Partyflock

Forumonderwerp · 897966
4 volgers · 201289x bekeken

Waarschuw beheerder
+1-6
Edit by admin:

Dit topic is voor het bespreken van en discussieren over alle aspecten mbt Geert Wilders en zijn PVV. Partijstandpunten, mediaberichten et cetera vallen hier dus allemaal onder!
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 mei 2007 om 20:21:
Jij wil de ideeën van een minderheid aan de meerderheid opdringen door middel van geweld. Dan ben je in mijn ogen gestoord en hoor je in een tbs-kliniek thuis.

Als de meerderheid in NL opeens voor communisme was en jij niet, zou je het dan laten gaan gewoom 'omdat de meederheid het wil'?
Democratie is belangrijk, mijn eigen waardes ook.
Soms moet je afwegingen maken die ronduit klote zijn maar niet anders kunnen.
Klaar.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dutchhero op donderdag 10 mei 2007 om 20:23:
Als de meerderheid in NL opeens voor communisme was en jij niet, zou je het dan laten gaan gewoom 'omdat de meederheid het wil'?

Dan ga je daar zonder geweld voor, natuurlijk. Niemand die jou tegenhoudt als je alles op een normale manier doet. Geweld is geen oplossing, zelfs geen slechte oplossing.

Uitspraak van Dutchhero op donderdag 10 mei 2007 om 20:23:
Soms moet je afwegingen maken die ronduit klote zijn maar niet anders kunnen.

Je moet ook om kunnen gaan met het woord nee en dat is vlg mij jouw probleem. Accepteer het je bent niet in de meerderheid. Doe er wat aan binnen de regels die er zijn.
Waarschuw beheerder
Ja goed en daar verschillen wij dus van mening.
Dat was alles, hoeven jullie me niet als een rechts extremist voor neer te zetten.....
Ik ben gewoon net iets meer bereid te geven en jij niet.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dutchhero op donderdag 10 mei 2007 om 20:28:
Dat was alles, hoeven jullie me niet als een rechts extremist voor neer te zetten.....

Hahaha, dat doe je helemaal zelf.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dutchhero op donderdag 10 mei 2007 om 20:15:
Je hebt een keuze, of je gaat democratisch en je land gaat naar de klote.
Erna is je land er niet meer, letterlijk zoals ik het zeg, alles wat je land was en waar je van hield is dan weg.

Je houd niet van je land, maar van je eigen ideeen hoe jouw land zou moeten zijn, nep nationalist.

Uitspraak van Dutchhero op donderdag 10 mei 2007 om 20:15:
We gaan weer eens op de linkse tour, bij gebrek aan argumenten lekker bashen tot we eens wegen en alles goed aan dikken.

heb jij een probleem met je kortstondig geheugen ofzo ? schaf een scrol muis aan en betrap je zelf er op.
Dit is niet aan dikken, maar je eigen woorden, die een of andere malloot weg heeft gehaald, waarschijnlijk om de domheid van sommigge extreem rechtse malloten te ver doezelen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
hoe oud ben je trouwens , ik zit dadelijk een 13 jarig jochie af te zeiken. is ook niet correct.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 mei 2007 om 19:52:
Ik krijg er de kots van.
op het moment als een moslim roept dat frieten niet smaken, dan is de hel los, een aanval op hun cultuur.
Als een recht extremist hier het woord wapens op pakken roept, naja dan wordt de soep niet zo heet gegeten als die op gedient wordt.

Stelletje helden op sokken wat jullie allemaal zijn, nep nationalisten, dat woord is net zo besmet als het woord buitenlander.
Ik zou me eigenlijk trots nationalist noemen, maar ik zou het niet over mijn lippen meer krijgen.

Ik heb het even totaal gehad met hypocriet rechts.

Haha zo dat is eruit :D

Mooi gezegd.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knoalster op donderdag 10 mei 2007 om 18:35:
Uitspraak van Beuningen DieHakker aka Mr MasterHakker op donderdag 10 mei 2007 om 18:22:
Hetzelfde zoals de verandering van onze cultuur onder invloed van andere culturen verkl**t wordt.

Idd.. kut molens, aardappelen en tulpen... terug naar waar ze vandaan komen!

Uitspraak van Beuningen DieHakker aka Mr MasterHakker op donderdag 10 mei 2007 om 16:01:
Ga lekker terug naar je moederland

Ik vind zulke opmerkingen niet Nederlands. Aanpassen of opkrassen aub!

whahaha dus IK, als NEDERLANDER zou op moeten krassen vanwege het feit dat ik gewoon lekker Nederlander wil blijven zonder daarin gestoord te worden, whahahaha, laat me niet lachen joh

Waarschuw beheerder
Hoe arrogant: ik ben nederlands dus ik hoef niets te doen. Met zo'n instelling zul je hier niet lekker leven en dat blijkt wel met je frustraties over 'buitenlanders'. Je doet het jezelf aan en jij bent de enige die daar last van heeft. Het zal de gemiddelde 'buitenlander' worst wezen wat jij er van vindt als jij jezelf op geen enkele wijze wilt aanpassen aan deze samenleving. :D
Waarschuw beheerder
Gozer alsjeblieft zeg,
denk je nou serieus dat ik de enige ben die er zo over denkt? Wie is er hier nou naïef. Ik leef hier best lekker hoor, heb verder nauwelijks problemen met 'buitenlanders' alleen over dit soort uitspraken, zoals die van jou, kan ik mezelf gewoon behoorlijk opwinden. Ik vind het gewoon stom gelul, nee de Nederlanders moeten er maar iets voor doen. Nou echt niet! IK ben al onderdeel van deze samenleving, iets wat bij jou waarschijnlijk niet is op komen dagen.. Iemand die deel uit wilt gaan maken van deze samenleving moet zich maar aanpassen, het is niet aan de samenleving om zichzelf aan te passen. Dat is mijn mening. Uiteindelijk is dit toch een discussie zonder einde. Jij bent van mening dit en ik ben van mening dat. Ik heb mijn frustratie geuit en hier laat ik het verder bij..
Sterkte ermee

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nicky #15 op vrijdag 11 mei 2007 om 11:56:
Gozer

:O Wat weet je nog meer van mij?

Ik leef hier best lekker hoor, heb verder nauwelijks problemen met 'buitenlanders'

Nou dan.

alleen over dit soort uitspraken, zoals die van jou, kan ik mezelf gewoon behoorlijk opwinden

Dit was mijn uitspraak:
Jij bent degene die niet in deze samenleving past. Ik heb nergens problemen mee. Jij bent degene die zich niet aanpast.

Dit was tegen een gast die vertelde zelfs met geweld zijn mening op te leggen aan de meerderheid van de bevolking. Jer kunt beter zijn uitspraakveroordelen. Zo gek is het niet dat ik zeg dat hij zich dan meer aan moet passen, want geweld past niet in deze samenleving.
Jij bent van mening dit en ik ben van mening dat.

Klopt en dat is prima. Jammer dat jij meteen begint te schreeuwen zonder werkelijk te lezen wat zo'n gast nu schrijft. Of vind je het normaal dat hij zelfs met geweld zijn mening op wil dringen?

Waarschuw beheerder
Huh

Scheert Wilders?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 mei 2007 om 20:17:
Er valt niet te reageren op loze opmerkingen. Kom dan met concrete dingen. Als het zo vaak gebeurt moet dat een eitje voor je zijn.

contenu in herhaling vallen.. :/ zeg jijn me maar wat ik moet onderbouwen.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 mei 2007 om 20:17:
Aanpakken die individuen.

individuen?

ben je niet goed op de hoogte.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dutchhero op donderdag 10 mei 2007 om 20:28:
hoeven jullie me niet als een rechts extremist voor neer te zetten.....

wat dan linkse anarchist of wat ?
je bent gewoon rechts extremist. hoef je ook niet in een identiteits krisis te zitten.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 mei 2007 om 21:15:
Je houd niet van je land, maar van je eigen ideeen hoe jouw land zou moeten zijn, nep nationalist.

En wie ben jij om zo te oordelen?
Als je niks voor je land over hebt (zoals jij) dan heb JIJ niet het recht je nationalist te noemen.
Jij vind Nederland blijkbaar gewoon het stuk land, je bent alleen trots op je stuk land en dat is alles, dat is voor jou je 'nationalist zijn'.
Nou ik ben ook trots op mijn cultuur, op mijn taal (Nederlands en Limburgs dialect) en op onze tradities.
DAT is mijn land. En ik zou nooit langs de kant staan en toekijken hoe deze afbrokkelt.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 mei 2007 om 21:15:
Dit is niet aan dikken, maar je eigen woorden, die een of andere malloot weg heeft gehaald, waarschijnlijk om de domheid van sommigge extreem rechtse malloten te ver doezelen.

Nou inderdaad, de admins blijven vrolijk verwijderen, volgens mij ligt het totaal aantal verwijderde posts van mij hier nu al rond de 4/5.

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 mei 2007 om 20:25:
wat dan linkse anarchist of wat ?
je bent gewoon rechts extremist. hoef je ook niet in een identiteits krisis te zitten.

Zover ik weet bepaald iemand zijn mening over het immi- en integratie beleid alleen niet of hij rechtsextremist is, maar ik kan het ook fout hebben .....
Ik ben niet tegen homo's, ik ben niet tegen euthanasie, ik ben niet tegen abortus, ik ben niet tegen democratie, ik ben niet tegen het soft drugs beleid, ik denk niet dat vrouwen ongelijk aan mannen zijn.
Heeft dat mijn punt verduidelijkt of moet ik je nog meer voorbeelden geven, zelf uitgeroepen almachtige?

Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 mei 2007 om 21:16:
hoe oud ben je trouwens , ik zit dadelijk een 13 jarig jochie af te zeiken. is ook niet correct.

Ik ben oud genoeg, jonger dan jou maar qua argumenten nog altijd sterker, dat zegd meer als genoeg.

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 mei 2007 om 12:05:
Wat weet je nog meer van mij?

Vrouwen die 'hanzje' heten is best raar.
Dus is het niet meer dan normaal dat hij aanneemt dat je een gozer bent.

Hanzje, jij vind het mogelijke gebruik van geweld in zeer extreme situaties raar.
Maar wat als een ander land ons land binnenviel (met de bedoeling ons te vernietigen), zou je dan ervoor zijn om ons leger en elk mogelijk verzet te gebruiken om dit tegen te gaan?
Of zou je denken, ach nee geweld is nooit toegestaan, liever democratie. Wat in die situatie zo nutteloos als wat zou zijn.
Ik sprak over geweld in een situatie waarin in Nederland al zeker een derde van de bevolking van niet Westerse afkomst is.
Dan is het eigenlijk al onmogelijk om dingen nog democratisch te regelen.
In zon onmogelijke situatie.

En aub admins hou op met mijn posts te verwijderen, ik roep niemand op tot haat of wat dan ook, ik heb hier boven in detail mijn mening uitgelegd en iedereen is vrij te denken wat ie daar van vind.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dutchhero op vrijdag 11 mei 2007 om 21:42:
Als je niks voor je land over hebt (zoals jij) dan heb JIJ niet het recht je nationalist te noemen.
Jij vind Nederland blijkbaar gewoon het stuk land, je bent alleen trots op je stuk land en dat is alles, dat is voor jou je 'nationalist zijn'.
Nou ik ben ook trots op mijn cultuur, op mijn taal (Nederlands en Limburgs dialect) en op onze tradities.
DAT is mijn land. En ik zou nooit langs de kant staan en toekijken hoe deze afbrokkelt.

Zover ik weet bepaald iemand zijn mening over het immi- en integratie beleid alleen niet of hij rechtsextremist is, maar ik kan het ook fout hebben .....
Ik ben niet tegen homo's, ik ben niet tegen euthanasie, ik ben niet tegen abortus, ik ben niet tegen democratie, ik ben niet tegen het soft drugs beleid, ik denk niet dat vrouwen ongelijk aan mannen zijn.
Heeft dat mijn punt verduidelijkt of moet ik je nog meer voorbeelden geven,

Nee, maar doe geen moeite.
let ff op ik vind het echt een enorme bak
Maar wat als een ander land ons land binnenviel (met de bedoeling ons te vernietigen), zou je dan ervoor zijn om ons leger en elk mogelijk verzet te gebruiken om dit tegen te gaan?

Waar ken ik die vraag toch van.

argumenten nog altijd sterker, dat zegd meer als genoeg.

ik heb geen zin om met jouw te beärgumenteren, dus meen je een argument te zien, dan zat je fout. Domheid kun je niet verslaan met argumenten.
Zeker niet als ik die ene keer met een feit kom, en daar zeg jij poeslif dat het niet klopt. Dat met het nakomen van de vrouw en kinderen van gast arbeiders. Scrol maar terug, en pak eens een goed geschiedenis boek er bij, desnoods google het ff op, en dan skip je even alle links beginnende met www.nvu..... enzo

Waarschuw beheerder
donateur
Vrouwen die 'hanzje' heten is best raar.
Dus is het niet meer dan normaal dat hij aanneemt dat je een gozer bent.

waar slaat dit nu weer op.
ik ben een kiddo het af zeiken, sorry
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 mei 2007 om 21:55:

Bewijs dan dat het anders is?
Dat heb ik met mijn dingen al gedaan.
Als het toch niet waar is dan kun je zo ontkrachten wat ik zei, of niet?

let ff op ik vind het echt een enorme bak

Een enorme bak? Ik weet niet waar jij vandaan komt maar ik ken dat spreekwoord niet.

Waar ken ik die vraag toch van.

Zou het bij God niet weten, heb hem net gemaakt.

ik heb geen zin om met jouw te beärgumenteren, dus meen je een argument te zien, dan zat je fout. Domheid kun je niet verslaan met argumenten.
Zeker niet als ik die ene keer met een feit kom, en daar zeg jij poeslif dat het niet klopt. Dat met het nakomen van de vrouw en kinderen van gast arbeiders. Scrol maar terug, en pak eens een goed geschiedenis boek er bij, desnoods google het ff op, en dan skip je even alle links beginnende met www.nvu..... enzo

Geen zin? Of je ziet dat je gewoon ongelijk hebt?
Het klopt niet helemaal, heb genoeg geschiedenis en algemene kennis om te weten waar ik over praat.
Heb genoeg programmas gezien over gastarbeiders waarzin ze worden geinterviewd en zeggen dat het toen hun bedoeling was om terug te gaan, snel geld verdienen en dan terug naar het gezin.
Als het in de eerste plaats hun bedoeling was om hun gezin mee te nemen en hier te blijven dan hadden ze daar niet jaren mee gewacht.
Oh shit, grapjes, moet jij wel alle links waar antifa in staat vermijden he....

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 mei 2007 om 21:57:
waar slaat dit nu weer op.
ik ben een kiddo het af zeiken, sorry

Het sloeg erop dat 'Beuningen DieHakker aka Mr MasterHakker' zei dat 'hanzje' een gozer is waarop 'hanzje' zei 'Wat weet jij nog meer van mij?'.
Waarop ik dat zei.
Kijk, goed volgen he, niet kwijtraken.
Hanzje > Hansje > Hans > Mannelijke naam.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 mei 2007 om 16:54:
contenu in herhaling vallen.. zeg jijn me maar wat ik moet onderbouwen.

:gaap: weet je nog waar het over gaat?

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 mei 2007 om 16:54:
ben je niet goed op de hoogte.

Weer een loze opmerking en geen uitleg erbij. Jammer hoor. Je roept af en toe eens wat en dat is het dan.

Uitspraak van Dutchhero op vrijdag 11 mei 2007 om 22:10:
Hanzje > Hansje

is een vrouwennaam. :) Wat een discussieonderwerp trouwens :roflol:

Waarschuw beheerder
donateur
Bewijs dan dat het anders is?

je ontkent het toch, dus waarom zou ik me moeite doen?
Geen zin? Of je ziet dat je gewoon ongelijk hebt?

ik heb geen zin

ik zei echt dat ik er geen zin in heb.
Hanzje > Hansje > Hans > Mannelijke naam.

ik snapte het echt niet......... not

Als het in de eerste plaats hun bedoeling was om hun gezin mee te nemen en hier te blijven dan hadden ze daar niet jaren mee gewacht.

moet ik je dit nu nog een tweede keer uitleggen.
COPIE AND PASTE
Eind jaren vijftig en begin jaren zestig sloeg de situatie echter om. Het tekort aan ongeschoold personeel in de industrie werd zelfs zo groot, dat veel bedrijven arbeidskrachten gingen werven in de landen rondom de Middellandse Zee; eerst in Joegoslavië, Griekenland, Spanje en Italië, later ook in Turkije en Marokko.
Aanvankelijk kwamen uitsluitend alleenstaande mannen naar Nederland. Ze werden gastarbeiders genoemd en door hun werkgevers ondergebracht in pensions, of in barakken zoals El Pinar (De Pijnboom) in Maarheeze (foto rechtsboven) waar 254 Spaanse Philips-arbeiders woonden.

Iedereen veronderstelde dat de buitenlanders in korte tijd zoveel mogelijk geld wilden verdienen om terug te keren. In de contracten die de Nederlandse overheid met de landen van herkomst had gesloten, stond echter dat de gastarbeiders het recht hadden te blijven en na twee jaar hun familie konden laten overkomen.

even de crutiale zin:
de Nederlandse overheid met de landen van herkomst had gesloten, stond echter dat de gastarbeiders het recht hadden te blijven en na twee jaar hun familie konden laten overkomen.

Er werd een verdrag getekend waarin.
dat de gastarbeiders het recht hadden te blijven en na twee jaar hun familie konden laten overkomen.

nog eens voor je echt de clue mist
dat de gastarbeiders het recht hadden te blijven

Waar op jij dat dan de eerst volgende post er gewoon op door lult, als of het een feit is.
Uitspraak van Dutchhero op woensdag 9 mei 2007 om 20:38:
Ja, in de eerste plaats was het de bedoeling dat ze teruggingen, van beide kanten.

Dan heb ik het idee dat je toen al dacht dat ik dom lag te lullen.
Ik was toen dat verdrag afliep, net van de rammelaar af, jij was toen waarschijnlijk nog niet eens in vloeibare vorm te krijgen geweest. En nu wil je mij vertellen hoe dat verhaaltje in zijn werk is gegaan.
Ik heb de tijden mee gemaakt dat iedereen riep dat marokkanen moesten vertrekken, omdat ze onze banen in pikken, en nu hebben we een banen overschot en nu moeten ze in eens weer om een andere reden het land uit.
Wat lul je toch dom, je praat over het behouden van de Nederlandse cultuur. Wat weet je van de Nederlandse cultuur? Gegarandeerd net zoveel als de gemiddelde Nederlandse puber, wat je wil weten wat interessant is.
Als ik kijk naar ewat dan kort bij mijn huis ligt, Carnaval, ik vier het uitbundig, een ander gaat op wintersport, omdat het een kut feest is; een stel lamme zakken die weer een excuus hebben om laveloos door de stad rond te trekken.
Denk jij dat koninginnedag over 50 jaar niet meer gevierd wordt, omdat er dan moslims zijn ofzo? Wordt carnaval niet meer gevierd, omdat er moslims zijn? Mag jij dan geen limburgs meer praten omdat er dan moslims zijn? Worden dan alle molens gesloopt, omdat er dan moslims zijn? Worden klompen officieel verboden, omdat er dan moslims zijn? Wordt er na het stappen geen Shoarma meer gegeten, omdat er moslims zijn?
Kom op man, dat is toch allemaal slap ge ouwe hoer.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 mei 2007 om 23:24:
Weer een loze opmerking en geen uitleg erbij. Jammer hoor. Je roept af en toe eens wat en dat is het dan.

omdat ik contenu in herhaling moet vallen.

moet ik weer over de cijfers beginnen en de oververtegenwoordiging... enz

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 12 mei 2007 om 05:36:
moet ik weer over de cijfers beginnen en de oververtegenwoordiging... enz

definities :
allochtoon 1e generatie
is zelf in het buitenland geboren

allochtoon 2de generatie
heeft minimaal 1 ouder die in het buitenland is geboren

autochtoon
beide ouders zijn in NL geboren

De cijfers :
32% van de verdachten is allochtoon of heeft een dubbele nationaliteit

Dus minimaal 68% is autochtoon :)
van de 32% zitten ook autochtonen in met een dubbele nationaliteit.
van de 32% valt 5% onder de zogenaamde "criminele touristen"

Alle cijfers kan je gewoon vinden bij het CBS onder de benoeming "Verdacht van Criminaliteit - Allochtonen en Autochtonen nader bekeken".
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 12 mei 2007 om 10:26:
definities :
allochtoon 1e generatie
is zelf in het buitenland geboren

allochtoon 2de generatie
heeft minimaal 1 ouder die in het buitenland is geboren

autochtoon
beide ouders zijn in NL geboren

De cijfers :

32% van de verdachten is allochtoon of heeft een dubbele nationaliteit

Dus minimaal 68% is autochtoon
van de 32% zitten ook autochtonen in met een dubbele nationaliteit.
van de 32% valt 5% onder de zogenaamde "criminele touristen"

Alle cijfers kan je gewoon vinden bij het CBS onder de benoeming "Verdacht van Criminaliteit - Allochtonen en Autochtonen nader bekeken".laatste aanpassing 12 mei 2007 10:27

al erg genoeg toch, ook voor die hier geboren zijn.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 12 mei 2007 om 11:20:
al erg genoeg toch, ook voor die hier geboren zijn.

Misdrijven plegen is nooit goed, maar ik denk dat het duidelijk is dat de grote probleemveroorzakers autochtonen zijn.

Het meest voorkomende misdrijf is overigens te hard en/of onder invloed rijden.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 12 mei 2007 om 11:22:
Misdrijven plegen is nooit goed, maar ik denk dat het duidelijk is dat de grote probleemveroorzakers autochtonen zijn.

zo noemen de meeste zich als het zo uitkomt.

maar nogmaals, doel op iedereen.

alleen jammer als je bv opsporing verzocht kijkt....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 12 mei 2007 om 11:25:

Daar komen alleen een bepaald soort misdrijven... Dus niet alle misdrijven.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 12 mei 2007 om 11:28:
Daar komen alleen een bepaald soort misdrijven... Dus niet alle misdrijven

de heftige ja.

mij hoor je ook nergens zeggen " alle" misdrijven...

maak jij er van :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 12 mei 2007 om 11:30:
mij hoor je ook nergens zeggen " alle" misdrijven...

maak jij er van

Wat wil je hiermee zeggen?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 12 mei 2007 om 11:25:
zo noemen de meeste zich als het zo uitkomt.

Nee, het CBS controleert dit aan de hand van de genoemde definities.
Daardoor zal het aantal criminele allochtonen in werkelijkheid onder de 27% (32-5)zitten, omdat autochtonen met een dubbel paspoort ook als allochtoon worden gezien.

Ja, want alles op TV is de waarheid.
De cijfers van het CBS zijn een heel stuk betrouwbaarder dan de TV hoor, daarbij komen er zelden autochtonen in beeld omdat die makkelijker gevonden kunnen worden.
Als ze alle misdrijven zouden uitzenden kon je een nieuw 24/7 kanaal uitbrengen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 12 mei 2007 om 11:36:
De cijfers van het CBS zijn een heel stuk betrouwbaarder dan de TV hoor,

daar gaat het volgens mij niet om.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 12 mei 2007 om 11:33:
Wat wil je hiermee zeggen?

dat je het weer doet over komen dat ik iets het gezegd wat niet zo is.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 12 mei 2007 om 11:43:
daar gaat het volgens mij niet om.

nee, het gaat er om hoe jij je vooroordelen bevestigd wilt zien.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 12 mei 2007 om 11:43:
dat je het weer doet over komen dat ik iets het gezegd wat niet zo is.

Ik doe helemaal niets voorkomen. Ik zeg dat je daar niet alle misdrijven ziet. Snap niet wat er mis is met die zin. Je ziet spoken.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 12 mei 2007 om 11:44:

Hier zeg ik iets over jou.

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 12 mei 2007 om 11:28:
Daar komen alleen een bepaald soort misdrijven... Dus niet alle misdrijven.

Hier zeg ik iets over de misdrijven in opsporing verzocht. Is het verschil duidelijk?

Waarschuw beheerder
donateur
ja snap hem.

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 12 mei 2007 om 11:48:
Hier zeg ik iets over jou.

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 12 mei 2007 om 11:48:

zijn geen vooroordelen, maar gewoon belevenissen in hetdagelijkse leven.

Waarschuw beheerder
donateur
jullie belevenis zou zeker anders zijn.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 12 mei 2007 om 12:38:
ja snap hem.

Oké. :flower:

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 12 mei 2007 om 12:38:
zijn geen vooroordelen, maar gewoon belevenissen in hetdagelijkse leven.

Oké, jouw belevenissen die je meteen projecteert op een hele bevolkingsgroep. Je mag mensen en groepen die zich misdragen aanpakken (moet zelfs) alleen dan wel op de manier zodat je ook werkelijk de 'slechte' pakt.

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 12 mei 2007 om 12:43:
jullie belevenis zou zeker anders zijn.

Is dit een vraag of een opmerking en tegen wie of aan wie is deze gesteld? ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 12 mei 2007 om 13:19:
Oké, jouw belevenissen die je meteen projecteert op een hele bevolkingsgroep. Je mag mensen en groepen die zich misdragen aanpakken (moet zelfs)

is dat niet wat de pvv wilt?

alleen dan wel op de manier zodat je ook werkelijk de 'slechte' pakt.

je moet ergens een lijn trekken, en kunnen zeggen " het is nu even genoeg"

en jammer genoeg, inderdaad in de meeste gevallen moeten de goeden onder de slechte lijden, maar dat is met alles.
Oké, jouw belevenissen die je meteen projecteert op een hele bevolkingsgroep

niet zo zeer, alleen in de meeste gevallen ( in mijn omgeving) is het 9 van de 10 x een allochtoon/buitenlander/noord afrikaans uiterlijk.

nogmaals, heb best wel " vrienden" die allochoon zijn, die schamen zich ook voor die groep die het verpest voor hun.

en helaas kan je niet over rotten appels praten of een klein deel of randverschijnselen.

in de grote steden ( nogmaals) is het de oververtegenwoordiging.

Zelf heb ik dagelijks te maken met bv het CWI,IND... je moet eens weten wat zich daar allemaal afspeeld.

Waarschuw beheerder
donateur
Is dit een vraag of een opmerking en tegen wie of aan wie is deze gesteld?

opmerking die je ook als vraag kan zien.

Ik neem aan dat jullie de problemen niet beleven of meemaken, anders zou je zeker een andere mening cq gedachte hebben.

Waarschuw beheerder
donateur
ff helemaal terug naar " on topic"

intergratiebeleid is natuurlijk een belangrijk punt, maar ook de andere punten van de pvv spreekt mij gewoon erg aan.

wat ik mis bij die andere partijen jaren lang zie ik nu terug in de stelling en punten van de pvv.

dat er door media geen aandacht aan wordt gegeven kan ik niks aan doen.

Als bv Geert op een bijeenkomst van 3 uur al zijn punten opnoemt en onderbouwt staan de camera's uit, pas bij het laatste punt ( intergratie beleid) vloept alles aan en gaan alle spot's aan.

dat is nu emaal zo, die stempel heeft hij nu emaal ( jammer genoeg)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 12 mei 2007 om 15:49:
Als bv Geert op een bijeenkomst van 3 uur al zijn punten opnoemt en onderbouwt staan de camera's uit, pas bij het laatste punt ( intergratie beleid) vloept alles aan en gaan alle spot's aan.

Ja vast, als in naar Politiek24 zit te kijken dan zie ik hele integrale debatten hoor en het beeld valt niet alleen weg als Wilders het niet over allochtonen heeft.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 12 mei 2007 om 16:00:
Ja vast, als in naar Politiek24 zit te kijken dan zie ik hele integrale debatten hoor en het beeld valt niet alleen weg als Wilders het niet over allochtonen heeft.

intergratie is inderdaad wel een "groot" doel.. en begrijpelijk.

mijn antwoord was meer tegen de media gericht.

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 12 mei 2007 om 16:00:
Ja vast, als in naar Politiek24

niet eens in de zaal?

:nee:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 12 mei 2007 om 15:45:
Ik neem aan dat jullie de problemen niet beleven of meemaken, anders zou je zeker een andere mening cq gedachte hebben.

Dat mensen niet zo denken zegt niks over ervaring. Anders zou ik ook blanken/christenen/autochtonen haten omdat zij in mijn leefomgeving oververtegenwoordigd zijn in de kleine criminaliteit.
Als je een beetje snugger bent kijk je wat deze mensen gemeen hebben.

Waarschuw beheerder
donateur
en schreef toch duidelijk:

dat er door media geen aandacht aan wordt gegeven kan ik niks aan doen.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Knoalster op zaterdag 12 mei 2007 om 16:12:
Dat mensen niet zo denken zegt niks over ervaring.

denk juist van wel, anders zou ik zeer zeker wel een andere partij stemmen.
Uitspraak van Knoalster op zaterdag 12 mei 2007 om 16:12:
Anders zou ik ook blanken/christenen/autochtonen haten omdat zij in mijn leefomgeving oververtegenwoordigd zijn in de kleine criminaliteit.

zou ik jou mening/keus respecteren, aangezien jij er last van hebt, en dat graag anders zou willen zien.

:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 12 mei 2007 om 16:12:
en schreef toch duidelijk:

En ik zeg toch duidelijk dat Wilders het alleen over allochtonen heeft.

Of verandert "de media" zijn stukjes die hij schrijft?
Verandert "de media" de debatten over allochtonen?
Verandert "de media" de kamervragen over allochtonen?

Het komt wel heel erg para over hoor....als Wilders roept dat de Koran verscheurt moet worden en het komt zo in de krant moet je niet raar staan te kijken.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 12 mei 2007 om 16:14:
denk juist van wel, anders zou ik zeer zeker wel een andere partij stemmen.

doel hier op bijna alle punten, en niet alleen intergratie