Partyflock

Forumonderwerp · 897966
4 volgers · 202657x bekeken

Waarschuw beheerder
+1-6
Edit by admin:

Dit topic is voor het bespreken van en discussieren over alle aspecten mbt Geert Wilders en zijn PVV. Partijstandpunten, mediaberichten et cetera vallen hier dus allemaal onder!
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuburbanKnight op dinsdag 2 november 2010 om 11:25:
nee moron, ik reageer inhoudelijk door zijn reactie zielig te noemen, dat jij meteen weer teruggrijpt op persoonlijkheden is meer jou stijl..PATHETISCH.

Inhoudelijk ingaan met één woord... (Y)

Wat een held van de revolutie ben je toch ook hè...

Uitspraak van SuburbanKnight op dinsdag 2 november 2010 om 11:29:
Fortuyn had zo ook zijn debiele uitspraken over moslims, meestal vanuit zijn gemeende emotie, dat was duidelijk..Daarnaast had hij zeker nog een doordacht programma welke uitgebreider was dan de PVV nu, de PVV welke eigenlijk gewoon een one-issue partij is, maar om dat te verdoezelen een paar 'sociale' standpunten in hun programma hebben opgenomen anders zouden écht wel iets minder mensen op hen gestemd hebben denk ik..

Wat voor debiele uitspraken dan precies? En wie ben jij om een mening af te schilderen als debiel, terwijl je er zelf net zo'n dubieuze levensvisie op nahoudt? :/

Narcisme is je niet vreemd vriend... 8) Alleen jij hebt de waarheid in pacht zeker? De rest is...
Uitspraak van SuburbanKnight op dinsdag 2 november 2010 om 10:35:
PATHETISCH

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 november 2010 om 11:39:
Wat voor debiele uitspraken dan precies? En wie ben jij om een mening af te schilderen als debiel, terwijl je er zelf net zo'n dubieuze levensvisie

Dat de islam een achterlijk geloof is, wat verboden zou moeten worden.
Ik ben ben een burgertje, geen politicus die op zijn woorden moet passen en ze met zorg moet kiezen en als het even kan niet al te emotioneel zijn standpunten uitdraagt.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 november 2010 om 11:39:
Narcisme is je niet vreemd vriend... 8) Alleen jij hebt de waarheid in pacht zeker?

Dude koppel het nou gewoon terug naar waar ik het over had met..Ravertje..

Ja, dan heb ik de waarheid in pacht.

Welke idioot gaat nou de 'eer' van zijn vrouw verdedigen met geweld wanneer ze uitgescholden word?...EERWRAAK EERRWRAAK o day vinden we zeeeaaauuu erg..:roflol:

PATHETISCH
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuburbanKnight op dinsdag 2 november 2010 om 13:44:
Ik ben ben een burgertje, geen politicus die op zijn woorden moet passen en ze met zorg moet kiezen en als het even kan niet al te emotioneel zijn standpunten uitdraagt.

Dus je mag niet vinden dat de generalisatie van cultuur en maatschappij waar de islam heerst, achterlijk of debiel is? 8)

Dude, wake up and smell the coffee. In 85% van de Islamitische maatschappijen is het dood en verderf, discriminatie en schending van mensenrechten, dictators en geheime politie, geen vrijheid van meningsuiting, vrouwenonderdrukking etc.

Mag je die cultuur/maatschappij-vorm die in bijna alle gevallen samenvalt met de Islam niet achterlijk noemen? :/

Welke idioot gaat nou de 'eer' van zijn vrouw verdedigen met geweld wanneer ze uitgescholden word?...EERWRAAK EERRWRAAK o day vinden we zeeeaaauuu erg..:roflol:

Ehm... Dat is een ander principe dan eerwraak. En jij vind dus ook dat geweld van moslims
PATHETISCH

is wanneer hun geloof 'beledigd' wordt? 8)

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 november 2010 om 14:10:
En jij vind dus ook dat geweld van moslims

ja.
Dus je mag niet vinden dat de generalisatie van cultuur en maatschappij waar de islam heerst, achterlijk of debiel is?

Nee. Niet als politicus. Blijkbaar heb je dan je emotie niet in de hand.
Dude, wake up and smell the coffee. In 85% van de Islamitische maatschappijen is het dood en verderf, discriminatie en schending van mensenrechten, dictators en geheime politie, geen vrijheid van meningsuiting, vrouwenonderdrukking etc.

Mag je die cultuur/maatschappij-vorm die in bijna alle gevallen samenvalt met de Islam niet achterlijk noemen?

Als het via een onderbouwing genuanceerd word, is het een geheel ander verhaal, maar ik zeg al een paar keer, dat een politicus zijn woorden met zorg moet kiezen..Zeggen dat een geloof achterlijk is, is niet zorgvuldig omgaan met je woorden, het is strooien met emoties die Fortuyn zelf niet in de hand had...

Je moet de zaken specifiek benoemen die je achterlijk vind, en niet generaliseren, denk dat dat een heel stuk helpt...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuburbanKnight op dinsdag 2 november 2010 om 14:27:
Je moet de zaken specifiek benoemen die je achterlijk vind, en niet generaliseren, denk dat dat een heel stuk helpt...

Maar begryp ik het nu niet of hoe zit dat..die achterlyke zaken worden toch keer op keer benoemd en vervolgens resumerend en generaal als achterlyk bestempeld en bedoeld ?

Waarschuw beheerder
Nee. Niet als politicus. Blijkbaar heb je dan je emotie niet in de hand.

Als politicus moet je alles maar verbloemen, om de hete brij heen draaien, niks recht voor zijn raap noemen? Lekker duidelijk wil jij het hebben. :)
Als het via een onderbouwing genuanceerd word, is het een geheel ander verhaal, maar ik zeg al een paar keer, dat een politicus zijn woorden met zorg moet kiezen..Zeggen dat een geloof achterlijk is, is niet zorgvuldig omgaan met je woorden, het is strooien met emoties die Fortuyn zelf niet in de hand had...

Fortuyn heeft altijd alles goed en gedegen onderbouwd, dat één zo'n uitspraak wordt uitgelicht en bij iedereen blijft plakken, is de schuld van de media en dat zou jij toch goddomme moeten doorzien.

Er gaat toch een heel interview aan zo'n uitspraak vooraf?

Heel specifiek zijn mag dus? De islamitische cultuur is achterlijk, vind ik redelijk specifiek... (Y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van SuburbanKnight op dinsdag 2 november 2010 om 10:35:
De gasten die dat soort shit roepen zijn er alleen maar op uit om je uit je tent te lokken, je geeft ze gewoon wat ze willen..

Ik geef mensen graag wat ze willen ;)

Ik zeg niet dat het slim is om te doen, maar ik weet dat ze het 1x doen en verder nooit meer.
Ik verdedig de eer van mij vrouwtje altijd, vooral als ze hoer roepen. WTF dat kan en zal ik never nooit accepteren.
Maar om het te vergelijken met eerwraak (lees: moord, zeer ware mishandeling, verminking) gaat een beetje ver vind je ook niet?

Waarschuw beheerder
ja.

Dus als er een dolle islamist Wilders met 72 messteken om het leven brengt, vind jij dat volledig ongepast en buiten alle proportie?

Heb je andere uitspraken horen doen... :|
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 2 november 2010 om 14:44:
Ik zeg niet dat het slim is om te doen, maar ik weet dat ze het 1x doen en verder nooit meer.

tot je een verkeerde voor je hebt..of doe je ook zo als je ineens een 2 bij 2 kerel voor je hebt staan?? Of heb je dan je eer niet te verdedigen??
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 2 november 2010 om 14:44:
Maar om het te vergelijken met eerwraak (lees: moord, zeer ware mishandeling, verminking) gaat een beetje ver vind je ook niet?

nee, niet als je rechtlijnig bent, en dat zijn woorden...eerwraak is eerwraak, of er nou doden bij vallen of louter gewonden..'t is eerwraak, misschien niet uit geloofsovertuiging of familiaire achtergronden, maar het blijft eerwraak....
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 november 2010 om 14:44:
Dus als er een dolle islamist Wilders met 72 messteken om het leven brengt, vind jij dat volledig ongepast en buiten alle proportie?

ja.

Alleen zeg ik er dan hardop bij, eigen schuld dikke bult.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 november 2010 om 14:44:
Heb je andere uitspraken horen doen... :|

nee je moet eens leren lezen, ik heb gezegd dat ik het niet erg zou vinden als hem iets zou overkomen, wanneer het tot rassenrellen of ander ethnisch geweld komt!!!!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuburbanKnight op dinsdag 2 november 2010 om 15:08:

Hoe kan je dat dan zeggen? Iets van 'als je met vuur speelt, kan je blaren verwachten?'

Waarmee je dus de islam als vuur wil afschilderen?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
tot je een verkeerde voor je hebt..of doe je ook zo als je ineens een 2 bij 2 kerel voor je hebt staan?? Of heb je dan je eer niet te verdedigen

Heb al vaak klappen gehad! mja ik heb mn eer en die verdedig ik ten alle tijden! en dan kijk ik niet of ik die gast kan hebben, neej, dan kun je idd nog beter weglopen!
Waarschuw beheerder
donateur
ja.

Echt te walgelijk voor woorden dit :looser:

Vandaag nog Van Gogh gezien op tv in gesprek met zichzelf :) was ook zeker zijn eigen schuld dat hij midden op de dag is afgeslacht :cry:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rampestampertje :sadrose: op dinsdag 2 november 2010 om 18:33:
Echt te walgelijk voor woorden dit

Wat is daar walgelijk aan? Wie zaait zal oogsten.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van H & B op dinsdag 2 november 2010 om 20:20:
Wie zaait zal oogsten

Geldt dit ook voor de Turkse regering ...

http://ikregeer.nl/document/kv-85038
Wat is daar walgelijk aan?

En dat voedt kinderen op :s

Waarschuw beheerder
Wat is daar walgelijk aan? Wie zaait zal oogsten.

Dus wanneer jij kritiek uit op een religie, is het logisch dat je met een mes in je borst eindigt?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 november 2010 om 20:23:
Dus wanneer jij kritiek uit op een religie, is het logisch dat je met een mes in je borst eindigt

Niet logisch wel te verwachten.
Uitspraak van Rampestampertje :sadrose: op dinsdag 2 november 2010 om 20:22:
En dat voedt kinderen op

Ja, en ik leer mijn kinderen dat wat je zaait, geoogst kan worden.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van H & B op dinsdag 2 november 2010 om 20:27:
Dus wanneer jij kritiek uit op een religie, is het logisch dat je met een mes in je borst eindigt

Net als dat het misschien niet logisch, maar wel te verwachten is, dat Moslims in de gaskamers eindigen als ze zo vervelend blijven doen, hihi.

Waarschuw beheerder

Zo'n verwachtingspatroon voedt zichzelf, dus reken er op tyd mee af. Ben geen voorstander van de tactiek van Klein Ravertje, maareh op een bepaald moment zul je toch echt moeten reageren om je eigenwaarde te behouden.

Waarschuw beheerder

Maar wat is te verwachten dan...? Leg dat is uit als je wil? Daarmee erken je dus dat geweld inherent is aan moslims ofzo? :/

Dat soort uitspraken zou ik geeneens durven doen. :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 november 2010 om 20:51:
Maar wat is te verwachten dan...? Leg dat is uit als je wil? Daarmee erken je dus dat geweld inherent is aan moslims ofzo

Lees ff terug 6 weken geleden. Toen hebben we dit al besproken.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 november 2010 om 20:51:
Dat soort uitspraken zou ik geeneens durven doen.

Hypocriet!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van H & B op dinsdag 2 november 2010 om 20:59:
Lees ff terug 6 weken geleden. Toen hebben we dit al besproken.

Zonder bevredigend antwoord.

Hypocriet!

Want?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 november 2010 om 21:01:
Zonder bevredigend antwoord

Nou laten we het erop houden dat je mensen niet hun lot moet ontnemen.
Want?

Over welke uitspraak van mij heb je het eigenlijk?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van H & B op dinsdag 2 november 2010 om 21:08:
Nou laten we het erop houden dat je mensen niet hun lot moet ontnemen.

Hetzelfde lot als van Gogh en Fortuyn?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 november 2010 om 21:12:
Hetzelfde lot als van Gogh en Fortuyn

Ik weet niet wat zijn lot is. We zullen het pas weten als het lot voltrokken is.:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van H & B op dinsdag 2 november 2010 om 21:22:
Ik weet niet wat zijn lot is. We zullen het pas weten als het lot voltrokken is.:P

Maar je wilt hem het niet ontnemen?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 november 2010 om 21:36:
Maar je wilt hem het niet ontnemen

Tuurlijk niet. Het lot is onomkeerbaar schat. :lief:

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van H & B op dinsdag 2 november 2010 om 21:43:
Tuurlijk niet. Het lot is onomkeerbaar schat. :lief:

Dit valt een beetje onder deze logica...

[img width=280 height=379]http://antzinpantz.com/kns/images/AUG10/behead%20those%20who%20say%20islam%20is%20violent.jpg[/img]

Geen discussie mee waardig. (N)

Waarschuw beheerder
Hypocriet!

Want?

Uitspraak van H & B op dinsdag 2 november 2010 om 21:08:
Over welke uitspraak van mij heb je het eigenlijk?

Uitspraak van inactief op dinsdag 2 november 2010 om 20:49:
op een bepaald moment zul je toch echt moeten reageren om je eigenwaarde te behouden.

En dan ook nog aanhanger van de calvinistisch predestinatie anwel het nóg zwartgalliger determinisme van Emants...:sadrose:
Waarschuw beheerder
Ben toch wel benieuwd wanneer het zal gebeuren. Zou over het randje zijn om daar een poll over te starten he?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van H & B op dinsdag 2 november 2010 om 22:16:
Ben toch wel benieuwd wanneer het zal gebeuren. Zou over het randje zijn om daar een poll over te starten he?

De wens is de vader van de gedachte...

Weet dat je 1.000 keer meer 'evil' bent als Geert als je hem wenst, wat je wenst, enkel om zijn mening. (N)
Waarschuw beheerder
donateur
Echt te walgelijk voor woorden dit

:roflol:
Vandaag nog Van Gogh gezien op tv in gesprek met zichzelf was ook zeker zijn eigen schuld dat hij midden op de dag is afgeslacht

wie heeft het over van Gogh?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuburbanKnight op dinsdag 2 november 2010 om 22:32:
wie heeft het over van Gogh?

Zelfde verhaal, zelfde einde?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 november 2010 om 22:28:
Weet dat je 1.000 keer meer 'evil' bent als Geert als je hem wenst, wat je wenst, enkel om zijn mening

Wie heeft het over wensen? En ik ben niet kinderachtig, Ik zal heus wel een bloemetje sturen hoor.
:roflol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van H & B op dinsdag 2 november 2010 om 22:38:
Wie heeft het over wensen? En ik ben niet kinderachtig, Ik zal heus wel een bloemetje sturen hoor.

Het druipt eraf... :flower:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 november 2010 om 22:45:
Het druipt eraf

Als je me je adres pm't dan kan ik jou een "sterkte" kaartje sturen.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 november 2010 om 22:28:
Weet dat je 1.000 keer meer 'evil' bent als Geert als je hem wenst, wat je wenst, enkel om zijn mening.

Te triest voor woorden inderdaad, zonde van de tijd om nog 1 woord aan zo`n mens vuil te maken :')
Waarschuw beheerder
Mooi. Dan kan er wat bij betreft een [img width=300 height=400 cacheid=001052c0002d2a97b15597451a02b6f867]http://www.jencproductions.com/shop/images/slot.jpg[/img] op.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Hero Brinkman heeft opnieuw kritiek op Wilders

DEN HAAG - PVV-Kamerlid Hero Brinkman vindt het 'onhandig' dat Wilders niet als volwaardige coalitiepartner tot het kabinet is toegetreden, maar alleen over gedoogsteun heeft gesproken.

"Je moet als partij altijd proberen écht verantwoordelijkheid te nemen, met bewindspersonen. Dat is wel zo eerlijk", zegt Brinkman in een interview met het weekblad Vrij Nederland.

Wilders had volgens Brinkman veel meer uit de coalitieonderhandelingen kunnen halen als hij niet al bij voorbaat had aangegeven dat hij een minderheidskabinet van VVD en CDA wilde gedogen.

Wilders zou op de gedoogvariant hebben aangestuurd om de leiding van de PVV strak in handen te houden. "Er komen geen PVV-mensen in een kabinet, die hij natuurlijk niet aan een touwtje kan houden", stelt Brinkman.

Het is niet de eerste keer dat Brinkman zich kritisch uitlaat over Wilders. Vlak voor de verkiezingen begon Brinkman, tegen de wil van Wilders, een actie om de PVV te democratiseren. Hij riep kiezers op om een voorkeurstem op hem uit te brengen. In Vrij Nederland zegt Brinkman dat hij serieus heeft overwogen om een eigen partij te beginnen, als Geert Wilders negatief had gereageerd op zijn democratiseringsplannen. Volgens Brinkman had Wilders dan 'een groot probleem' gehad.

"De meest overtuigde PVV-stemmers hebben op mij gestemd, en niet op Geert", zegt Brinkman, die bijna negentienduizend voorkeursstemmen kreeg. (NOVUM/EBO)
03/11/10 12u14
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Rampestampertje :sadrose: op woensdag 3 november 2010 om 12:42:
Te triest voor woorden inderdaad, zonde van de tijd om nog 1 woord aan zo`n mens vuil te maken

Aan Wilders bedoel je? (y) Die idioot is degene die om geweld vraagt, hij ziet ethnische unrusten niet persé als iets negatiefs...Nou ik zie het niet persé negatief als tijdens zulke onlusten hij probeert een kogel te koppen, verdiende loon..Als je stoer bent om haat op te roepen, dan moet je voor de gevolgen instaan en niet lopen janken, met z'n beveiligingsdienst...stomme jojo.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 november 2010 om 20:43:
"De meest overtuigde PVV-stemmers hebben op mij gestemd, en niet op Geert",

de
Uitspraak van SuburbanKnight op donderdag 4 november 2010 om 09:33:
jojo

zegt Brinkman. ;p
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Aan Wilders bedoel je? Die idioot is degene die om geweld vraagt, hij ziet ethnische unrusten niet persé als iets negatiefs...Nou ik zie het niet persé negatief als tijdens zulke onlusten hij probeert een kogel te koppen, verdiende loon..Als je stoer bent om haat op te roepen, dan moet je voor de gevolgen instaan en niet lopen janken, met z'n beveiligingsdienst...stomme jojo.

Haat met haat willen vergelden, maar wel jezelf als moreel superieur achten.

Je moet het maar durven. :rot:
Waarschuw beheerder
donateur

.Als je stoer bent om haat op te roepen

Kritiek op een geloof .... wat een haat zeg :| Jij weet niet eens wat haat is, zelfinzicht ontbreekt ook aan onnozelen hier :cry:
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 november 2010 om 10:09:
Haat met haat willen vergelden, maar wel jezelf als moreel superieur achten.

Je moet het maar durven. :rot:

Dat bedoel ik maar :(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van H & B op dinsdag 2 november 2010 om 22:16:
Zou over het randje zijn om daar een poll over te starten he

Zou het gewoon doen.. :P
Waarschuw beheerder
donateur
"De meest overtuigde PVV-stemmers hebben op mij gestemd, en niet op Geert", zegt Brinkman

Zijn einde is in zicht!
Uitspraak van StinStinStin op donderdag 4 november 2010 om 10:26:
Zou het gewoon doen.. :P

Wees een "held" en doe het zelf .... :aai:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dutchhero op donderdag 4 november 2010 om 11:11:
Brinkman

natuurlijk ;p Hij weet zijn plaats niet :lol:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dutchhero op donderdag 4 november 2010 om 11:11:
Wie bedoel je nou, Brinkman of Wilders?

meest overtuigde PVV-stemmers

hebben gestemd,

O:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rampestampertje :sadrose: op donderdag 4 november 2010 om 11:14:
natuurlijk Hij weet zijn plaats niet

Dus initiatieven vanuit de partij die fatsoenlijk beargumenteerd zijn zie jij als iets dat gestraft moet worden?
Mooi :/.