Partyflock

Forumonderwerp · 897966
4 volgers · 203121x bekeken

Waarschuw beheerder
+1-6
Edit by admin:

Dit topic is voor het bespreken van en discussieren over alle aspecten mbt Geert Wilders en zijn PVV. Partijstandpunten, mediaberichten et cetera vallen hier dus allemaal onder!
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op dinsdag 9 november 2010 om 16:32:
Klopt. de meeste indo's zijn juist gevlucht voor dat aso moslimvolk wat daar de macht in handen heeft.

nee hoor, omdat ze daar geen kans meer hadden omdat ze mee hebben gevochten aan NL-zijde
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Soul Survivor op dinsdag 9 november 2010 om 16:44:
nee hoor, omdat ze daar geen kans meer hadden omdat ze mee hebben gevochten aan NL-zijde

Klopt ook zonder meer (Y)
Waarschuw beheerder
Dat vermogen hebben islamitische gemeenschappen vaak nog niet. wat ik zie als een gebrek aan menselijkheid.

Enige nuance is wel wenselijk maar neem aan dat het zo diep zit dat nuanceren niet meer mogelijk is ;-) Weleens iemand gesproken uit bijv. de Surinaamse Moslimgemeenschap?? Dat JIJ deze mensen een gebrek aan menselijkheid verwijt is toch raar... Je generaliseert en dat is eng!!

Klopt. de meeste indo's zijn juist gevlucht voor dat aso moslimvolk wat daar de macht in handen heeft.

Nou zo te horen heb je weinig meegekregen op school over de Nederlandse Kolonieën.... of heb je in ieder geval de romantische versie van dat stukje geschiedenis meegekregen hahahaha Als je je daar eerst een klein beetje in verdiept snap je misschien hoe het daadwerkelijk is gegaan... en geloof me, ik denk NIET dat JIJ erg vrolijk wordt van de rol van Nederland..... maar ja, misschien wel gezien het feit dat jullie WEL beschikken over een zelfreinigende vermogen.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dawgmatic op dinsdag 9 november 2010 om 16:54:
jullie

?

ik denk NIET dat JIJ erg vrolijk wordt van de rol van Nederland.....

Geloof mij. Dat ben ik ook echt niet :d

Enige nuance is wel wenselijk maar neem aan dat het zo diep zit dat nuanceren niet meer mogelijk is

Je maakt dingen weer erger dan dat ze zijn :d
Ik zeg gewoon dat is een verschil zie. Niets meer dan dat. Dramaqueen :')
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op dinsdag 9 november 2010 om 16:51:
Klopt ook zonder meer (Y)

niet "ook" Thijs...Islam in Indonesie bestaat vanuit de 13 eeuw, en op wat Hindu-Islam conflictjes na (vergelijkbaar met de religie-conflicten in Europa
daarnaast zijn oude Hindu-gebruiken gewoon ingepast in de Indonesische Islam

zegt iets over je vooringenomenheid dat je deze aanname zomaar doet, terwijl ie aantoonbaar fout is
beetje jammer
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op dinsdag 9 november 2010 om 17:02:
Dramaqueen

C'mon son.... hoezo maak ik de dingen weer erger dan ze zijn?? JIJ generaliseert er maar op los, en benoemt de dingen zoals ze zijn? En dan ga jij me ook nog eens een rare bijnaam geven....
ZWAK!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van inactief op maandag 8 november 2010 om 22:32:
Hou toch eens op met dat zelf hierheen gehaald en dat vuile werk. Enkele tienduizenden waren het er en dat vuile werk was voor deze gastarbeiders nog altyd minder vuil en zwaar als het werk dat ze thuis moesten verrichten en het werk dat onze grootouders 60 a 70 uur per week moesten verrichten. Mss zou jy zo'n ouderwetse weken is moeten draaien om wat meer respect te krygen voor de verworvenheden van onze ouders en voorouders en die niet zomaar te verkwanselen aan immigranten die dit land uitwonen als een goedkope hoer.

:respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Soul Survivor op dinsdag 9 november 2010 om 17:02:
Islam in Indonesie bestaat vanuit de 13 eeuw, en op wat Hindu-Islam conflictjes na (vergelijkbaar met de religie-conflicten in Europa
daarnaast zijn oude Hindu-gebruiken gewoon ingepast in de Indonesische Islam

Ahum ... alle indo`s die ik ken, en dat zijn er veel, zijn geen moslim, eerder bij de pinksterbeweging of christen, dat Indonesië in deze discussie erbij wordt gehaald is natuurlijk een dikke FAIL en een slecht voorbeeld als je ziet hoe extreme moslims daar de overhand nemen en ander gelovigen het moeilijk maken, zelfs moslims die in hun ogen niet religieus genoeg zijn :|

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dawgmatic op dinsdag 9 november 2010 om 16:09:
Omdat dat geen Indonesiërs zijn... maar Indos...

Ben jij moslim?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 november 2010 om 19:48:
Indos...

Halfbloedjes :gaap: Lekker belangrijk om daar wijneuserig over te doen :lol:

Waarschuw beheerder
Jouw post was precies op 19:48. Lekker joods hoor.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dawgmatic op dinsdag 9 november 2010 om 17:13:
C'mon son.... hoezo maak ik de dingen weer erger dan ze zijn?? JIJ generaliseert er maar op los, en benoemt de dingen zoals ze zijn? En dan ga jij me ook nog eens een rare bijnaam geven....
ZWAK!!!

Inhoudelijk red je het toch niet. dus roep je maar wat.
Vertel mij waar eens waarom ik dan ongelijk heb wat betreft de islam.

Uitspraak van Soul Survivor op dinsdag 9 november 2010 om 17:02:
zegt iets over je vooringenomenheid dat je deze aanname zomaar doet, terwijl ie aantoonbaar fout is
beetje jammer

Er zijn meedrede factoren. Zoals bijv rampenstampetje al aan gaf zijn veel indo's hier verre van moslim. da's waarschijnlijk ook een reden waarom ze zich niet meer thuis voelde in Indonesie.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ViBo op dinsdag 9 november 2010 om 15:49:
Ik geloof dat de persoonlijke relatie die mensen met hun geloof hebben uiteindelijk sterker is dan het institutionele geloof, maar dat we daarvoor eerst de absurditeit van de geestelijke leiders aan het licht moeten stellen. Mensen zúllen beseffen dat de ideologie die zij hebben iets persoonlijks is en nooit in het hokje van een ander persoon past. De vraag is alleen hoe lang het gaat duren voordat de meeste mensen minder naïef en beïnvloedbaar zullen zijn voor de woorden van anderen. We worden steeds beter in logisch nadenken (wanneer we welvaart en rust hebben), maar goed... dat is ook maar een toekomst waar ik in geloof.

Had het zelf niet beter kunnen omschrijven, hulde:respect:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dawgmatic op dinsdag 9 november 2010 om 16:09:
Denk JIJ echt dat in elke Moslim een bommegooier verscholen zit ofzo???

Grappig dat er altijd weer een nieuw persoon in de discussie mengt maar geen voet er tussen kan krijgen.
Ik zal zeggen... Zonde van je energie. Je moet deze mensen in hun droomwereld laten wanen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op dinsdag 9 november 2010 om 20:09:
da's waarschijnlijk ook een reden waarom ze zich niet meer thuis voelde in Indonesie.

Dat neem je maar zomaar aan. Wat weet jij nu daarvan?

Zoals jij het nu al stelt, kan je geen discussie aangaan. Jij hebt ongelijk in de mate waarin de islam in Nederland invloed heeft op de criminaliteitscijfers onder allochtone jongeren. Daarbij zijn er dus twee zaken die tellen. Islam en criminaliteit. Nu blijkt dat met name Indonesiërs en Turken niet voor veel overlast zorgen, niet meer dan de normale hoeveelheid tokkies, die elke bevokingsgroep kent. Daarnaast blijkt ook nog dat Antilianen in verhouding het meest crimineel zijn, en als derde na Marokkanen Surinamers. Uit beide feiten blijkt dat de islam dus geen correlatie heeft met criminaliteit, aangezien zowel Islamitische groepen het juist goed doen in de integratie, als niet-Islamitische groepen het ook zeer slecht doen. Dat zijn de feiten en dat jij nu zo'n simpele ziel bent om niet voor jezelf na te kunnen denken, noch mensen op het individu te beoordelen, je laat leiden door een demagoog. Dan ben je één van die tokkies, die vroeger massaal voor problemen in de geschiedenis hebben gezorgd. Maar wees vooral niet beledigd dat je een simpele ziel bent of een tokkie uit een volksbuurt, die dus geen weet heeft. Beledigd zijn is tenslotte een keuze.
Uitspraak van Rampestampertje :sadrose: op dinsdag 9 november 2010 om 19:23:
en een slecht voorbeeld als je ziet hoe extreme moslims daar de overhand neme

Tering wat ben jij dom. Het gaat hier over moslims in Nederland, zelfs over geseculariseerde moslims, danwel in jullie ogen perfect aangepaste moslims, want van oudsher was de Islam de heersende stroming in Indonesië, totdat ze onze Westerse christelijke gewoonten over gingen nemen, die slechts door de Nederlanders ernaartoe zijn gebracht. Haal jij idioten uit Indonesië lekker erbij in die discussie, lekker dom...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van d'un tableau historique op dinsdag 9 november 2010 om 22:15:
Tering wat ben jij dom. Het gaat hier over moslims in Nederland,Haal jij idioten uit Indonesië lekker erbij in die discussie, lekker dom...

Weet je wat pas echt dom is Stratocaster ?
Uitspraak van d'un tableau historique op dinsdag 9 november 2010 om 15:50:
De twee-na grootste groep moslims, na de Turken, zijn de Indonesiërs.

:roflol: of :cry: ik weet niet maar, elke VMBO-t leerling weet dat dit niet kan kloppen ! Als er al een paar Indo's in Nederland moslim zijn, dan toch never nooit meer dan Mocro's. In welke grot leef jij ?
Daarnaast zégt ze ook al
Uitspraak van Rampestampertje :sadrose: op dinsdag 9 november 2010 om 19:23:
dat Indonesië in deze discussie erbij wordt gehaald is natuurlijk een dikke FAIL

Dus zeggen dat zij dom is is dommer.

Uitspraak van H & B op dinsdag 9 november 2010 om 21:19:
Grappig dat er altijd weer een nieuw persoon in de discussie mengt maar geen voet er tussen kan krijgen.

Dat ligt in jouw geval toch overduidelijk aan de persoon in kwestie.
Waarschuw beheerder
donateur
Uit beide feiten blijkt dat de islam dus geen correlatie heeft met criminaliteit,

Je maakt er weer een mooi verhaal van. Maar het raakt zoals gewoonlijk geen kant of wal. Ik zal proberen enige nuance aan te brengen in je zwart-wit stelling die ik nooit op zo'n manier heb gebracht.
Mijn stelling is puur en alleen dat de islam enige mate van van invloed is op crimineel gedrag. De islam is geen hoofdoorzaak. Dat is nooit mijn stelling geweest.
Maar iedereen weet dat crimineel gedrag vooral voort komt uit respecteloosheid naar je medemens. de islam leert mensen vanaf kinds af aan om vooral geen respect te hebben voor alles wat niet-islamtisch is. De immigranten die hier wonen leren hun kinderen vooral hoe ze een zogenaamd goede moslim moeten zijn. Meer dan dat komt er vaak niet van bij de opvoeding. Want ze zijn te lui of te dom om hun kinderen redelijk op deze wereld te zetten. Een gevolg hiervan is dat deze mensen met een compleet verward patroon van normen en waarden worden groot gebracht. jij kan lullen wat je wil. Maar je kan niet met droge ogen beweren dat dat geen negatieve invloed heeft op deze mensen en hun gedrag.
Als het bovenstaande niet waar is moet je het gerust zeggen. Maar kom dan wel met een redelijke onderbouwing. en verdraai de boel niet zo.

Dat zijn de feiten en dat jij nu zo'n simpele ziel bent om niet voor jezelf na te kunnen denken, noch mensen op het individu te beoordelen, je laat leiden door een demagoog. Dan ben je één van die tokkies, die vroeger massaal voor problemen in de geschiedenis hebben gezorgd. Maar wees v
ooral niet beledigd dat je een simpele ziel bent of een tokkie uit een volksbuurt, die dus geen weet heeft. Beledigd zijn is tenslotte een keuze.

Leuke provocatie. Maar ik weet wie het zegt o:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Priapi op dinsdag 9 november 2010 om 22:50:
Als er al een paar Indo's in Nederland moslim zijn, dan toch never nooit meer dan Mocro's.

Ik ken persoonlijk meer Indonesiërs of mensen van Indonesische komaf dan Marokkanen. Waarom zou dat niet kunnen zijn? Er zijn zo'n 300.000 Marokkanen geloof ik? Ik denk eigenlijk wel dat er meer Indonesiërs zijn in Nederland, als ook Molukkers bijvoorbeeld meegeteld worden. Daarnaast als werkelijk de tweede en misschien derde generatie meegeteld wordt, het nog hoger uitkomt, wat nu niet gebeurd gezien het hogere percentage gemengde huwelijken en bovendien was het Nederlandse paspoort vaak al in bezit.
elke VMBO-t leerling

Omdat Marokkanen daar oververtegenwoordigd zijn. Mijn middelbare school had misschien 50 allochtonen, waarvan 2 Marokkanen en meer mensen met Indonesische roots

Wat snap je niet aan het verschil in Indonesiërs in Nederland of in Indonesië. :lol:
Uitspraak van Thijs-BK op dinsdag 9 november 2010 om 23:37:
Mijn stelling is puur en alleen dat de islam enige mate van van invloed is op crimineel gedrag. De islam is geen hoofdoorzaak. Dat is nooit mijn stelling geweest.

Allemaal leuk dat je nu nuance probeert aan te brengen. Maar je komt van ver. Zelfs binnen één bladzijde van een topic:
Uitspraak van Thijs-BK op dinsdag 9 november 2010 om 10:36:
De islam maakt geen onderdeel uit van de samenleving. de islam staat gelijk aan haat. Moslims creeeren zelf hun vrijwillige aparte sociale klasse door willens en wetens niet mee te willen doen met de rest van de samenleving doordat andere overtuigingen niet in hun waarde worden laten.

Dat is nogal een verschil met ''de islam draagt bij aan criminaliteit''. Die criminaliteit is dus blijkbaar willens en wetens tegenover niet-moslims gericht (dat is belachelijk makkelijk te ontkrachten), omdat ze zich moedwillig in een isolement zetten?

Leuke provocatie. Maar ik weet wie het zegt

Och, het is slechts een rampzalige imitatie van nog rampzaliger PVV-ers, die niet eens beter weten dan dat dat logisch is.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Arte Dello Stato op dinsdag 9 november 2010 om 22:15:
Uit beide feiten blijkt dat de islam dus geen correlatie heeft met criminaliteit,

Je maakt er weer een mooi verhaal van.

Inderdaad, hij doet zijn best om het uit te leggen maar in principe heb je niet meer nodig dan een Nederlands woordenboek.
Crimineel = crimineel en moslim = moslim, sommige mensen passen in beide hokjes, maar ze voldoen aan andere criteria. Bij de een moet je iets verkeerds gedaan hebben en bij de ander hang je een religie aan. 'Netjes opgevoed' en 'probleemjongeren' zijn zo ook weer andere groepen waar we andere criteria voor gebruiken.

Meteen ook mijn antwoord op de vage redenatie van onderkoffer. die denkt dat nationaliteit ook garantie geeft aan problemen. Verbanden zoeken en statistieken er bij pakken is leuk voor Maurice de Hond, en Wilders maakt er ook handig gebruik van, maar what the fuck hebben we daar aan???
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Inhoudelijk red je het toch niet. dus roep je maar wat.

Zolang jij nergens inhoudelijk op in wilt gaan maak je het me wel heel makkelijk...

Dat is toch de Way of Wilders??? Roepen zonder INHOUDELIJK ergens op in willen gaan? Je weet dat ik gelijk heb, je bent gewoon een fokking rascist!!! There I said it.... en ik hoef het geeneens te onderbouwen of inhoudelijk op in te gaan! Je hebt MIJ genoeg voer gegeven om dat te concluderen!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van d'un tableau historique op dinsdag 9 november 2010 om 23:56:

Wat snap je niet aan het verschil in Indonesiërs in Nederland of in Indonesië.

Kwestie van googlen.. maar ja, sommige gasten gebruiken Google liever om voer te zoeken om de Islam af te schieten dan hun geest verrijken met een stukje Vaderlandse geschiedenis.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Soul Survivor op dinsdag 9 november 2010 om 16:44:
omdat ze daar geen kans meer hadden omdat ze mee hebben gevochten aan NL-zijde

Juist.
Waarschuw beheerder
Wat een gezeik!!!

Wilder hebben we zelf als land gekozen.
Dit zal komen omdat er verschillende mensen ontevrede zijn in Nederland.

Geen enkel geloof in heeeeeeeeeeeel de wereld heeft goeie dingen gedaan voor de mensheid.
Mensen voeren en voerde oorlogen in de naam van een geloof.

Beter zien dan geloven.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Clen30 op woensdag 10 november 2010 om 11:20:
Wilder hebben we zelf als land gekozen.
Dit zal komen omdat er verschillende mensen ontevrede zijn in Nederland.

Mjauh... misschien is dat juist wel het probleem.
Stemmen op Wilders omdat hij de enige is die een ander geluid laat horen, ik heb er groot begrip voor en heb zelf ook wel eens mijn twijfels gehad om op hem te stemmen. Het blijft alleen lastig om in te zien waar een regering onder leiding van Wilders naar toe zou gaan, zijn plannen tegen islamisering zijn niet erg concreet te noemen met het aantal moslims die hier ondertussen geboren zijn, we kunnen niet zomaar 50 jaar terug in de tijd. Nope, in mijn land hebben we voornamelijk last van anarchistische rotjochies die de sfeer verpesten. Hoe jonger hoe erger lijkt het wel. Dus laten we dan ook bij de jeugd beginnen, ergens in de brugklas of misschien zelfs basisschool door te beginnen met filosofie/levensbeschouwingen en Nederlandse wetgeving als verplicht vak te geven op élke school. Laat ze in elk geval wat respect leren krijgen voor elkaar. En dat respect dan ook handhaven door regelmatig de wijken schoon te vegen van jochies die denken dat het hun territorium is en zich daar naar gedragen (ons leger is toch weer thuis in 2011 :cheer: ). Fuck de straatcoaches, ik ken er ook een paar, die gaan een beetje voetballen met de jochies die wél braaf willen zijn maar kunnen niet optreden tegen de crimineeltjes die beschermt worden door het gevaarlijkere tuig.

Niet dat ik de islam altijd goed wil keuren, maar het aantal incidenten die er rechtstreeks naar te herleiden zijn (homo-meppen en synagogen bekladden) moeten intern gecorrigeerd worden door de predikanten. Wij blijven een democratie en accepteren geen sharia of mensen die handelen naar de wil van de God die voor iedereen anders is, laat ze dat maar eens leren! Niemand staat boven de wet en dat gaan we zo houden.

Maar laten we wel wezen en niet een van de grote religie de schuld geven voor de problemen die zij niet veroorzaakt hebben zoals alle overlast en criminaliteit. We laten ons veel te snel opjutten zodat we zelf een 'verachtelijke cultuur' creëren in ons land.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik ken persoonlijk

Het gaat helaas voor jou niet om jouw persoonlijke kennissenkring, lijkt me simpel en duidelijk, maar om het aantal Indische Nederlanders dat moslim is. Snap je dat nog steeds niet ?
Omdat Marokkanen daar oververtegenwoordigd zijn.

Nee dáár juist niet, die immigranten waaronder veel moslims en Marokkanen verzieken merendeels het VMBO-basis en het MBO niveau 1 en 2 mallerd :X Op VMBO-t scheiden nou precies de wegen van allochtonen en autochtonen.

:cry: Moet ik nou aan iemand die het niet snapt gaan uitleggen dat ik wel snap dát ie het niet snapt %) Domst !
Uitspraak van Dawgmatic op woensdag 10 november 2010 om 11:03:
sommige gasten gebruiken Google liever om voer te zoeken om de Islam af te schieten dan hun geest verrijken met een stukje Vaderlandse geschiedenis.

Daar heb ik Google niet voor nodig waarde heer, dat blijkt wel weer. Maar ik begrijp die cliché-reflex van jou wel :aai:
Trouwens, geef eens gewoon antwoord op een gewone vraag..
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 november 2010 om 19:48:
Ben jij moslim?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Priapi op woensdag 10 november 2010 om 16:52:
Daar heb ik Google niet voor nodig waarde heer, dat blijkt wel weer. Maar ik begrijp die cliché-reflex van jou wel
Trouwens, geef eens gewoon antwoord op een gewone vraag..

Reck heeft dit weleens eerder gevraagd en mn antwoord was nee... Maar wtf? Cliche reflex? Verklaar je nader? Dan wil ik van jou wel horen of JIJ een beetje hebt opgelet tijdens het stukje Vaderlandse Geschiedenis?

Uitspraak van Priapi op woensdag 10 november 2010 om 16:52:

Moet ik nou aan iemand die het niet snapt gaan uitleggen dat ik wel snap dát ie het niet snapt Domst !

Geef JIJ eens gewoon antwoord op een gewone vraag? Leg eens uit vriend?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van H & B op dinsdag 9 november 2010 om 21:19:
Ik zal zeggen... Zonde van je energie. Je moet deze mensen in hun droomwereld laten wanen.

Grappig... maar geloof me, ik doe echt geen poging om me voet ergens tussen te krijgen.... (alhoewel, time to put my foot up someone's ass...). Ik maak gewoon gebruik van mijn recht om mijn mening te uiten.

Waarschuw beheerder
'PVV-Kamerlid terroriseerde buurt'

HILVERSUM - PVV-Kamerlid Eric Lucassen was jarenlang de schrik van zijn buren. Lucassen, woordvoerder voor Wonen en Wijken, zou zijn buren in Haarlem herhaaldelijk hebben bedreigd en uitgescholden.

Dat zeggen zijn voormalige buren vanavond in Uitgesproken WNL, schrijft de Telegraaf. Lucassen zou tussen 2006 en 2009 zelfs meerdere keren zijn opgepakt door de politie.

Het conflict met zijn buren lijkt over futiliteiten te gaan, zo maakte Lucassen zich kwaad over hondenpoep, foutgeparkeerde auto's en spelende kinderen. De PVV-er schold vrouwen uit voor 'dikke zeug' en 'kankerhoer' en intimideerde een 72-jarige man. De bejaarde deed vervolgens huilend aangifte bij de politie. Ook dreigde Lucassen een echtpaar te verwonden door zoutzuur over hen heen te gooien, jaagde hij kinderen de stuipen op het lijf, en dreigde herhaaldelijk 'in brievenbussen te gaan pissen', aldus de Telegraaf.

Het PVV-Kamerlid ontkent de aantijgingen. Hij woont intussen op een ander adres.
Waarschuw beheerder
Er zijn meedrede factoren. Zoals bijv rampenstampetje al aan gaf zijn veel indo's hier verre van moslim. da's waarschijnlijk ook een reden waarom ze zich niet meer thuis voelde in Indonesie.

volgens mij heeft 95% van alle Indonesische immigratie toch echt met de onafhankelikheid te maken hoor...het aantal dat zich nu nog in NL vestigt om andere redenen is te verwaarlozen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 november 2010 om 18:26:
Eric Lucassen

[img width=110 height=141 cacheid=00117f8a002efa8b0f2b60d21a02b7864f]http://publitiek.nl/img/politici/lucassen_eric_110.jpg[/img][img width=130 cacheid=00117f8e002efa92fc43265e1a02b7864f]http://2.bp.blogspot.com/_tkzOCPlRHF0/RpuIsVj3srI/AAAAAAAAAHc/tI_iz3oh1Fw/s320/fester1.jpg[/img]

Zoek de verschillen ! ;p
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Whe. Eerlijke jongen. Is dat er 1 van de vaste beveiligers van Geertje? Toch praktisch, hij heb er altijd 4 of 6 om zich heen, kunnen ze net zo goed in de fractie zitten, bespaart weer een paar salarissen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dawgmatic op woensdag 10 november 2010 om 17:30:
mn antwoord was nee

OK dan, thQ (Y) Het antwoord is dan nog steeds nee neem ik aan ?
Cliche reflex? Verklaar je nader?

Post n.b. één keer en wordt door jou meteen impliciet weggezet als eenzijdig georiënteerd pvv-er die zijn vaderlandsche geschiedenis nog moet gaan leren. Een nóg grotere cliché-reflex van een vooringenomen pvv/wildershater kun je je toch bijna niet voorstellen.
Geef JIJ eens gewoon antwoord op een gewone vraag? Leg eens uit vriend?

Ik kan me niet voorstellen dat er meer deelnemers aan dit toppa zijn die mijn eerste antwoord op de vraag van Stratocaster niet begrijpen. Laten zij zich melden, dan, en alleen dan wil ik me die moeite getroosten,want uitleg geven aan dummies zou wel erg inefficiënt en verspilling van energie zijn.
Uitspraak van Dawgmatic op woensdag 10 november 2010 om 17:42:
Grappig... maar geloof me, ik doe echt geen poging om me voet ergens tussen te krijgen.... (alhoewel, time to put my foot up someone's ass...). Ik maak gewoon gebruik van mijn recht om mijn mening te uiten.

Dus je hebt helemaal niet de intentie om op een forum te discussiëren, je poneert alleen maar stellingen ?
Van wie is overigens die "ass" in kwestie ?
Het PVV-Kamerlid ontkent de aantijgingen.

Uit welke bron heb je dat ? Tot voor enkele momenten wilde hij alleen niet ingaan op de aantijgingen, dat is vlg mij iets anders dan ontkennen.
Waarschuw beheerder
PVV-Kamerlid Eric Lucassen was jarenlang de schrik van zijn buren. Lucassen, woordvoerder voor Wonen en Wijken, zou zijn buren in Haarlem herhaaldelijk hebben bedreigd en uitgescholden.

Lijkt me een typerende PVV er. Ik verwachtte ook niet dat er fatsoenlijke mensen in de PVV zitten.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van H & B op woensdag 10 november 2010 om 23:16:
Lijkt me een typerende PVV er.

precies wat ik in mezelf d8 vanochtend bij 't lezen v/d krant..:lol:...van die vreselijke zeikerds die zich overal aan ergeren....pathetische mensen met 'n kronkel in de kop....
Ik verwachtte ook niet dat er fatseonlijke mensen in de PVV zitten.

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuburbanKnight op donderdag 11 november 2010 om 08:22:
van die vreselijke zeikerds die zich overal aan ergeren....

Marokkaanse meisjes mishandelen vrouw (82)

Uitspraak van SuburbanKnight op donderdag 11 november 2010 om 08:22:
pathetische mensen met 'n kronkel in de kop....

Dus nu zijn ze niet alleen zielig, ze hebben ook nog een geestenziekte?

Waar beschuldigde jij GW ook al weer van?
Waarschuw beheerder
-1
donateur
Lijkt me een typerende PVV er

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rampestampertje :sadrose: op donderdag 11 november 2010 om 11:04:
Voor de onnozelen hier die zeggen dat het wel meevalt met de problemen als het gaat om de positie van de vrouw :nosmile:
Schokkend ook dat als je 12 bent en aangifte wil doen dat je neef je misbruikt dat dit alleen kan met toestemming van ouders :rot:

Maar je mag het geen achterlijke cultuur vinden... Dan word je namelijk een racist verklaard door de moreel superieuren zoals FunkRaum. (N)

Ga je trouwens ooit nog reageren op mijn 'rassenrel' verklaring?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Priapi op woensdag 10 november 2010 om 22:08:
Post n.b. één keer en wordt door jou meteen impliciet weggezet als eenzijdig georiënteerd pvv-er die zijn vaderlandsche geschiedenis nog moet gaan leren. Een nóg grotere cliché-reflex van een vooringenomen pvv/wildershater kun je je toch bijna niet voorstellen.

Heb geen uitgesproken haat jegens Wilders of de PVV aanhangers... maar irriteer me WEL aan een hoop TROTSE HOLLANDERS die weinig tot GEEN kaas hebben gegeten van ONZE Vaderlandse geschiedenis. Als JIJ daaruit kan concluderen dat ik mensen impliciet wegzet als eenzijdige georiënteerde pvv-ers dan begrijp je me gewoon verkeerd!!! Is volgens mij heel iets anders als een cliché-reflex. Feit is wel dat je geeneens onderscheid kan maken dus Indonesiërs en Indos... aangezien je weigert DAAR ompliciet op in te gaan ;-)

Ik kan me niet voorstellen dat er meer deelnemers aan dit toppa zijn die mijn eerste antwoord op de vraag van Stratocaster niet begrijpen. Laten zij zich melden, dan, en alleen dan wil ik me die moeite getroosten,want uitleg geven aan dummies zou wel erg inefficiënt en verspilling van energie zijn.

Wel begrip vragen maar begrip tonen is schijnbaar teveel gevraagd?

Dus je hebt helemaal niet de intentie om op een forum te discussiëren, je poneert alleen maar stellingen ?
Van wie is overigens die "ass" in kwestie ?

Zoals je gemerkt hebt is het vrij lastig een civiele discussie te voeren op PF. Ik sta open voor discussies maar met sommige personen is het gewoon NIET te doen, dus als jij stelt dat mijn punten geponeerde stellingen zijn.... you could be right somehow/somewhere ehehehe

THIJS tha ASS of course.. (svp NIET te letterlijk nemen)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Jij hebt ongelijk in de mate waarin de islam in Nederland invloed heeft op de criminaliteitscijfers

als je dat cijfermatig aan kan tonen dan ben je een held.
Ik kan het niet cijfermatig aan tonen dat het wel zo is. Ik zeg slechts dat er naar mijn inzicht de islam weldegelijk een dusdanig negatieve invloed heeft dat ik niet verbaasd bven als daar dus crimineel gedrag uit voort kan komen.
Of kan jij alleen discussies voeren als er cijfers zijn? Sommige dingen zijn gewoon niet of nauwelijks te becijferen.
Dat andere niet-islamitische volkeren ook voor overlast zorgen hoeft nog niet te betekenen dat de islam geen negatieve factor is.

Dat is nogal een verschil met ''de islam draagt bij aan criminaliteit''. Die criminaliteit is dus blijkbaar willens en wetens tegenover niet-moslims gericht (dat is belachelijk makkelijk te ontkrachten), omdat ze zich moedwillig in een isolement zetten?

Negatief gedrag valt zeer zeer heel vaak wel te herleiden naar de manier hoed e islamtiische cultuur zich verhoud tegenover anders-denkenden.
Uitspraak van ViBo op woensdag 10 november 2010 om 12:26:
Niet dat ik de islam altijd goed wil keuren, maar het aantal incidenten die er rechtstreeks naar te herleiden zijn (homo-meppen en synagogen bekladden) moeten intern gecorrigeerd worden door de predikanten

Dat moet zeker. Maar het tegenovergestelde lijkt eerder aan de hand. Laatst poogde het CDA om de Arabische liga ter verantwoording te roepen. Maar ook dan blijft het ijzig stil.

'PVV-Kamerlid terroriseerde buurt'

Goed dat Wilders een onderzoek ernaar doet.
Maar ik heb wel zwaar het idee dat er het 1 en ander zwaar overdreven wordt.

Lijkt me een typerende PVV er. Ik verwachtte ook niet dat er fatsoenlijke mensen in de PVV zitten.

Je moet eens zo verontwaardigd reageren als linkse actievoerders weer eens een gebouw mollen zoals gisteren in Londen. Of pakketjes op sturen met explosieven erin of als krakers andersmans bezittingen in nemen en bevuilen alsof het varkensstal is. Da's allemaal stuk voor stuk erger. Consequent zijn (Y)

@Dwamatic. Ga je ook zo op de bres voor geloofsfanatiekelingen uit Urk als hun een haar wordt gekrenkt? :d. Je komt erg pro-religieus over.
Waarschuw beheerder
http://www.publiekeomroep.nl/artikelen/3doc-code-rood-eerwraak

(Y)Goede bijdrage, Ik ga hier vanavond even voor zitten.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik verwachtte ook niet dat er fatsoenlijke mensen in de PVV zitten.

Hihi, ik moet je wel een beetje gelijk geven. Het zou Geert sieren als hij openlijk zou toegeven dat zijn partij wat kinderziektes heeft en hij meer steun nodig heeft van intelligente politici. Beetje jammer voor hem dat de meesten dat het idee van 5 bodyguards een beetje beangstigend vinden voor zichzelf. Als PVV-er krijg je natuurlijk wel de media op je dak, en het verzet tegen deze partij is op zijn minst 'gepassioneerd' te noemen. Ik geloof dat het makkelijker is om steun van 'dapper en dom' te krijgen als volksvertegenwoordigers dan van 'sterk en slim'.

Maar dat wil zeker niet zeggen dat 1,5 miljoen Nederlanders dom zijn.
Wel eens van Theo Hiddema gehoord? Er zijn mensen die intelligenter zijn (of in elk geval minder irrationeel overkomen) dan Geert Wilders.
Of het een 'fatsoenlijk' persoon is is afhankelijk van je eigen mening over de rechtsstaat, maar deze man heeft in elk geval een breder perspectief van de samenleving dan een normale burger. De morele overwegingen van een strafpleiter gaan best diep, zoals hij ook mooi laat zien in deze interviews. Als strafpleiter, een wolf in wolfskleren verdedigt hij zijn stem op de PVV in het hol van de leeuwen, bij de 'linkse hobbies' van de Publieke Omroep. Bijvoorbeeld EO,'DWDD1', DWDD2, en nog veel meer programma's. Hij doet rechtse uitspraken zónder te generaliseren en bekijkt dingen van twee kanten zonder daarbij harde aannames te maken. De PVV heeft denk ik meer van dat soort mensen nodig die heldere uitspraken doen om draagvlak te creëren voor ideeën als de immigratiestop van kansarme allochtonen. Hij kan dan wel advocaat van de duivel spelen, maar hij is in zijn communicatie in elk geval niet zo'n beïnvloedbare 'Two-Face' die alle maatschappelijke problemen afschuift op religieuze/culturele achtergronden.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1
Voor de onnozelen hier die zeggen dat het wel meevalt met de problemen als het gaat om de positie van de vrouw

schokkende docu inderdaad, ziekelijk die eerwraak cultuur (n) , helaas ook nog is heel lastig aan te pakken.....

Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 november 2010 om 11:22:
Voor de onnozelen hier die zeggen dat het wel meevalt met de problemen als het gaat om de positie van de vrouw
Schokkend ook dat als je 12 bent en aangifte wil doen dat je neef je misbruikt dat dit alleen kan met toestemming van ouders

Maar je mag het geen achterlijke cultuur vinden...

:-\

zo te horen heb je de docu niet eens gezien, daarin werd namelijk gesteld dat eerwraak niet kan worden verklaard door de islam of specifiek andere religies , maar regionaal-cultureel bepaald is zonder invloed van een specifieke religie. Het lijkt met name product van de machocultuur....

voorbeelden van eerwraak te over bij mensen uit India (Hindu), Egypte (Kopten) maar ook bijvoorbeeld bij Italianen op Sicilië....

Uitspraak van Thijs-BK op donderdag 11 november 2010 om 12:10:
als je dat cijfermatig aan kan tonen dan ben je een held.
Ik kan het niet cijfermatig aan tonen dat het wel zo is.

ik heb hier al 100 keer een onderzoek gepost waarin een causaal tussen Islam en crimineel gedrag wordt ontkracht, maar dat negeer jij gewoon omdat het niet in je straatje past (n)

Uitspraak van Thijs-BK op donderdag 11 november 2010 om 12:10:
Ik kan het niet cijfermatig aan tonen dat het wel zo is. Ik zeg slechts dat er naar mijn inzicht de islam weldegelijk een dusdanig negatieve invloed heeft

dat is een beetje jouw makke, jij baseert je alleen maar op je emotie en gevoel, op zich prima, maar als er dan FEITEN zijn die daar tegeningaan sta jij daar niet voor open (n)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Sjaak Klapkaak op donderdag 11 november 2010 om 13:15:
regionaal-cultureel

Zei ik iets over de Islam in mijn post? :/
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 november 2010 om 13:44:
Zei ik iets over de Islam in mijn post?

je wou beweren dat je met deze uitspraak:

Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 november 2010 om 11:22:
Maar je mag het geen achterlijke cultuur vinden...

niet op de islamitische cultuur doelde?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sjaak Klapkaak op donderdag 11 november 2010 om 13:52:
niet op de islamitische cultuur doelde?

Ten dele, niet volledig. De enige cultuur in Nederland die zich bezigt met eerwraak en boze ooms en neven, is toch echt de Turks Islamitische, dus in die zin doelde ik daar wel op ja.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ViBo op donderdag 11 november 2010 om 12:33:
Wel eens van Theo Hiddema gehoord?

Als hij nou eenbs de politiek in zou gaan. Hem zou ik vrijwel gelijk mijn stem gunnen. Bij de PVV is het nog steeds niet zo ver gekomen.

maar regionaal-cultureel bepaald is zonder invloed van een specifieke religie. Het lijkt met name product van de machocultuur....

De islamitische cultuur is ook eenb machocultuur... Vrouw-onvriendelijk etc.
Maar het komt idd ook breder voor in die omgeving. Ook bij lokale Christenen.
ik heb hier al 100 keer een onderzoek gepost waarin een causaal tussen Islam en crimineel gedrag wordt ontkracht, maar dat negeer jij gewoon omdat het niet in je straatje past

IK heb zeer zeker meegewogen in mijn overweging de laatste tijd. Maa rik ben tot de conclusie gekomen dat hetgene waar ik doel nog steeds niet in die mate en met die grondigheid is onderzocht.

FEITEN

Welke feiten?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 november 2010 om 14:09:
De enige cultuur in Nederland die zich bezigt met eerwraak en boze ooms en neven, is toch echt de Turks Islamitische, dus in die zin doelde ik daar wel op ja.

niet dus, alleen al vanwege het indiaans-hindoestaanse meisje in de docu die haar verhaal deed....

daarnaast staat het volgens experts los van religie en is het regionaal-cultureel bepaald, dus geen onderdeel van de islamitische cultuur.......

Uitspraak van Thijs-BK op donderdag 11 november 2010 om 14:11:
Welke feiten?

dat onderzoek bijvoorbeeld....

Maa rik ben tot de conclusie gekomen dat hetgene waar ik doel nog steeds niet in die mate en met die grondigheid is onderzocht.

ik ben er ook voor dat het grondiger wordt onderzoch, maar dan vooral omdat je alleen als je begrijpt waar de problematiek vandaan komt, je er iets aan kan doen.....
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ViBo op donderdag 11 november 2010 om 12:33:
Wel eens van Theo Hiddema gehoord?

Als hij nou eenbs de politiek in zou gaan. Hem zou ik vrijwel gelijk mijn stem gunnen. Bij de PVV is het nog steeds niet zo ver gekomen.

Absoluut, afhankelijk van het programma dat hij zou moeten schrijven natuurlijk. Hij lijkt in elk geval de retoriek van Fortuyn wél te snappen, itt tot enkele maffe PVV'ers die zijn ideeën verkrachten. Mensen zoals Pim streden tegen de échte onderdrukkingen van het (strenge) islamitisch bestuur in het buitenland, en betrok niet alle interne problemen van onze samenleving daar bij. We zijn de draad helemaal kwijt aan het raken met discussies over hangjongeren en hoofddoekjes :vaag:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sjaak Klapkaak op donderdag 11 november 2010 om 14:29:
daarnaast staat het volgens experts los van religie en is het regionaal-cultureel bepaald, dus geen onderdeel van de islamitische cultuur.......

Zet er even 'mijn' experts tussen. Staat wat objectiever. ;)

Volgens 'jouw' experts is de Islam namelijk ook een vredig religie die liefde en vrede predikt. (Y)

Feit blijft dat eerwraak vooral voorkomt in Islamitische contreien. Dat daar ook een boze Christelijke oom rondloopt, is alleen ter nuance, maar verandert de cijfers niet.