ik zal je eens wat zeggen, zo ongeveer altijd als ik zeg dat ik van turks-syrische komaf ben, dan zeggen de meesten van ik ben blij dat je geen marokkaan bent. Ik heb het hier niet moeilijk, ik heb nergens last van, sterker nog, ik ben nog nooit afgewezen bij een sollicitatie, maar dat komt omdat ik me niet bezig hou met mijn afkomst. Ik ben wie ik ben en daar houd het mee op.Als je me wilt accepteren dan doe je dat, doe je het niet, dan moet je ook niet verwachten dat anderen jou accepteren.
En nogmaals, hoezo hoe kon het ook anders? Ik vind dit echt een onwijs smerige opmerking.