Zelfs de Nationale Knuffel Neger maakt zich zorgen over zijn toekomst als allochtoon?
Wou je zeggen dat jij wel het volledige programma van de pvv kent? En dat jij niet verblind bent door alle uitspraken over immigratie en 'allochtonen' die in de media zo veel mogelijk uitgemolken zijn?
Echt walgelijk hoe Hero Brinkman gisteren aan het praten was bij K&VDB. Ongelofelijk dat het geen 'big' nieuws is wat die vent gisteren allemaal uitkraamde.
Echt walgelijk hoe Hero Brinkman gisteren aan het praten was bij K&VDB
Ja echt niet te geloven en hij had geluk dat er niet iemand bij zat die hem iets harder zou aanpakken.
etnische registratie
Eigenlijk heeft hij wel een punt. Problemen met moslims zijn er amper. Kutgastjes die meisjes lastig vallen, overvallen plegen etc. zijn geen moslims. Het zijn Marokkaanse Nederlanders. (niet allemaal uiteraard maar je snapt het wel).
Een echte moslim zal nooit doden, stelen, verkrachten etc. De overlast die er is komt van (bijv) Marokkaanse gastjes, niet van moslims.
Kleine toevoeging hierop, zo heb je ook in Noord-Holland in de randstad debiele Turken en ander tuig dat je elke dag lastig valt als je naar school gaat. Dit soort figuren zijn smerissen als de dood voor. Als je de Politie belt zijn ze er ook pas na een half uur. Ook als ik mijn verklaring afleg op it bureau wat die 5 mogolen bij mij hebben geflikt regelrecht de prullenbak wordt ingeflikkerd. Wat we niet moeten vergeten is dat als ik ze terugpak ik een taakstraf krijg ipv
Het gaat mij er ook niet om of je het er mee eens bent of niet, het gaat mij er meer om dat 8 van de 10 mensen die afgeven op wilders en zijn hele politieke programma, dit alleen doen om zijn haat tegen de islam, terwijl ze de rest van zijn programma niet eens kennen.
Bij de publieke debatten die gingen over de andere onderwerpen dan Islam en immigratie/integratie kwam Wilders weer elke keer aanzetten met zijn immigratie van Moslims ditdat zuszo
dit alleen doen om zijn haat tegen de islam, terwijl ze de rest van zijn programma niet eens kennen.
Zo komt Wilders tot de vaststelling dat de (autochtone) Nederlanders een volk zijn dat zijn gelijke niet kent.
We hebben onze wil opgelegd aan een volk dat onnoemlijk veel groter dan ons was, in Indi"e. We hebben Frankrijk verslagen. Engeland verslagen. Spanje. Oostenrijk. Zweden. Noem maar op. In tijden dat deze landen militair veel sterker waren dan wij.
Als Duitsland Nederland nu zou binnen vallen zouden we geen schijn van kans maken.
NL was met een fractie van het inwonertal van Frankrijk, Spanje, of Engeland, bijna net zo'n wereldmacht. Hoe je het ook wendt of keert, dat is een enorme prestatie geweest.
het Nederlandse volk
Daar valt dan echter weer moeilijk over te praten als je de vele import van Fransen, Duitsers, Zwitsers en Joden meerekent. Het Nederlandse volk bestaat niet maar is ook een mengelmoes.
Daar valt dan echter weer moeilijk over te praten als je de vele import van Fransen, Duitsers, Zwitsers en Joden meerekent. Het Nederlandse volk bestaat niet maar is ook een mengelmoes.
dan moet een gedeelte van Nederland zich eens wat meer tolerantie aan meten
De Nederlandse tolerantie is een sprookje, voorgekomen uit ons opportunisme, wij zijn nooit tolerant geweest naar mensen die niks voor ons konden betekenen.
Daarnaast moet je om tolerant te zijn, intolerant zijn naar de intoleranten.
Het Nederlandse volk bestaat niet maar is ook een mengelmoes.
de (autochtone) Nederlanders een volk zijn dat zijn gelijke niet kent.
Wat ik probeer te zeggen, is dat het weliswaar een fout, maar verdedigbaar standpunt zou zijn, als je het Nederlandse volk als een soort 'supervolk' zou beschouwen. Niet omdat andere volkeren als volk minder waard zijn, maar omdat ze door de eeuwen heen lang niet allemaal zulke grootse prestaties hebben geleverd, relatief gezien voor hun omvang.
NL was met een fractie van het inwonertal van Frankrijk, Spanje, of Engeland, bijna net zo'n wereldmacht. Hoe je het ook wendt of keert, dat is een enorme prestatie geweest.
Uitspraak van Reckoner op maandag 14 juni 2010 om 23:34:
Jij zou aan de andere kant ook trots kunnen zijn op jouw nieuw verworven identiteit.
helemaal mee eens wees er trots van waar je vandaan komt...
Trots zijn op de geschiedenis van NL, en de stand van zaken nu zal wel het laatste zijn wat in me op zou komen.
Sorry
Jij zou aan de andere kant ook trots kunnen zijn op jouw nieuw verworven identiteit.
Hoe stomzinnig ben je, als je deze ideologie DURFT te benoemen in een zin met de Nederlandse identiteit?!?!
Dan weet jij niet waar de oorspronkelijk term 'Ubermensch' vandaan komt, wat de nazi's met de term hebben gedaan, komt namelijk bij lange na niet in de buurt van de oorspronkelijke betekenis.
Who cares wat de ORIGINELE betekenis van het woord moge zijn... Na WO II heeft het woord een andere lading gekregen en daarom is t verwerpelijk dat men het woord überhaupt in de mond neemt!