Partyflock

Forumonderwerp · 897966
4 volgers · 226137x bekeken

Waarschuw beheerder
+1-6
Edit by admin:

Dit topic is voor het bespreken van en discussieren over alle aspecten mbt Geert Wilders en zijn PVV. Partijstandpunten, mediaberichten et cetera vallen hier dus allemaal onder!
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 maart 2010 om 19:19:
Daarnaast is religie een vrije keuze, je HOEFT geen moslims te zijn.

Dan hang je ook geen Islam aan, want je HOEFT ook geen katholiek of whatever te zijn.
En de meeste moslims hangen de Islam aan en de meeste tuig die zich moslims denken te voelen hebben lak aan de Islam.
Bovendien een moslim is vaak trouwer aan zijn geloof dan menig ander gelovige.
En zelfs of dat een gewone/matige/extreme moslim is.
Net zoals je die hebt van die zwarte kousenkerk. ;p

Ik hoor me zelf al zeggen van dat ik een protestant bent, omdat ik gedoopt ben.
Maar je doet er verder niks aan.
Dan ben je in mijn ogen geen protestant.

BTW: En je zegt het zelf
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 maart 2010 om 19:19:
Daarnaast is religie een vrije keuze

En Partij Voor de Vrijheid die
ontneemt mijn vrijheid; mijn vrije keuze; zou ik moslim willen worden, want als goede moslim hang je de Islam aan.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 maart 2010 om 19:40:
Top! Nu alle sociopatische Marokkaanse kutkoters, overvallers, slis-berbers en jodenprikkers nog met de zweep erover aanpassen of vriendelijk verzoeken weg te gaan en we kunnen er weer wat gezelligs van maken.

:LOL:
Alsof er in die 2de generatie geen boeven zitten.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 maart 2010 om 00:44:
een echte moslima zou zich niet zo kleden

Je bedoeld een extreme moslima.

Waarschuw beheerder

nee want een echte moslima draagt een hoofddoekje, maar smeert tegelijkertijd wel heel haar gezicht onder met make-up :lol:
een echte moslima doet dat ook niet.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 maart 2010 om 01:35:
Welke cultuur

De cultuur die keihard roept dat het geen cultuur heeft en zijn eigen waarden wegcijfert voor exotische waarden.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 maart 2010 om 01:54:
Alsof er in die 2de generatie geen boeven zitten.

Dat zijn de grootste! Vandaar ook mijn post.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 maart 2010 om 10:38:
dat het geen cultuur heeft

Heeft wel een cultuur, maar geen eigen cultuur, zoals India, China ed.
De indianen hadden ook een cultuur, niet specifiek een gehele landelijk cultuur, maar ook die cultuur is vernietigd.
Merendeel van de eskimo's hebben en leven ook niet meer volgens HUN cultuur.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 maart 2010 om 10:38:
en zijn eigen waarden wegcijfert voor exotische waarden.

Dan toch maar weer naar het conservatieve ?!
[img width=899 height=434 cacheid=00111b96002e6fb84a61b3611a02a4eb8d]http://www.krek-te-laot.nl/joomla/images/stories/klompendans.jpg[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 maart 2010 om 07:53:

Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 maart 2010 om 02:03:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 maart 2010 om 10:46:
Heeft wel een cultuur, maar geen eigen cultuur, zoals India, China ed.
De indianen hadden ook een cultuur, niet specifiek een gehele landelijk cultuur, maar ook die cultuur is vernietigd.
Merendeel van de eskimo's hebben en leven ook niet meer volgens HUN cultuur.

Misschien is niet al onze cultuur specifiek de onze.

Maar wij hebben zeker onze eigen cultuur, kijk alleen al naar onze meester-schilders als Rembrandt, Frans Hals en van Gogh. Daarnaast staan wij bekend om ons vrijzinnige politieke klimaat, waar drugs, homoseksualiteit, prostitutie en abortus vrije keuzes zijn, waarin wij het individu vrijlaten.
We zijn daarnaast vechters tegen de zee, en exporteren onze onze wapens tegen die oorlog de hele wereld over. Zoals Deltawerken in Venetië en New Orleans en baggerbedrijf Smits.

We hebben onze eigen sporten, eigen taal, dichters, hoog aangeschreven schrijvers, bekende architectuur, volksgewoontes en tradities, eigen kerkelijke stroming, Sinterklaas!

Wat nou wij Nederlanders hebben niet onze eigen cultuur?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
is dat iets wat verloren gaat dan in eens als er een sub cultuur bij komt?
Waarschuw beheerder
is geen moslim...

En ze heb geen snor :x

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 maart 2010 om 11:46:
is dat iets wat verloren gaat dan in eens als er een sub cultuur bij komt?

Naar mijn idee niet, dat was ook helemaal niet de strekking van mijn post. Deze moet alleen niet te dominant worden en juist gaan tornen aan de pijlers waar de Nederlandse cultuur op rust.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 maart 2010 om 11:36:
Wat nou wij Nederlanders hebben niet onze eigen cultuur?

Tuurlijk heeft NLD een cultuur, maar dat is een veranderlijkheid en beïnvloedbaarheid van culturen.
En het houdt tevens in wat de persoon onder cultuur verstaat.

Sommige punten die je aanhaalt
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 maart 2010 om 11:36:
om ons vrijzinnige politieke klimaat, waar drugs, homoseksualiteit, prostitutie en abortus vrije keuzes zijn, waarin wij het individu vrijlaten.

Dat zijn een streven voor een hoop personen van
andere landen; maar dat maakt nog geen cultuur in de vorm van cultureel erfgoed.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 maart 2010 om 12:04:
Dat zijn een streven voor een hoop personen van
andere landen; maar dat maakt nog geen cultuur in de vorm van cultureel erfgoed

Maar dat wij het eerste land waren en daarom er bekend om staan, is zeker wel onderdeel van cultuur.

Cultuur behelst alle creatieve, politieke, religieuze, economische, technologische, taalkundige en volkskundige opvattingen en uitingen van een land of volk.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 maart 2010 om 16:16:
Dus de normale allochtone die de Islam aanhangt is dan ook vreselijk.

Iemand die een andere ideologie aan hangt waar je niet veel heb heb is niet per defintiie "vreselijk", dat zou wat zijn zeg :')

Uitspraak van Sjaak Klapkaak op dinsdag 16 maart 2010 om 20:18:
met de kanttekening dat ik de indruk heb dat veel moslims in NL volgens mij al hun schouders ophalen over wilders.....

Ik heb ook het idee dat vooral een bepaalde groep autochtonen zich drukker maakt om wilders dan Moslims. Angst voor moslims noem ik dat. Bang dat de moslims onder invloed van Wilders gek worden en maffe dingen gaan doen?
da's behoorlijk respectloos tegenover de moslims zeg o:)

Waarschuw beheerder
Turkije heeft zijn eigen Geert Wilders.

Turkey PM warns might deport up to 100,000 Armenians

17 Mar 2010 10:09:18 GMT
Source: Reuters

ANKARA, March 17 (Reuters) - Turkey's prime minister has warned that he might deport up to 100,000 Armenians living in Turkey without citizenship after resolutions passed by U.S. and Swedish lawmakers defining World War One-era killings of Armenians by Ottoman Turks as genocide.

Earlier this month, Turkey withdrew its ambassadors to Washington and Stockholm after a U.S. congressional committee and the Swedish parliament passed the non-binding resolutions.

It also warned that the resolutions could affect progress in fragile reconciliation process between Turkey and Armenia.

Asked during an interview with the BBC Turkish service in London on Tuesday what he thought about the resolutions, Erdogan said:

"There are currently 170,000 Armenians living in our country. Only 70,000 of them are Turkish citizens, but we are tolerating the remaining 100,000. If necessary, I may have to tell these 100,000 to go back to their country because they are not my citizens. I don't have to keep them in my country."

The majority of Armenians in Turkey live and work in Istanbul. Many came after an earthquake in their homeland in 1988 and work illegally and send remittances home.

http://www.alertnet.org/thenews/newsdesk/LDE62G0K4.htm

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 maart 2010 om 13:19:

Ja... Deze kerel willen we maar al te graag bij onze EU hebben... :/

Erdogan is een vloek voor het Turkije wat Ätaturk heeft opgebouwd. (N)

Over een moslimextremist gesproken. (N)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 maart 2010 om 13:25:
Ja... Deze kerel willen we maar al te graag bij onze EU hebben...

Erdogan is een vloek voor het Turkije wat Ätaturk heeft opgebouwd.

Over een moslimextremist gesproken.

Ik snap wat je bedoelt. Ata-Turk verpest inderdaad alles voor Seculier Turkije. Er zijn genoeg Turken daar die niet van Minaretten houden en hun vrouwen een hooffddoek op willen zien.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

Ja... Deze kerel willen we maar al te graag bij onze EU hebben..

dan is het uitzetten van mensen die geen staatsburger zijn (cq illegaal) ineens WEL erg?

Erdogan is een vloek voor het Turkije wat Ätaturk heeft opgebouwd

Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 maart 2010 om 13:29:
Ik snap wat je bedoelt. Ata-Turk verpest inderdaad alles voor Seculier Turkije. Er zijn genoeg Turken daar die niet van Minaretten houden en hun vrouwen een hooffddoek op willen zien.

de seculieren zijn eerder het probleem voor de modernisering van Turkije dan de AK partij van Erdogan, de (nationalistische) seculiere elite, genesteld in het leger en de rechterlijke macht, zijn degene die constant hervormingen op het gebied van mensenrechten en erkenning van minderheden (zoals de Koerden) tegenhouden,

De AK partij is juist de partij die grondwet in overeenstemming probeert te brengen met wat de EU wenselijk acht.....

de seculiere elite blokkeert dit juist constant.... die niet bij de EU willen, de AK partij onder Erdogan wel...

Over een moslimextremist gesproken

bron? of nog steeds alleen dat citaatje van lang geleden (gaap)....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
edit
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 maart 2010 om 13:04:
Cultuur behelst alle creatieve, politieke, religieuze, economische, technologische, taalkundige en volkskundige opvattingen en uitingen van een land of volk.

En dat geldt nu voor de meeste landen dat zij nu onderhevig zijn aan de
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 maart 2010 om 12:04:
veranderlijkheid en beïnvloedbaarheid van culturen.

En dit is heel lang al het geval voor NLD.

NLD heeft geen vaste cultuur om het maar zo ff te zeggen.
China zal misschien ook wel ver in de toekomst veranderen, dan zal er weldra wat betreft cultureel erfgoed misschien wel weinig overblijven door nieuwe
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 maart 2010 om 13:04:
creatieve, politieke, religieuze, economische, technologische, taalkundige en volkskundige opvattingen en uitingen

China zal dan meer als China herkenbaar blijven door de spleetoogjes die daar dan nog rondlopen. ;p
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sjaak Klapkaak op woensdag 17 maart 2010 om 14:05:
dan is het uitzetten van mensen die geen staatsburger zijn (cq illegaal) ineens WEL erg?

Wel als het als wisselgeld gebruikt wordt om de Armeense Genocide niet internationaal te hoeven erkennen. :/

Uitspraak van Sjaak Klapkaak op woensdag 17 maart 2010 om 14:05:
bron? of nog steeds alleen dat citaatje van lang geleden (gaap)....

http://en.wikipedia.org/wiki/Recep_Tayyip_Erdo%C4%9Fan#Imprisonment.2C_1998

12 jaar geleden, is niet lang geleden vrind...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 maart 2010 om 14:24:
NLD heeft geen vaste cultuur om het maar zo ff te zeggen.

Om 't nog maar eens aan te halen, want Frits had 't al lang geleden in de gaten
"Er zijn vele voorbeelden van westerse zelfverloochening, en er zullen er nog veel meer volgen. Het is typerend voor het Westen dat het zichzelf wegcijfert en andere culturen laat voorgaan. In confrontatie met de islamitische cultuur, die zichzelf juist verabsoluteert en uitsluitend kritiek heeft op anderen, neemt dit soms zelfdestructieve vormen aan."
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 maart 2010 om 14:24:
de spleetoogjes

Daar zijn er op deze wereld ook de meeste van. Weet niet of jij 'n rooie bent, maar die zijn nu reeds aantoonbaar aan 't uitsterven. Op zich geen ramp, zolang die roomblanke meisjes hier maar niet verdwijnen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mike E op dinsdag 16 maart 2010 om 21:29:
Dat is toch ook zo! Ik kan er helaas niet meer van maken

net als Cohen aanhangers......
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 maart 2010 om 14:44:
http://en.wikipedia.org/wiki/Recep_Tayyip_Erdo%C4%9Fan#Imprisonment.2C_1998

12 jaar geleden, is niet lang geleden vrind...

iig bijzonder mager als dat de einige reden is om hem tot moslim extremist te bestempelen,

bovendien kun je in een aantal jaar je mening toch drastisch herzien,

daarnaast vind ik het feit: dat hij graag bij de EU wil, en daarvoor in zn regeerperiode al heel veel heeft bereikt op het gebied van hervormingen, vooral op gebied van mensenrechten, maar ook scoiaal-economisch en constitutioneel, eerder bewijzen dat hij een gematigd man is dan een extremist....

een moslim-extremistische premier zou uberhaupt niet bij de waardegemeenschap van de EU willen horen, hij laat in woorden en daden al jaren zien dat hij dat wel wil,

Turkije is onder de AK partij meer gemoderniseerd richting EU richtlijnen dan ooit tevoren....
DAT zijn de feiten, en niet anders.....
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 maart 2010 om 14:44:
Wel als het als wisselgeld gebruikt wordt om de Armeense Genocide niet internationaal te hoeven erkennen

slechte zaak idd, aan de andere kant is het al een unicum in de Turkse geschiedenis dat de banden met armenië uberhaupt al worden aangehaald, ook dat is een verdienste van de regering Erdogan Gül, en was onder de seuclieren nooit mogelijk gweest, zelfde geldt voor cyprus en Griekenland kwesties, ook op die dossiers is er veel toenadering geboekt.....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sjaak Klapkaak op woensdag 17 maart 2010 om 15:05:
iig bijzonder mager als dat de einige reden is om hem tot moslim extremist te bestempelen,

'De moskeeën zijn onze barakken, de koepels zijn onze helmen en de gelovigen onze soldaten'

Nee, inderdaad, een bijzonder verlicht man deze Erdogan. En ik geloof niet dat hij zijn mening ontzettend heeft herzien, zeker met de opmerking van niet zo lang geleden dat de 'moderate islam' niet bestaat.

daarnaast vind ik het feit: dat hij graag bij de EU wil, en daarvoor in zn regeerperiode al heel veel heeft bereikt op het gebied van hervormingen, vooral op gebied van mensenrechten, maar ook scoiaal-economisch en constitutioneel, eerder bewijzen dat hij een gematigd man is dan een extremist....

Het land voor je eigen burgers willen verbeteren, is voor mij geen blijk van gematigdheid dan wel extremisme.

Erdogan streeft een modern islamitisch Turkije na, geen gematigd islamitisch Turkije. De man is niet dom, en ziet ook hoe de wereld verandert. Wat dat betreft respect voor wat hij bereikt heb voor de Turkse burgers, maar zijn religieuze opvattingen zijn voor mij een goede reden om de Europese boot naar Istanbul nog even af te houden.
Zo'n groot land, met zoveel Europese voorkeursstemmen wat totaal geen moeite doet om een 'gematigd' islamitisch land te willen uitstralen, nee dank je.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 maart 2010 om 15:17:
Het land voor je eigen burgers willen verbeteren, is voor mij geen blijk van gematigdheid dan wel extremisme.

hij probeert de grondwet te hervormen naar Europees model, dat wil oa zeggen dat rechten voor (religieuze) minderheden worden gewaarborgd en erkend, mensen gelijk zijn voor de wet, onderwijs beschikbaar voor iedereen ongeacht afkomst/achtergrond etc....

dat is dus concreet een hele gematigde agenda nastreven.... de Europese waarden uitgedrukt in de grondwet van de EU landen en de eisen die de EU stelt, gaan niet samen met een extremistsiche agenda...

wat totaal geen moeite doet om een 'gematigd' islamitisch land te willen uitstralen, nee dank je.

dan negeer je dus maar even voor het gemak wat er aan grondwetsherzieningen is bereikt de afgelopen jaren......

ik had eerst ook mn vraagtekens bij de Ak partij en Erdogan, de feiten wijzen echter uit dat hij werk maakt en heeft gemaakt van tal van hervormingen naar Europees model en EU eisen, die concrete liberale hervormingen zijn feitelijk gewoon niet te rijmen met een eventuele extremistische agenda......
Waarschuw beheerder
met zoveel Europese voorkeursstemmen

Ho ho ff, het potentiële pvv-electoraat dat daar zomer en winter uitbuikt blijft gewoon in het thuisland stemmen, of begrijp ik 't nu weer niet ?!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Priapi op woensdag 17 maart 2010 om 17:04:
Ho ho ff, het potentiële pvv-electoraat dat daar zomer en winter uitbuikt blijft gewoon in het thuisland stemmen, of begrijp ik 't nu weer niet ?!

Door het enorme inwonersaantal van Turkije, hebben ze in één klap ontzettend veel te zeggen in Europa. Dat is wat ik bedoel... ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 maart 2010 om 10:47:

Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 maart 2010 om 10:47:

nee dat bedoel ik niet

Waarschuw beheerder
Na het zoet, komt het zuur...

Nu weer even heerlijk objectief negatief nieuws over die 'paar rotte appels'

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2010/03/groeten_uit_veenendaal.html#comments

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 maart 2010 om 21:55:

zijn er ook nog mensen hier die dit niet als probleem zien?
maar laat ik toch effe de knuppel in het hoenderhok gooien.
Als ze in Veenendaal een hoofddoekjes verbod hadden gehad, dan was dit niet gebeurd.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 maart 2010 om 22:40:
zijn er ook nog mensen hier die dit niet als probleem zien?

:O weinig respons Roger....hoe komt dat toch ?!

Pauw tegen Ayaan: " Jaaaa, maar hier worden toch geen homo's van de daken gegooid "
Ayaan tegen Pauw: " Gaan we dan eerst wachten tot het zover is .... de dreigingen zijn helder "

Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 maart 2010 om 22:40:
Als ze in Veenendaal een hoofddoekjes verbod hadden gehad

woonden daar inmiddels allang geen licht getinte mensen meer, en ja dus, dan was dit niet gebeurd.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Priapi op donderdag 18 maart 2010 om 00:56:
woonden daar inmiddels allang geen licht getinte mensen meer, en ja dus, dan was dit niet gebeurd.

mag ik hier uit concluderen dat jij dus eigenlijk vind, dat
licht getinte mensen

gewoon het land uit moeten.

ja, dus
ontmaskert
RACIST
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 maart 2010 om 01:59:
licht getinte mensen

sommigen wel ja.. maakt mij nog geen racist, maar daar denk jij dan waarschijnlijk anders over.
Waarschuw beheerder

licht getinte mensen

Laat ik 't zo zeggen, zou er niet rouwig om zijn als ze in de eerste plaats niet gekomen waren of alsnog 'n geschiktere plek buiten NL zouden opzoeken.
ja, dus
ontmaskerd
RACIST

Om nu gelijk daaraan die kwalificatie te verbinden is wat overdreven dunkt mij. We zijn er in NL gewoon niet aan gewend om ons door 'n omvangrijke minderheid sociaal-cultureel te laten overschaduwen en als gevolg daarvan ontstaan gevoelens van "ruimtevrees"; dat is toch nog lang geen ransisme ?!

Waarschuw beheerder
bovendien kun je in een aantal jaar je mening toch drastisch herzien,

Van VVD naar PVV toch ?!
;p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 maart 2010 om 09:59:
Van VVD naar PVV

" 't orgeltje van yesterday "
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 maart 2010 om 21:55:

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2010/03/groeten_uit_veenendaal.html#comments

:bye:
Schandalig!
''laten we die jongens scholen''

Je mag niet iemand beroven en iemand naakt op het spoor leggen en zijn pinpas meenemen en daar € 1000 van af halen en vervolgens zwaar mishandelen en daarna zonder kleren om 3 uur achter laten in de kou..
Incidenten???

Flikker toch op

Er zijn een hoop
Uitspraak van Priapi op donderdag 18 maart 2010 om 09:32:
licht getinte mensen

Die het hartstikke goed maar moeten we daarvoor klappen??
Dat is toch normaal dat je het goed probeert te doen?
Je komt hier naar toe om te werken en niet om de boel te verzieken :bye:

Hoger en langer straffen of terugsturen :bye:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Priapi op donderdag 18 maart 2010 om 09:32:
Om nu gelijk daaraan die kwalificatie te verbinden is wat overdreven dunkt mij. We zijn er in NL gewoon niet aan gewend om ons door 'n omvangrijke minderheid sociaal-cultureel te laten overschaduwen en als gevolg daarvan ontstaan gevoelens van "ruimtevrees"; dat is toch nog lang geen ransisme ?!

ga lekker samen met 23 kameraden demonstreren met de NVU of zo, lekker gezellig met een blikje bier in de hand, witte veters in je kistjes en lekker groot 88 op je rug. Lijkt me echt heel leuk voor je.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 maart 2010 om 08:04:
sommigen wel ja.. maakt mij nog geen racist, maar daar denk jij dan waarschijnlijk anders over.

best moeilijk heh, lezen

Werkzaam bij SEKOIA
Waarschuw beheerder
moet je beargumenteren om mee te doen in deze discussie?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op donderdag 18 maart 2010 om 12:21:

nee, is niet echt nodig, sommigen zijn toch te achterlijk om dat te snappen.
Waarschuw beheerder
donateur

:nee:

gewoon een paar racistische opmerkingen maken :P
Waarschuw beheerder

Een flinke mate van vooringenomenheid en enkele diepgewortelde vooroordelen voldoen al goed hoor:
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 maart 2010 om 12:09:
ga lekker samen met 23 kameraden demonstreren met de NVU of zo, lekker gezellig met een blikje bier in de hand, witte veters in je kistjes en lekker groot 88 op je rug. Lijkt me echt heel leuk voor je.

Bovendien wil 'n stukje culturele erfenis als zelfverloochning nogal helpen.
Waarschuw beheerder
Welke cultuur ?

De hollandse nuchtere stijfkoppen cultuur :lOL:
Volgens GW zijn het alle Islam aanhangers

Ook typisch hollands om alles over 1 kam te scheren, wat dat betreft is Wilders een ras echte hollander hoor :lOl:
Waarschuw beheerder
"Je hoeft hier niet te wonen", als je zoveel te zeiken heb over de Hollandse cultuur donder je toch lekker op.
Waarschuw beheerder

Nope! Is allemaal zinloos gezever het gaat immers helemaal nergens over. Wel echte stafpunten vanger deze toppa!

:lol:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jesse Digital Skills op donderdag 18 maart 2010 om 10:30:
of terugsturen

Die zijn net als jij wellicht ook hier geboren !

Hoger en langer straffen

Dat is een punt.

''laten we die jongens scholen''

Misschien lullig om aan te halen, maar die agent van Dordrecht is ook geschoold, anders was hij geen agent.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Esther :facepalm: op donderdag 18 maart 2010 om 13:12:
De hollandse nuchtere stijfkoppen cultuur

:respect:

wat dat betreft is Wilders een ras echte hollander hoor

Alleen dat stijfkop hoor ! ;p

Ook typisch hollands om alles over 1 kam te scheren

Nee hoor, bij Amerika van toen heerstte het ook.
laatste aanpassing