In de pas lopen met zijn partij, de VVD. Toch siert het hem niet... (N)
Hij werd er anders hartelijk ontvangen
Mag je van mij een filmpje zoeken waar hij dat feitelijk zegt
denk aan de zondagsrust
Geloof heeft in die zin niets ermee te maken
dat je maar rekening moet houden met iedereen zijn gevoelens en tere zieltjes
een skimasker is toch ook verboden waarom dan zo moeilijk doen over die Burka
meerdere keren op het topic het filmpje geplaatst
http://www.youtube.com/watch?v=aFuV7Nb3Jrw
PVV logica
En dat voor iemand die een hekel heeft aan de Joodse mens.
PVV is niet mijn party maar ik heb er ook niets op tegen
Moeten ze zelf weten of ze met krullen en keppeltjes willen lopen
En burka mag niet
(allemaal)
Stelletje hypocriete, consumerende, kapitalistisch-hoererende-zelfvernietigende zieltjes.
De nadelen:
Het is gewoon vrouwonterend
op het moment als ik ook maar de illusie wek dat ik vind dat Geert Wilders op de een of andere manier iets heeft tegen alle Moslims, dan wordt me door de PVV aanhang verteld dat hij dat niet bedoelt, en alleen dat bedoelt wat in dat filmpje hier boven staat.
Maar ja, het zal wel weer aan mij liggen, ik zal de PVV aanhang wel weer niet snappen.......
het joods (geloof) zijn heeft er eigenlijk niets mee te maken
Geert heeft geen respect voor de Islam, dat is wat anders dan moslims.
je kan namelijk Joods zijn, zonder in het jodendom te geloven.
Het is gewoon vrouwonterend en het lijkt mij dat je een gezicht moet kunnen zien net als ieder ander
En vrouwonterend IS: dat tegenwoordig onze dochters; moeders en zelfs oma's zich te koop aanbieden op de TV-reclames, maar omdat ze dat zelf niet vinden, is het niet vrouwonterend !
zoals jij is onwetendheid !
Onwetendheid?
beoordelingsvermogen bevrijdt uit die nauwe kaders
Maar jij redeneert vanuit een standpunt dat religie wel goed MOET zijn! Omdat je zelf een gelovige bent.
objectiever inschatten
objectiever inschatten
Nee! Dat is de vrije keuze van de vrouw om dat zélf te beslissen
want jij veroordeeld de persoon zonder te weten waarom de persoon iets doet.
dat word alsmaar gezegd door vrouwen die zélf níet moslim zijn ...
Nee oen; ik geloof !
dat word alsmaar gezegd door vrouwen die zélf níet moslim zijn ...
Jij doet niet anders
niet netjes trouwens als gelovige zijnde
daar hoef je anderen niet mee lastig te vallen
hetzelfde niveau als Wilders
En de vrouwen die vrijwillig een Burka dragen doen dit vooral om te provoceren.
Tuurlijk, alles wat moslim vrouwen zeggen, moet gedriedubbelchecked zijn door manlief...
objectiever inschatten
Nee! Dat is de vrije keuze van de vrouw om dat zélf te beslissen. Geitenwollensokkendrager!
Dat is de vrije keuze van de vrouw
Geert heeft geen respect voor de Islam, dat is wat anders dan moslims.
Het gros van de moslims wil ook gewoon in vrede leven met zijn omgeving, en de goede delen uit de Koran willen gebruiken om een completer leven te leiden.
Ik heb mijn beoordelingsvermogen bevrijdt uit die nauwe kaders
PVV-leider Geert Wilders zal op 11 september meedoen aan een demonstratie tegen de bouw van een megamoskee nabij Ground Zero in New York.
De demonstratie is georganiseerd door de SIOA (Stop Islamization Of America).
Als je in een Burka loopt, ben je bij voorbaat al een extremist
Hoezo een IEDER mag
een ander veroordelen als het maar niet gebeurd zoals velen (jij ?) dat doen !
Ik val daar ook niemand mee lastig.
hij wil minder moslims in Europa, dat heeft hij zelf gezegd.... 'de' islam is slechts een dode letter zonder moslims, dat snap je zelf toch ook wel.....
je hebt een hoge pet van jezelf op ja, je grossiert echter in selectieve verontwaardiging, hier en in talloze andere topics....
bin laden vertegenwoordigde niet 'de islam' maar zijn eigen zieke radicale visie, veruit de meeste moslims keuren (net als de meeste mensen in het algemeen) geweld en dus terrorisme af.....kortzichtigheid troef bij geertje en zn haatzaaiende matties uit de vs....
bin laden vertegenwoordigde niet 'de islam' maar zijn eigen zieke radicale visie, veruit de meeste moslims keuren (net als de meeste mensen in het algemeen) geweld en dus terrorisme af.
hij wil minder moslims in Europa, dat heeft hij zelf gezegd....
Bron?
Gezien de grote problemen die moslim-migranten met zich meebrengen in heel Europa
Vind het bouwen van een moskee op een steenworp afstand van Ground Zero best een kwalijke zaak. Het is provocerend,
Daarnaast kan jij wel zeggen dat Bin Laden, zijn 'eigen' ziekelijke visie van de Islam vertegenwoordigt, dat is ook maar hoe jij het wil zien. Er zijn genoeg moslims die in Bin Laden wél als held vereren, miljoenen zelfs.
Nou, als er 1,5 miljard moslims rondlopen op deze aardkloot. Als dan blijkt uit een onderzoek 7% van de moslims de aanslagen van 9/11 'totaal gerechtvaardigd'.
geert wilders zorgt ervoor dat politici op hun tenen blijven staan, dat ze opletten op wat ze zeggen, en dat ze hun huiswerk eens doen.
geert wilders is net zo’n irritant rot-kind dat steeds “waarom?” zegt bij alles wat je haar verteld.
wanneer de politiek weer eens inkakt, of iemand weer een flatter maakt (*kuch*balkenende*kuch*), dan staat geert vooraan te roepen “heej, doe je werk eens fatsoenlijk, flapdrol”.
wanneer iemand weer met een absurd wetsvoorstel komt, dan steekt geert wilders zijn hand in de lucht om te vragen: “waarom?”.
het is zelfs zo erg, dat bepaalde politici hebben toegegeven dat ze terugkrabbelde van hun vreemde theorie zodra geert wilders de kamer binnenliep.
geert wilders is de yin van de yang in de politiek, hij houdt iedereen scherp en alert.
provocerend voor diegenen die blijkbaar niet in staat zijn een onderscheid te kunnen maken tussen de overgrote meerderheid die de islam aanhangt
is dan nu ook het gehele christendom hierdoor achterlijk?
Zeg dat maar tegen diegene die daar iemand verloren is
Ook het christendom is een achterlijk geloof
dat is de grote misvattig van wilders en diens bewonderaars: criminaliteit linken aan de islam.... de problematiek vn criminele marokkaatjes heeft bijvoorbeeld vrij weinig met de islam vn doen...
provocerend voor diegenen die blijkbaar niet in staat zijn een onderscheid te kunnen maken tussen de overgrote meerderheid die de islam aanhangt, en een kleine radicale minderheid........
de overgrote meerderheid van de moslims wereldwijd ( 93% ), veroordelen volgens Gallup, de aanslagen van 9/11 op grond van passages uit de koran...
een kwart van alle amerikanen die op de republikeinen stemt (dat zijn dus ook miljoenen christenen alleen al in de VS), denkt op basis van profetieen uit de bijbel dat Obama de antichrist is.....
is dan nu ook het gehele christendom hierdoor achterlijk? nee....
er zijn veel christenen die op een zeer positiive manier invulling geven aan hun geloof
dat nabestaanden hier geen ondersheid kunnen maken is rationeel niet juist maar wel begrijpelijk
Wat nou als de criminaliteit voortvloeit uit een algehele neerbuigende houding naar het Westerse land van verblijf, voortkomend uit een islamitische achtergrond?
Dan blijft puur provoceren over.
Ook de kanseliers van het Duitsland na de Tweede Wereldoorlog boden hun excuus aan voor daden die zij niet begaan hadden, ook het huidige Nederland biedt nog steeds zijn excuus aan voor het slavernijverleden.
Dat was mijn punt niet, jij verklaard dat Bin Laden een 'foute visie' van de islam predikt, terwijl miljoenen mensen het met hem eens zijn. Op basis waarvan trek jij dan de conclusie dat het een 'foute visie' is? De wet van het grootste aantal? Dat is namelijk een drogreden.
MILJOENEN!
jij verklaard dat Bin Laden een 'foute visie' van de islam predikt, terwijl miljoenen mensen het met hem eens zijn. Op basis waarvan trek jij dan de conclusie dat het een 'foute visie' is? De wet van het grootste aantal?
En dit is precies waarom ik hem wel kan waarderen, ondanks dat ik het soms niet met hem eens ben, hij houdt wel de boel goed op scherp
Uitspraak van Reckoner op vrijdag 6 augustus 2010 om 13:55:
Het gros van de moslims wil ook gewoon in vrede leven met zijn omgeving, en de goede delen uit de Koran willen gebruiken om een completer leven te leiden.
nou wat is het probleem dan, je geeft hier zelf al mee aan dat de koran, op meerdere manieren valt te interpreteren, het bwijs daarvan zijn de meeste moslims die zoals jezelf al zegt vreedzaam leven op basis van de koran...
dat ze in sprookjesverhalen geloven
mensen de het onderscheid niet kunnen maken ervaren dat zo ja, en watde nabestaanden betreft kn ik dat beter begrijpen dan als jij dat roept.....
bovendien spreek je hiermee eerdere beweringn van jezelf tegen.... want jij bweerde zelf dat de verantwoordelijk van het westen voor ht verleden (kolonialisme) niet meer moest gelden....
wat een flutvergelijking, de verantoordlijkheid van specifieke staten voor hun dadn in verleden, kn je niet vergeliken met een relige die wordt aangehangen door miljoenen wereldwijd...
omdat het een gewelddadige visie is,alleen op basis daarvan dus al fout, daarnaast is het niet de gangbare visie die meerderheid van de moslims aanhangt...
Nou, als er 1,5 miljard moslims rondlopen op deze aardkloot. Als dan blijkt uit een onderzoek 7% van de moslims de aanslagen van 9/11 'totaal gerechtvaardigd'.
Mag ik voorzichtig wel stellen dat miljoenen moslims achter de visie van Bin Laden staan, toch?
http://www.danielpipes.org/comments/65537