ik hou niet van een opgedrongen angst voor iets wat er niet is.
ik hou niet van een opgedrongen angst voor iets wat alleen in hoofden van mensen bestaat
Armeense genocide
Libanese burgeroorlog
Ik hou niet van die opgedrongen cultuur
een opgedrongen angst voor iets wat er niet is
maar ff over dat stukje hier boven volgens mij is de pvv ook voor zoiets dat ook geld voor de hooligans uit Hoek van Holland
Mwoah, ik heb wel voor u wat geslachte Moslims in de achtertuin van Europa, 15 jaar terug...
partijnaam Stop Wilders.nu
Helaas realiseer ik me ook maar al te goed dat dat een onmogelijke maatregel is. Zo ook alle aandacht die dhr. Wilders krijgt van de "linkse" media, allemaal koren op zijn molen, en dus het tegenovergestelde van wat die media eigenlijk willen bereiken. Het verbaast me echt dat maar weinig mensen zich realiseren dat negeren ee
n zeer doeltreffende maatregel is, ipv kosten wat het kost iets of iemand zwart proberen te maken.
Gebeurd dat niet en proberen bepaalde mensen zoals Pechtold en vd Laan allen het "symptoom" te bestrijden dan gun ik Wilders echt al het geluk van de wereld want dan verdient hij dat.
Ze moeten de kwaal aanpakken. Niet het symptoom "Wilders" wat met de kwaal gepaart gaat.
Maar bepaalde linksmensen zijn te verbouwereerd of te dom om de waarheid van de kwaal in te zien.
als Wilders nu eens een oplossing had voor wat hij dan meent dat de kwaal is.
Ze zijn net Calimero he, daar bij de Partij Voor de selectieve Vrijheid?
Leden van de PVV worden met de dood bedreigd.
De islam die Wilders aan valt is een ideologie en die wordt niet met de dood bedreigt.
Zegt genoeg lijkt me.
Om nog een voorbeeld te pakken: dat hele gedoe rond die mislukte aanslag. Er zijn zoveel mislukte aanslagen gepleegd waar niemand over rept, prima. Maar deze is onder aandacht van de media gekomen, en gelijk komt er een heel circus aan window-dressende maatregelen op gang die totaal de plank misslaan (vergelijkbaar met de vloeistofmaatregel n.a.v. een eerdere mislutke en in het nieuws gebrachte aanslag). Ik moet voor m'n werk redelijk vaak reizen, en ik word echt doodziek van dit gedoe, vooral dus omdat men de schijn wil ophouden van 100% beveiliging, EN DAT KAN NIET JONGENS, leer daar nou maar 's mee te leven. Net zoals een 0% kans op een ongeluk onmogelijk is.
Voor de goede orde: ik vind journalistieke vrijheid en vrijheid van meninsuiting een groot goed, maar het vergt ook een kritisch blik, en een verantwoordelijkheid van de berichtgevers over wat wel en niet naar buiten te brengen, en hoe, en dat is iets dat velen jammergenoeg ontbreekt.
Zo, galspuw modus uit
Wilders zelf zou al signaal genoeg moeten zijn om andere partijen te bewegen met oplosssingen te komen
Maarja de oplossingen vallen buiten het denkvermogen van veel linksmensen dus dan is het makkelijker om Wilders aan te vallen. want dan lijkt het net of je aan de oplossing werkt.
de discussie ging toch over geweld in combinatie met geloof en het voorbeeld wat jij gaf was dat niet.
je reactie slaat weer helemaal nergens op
In Egypte: christenen die aan het rellen zijn geslagen (10% van de Egyptenaren is christelijk, ik dacht dat dat helemaal niet mogelijk was in zo'n land??)
En daarom komt Wilders ook maar niet met oplossingen!? of meent die daad werkelijk dat zijn ridicule ideeën de oplossing zou zijn? ........Nee zo stom, dat kan niet.
Wilders zelf zou al signaal genoeg moeten zijn om andere partijen te bewegen met oplosssingen te komen
Maarja de oplossingen vallen buiten het denkvermogen van veel linksmensen dus dan is het makkelijker om Wilders aan te vallen. want dan lijkt het net of je aan de oplossing werkt.
In Egypte: christenen die aan het rellen zijn geslagen (10% van de Egyptenaren is christelijk, ik dacht dat dat helemaal niet mogelijk was in zo'n land??)
In Alexandrium: 14 Ghristelijke hufter winkeliers die het winkel plezier van honderdduizenden en 200 collega winkeliers verstieren door de zondagsopening aan te vechten.
Als mensen nu eens in zouden zien dat hetgeen dat Wilders roept toch bij een hoop mensen speelt...
Oja, dat is inderdaad een drama ja, weegt niet op tegen
http://nl.wikipedia.org/wiki/Terroristische_aanslag_in_Luxor
Blijf jij dat maar denken, dat is je goed recht.
Maar ik weet dat de geschiedenis zich herhaalt, en dat sommige mensen niet zullen rusten voordat heel Europa is onderworpen.
En dan zijn er geen kruisvaarders om de boel een halt toe te roepen, want we zitten zo lekker veilig thuis.
en
http://nl.wikipedia.org/wiki/Terroristische_aanslagen_in_Sharm_el-Sheikh_van_23_juli_2005
Voornamelijk klootjesvolk in de lagere klassen
Uitspraak van NPC :jwz: op donderdag 7 januari 2010 om 23:25:
http://www.telegraaf.nl/binnenland/3942808/__Hoogopgeleiden_stemmen_Wilders__.html
weer dat loze artikel
Hebben we het al uitgebreid over gehad, zoek maar terug
Bron?
Tja en als dat zo is dan komt dat wrs om dat het "klootjesvolk uit lagere klassen" meer te maken heeft met immigranten en de keerzijde van de medaille maar al te goed kent.
Een splintergroep in de Islam haalt iets uit en wordt veroordeeld door de "normale" Moslims. Waar zit nu dat stukje bewijs dat alle Moslims niet Moslims willen onderwerpen?
En dan nog. Wat zou de mening van een lager opegeleide minder waard zijn dan die van een hoger opgeleid persoon?
Een mening van een lager opgeleide is vaker slechter gefundeert door correcte bronnen, feitenkennis en inlevingsvermogen in situaties. En daarom is die minder waard.
Een mening van een lager opgeleide is vaker slechter gefundeert door correcte bronnen, feitenkennis en inlevingsvermogen in situaties. En daarom is die minder waard.
Als ik een probleem heb aan mijn voet, geloof ik toch ook gewoon de arts en niet één of andere MBO-scholier die maar wat zegt.
Snap ook wel dat laag opgeleidde mensen zich veel minder snel zullen verdiepen in bepaalde dingen,
Maar in hun geval wonen ze er midden in, dus ze zien hele dag niks anders...
Dus gewild of ongewild, verdiepen ze zich er toch in...
In sommige gevallen weten juist de lager opgeleide mensen die
vaak in buurten wonen waar allochtonen aantal hoog is,
Dit hoeft helemaal niet zo te zijn jongen
Da's een aanname. Geen feit.
mensen met een zeer hoog IQ die niet verder komen dan MBO vanwege concantratieporblemen, geld
Maar in hun geval wonen ze er midden in, dus ze zien hele dag niks anders...
Moet ik de woorden ''In het algemeen'' uitleggen? Ja dat is een aanname. En ja er zijn vast en zeker lager opgeleiden die zich wel hebben verdiept of omdat ze het elke dag ervaren over dingen wel meer weten.
maar met een hogere intelligentie neem je in kortere tijd wel meer informatie op.
maar trekken ze ook de juiste conclusies aan de hand van wat ze de hele dag zien? Ik denk het niet.
En waarom trekken ze dan niet de juiste conclusie?
Ik zie het al. Je heb duidelijk nooit in zo'n wijk gewoond.[quote]
Natuurlijk heb ik niet in zo'n wijk gewoond. Als je daar gewoond heb ben je een pauper.
[quote element=message id=43903867]{element is niet toegankelijk}of eerder na te kakellen wat bepaalde linkse politici roepen
Maar verstand ervan?
Natuurlijk, maar trekken ze ook de juiste conclusies aan de hand van wat ze de hele dag zien? Ik denk het niet.
Maar volgens jou redenering kan diegene helemaal geen problemen hebben, want hij is te dom om die problemen te kunnen snappen en hij is al helemaal te dom om er over te mogen klagen?
Ik zie het al. Je heb duidelijk nooit in zo'n wijk gewoond.
blijkbaar trekt het gros van die bevolking de verkeerde conclusie dat die criminaliteit die ze ondervinden een rechtstreeks verband zou hebben met moslimterrorisme
95% van Nederland heeft niet in zo'n wijk gewoond. En toch stemmen er zoveel Wilders, zonder dat ze het zelf hebben ervaren
Ik denk dat de voornaamste reden voor de populariteit van de PVV niet de islam is, maar gewoon Marokkanen die zich moslim noemen.
Nee, een hoop mensen zien een aantal dingen; ten eerste het almaar toegeven van 'onze' cultuur om de integratie van een andere cultuur te laten slagen.
Wilders is natuurlijk een enorme populist en geloof dat als ie dik gaat winnen niet veel van z,n beloftes waar kan maken.
Flikker toch op man, dat zeg ik helemaal niet.
Ik geloof ook niet dat jij het onderwerp aan een grondige studie hebt onderworpen.
Maar blijkbaar trekt het gros van die bevolking de verkeerde conclusie dat die criminaliteit die ze ondervinden een rechtstreeks verband zou hebben met moslimterrorisme
Bovendien pretendeer ik het niet, ik wijs er alleen maar op dat de Islam niet de enige reden kan zijn voor problemen met allochtone criminelen, wat het dan wel is weet ik ook niet.
95% van Nederland heeft niet in zo'n wijk gewoond. En toch stemmen er zoveel Wilders, zonder dat ze het zelf hebben ervaren Misschien toch dat napraten van iedereen? "Ik heb het niet zelf ervaren maar ik heb gehoord dat ... "
Omdat er volgens mij geen rechtstreekse link is te trekken tussen moslimterroristen en criminele Marokaantjes. Dat zou niet de hoge criminaliteit onder Antilianen, Surinamers en Molukkers en zelfs Oost-Europeanen verklaren. Het zou niet verklaren waarom al deze mensen naar Nederland zijn gekomen om daar een stukje van onze welvaart mee te pakken. Het verklaart niet waarom ook onder autochtonen in dezelfde wijken voor lagere inkomens ook crimineler zijn. Het oorzaak kan dus nooit simpelweg de Islam zijn en zolang je naar de verkeerde oorzaken kijkt, is het niet mogelijk een oplossing er voor te vinden.
Ik zie het al. Je heb duidelijk nooit in zo'n wijk gewoond.
maar ik heb het dan ook wel zelf eerstehand ervanren dus ik weet waarover ik praat)