nee hoor, omdat ze daar geen kans meer hadden omdat ze mee hebben gevochten aan NL-zijde
Dat vermogen hebben islamitische gemeenschappen vaak nog niet. wat ik zie als een gebrek aan menselijkheid.
Klopt. de meeste indo's zijn juist gevlucht voor dat aso moslimvolk wat daar de macht in handen heeft.
jullie
ik denk NIET dat JIJ erg vrolijk wordt van de rol van Nederland.....
Enige nuance is wel wenselijk maar neem aan dat het zo diep zit dat nuanceren niet meer mogelijk is
Klopt ook zonder meer
Hou toch eens op met dat zelf hierheen gehaald en dat vuile werk. Enkele tienduizenden waren het er en dat vuile werk was voor deze gastarbeiders nog altyd minder vuil en zwaar als het werk dat ze thuis moesten verrichten en het werk dat onze grootouders 60 a 70 uur per week moesten verrichten. Mss zou jy zo'n ouderwetse weken is moeten draaien om wat meer respect te krygen voor de verworvenheden van onze ouders en voorouders en die niet zomaar te verkwanselen aan immigranten die dit land uitwonen als een goedkope hoer.
Islam in Indonesie bestaat vanuit de 13 eeuw, en op wat Hindu-Islam conflictjes na (vergelijkbaar met de religie-conflicten in Europa
daarnaast zijn oude Hindu-gebruiken gewoon ingepast in de Indonesische Islam
C'mon son.... hoezo maak ik de dingen weer erger dan ze zijn?? JIJ generaliseert er maar op los, en benoemt de dingen zoals ze zijn? En dan ga jij me ook nog eens een rare bijnaam geven....
ZWAK!!!
zegt iets over je vooringenomenheid dat je deze aanname zomaar doet, terwijl ie aantoonbaar fout is
beetje jammer
Ik geloof dat de persoonlijke relatie die mensen met hun geloof hebben uiteindelijk sterker is dan het institutionele geloof, maar dat we daarvoor eerst de absurditeit van de geestelijke leiders aan het licht moeten stellen. Mensen zúllen beseffen dat de ideologie die zij hebben iets persoonlijks is en nooit in het hokje van een ander persoon past. De vraag is alleen hoe lang het gaat duren voordat de meeste mensen minder naïef en beïnvloedbaar zullen zijn voor de woorden van anderen. We worden steeds beter in logisch nadenken (wanneer we welvaart en rust hebben), maar goed... dat is ook maar een toekomst waar ik in geloof.
Denk JIJ echt dat in elke Moslim een bommegooier verscholen zit ofzo???
da's waarschijnlijk ook een reden waarom ze zich niet meer thuis voelde in Indonesie.
Vertel mij waar eens waarom ik dan ongelijk heb wat betreft de islam.
en een slecht voorbeeld als je ziet hoe extreme moslims daar de overhand neme
Tering wat ben jij dom. Het gaat hier over moslims in Nederland,Haal jij idioten uit Indonesië lekker erbij in die discussie, lekker dom...
De twee-na grootste groep moslims, na de Turken, zijn de Indonesiërs.
dat Indonesië in deze discussie erbij wordt gehaald is natuurlijk een dikke FAIL
Grappig dat er altijd weer een nieuw persoon in de discussie mengt maar geen voet er tussen kan krijgen.
Uit beide feiten blijkt dat de islam dus geen correlatie heeft met criminaliteit,
Dat zijn de feiten en dat jij nu zo'n simpele ziel bent om niet voor jezelf na te kunnen denken, noch mensen op het individu te beoordelen, je laat leiden door een demagoog. Dan ben je één van die tokkies, die vroeger massaal voor problemen in de geschiedenis hebben gezorgd. Maar wees v
ooral niet beledigd dat je een simpele ziel bent of een tokkie uit een volksbuurt, die dus geen weet heeft. Beledigd zijn is tenslotte een keuze.
Als er al een paar Indo's in Nederland moslim zijn, dan toch never nooit meer dan Mocro's.
elke VMBO-t leerling
Dus zeggen dat zij dom is is dommer.
Mijn stelling is puur en alleen dat de islam enige mate van van invloed is op crimineel gedrag. De islam is geen hoofdoorzaak. Dat is nooit mijn stelling geweest.
De islam maakt geen onderdeel uit van de samenleving. de islam staat gelijk aan haat. Moslims creeeren zelf hun vrijwillige aparte sociale klasse door willens en wetens niet mee te willen doen met de rest van de samenleving doordat andere overtuigingen niet in hun waarde worden laten.
Leuke provocatie. Maar ik weet wie het zegt
Uitspraak van Arte Dello Stato op dinsdag 9 november 2010 om 22:15:
Uit beide feiten blijkt dat de islam dus geen correlatie heeft met criminaliteit,
Je maakt er weer een mooi verhaal van.
Inhoudelijk red je het toch niet. dus roep je maar wat.
Vertel mij waar eens waarom ik dan ongelijk heb wat betreft de islam.
Dus zeggen dat zij dom is is dommer.
Wat snap je niet aan het verschil in Indonesiërs in Nederland of in Indonesië.
omdat ze daar geen kans meer hadden omdat ze mee hebben gevochten aan NL-zijde
Wilder hebben we zelf als land gekozen.
Dit zal komen omdat er verschillende mensen ontevrede zijn in Nederland.
Ik ken persoonlijk
Omdat Marokkanen daar oververtegenwoordigd zijn.
sommige gasten gebruiken Google liever om voer te zoeken om de Islam af te schieten dan hun geest verrijken met een stukje Vaderlandse geschiedenis.
Ben jij moslim?
Daar heb ik Google niet voor nodig waarde heer, dat blijkt wel weer. Maar ik begrijp die cliché-reflex van jou wel
Trouwens, geef eens gewoon antwoord op een gewone vraag..
Moet ik nou aan iemand die het niet snapt gaan uitleggen dat ik wel snap dát ie het niet snapt Domst !
Grappig dat er altijd weer een nieuw persoon in de discussie mengt maar geen voet er tussen kan krijgen.
Ik zal zeggen... Zonde van je energie. Je moet deze mensen in hun droomwereld laten wanen.
Er zijn meedrede factoren. Zoals bijv rampenstampetje al aan gaf zijn veel indo's hier verre van moslim. da's waarschijnlijk ook een reden waarom ze zich niet meer thuis voelde in Indonesie.
mn antwoord was nee
Cliche reflex? Verklaar je nader?
Geef JIJ eens gewoon antwoord op een gewone vraag? Leg eens uit vriend?
Grappig... maar geloof me, ik doe echt geen poging om me voet ergens tussen te krijgen.... (alhoewel, time to put my foot up someone's ass...). Ik maak gewoon gebruik van mijn recht om mijn mening te uiten.
Het PVV-Kamerlid ontkent de aantijgingen.
PVV-Kamerlid Eric Lucassen was jarenlang de schrik van zijn buren. Lucassen, woordvoerder voor Wonen en Wijken, zou zijn buren in Haarlem herhaaldelijk hebben bedreigd en uitgescholden.
Lijkt me een typerende PVV er.
Ik verwachtte ook niet dat er fatseonlijke mensen in de PVV zitten.
van die vreselijke zeikerds die zich overal aan ergeren....
pathetische mensen met 'n kronkel in de kop....
Voor de onnozelen hier die zeggen dat het wel meevalt met de problemen als het gaat om de positie van de vrouw
Schokkend ook dat als je 12 bent en aangifte wil doen dat je neef je misbruikt dat dit alleen kan met toestemming van ouders
Post n.b. één keer en wordt door jou meteen impliciet weggezet als eenzijdig georiënteerd pvv-er die zijn vaderlandsche geschiedenis nog moet gaan leren. Een nóg grotere cliché-reflex van een vooringenomen pvv/wildershater kun je je toch bijna niet voorstellen.
Ik kan me niet voorstellen dat er meer deelnemers aan dit toppa zijn die mijn eerste antwoord op de vraag van Stratocaster niet begrijpen. Laten zij zich melden, dan, en alleen dan wil ik me die moeite getroosten,want uitleg geven aan dummies zou wel erg inefficiënt en verspilling van energie zijn.
Dus je hebt helemaal niet de intentie om op een forum te discussiëren, je poneert alleen maar stellingen ?
Van wie is overigens die "ass" in kwestie ?
Jij hebt ongelijk in de mate waarin de islam in Nederland invloed heeft op de criminaliteitscijfers
Dat is nogal een verschil met ''de islam draagt bij aan criminaliteit''. Die criminaliteit is dus blijkbaar willens en wetens tegenover niet-moslims gericht (dat is belachelijk makkelijk te ontkrachten), omdat ze zich moedwillig in een isolement zetten?
Niet dat ik de islam altijd goed wil keuren, maar het aantal incidenten die er rechtstreeks naar te herleiden zijn (homo-meppen en synagogen bekladden) moeten intern gecorrigeerd worden door de predikanten
'PVV-Kamerlid terroriseerde buurt'
Lijkt me een typerende PVV er. Ik verwachtte ook niet dat er fatsoenlijke mensen in de PVV zitten.
http://www.publiekeomroep.nl/artikelen/3doc-code-rood-eerwraak
Ik verwachtte ook niet dat er fatsoenlijke mensen in de PVV zitten.
Voor de onnozelen hier die zeggen dat het wel meevalt met de problemen als het gaat om de positie van de vrouw
Schokkend ook dat als je 12 bent en aangifte wil doen dat je neef je misbruikt dat dit alleen kan met toestemming van ouders
Maar je mag het geen achterlijke cultuur vinden...
als je dat cijfermatig aan kan tonen dan ben je een held.
Ik kan het niet cijfermatig aan tonen dat het wel zo is.
Ik kan het niet cijfermatig aan tonen dat het wel zo is. Ik zeg slechts dat er naar mijn inzicht de islam weldegelijk een dusdanig negatieve invloed heeft
regionaal-cultureel
Zei ik iets over de Islam in mijn post?
Maar je mag het geen achterlijke cultuur vinden...
niet op de islamitische cultuur doelde?
Wel eens van Theo Hiddema gehoord?
maar regionaal-cultureel bepaald is zonder invloed van een specifieke religie. Het lijkt met name product van de machocultuur....
ik heb hier al 100 keer een onderzoek gepost waarin een causaal tussen Islam en crimineel gedrag wordt ontkracht, maar dat negeer jij gewoon omdat het niet in je straatje past
FEITEN
De enige cultuur in Nederland die zich bezigt met eerwraak en boze ooms en neven, is toch echt de Turks Islamitische, dus in die zin doelde ik daar wel op ja.
Welke feiten?
Maa rik ben tot de conclusie gekomen dat hetgene waar ik doel nog steeds niet in die mate en met die grondigheid is onderzocht.
Uitspraak van ViBo op donderdag 11 november 2010 om 12:33:
Wel eens van Theo Hiddema gehoord?
Als hij nou eenbs de politiek in zou gaan. Hem zou ik vrijwel gelijk mijn stem gunnen. Bij de PVV is het nog steeds niet zo ver gekomen.
daarnaast staat het volgens experts los van religie en is het regionaal-cultureel bepaald, dus geen onderdeel van de islamitische cultuur.......