54 % van de appels is rot, procentueel kan je dus stellen dat de meerderrheid van de
mannelijke Marokkanen crimineel is plus dat een aanzienlijk deel teert op onze sociale vangnetten.
er zijn mensen uit dorpjes die zeiken over lastige marrokanen
these ignorant folks
crimineel & islam?
(mijn nl overbuurvrouw heeft een freaking kapsalon op zolder inc. wasbakken)
Please, elaborate on this...
Moslims, kunnen bij voorbaat, géén crimineel zijn?
Nee, dan ben je dus geen echte moslim, maar een scheinheil. Net zoals er genoeg christelijke malloten zijn die zgn in de naam van God denken te handelen als ze weer n land 'invaseren'...ofzo..Dan ben je in mijn ogen geen echte gelovige. Denk in de 'Ogen van God' ook niet...
Net zoals er genoeg christelijke malloten zijn die zgn in de naam van God denken te handelen als ze weer n land 'invaseren'
Maar een moslim mag van zijn God een scheinheil zijn, het islamitisch principe van Takiyya beschermt hem daarin.
grappige analogie.
Als je deze mensen de waarheid verteld denk ik gewoon dat ze boos worden.
Bron??
Dan ben je nog erger en dien je gedwongen opgenomen te worden.
als de vloeddeuren eens een keertje dicht blijven.
Maar een moslim mag van zijn God een scheinheil zijn, het islamitisch principe van Takiyya beschermt hem daarin.
Daarnaast respecteert een goede moslims onze Westerse rechtstaat niet,
Denk eerder dat er meer mensen van uit 'humaan' principe handelen in die gevallen
Taqiyya betekent 'zich beschermen tegen'
Flinke duit...
Juist er van uitgaan dat de meerderheid niks op zijn kerfstok heeft is mensen over een kam scheren.
Ja die zijn er.
Maar het meerendeel van de Wilders-aanhang woont in de randstad.
Dus die weten vast wel waarover ze praten toch.
Jij meent de goede moslim te kennen, maar (met) je gedachtegoed werkt je tegen.
54 % van de appels is rot, procentueel kan je dus stellen dat de meerderrheid van de
mannelijke Marokkanen crimineel is
Daarnaast respecteert een goede moslims onze Westerse rechtstaat niet, en roept zijn God hem op alle ongelovigen te onthoofden, dus ik denk dat stelen van ongelovigen ook niet zo'n probleem zal zijn voor Allah.
Omdat de Islam duidelijk voorschrijft dat goddelijke wetten
en aangezien onze Westerse wetten in sommige gevallen indruisen tegen Goddelijke wetten
Alleen de bijbel roept niet op tot geweld.
Jij geeft gaan antwoord op de vraag.
says who? voor de rest ga je maar niet op mn post in.... makkelijk...
Ik geloof dat jouw verstand dan elders zit met zulke uitlatingen.
En laat ons wetboek. nou net zijn geïnspireerd op onze Christelijke wortels en Humanistische verlichting.
En wie dit niet wenst te respecteren dient ons geliefde land (gedwongen) te verlaten.
scheiding van kerk en staat = scheiding van kerk en staat, en niet dat halfslachtige, scheinheilige gelul..
voor mij
totaal geen reden om met jullie te discussiëren.
weet ik veel ik vraag het toch
het moet toch zelfs in jullie trieste ogen, triest zijn, dat zo'n dag moet bestaan
Thanks voor de aanvulling.
duidelijk voorschrijft dat goddelijke wetten, boven menselijke wetten staan
Alleen de bijbel roept niet op tot geweld.
het moet toch zelfs in jullie trieste ogen, triest zijn, dat zo'n dag moet bestaan. En nog meen je het als feestdag te kunnen betekenen.
'n pathologisch geval
Het is mij tevens opgevallen dat mengelmoesjes ??? de laatste tijd zeer strijdbaar zijn met hun woorden als het over moslims gaan.
Bang wellicht om niet als autochtoon gezien/erkent te worden ?!
Wat een 'n pathologisch gedachte !
mensen die de bijbel met de koran vergelijken zijn best wel dom.
het is heel simpel domme mensen,let op he...
gristenen zijn met de tijd meegegaan,moslims niet.
tadaa!
Begrijp wel zeker dat menig moeder achter de mening van haar kinderen (wilt/moet) staan.
erkent
Tuig die heb je
je zal moeten begrijpen/weten dat
Naast dat je spelling en schrijfwijze al genoeg aangeeft over je eigen intellect,
Als (een van) je ouders niet in NL geboren is ben je 'n allochtoon, graag of niet graag. Het wordt natuurlijk pas echt spannend als je 't verder gaat onderverdelen in Westers/niet-Westers en Christelijk/niet-Christelijk.
En leer Nederlands, er zijn vast nog wel wat mooie integratiecursussen waar
integratiecursussen
Hou je bij de feiten laat je niet gek maken door de media en domme schreeuwlelijken.