dus als ik een mening heb waar jij gekwetst door kan raken moet ik me mond houden omdat anders jou waarden worden aangetast.
hoef je ook niet onnodig grievend uit de hoek te komen....
Vind ik persoon ’t meest slecht doordachte idee, volgens mij kun je hooguit zeggen dat wetenschap het bewijs of tegenbewijs niet heeft of God wel of niet bestaat, net zo min als dat evolutie-biologie niet pretendeert een verklaring te hebben over hoe leven is ontstaan.
Welke leugens die 90% van de Bijbel beslaat bedoel je?
En welk onomstotelijk wetenschappelijk bewijs heb je dat 't niet gebeurd is dan? En voor sommige van je voorbeelden beter gevraagd: welk bewijs heb je dat de schrijvers het altijd letterlijk bedoelden?
Kijk, een prachtige interpretatie voor verlichte Christenen. Het is een beetje vreemd, dus nemen we die verhalen maar als symbolisch, maar de rest is wel waar hoor!
Leg dat die 40% Amerikanen uit die nog steeds gelooft dat de wereld niet ouder is dan 5000 jaar.
Maar ik ben met je eens dat de wetenschap het bestaan van God of het ontstaan van het leven niet uitsluit. Het sluit alleen grote delen van de Bijbel uit, maar goed, dat zijn symbolische sprookjes.
Waar blijven je voorbeelden waaruit blijkt dat 89% van de Bijbel een leugen is?
Tja, als je alles symbolisch en figuurlijk gaat beoordelen, blijft er weinig over wat getoetst kan worden als waar/onwaar. Dus dat wordt geen discussie.
Ik geloof niet in de Bijbel
hoewel ze allebei hier in de kast staan.
Ik geloof dat de o.a. de Bijbel 't Woord van God is.
Ik geloof niet in een Goddelijk wezen wat zich bezighoudt met ons pathetische leventje.
De Bijbel is een prachtig mensenwerk, dat goed laat zien dat wij als wezens in staat zijn toch prachtige dingen, zonder dat daar een God voor nodig is.
Ik geloof, zoals in het Scheppingsverhaal in Genesis is te lezen, dat wij mensen zijn geschapen door God als 't slagroom op de taart die Schepping heet, en wij geschapen zijn naar Zijn beeld.
En dat ik al antichist zijnde gelovig ben geworden, is voor mij 't tweede voorbeeld dat God ons niet pathetisch vindt, maar zich zelfs interesseert en actief bezig houdt met zijn 'kinderen' waar ik er één van ben.
Zelfs God vindt dat je geen God nodig hebt, belangrijk is dat je "je naaste behandelt zoals jezelf behandeld wilt worden", dan dien je ook God, hoef je zelfs geen gelovige voor te zijn!
Maar wat vinden jullie van de openingsdatum van het 'islamitisch centrum' naast Ground Zero?
11/09/2011? Juist, precies 10 jaar na de aanval.
waarom zou dat een provocatie moeten zijn en waarom niet een symbolische verzoening? het is maar hoe je het wilt opvatten....
Mooie desillusie, hoop dat het je gelukkig maakt.
Dat is niet alleen het moraal van de Bijbel, maar ook van het Boeddisme, het Judaisme, de Islam, Paganisme, Hindoeisme, etc.
Mooi en aardig dat het misschien terecht is dat die moskee er komt. Maar wat vinden jullie van de openingsdatum van het 'islamitisch centrum' naast Ground Zero?
11/09/2011? Juist, precies 10 jaar na de aanval.
Is dat ook geen provocatie? Of moet dat allemaal maar gewoon kunnen?
Volgens mij heet dat datum prikken voor opening en kunnen ? je ziet toch dat het kan.
dat vind je serieus een goede vergelijking?
waarom ga je btw niet in op mn vorige post?
dat vind je serieus een goede vergelijking?
toevalligheden geloof ik niet meer in
Genoeg mensen die er baat bij hebben als de verhouding met moslims steeds slechter wordt
Dus op de dag, dat moslims de zwaarste slag leverden aan de Verenigde Staten en duizenden levens verloren werden.
Alleen kan je je wel inleven in gevoelens van anderen, wat naar mijn idee geheel ontbreekt bij de initiatiefnemers van dit project.
Ja, Duitsers van nu hebben weinig te maken met de Nazi's, net als de meeste moslims met terroristen hebben.
Dus op de dag, dat moslims de zwaarste slag leverden aan de Verenigde Staten en duizenden levens verloren werden. Open jij op een steenworp afstand, op die specifieke dag, een islamitisch centrum en verwacht dat iedereen dat maar 'oké' vindt?
het was geen slag van Moslims, maar van extremisten die de Islam gebruikten als smoes voor hun frustraties bot te leven.
ik krijg de indruk dat deze initiatiefnemers naive goedzakken zijn, die de gevoeligheden hebben onderschat....
het was geen slag van Moslims, maar van extremisten die de Islam gebruikten als smoes voor hun frustraties bot te leven.
Advocaat Hiddema (PVV stemmer) over Wilders bij Knevel en Van den Brink
http://player.omroep.nl/?aflID=11273450
vanaf 13:40
Het waren moslims... Extremistische moslims, maar nog steeds moslims.
Of waren de Kruisvaarders ook geen Christenen?
mooi stuk
goedzakken: Nee
Bewust koos imam Rauf voor deze plek in Manhattan om de moslimterroristen een klap in hun gezicht te geven. Voor extremistische moslims is een centrum waar zowel de pluriforme Amerikaanse samenleving als de islam als religie worden toegejuicht immers een nachtmerrie, zegt hij.
Waarom moeten die moslimlanden miljarden investeren is moskeeen
en daarom dansten de moslims wereldwijd op de straten toen de aanslagen plaats vonden?
mooi stuk
wie zegt dat dit project wordt gefinancierd door islamitische landen??
Waarom moeten die moslimlanden miljarden investeren is moskeeen in de westrse wereld terwijl islamitische landen niet eens hun broek op kunnen houden
Dubai, saoudi arabie, de verenigde arabische emiraten enz enz enz volgens mij zijn dat de landen met de meeste centen op dit aardbodempje.
Echt prachtig hoe die man zich uitdrukt
verkwanselen.
De Sjeiks met de meeste centen, terwijl 90% van de bevolking
verkwanselen .
heet dat.
Het lijkt steeds meer de omgekeerde wereld hier in Nederland [/quo
[quote element=message id=45174559]{element is niet toegankelijk}Wees er maar trots op dat door mensen zoals jij sommigen er niet eens voor uit durven komen als ze op de PVV stemmen omdat het dan ineens wel heel slecht kan gaan met je carrière en je gelijk een stempel krijgt dat je tegen buitenlanders bent!
Is toch ook zo als je PVV stemt dan ben je toch tegen buitenlanders in elk geval mensen die een bepaald geloof aanhangen of zie ik dat verkeerd ?
Advocaat Hiddema (PVV stemmer) over Wilders bij Knevel en Van den Brink
http://player.omroep.nl/?aflID=11273450
vanaf 13:40
over de omgekeerde wereld gesproken. die pyramide van mij klopt ook geen hout van.
Het is niet Wilders die het zegt dus kan er niets mee
is toch ook zo als je PVV stemt dan heb je geen stempel nodig want jij hebt dan namelijk jouwn stempel al gezet en dan ben je toch tegen buitenlanders in elk geval tegen mensen die een bepaald geloof aanhangen of zie ik dat verkeerd ?
en denk persoonlijk dat de man gewoon een beetje boel naief is en zegt dat Wilders het helemaal niet meent.