Partyflock

Forumonderwerp · 897966
4 volgers · 187731x bekeken

Waarschuw beheerder
+1-6
Edit by admin:

Dit topic is voor het bespreken van en discussieren over alle aspecten mbt Geert Wilders en zijn PVV. Partijstandpunten, mediaberichten et cetera vallen hier dus allemaal onder!
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sjaak Klapkaak op vrijdag 11 december 2009 om 15:58:
ongfefundeerde uitspraken

Daar kunnen we over blijven twisten natuuurlijk.

en ook denken dat hier binnen 20 jaar een of andere ayatollah t voor t zeggen heeft

Daar gaat het ook helemaal niet om :nee:

Uitspraak van an[n]o73niem op vrijdag 11 december 2009 om 16:00:
Opvallend is dat Van der Laan gemeenten juist op de vingers heeft getikt omdat zij te weinig aan de cursussen zouden doen. In werkelijkheid zit het ‘lek’ dus bij het ministerie zelf.

Van der Laan :rot:
De grootste Glupo in Den Haag. Wat een vuile bedrieger is dat zeg. Zum kotzen :rot:

vind ik wel, op die manier zorg je er dus voor dat mensen met een bepaalde achtergrond worden benadeeld

Da's toch hun eigen schuld. Ze willen zelf niet mee draaien in de samenleving. Dan moet je ook de consequenties aanvaarden. tis geen luilekkerland hier :nee:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op vrijdag 11 december 2009 om 15:10:
Op welke punten en welke springen dan het meest in het oog?

Maak je een grapje? Heb het zelfs omcirkeld toentertijd. :D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sanja B) op vrijdag 11 december 2009 om 14:25:
Grappig dat 't partijprogramma van de NVU een tijdje geleden overeenkomstig was met die van de PVV:

Indd :D

Zo zie je maar weer dat het niet de boodschap is die mensen aantrekt, maar degene die de boodschap brengt.
Leefbaar Nederland was op internet de grootste partij, maar ze wisten bij de verkiezingen geen enkele zetel te krijgen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op vrijdag 11 december 2009 om 15:10:
Het wil er maar niet erin dat Wilderss een gevolg is en geen oorzaak he
hij wakkert helemaal niks aan. Ook Zonder Wilders hebben mensen een mening. En als hij die mening niet vertolkt dan doet iemand anders dat wel.

Whe, je geeft het zelf al aan.

Er zijn er een hoop mensen(dommies??) met een vertekend wereldbeeld en dan komt er zo'n boereslimme man die net te weinig inhoud heeft om echt een toppoliticus te zijn en die gaat naar het mondje van die mensen praten. Betekent dat dan dat het wereldbeeld van die mensen klopt?

Ik kan ook mijn achterburen raar vinden. Zegt nog niet dat ik gelijk heb. Dan komt er een politicus die ook zegt dat mijn achterburen raar zijn. Mijn stem heeft ie, maar of het ook waar is?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 12 december 2009 om 10:40:
Er zijn er een hoop mensen(dommies??) met een vertekend wereldbeeld

En dat bepaald jij eff zomaar voor anderen?
Ik zou zeggen verdiep je eens echt in de reden waarom mensen op de PVV stemmen en lul niet dat hersenloze gekakel na van verschillende politici. Het is vooral hun nalatige optreden waardoor de PVV uberhaupt bestaansrecht heeft.

Uitspraak van Sanja B) op vrijdag 11 december 2009 om 20:52:
Maak je een grapje? Heb het zelfs omcirkeld toentertijd.

Ik dacht je momt wel met een overzichtelijker iets want er staat gewoon een dikke circel om alles heen :lol:
tis zo nog niet echt duidelijk welke kant je op wil.
Maargoed het verkiezingprogramma van zowel de PVV als de NVU zijn niet 100% haalbaar.
Maar de populariteit van de PVV wijst erop dat een behoorlijk deel van het volk het beleid wat betreft allochtonen / moslims / immigratie / integratie etc veel te soft vind. En daar ben ik het wel mee eens. zo lang dit beleid te soft blijft zullen steeds meer mensen een signaal af willen geven door op de PVV te stemmen. niet zo zeer omdat ze het er 1005 ermee eens zijn. Maar meer omdat het alternatief nog slechter is en zal leiden tot meer frustraties en problemen met minderheden.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op vrijdag 11 december 2009 om 19:48:
Da's toch hun eigen schuld. Ze willen zelf niet mee draaien in de samenleving. Dan moet je ook de consequenties aanvaarden. tis geen luilekkerland hier

maar die regel geldt dus ALLEEN voor mensen met een bepaalde achtergrond , dat is discriminatie (n)

elke NL burger moet dezelfde rechten en plichten hebben, als een blanke nederlander een misdaad begaat, mag het niet zo zijn dat die minder hard gestraft wordt dan een NL burger met een noord-afrikaans kleurtje, als je daar voor bent neig je naar apartheid, kan er echt niks anders van maken.......
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sjaak Klapkaak op zaterdag 12 december 2009 om 13:09:
maar die regel geldt dus ALLEEN voor mensen met een bepaalde achtergrond , dat is discriminatie

klopt het is ook niet haalbaar en nieut wenselijk. Maar ze maken het er zelf ernaar hoor. als je zo onverantwoordelijk om gaat wat betreft opvoeding van je kroost ben je gewoon ongeschikt om in dit land te wonen. Klaar.
Zo scheid je wel de welwillenden van het gajes.
Nogmaals het zal geen realiteit worden en het is niet wenselijk of haalbaar. Maar het signaal mag echt wel worden afgegeven.
Alleen de boodschap zal wrs niet bij de doelgroep aan komen. Want die schuiven toch altijd alles wel af op die boze blanke autochtone mensen....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op zaterdag 12 december 2009 om 13:13:
Alleen de boodschap zal wrs niet bij de doelgroep aan komen.

Als de boodschap niet aankomt, is de boodschap niet goed verzonden.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op vrijdag 11 december 2009 om 19:48:
Ze willen zelf niet mee draaien in de samenleving.

Aanname of feit?

Of willen ze wel meedraaien, maar kunnen ze niet?

Of draaien ze wel mee, maar niet op een manier zoals jij graag ziet?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op zaterdag 12 december 2009 om 13:01:
En dat bepaald jij eff zomaar voor anderen?

Ik bepaal niks, ik constateer alleen maar.

Ik zou zeggen verdiep je eens echt in de reden waarom mensen op de PVV stemmen

Whe, en wat is die reden? Vreemdelingenangst die omslaat in vreemdelingenhaat?

lul niet dat hersenloze gekakel na van verschillende politici.

Whe, ga je straks weer roepen dat ik links elitair denk?

Het is vooral hun nalatige optreden waardoor de PVV uberhaupt bestaansrecht heeft.

Nou dat klopt. Er zijn meer dan genoeg "problemen" vanuit de immigratie, maar naar mijn mening staan ze veel te hoog op de politieke agenda. Met andere woorden, als dit het grootste probleem is van de arme, autochtone arbeider in dit land, dan hebben we het veels te goed.

En verder heeft de PVV absoluut geen constructief antwoord op deze "problemen".
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 12 december 2009 om 13:18:
Als de boodschap niet aankomt, is de boodschap niet goed verzonden.

Of de ontvanger verstaat of leest geen fatsoenlijk Nederlands en kan het inkomende bericht niet eens goed ontcijferen / intepreteren / in
de goede contekst plaatsen :x

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 12 december 2009 om 13:20:
Aanname of feit?

FEIT!

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 12 december 2009 om 13:26:
Ik bepaal niks, ik constateer alleen maar.

Dan trek je een verkeerde conclusie (Y)
Jij kan niet voor hele volksstammen bepalen dat hun "dom" zijn.
De gemiddelde PVV-stemmer heeft jaren lang te maken gehad met problemen van allochtonen in bepaalde wijken en ze kennen de problemen en alles wat ermee samen hangt als de beste. Hun hebben de consequenties ervaren van het achterlijke politiek-correct-linkse beleid van de regeringen van toendertijd t/m nu. Dat kan je niet weg zetten als "dom" want zo heeft de linkse elite ook altijd erover gedacht. Dat is gewoon minachtig van het volk. zie hier precies waarom de PVV bestaansrecht heeft. Mensen zijn gewoon structureel genegeerd en weggezet als dom volk vanuit politiek correcte overwegingen door allochtonen/moslimsknuffelaars.

Whe, en wat is die reden? Vreemdelingenangst die omslaat in vreemdelingenhaat?

Nee.

Whe, ga je straks weer roepen dat ik links elitair denk?

Je zegt het zelf al :d

En verder heeft de PVV absoluut geen constructief antwoord op deze "problemen".

Andere partijen ook niet, iedereen roept maar wat maar er wordt niks gedaan.
Dus dan gun ik het haast de PVV meer om het te proberen dan die andere partijen die de afgelopen decennia al op het pluche hebben gezeten.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op zaterdag 12 december 2009 om 13:36:
De gemiddelde PVV-stemmer heeft jaren lang te maken gehad met problemen van allochtonen in bepaalde wijken en ze kennen de problemen en alles wat ermee samen hangt als de beste.

Dus mensen uit pauperwijken, dus proleten die gewoon hardstikke dom zijn. Zijn conclusie is behoorlijk sluitend hoor.
Uitspraak van Thijs-BK op zaterdag 12 december 2009 om 13:36:
Hun hebben de consequenties ervaren van het achterlijke politiek-correct-linkse beleid van de regeringen van toendertijd t/m nu.

Er zijn geen linkse kabinetten geweest tot nu toe... Alleen maar nu en dan deelname van de PvdA of een voorloper van GroenLinks. Voor de rest hebben alleen het CDA (en voorlopers), de VVD, D66, LPF en de ChristenUnie geregeerd. Het is dus grotendeels de schuld van rechts dat we nu met een probleem zitten. Zij hadden het in het regeringspluche al veel langer kunnen zien aankomen.

Waarschuw beheerder
donateur
Nou dat klopt. Er zijn meer dan genoeg "problemen" vanuit de immigratie, maar naar mijn mening staan ze veel te hoog op de politieke agenda. Met andere woorden, als dit het grootste probleem is van de arme, autochtone arbeider in dit land, dan hebben we het veels te goed.

Wat ik zie als ik op een doordeweekse dag door een 'prachtwijk' rij op een tijdstip dat Jan Modaal aan het werk is, is allerlei mannen in soepjurken die waarschijnlijk weinig tot niets hebben bijgedragen aan onze samenleving, maar wel van alle gemakken die onze samenleving biedt mogen genieten.

Terwijl in bejaarden- en verzorgingstehuizen mensen, die jarenlang hun reet eraf hebben gewerkt voor deze maatschappij, in hun eigen stront liggen te creperen omdat er geen geld is voor zorg, dan denk ik: :/

Als ik elk jaar weer meer moet betalen voor mijn zorgverzekering, omdat de overheid steeds minder geld beschikbaar stelt voor zorg, terwijl er miljarden naar Afrikaanse landen worden gestuurd waar die miljarden worden opgemaakt door corrupte ambtenaren dan denk ik: :/

Ik bewgrijp gewoon niet dat de Nederlandse burger van alles moet ontberen, omdat een hoop geld wordt uitgegeven aan mensen, die in mijn optiek, helemaal geen recht hebben op dat geld.
Hoeveel hodnerden miljoenen zijn er niet uitgegeven aan integratieprojecten, gezinshereniging, asielopvang, cultuurprojecten, uitkeringen, WAO, kinderbijslag, huursubsidie, etc.etc. terwijl Nederland een staatsschuld heeft.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Zouden we nu bakken geld over hebben dan mag het weggegeven worden, maar dan nog mogen ze in Nederland gewoon weleens wat minder belasting heffen.

We betalen extreem veel belasting, en als ik dan zie dat dat geld wordt uitgegeven aan mensen die daar niet echt dankbaar voor zijn, gezien de criminaliteitscijfers onder die bevolkingsgroep, dan vind ik dat we die ondankbaarheid mogen 'belonen' met een enkeltje thuisland.

Klinkt een beetje Janmaterig, maar het is gewoon een recht: Eigen volk eerst.

Binnensteden verpauperen, mensen willen niet meer in de grote steden wonen en gaan massaal naar blanke Vinexwijken.
Dat heeft vast niks te maken met het feit dat daar amper allochtonen wonen :/
Mensen geven het niet graag toe, maar als hjet om woonruimte zoeken gaat is bijna iedereen een racist.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van d'un tableau historique op zaterdag 12 december 2009 om 14:02:
Dus mensen uit pauperwijken, dus proleten die gewoon hardstikke dom zijn. Zijn conclusie is behoorlijk sluitend hoor.

:gaap:

Er zijn geen linkse kabinetten geweest tot nu toe...

Maar het beleid m.bt. immigratie en allochtonen was zo links als maar zijn kan.

Het is dus grotendeels de schuld van rechts dat we nu met een probleem zitten

zie boven.

Zij hadden het in het regeringspluche al veel langer kunnen zien aankomen.

Ook hun idd.
Maar het politiek corrrect linkse denken wat betreft allochtonen heeft ons tot dit punt gebracht. Ik noem dat wel eens het WOII syndroom. En pas bij de komst van Pim fortuyn lijkt dat syndroom pas een beetje minder te worden. Maar blijkbaar is het syndroom nog wel dusdanig aanwezig dat er geen goed sterk beleid gevoerd kan worden. anders had de PVV geen bestaansrecht.

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 12 december 2009 om 14:08:
Wat ik zie als ik op een doordeweekse dag door een 'prachtwijk' rij op een tijdstip dat Jan Modaal aan het werk is, is allerlei mannen in soepjurken die waarschijnlijk weinig tot niets hebben bijgedragen aan onze samenleving, maar wel van alle gemakken die onze samenleving biedt mogen genieten.

Terwijl in bejaarden- en verzorgingstehuizen mensen, die jarenlang hun reet eraf hebben gewerkt voor deze maatschappij, in hun eigen stront liggen te creperen omdat er geen geld is voor zorg, dan denk ik:

Als ik elk jaar weer meer moet betalen voor mijn zorgverzekering, omdat de overheid steeds minder geld beschikbaar stelt voor zorg, terwijl er miljarden naar Afrikaanse landen worden gestuurd waar die miljarden worden opgemaakt door corrupte ambtenaren dan denk ik:

Ik bewgrijp gewoon niet dat de Nederlandse burger van alles moet ontberen, omdat een hoop geld wordt uitgegeven aan mensen, die in mijn optiek, helemaal geen recht hebben op dat geld.
Hoeveel hodnerden miljoenen zijn er niet uitgegeven aan integratieprojecten, gezinshereniging, asielopvang, cultuurprojecten, uitkeringen, WAO, kinderbijslag, huursubsidie, etc.etc. terwijl Nederland een staatsschuld heeft.

mooi verwoord :respect:
Er zijn miljarden op miljarden op miljarden uitgegeven aan die linkse hobbies m.bt. allochtonen en het helpen van zogenaamd zielige mensen en ondertussen kunnen we daardoor de mensen die land hebben opgebouwd na de oorlog niet eens normaal verzorgen.
Vervolgens zijn de kinderen van deze mensen hun volkwijken uit getreiterd door diezelfde immigraten die de linkse elite zo graag wil knuffellen.
Maar het zijn toch maar domme mensen volgesn sommigen. daar hoef je geen respect voor te hebben....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op zaterdag 12 december 2009 om 14:32:
linkse hobbies

integratieprojecten, gezinshereniging, asielopvang, cultuurprojecten, uitkeringen, WAO, kinderbijslag, huursubsidie

Hee, als jij alles waar deze maatschappij voor staat wil afschaffen, prima. Vergeet niet dat Nederland het 5 na rijkste land ter wereld is, en we hier zorgen voor mensen die dat zelf niet kunnen! Als je daar niet tegen kan donder je maar naar Amerika, daar zorgt iedereen voor zijn eigen geluk en wie dat niet kan valt maar dood neer. Als jij dat mooi vindt, rot dan ALJEBLIEFT op.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Too Many Daves op zaterdag 12 december 2009 om 14:54:
Vergeet niet dat Nederland het 5 na rijkste land ter wereld is, en we hier zorgen voor mensen die dat zelf niet kunnen!

De prioriteiten liggen verkeerd in mijn ogen. De mnensen die gVD Krom hebben gelegen om dit land zo rijk te krijgen liggen te kreperen in verzonringstehuizen en de mensen die niks bij dragen aan het land blijven maar hangen in het sociale vangnet wat zo onder de hand meer een sociaal hangnet is geworden.
Als dat zo door gaat dan zijn we uitiendelijk beter af met een systeem zoals in de VS. Want op de lange termijn hou je dit systeem toch niet meer in stand als het zo door gaat :nee:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op zaterdag 12 december 2009 om 14:59:
die niks bij dragen aan het land

Waar baseer je dat op? Minder Televaag lezen en minder naar je grote vriend Geertje luisteren. Tuurlijk zijn daar gevallen van, maar dat gaat echt niet om miljarden die daaraan verspild worden.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Too Many Daves op zaterdag 12 december 2009 om 15:02:
Waar baseer je dat op?

Bewijs jij het tegendeel maar o:)

Minder Televaag lezen

Lees ik ook niet. De telegraaf is vooral een blad gericht op de linksmensen voor hun dagelijks portie verontwaardiging :D :lol:

Tuurlijk zijn daar gevallen van

problemen dood nuanceren?

maar dat gaat echt niet om miljarden die daaraan verspild worden.

Juist wel. Waarom denk je dat de linkse partijen zo tegen een onderzoek waren van de kosten van immigratie e.d. Ze kunnen het gewoon niet hebben dat hun hobby's zo veel geld kosten vervolgens geen steun meer zouden krijgen als de werkelijke kosten boven tafel komen. de waarheid is gewoon te hard voor de tere linkse zieltjes :aai:
Waarschuw beheerder
Maar het beleid m.bt. immigratie en allochtonen was zo links als maar zijn kan.

Dat kan je dus niet stellen als voornamelijk rechtse kabinetten het hebben uitgevoerd. Het is dus links noch rechts, alleen verkeerd. Nota bene heeft links als eerste kritiek gehad op de uitgevoerde politiek.
Maar het zijn toch maar domme mensen volgesn sommigen. daar hoef je geen respect voor te hebben....

Oh, dat is onzin. Ook voor domme mensen en de dingen die ze allemaal doen, zoals het ophalen van vuilnis, heb ik respect.
Alleen voor hun massagedrag, en dus stemgedrag. heb ik enige angst. De massa is dom, en met hoe meer de massa, is hoe dommer ze worden. Is ooit een mooie uitspraak over geweest dat de intelligentie van een massa niet de som is van alle afzonderlijk, maar slechts een fractie daarvan.
en het helpen van zogenaamd zielige mensen

Miljoenen die doodgingen aan hongersnood, drinktekort, AIDS, Malaria, burgeroorlogen enzovoorts. En dan zeuren over ons slechte OV, doordat de trein 5 minuten te laat is. Wat enorm asociaal.
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 12 december 2009 om 14:08:
terwijl er miljarden naar Afrikaanse landen worden gestuurd waar die miljarden worden opgemaakt door corrupte ambtenaren dan denk ik:

Daar is in het verleden veel verkeerd gegaan. En juist daarom kanaliseren ze de hulp ook via instanties, die er verstand van hebben en weten hoe het geld het best terecht kan komen. Er is daar al een stuk beter toezicht op. Het mag inderdaad wat minder, maar afschaffing zou schandelijk zijn.
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 12 december 2009 om 14:12:
het is gewoon een recht: Eigen volk eerst.

Nee, dat is het niet en zou het ook nooit moeten zijn. Nederland is groot geworden door de import van mensen. Met de import van mensen komt er import van nieuwe ideeën, nieuwe denktrends op bepaalde gebieden en is dat een intellectuele verrijking van onze samenleving. Let wel dat dat iets anders is dat de domme gastarbeider, die hier alleen komt om zijn handen uit de mouwen te steken.
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 12 december 2009 om 14:12:
dan vind ik dat we die ondankbaarheid mogen 'belonen' met een enkeltje thuisland.

Dat vond ik eerst ook, en stiekem nog wel een beetje, hoewel daar ook autochtonen onder vallen, lekker ergens anders heen sturen. Maar als je daar simpelweg over nadenkt is het diplomatiek onmogelijk.

Al dat geschreeuw van jullie, dat moet ik elke keer maar weer afzwakken. Ga een keer zitten met iemand, die het liefst een andere mening heeft dan jullie. Rood wijntje, biertje, koffie, sigaretje, sigaartje erbij. PC om dingen op te zoeken. En ga eens kijken of jullie tot een daadwerkelijk haalbare oplossing komen. Toets alles of het mogelijk is bij wet (of dat die lichtelijk veranderd moet worden), internationale verdragen, VN-moties etc. Kijk eens wat er uit komt. Bij mij dat alleen tijd een oplossing zou zijn. Als je het bijvoorbeeld vergelijkt met de integratie van Afro-Amerikanen in de VS. Dat heeft flink lang geduurd, maar er zaten ook wel meer pijnlijke plekken daar. Wie weet staat een derde of vierde generatie allochtonen wel alweer een stuk verder van hun cultuur, religie en eigen groep.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van d'un tableau historique op zaterdag 12 december 2009 om 15:12:
Miljoenen die doodgingen aan hongersnood, drinktekort, AIDS, Malaria, burgeroorlogen enzovoorts. En dan zeuren over ons slechte OV, doordat de trein 5 minuten te laat is. Wat enorm asociaal.

Natuurramp + hulp is okay.
Maar voor de rest zie het gewoon als natuurlijke selectie. Dan hadden ze maar wat slimmer moeten zijn en zichzelf maar eerder moeten ontwikkellen ipv alleen elkaar maar naar het leven te staan en corrupt te zijn.
Ja ik heb een iets andere kijk op de ontwikkeling van volkeren :jaja:
en nee ik schaam me niet ervoor. Ze hadden bijv in Afrika al lang net zo ontwikkeld kunnen zijn als wij want ze ze hebben daar al veel langer de tijd voor gehad :d

Het is dus links noch rechts, alleen verkeerd. Nota bene heeft links als eerste kritiek gehad op de uitgevoerde politiek.

Dat was een rechts standpunt van een overwegend linkse partij :d

Ook voor domme mensen

Het zit diep he :roflol:
Met domme mensen zoals jou valt niet te praten :d

Bij mij dat alleen tijd een oplossing zou zijn. Als je het bijvoorbeeld vergelijkt met de integratie van Afro-Amerikanen in de VS

Het voordeel van de VS is dat het veel meer een mozaiek-samenleving is dan hier. Het zijn daar allemaal immigranten die nu een betere balans hebben weten te vinden. Dat ligt hier totaal anders. Ook de factor religie / islam is hier een veel groter struikelblok. Ik vind het wel logisch dat ze in de VS al veel verder zij ndan hier. de islam heeft daar geen rol van betekenis. Dat werkt de onderlinge samenhang en tolerantie wel in de hand als geen stoorzender in de voorm van de islam tussen de mensen in staat.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van an[n]o73niem op vrijdag 11 december 2009 om 16:00:
waarom stemmen mensen toch op Wilders?......

:lol:
slimme mensen
hun stemmen niet
nu
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
sietse fritsma

vroeger veel gepest :roflol:

die mang :roflol: zie hems al met nazi uniform aan

trots doen alles

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
[img width=600 height=400]http://www.dag.nl/wp-content/uploads/2009/07/anp-sietse-fritsma.jpg[/img]

:cry:
Waarschuw beheerder
donateur
Bertje heeft eindelijk zijn lotgenoot gevonden 8)

Je moet vast onzettend geroerd zijn door deze gebeurtenis :')
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hihihi
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 december 2009 om 14:32:
Geen enkele vrouw vind het prettig om door wat voor gyneacoloog geholpen te worden

wie heeft je dat verteld :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op zaterdag 12 december 2009 om 13:13:
Maar ze maken het er zelf ernaar hoor. als je zo onverantwoordelijk om gaat wat betreft opvoeding van je kroost ben je gewoon ongeschikt om in dit land te wonen. Klaar.
Zo scheid je wel de welwillenden van het gajes.

Domme uitspraak. Snap je zelf hopelijk ook toch?

Hoe zal dat dan gaan bij nl se ouders die hun kroost niet goed opvoeden.

Waarschuw beheerder
donateur
Hee, als jij alles waar deze maatschappij voor staat wil afschaffen, prima

Als dat ten goede komt van MIJN eigen zorg en onze eigen bejaarden, so be it.

Vergeet niet dat Nederland het 5 na rijkste land ter wereld is, en we hier zorgen voor mensen die dat zelf niet kunnen!

Ow, dus omdat wij rijk zijn moeten we dat geld maar allemaal uitgeven?
Paupers alle landen verenigt u, komt allen naar ons luilekkerland waar het geld voor het oprapen ligt.
Dat onze ouden van dagen en onze 'eigen' paupers daaronder te lijden hebben mag de pret niet drukken...

Als jij dat mooi vindt, rot dan ALJEBLIEFT op.

Rot jij lekker op, filantropische pisvlek.
Ik werk en betaal me eigen de tyfus om jouw medelijden te betalen.
Oprotten, in Amerika krijgen ook de eigen ouden van dagen niks.
Vergelijking van Jan Lik me Vessie

Waarschuw beheerder
donateur
Als je het bijvoorbeeld vergelijkt met de integratie van Afro-Amerikanen in de VS.

Mentaliteit is nog steeds het grootste probleem bij veel afro-Amerikanen.
Mijn zusje woont in New Orleans en daar is veel armoe.
Als je ziet dat de blanken na Katrina hun huizen hebben herbouwd, of indien het nog mogelijk was opgeknapt met hamer, kwast en schuurmachine.
Alle inwoners van NO zijn voor een klein gedeelte gecopmpenseerd voor hun schade.

Je zal het geloven of niet, ik ben daar geweest en als je dan door zo'n zwarte wijk rijdt zie je huizen met het mos van waar het water stond er nog op.
Alle huizen die leeg stonden zijn voorzien van een code voor hulpverleners.
In veel gevallen staat die er gewoon nog op.
Tuinen zijn halve moerassen, huizen staan op instorten en wat zie je voor de deur staan; een dikke wagen met 20 inch velgen.
Dat is wat veel van de afro-amerikaanse inwoners van NO met hun geld hebben gedaan; ze hebben er velgen voor gekocht.
In plaats van geredschap, verf, hout en stenen :S

Waarschuw beheerder
donateur
. Nederland is groot geworden door de import van mensen.

Ook door de export :X
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 12 december 2009 om 17:08:
Ook door de export

Nee. Er zijn geen mensen uit Nederland geëxporteerd. Dus nee. Als je doelt op Slavenhandel, die leverde vrijwel geen geld op. Goed, de landerijen in Suriname gingen wel beter werken. Bovendien is Nederland maar verantwoordelijk voor zo'n 5% van de slavenhandel, en dat wordt altijd overtrokken.
Waarschuw beheerder
Er zijn geen linkse kabinetten geweest tot nu toe... Alleen maar nu en dan deelname van de PvdA of een voorloper van GroenLinks. Voor de rest hebben alleen het CDA (en voorlopers), de VVD, D66, LPF en de ChristenUnie geregeerd. Het is dus grotendeels de schuld van rechts dat we nu met een probleem zitten. Zij hadden het in het regeringspluche al veel langer kunnen zien aankomen

De PVDA geeft zelf toe dat ze de problemen hebben gebagetalliseerd en er is ook nog zo iets als de oppositie die elke kritiek aannam om iemand als racist neer te zetten en dat is begonnen met Bolkestein die als een van de 1e durfde te zeggen dat er problemen zouden ontstaan.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van d'un tableau historique op zaterdag 12 december 2009 om 17:22:
Nee. Er zijn geen mensen uit Nederland geëxporteerd. Dus nee. Als je doelt op Slavenhandel, die leverde vrijwel geen geld op. Goed, de landerijen in Suriname gingen wel beter werken. Bovendien is Nederland maar verantwoordelijk voor zo'n 5% van de slavenhandel, en dat wordt altijd overtrokken.

Maakte een fout grapje...
Waarschuw beheerder
Als je het bijvoorbeeld vergelijkt met de integratie van Afro-Amerikanen in de VS. Dat heeft flink lang geduurd, maar er zaten ook wel meer pijnlijke plekken daar. Wie weet staat een derde of vierde generatie allochtonen wel alweer een stuk verder van hun cultuur, religie en eigen groep.

deze vergelijking kan en mag je niet maken door deze wel zeer pijnlijke plekken die je noemt........Afro-Am. hebben het recht kwaad te zijn gezien hun geschiedenis maar allochtonen hier krijgen nagenoeg precies dezelfde kansen als autochtonen.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van d'un tableau historique op zaterdag 12 december 2009 om 15:50:
Zoals jou...

je hebt een punt gemaakt...

Lokaal dialect van deze regio o:)

Uitspraak van Decibel op zaterdag 12 december 2009 om 16:54:
Hoe zal dat dan gaan bij nl se ouders die hun kroost niet goed opvoeden.

Maar dat zal maar een enkeling zijn.
Hier kan je het aantonen dat de opvoeding structureel niet goed is uitgevoerd.
Het is idd niet haalbaar nee. Dat niet. Maar dat hoeft ook niet altijd. Het gaat om de diepere gedachte.

Uitspraak van an[n]o73niem op zaterdag 12 december 2009 om 17:28:
Afro-Am. hebben het recht kwaad te zijn gezien hun geschiedenis

Ja zo blijf je wrok houden.
Dan is het dadelijk ook gerachtvaardigd dat de Blanke amerikanen hun afkeer tegen Zwarten botvieren omdat ze geen reet uit voeren.
zo kan je wel door blijven gaan natuurlijk en da's niet de oplossing.

Uitspraak van an[n]o73niem op zaterdag 12 december 2009 om 17:28:
allochtonen hier krijgen nagenoeg precies dezelfde kansen als autochtonen

Daarom. en daarom is het juist zo gek dat allochtonen die kansen niet aan hebben gegrepen. Daarom is het ook zo achterlijk dat er nog types zijn die allochtonen maar tot in den treure willen vertroetelen terwijl ze hun eigen (iets slechtere) positie vooral aan zichzelf te danken hebben gewoon niet hard genoeg te werken en/of door hun kids totaal verkeerd op te voeden.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Thijs-BK op zaterdag 12 december 2009 om 18:01:

:roflol: :roflol: :roflol: ZOMG deze mang :roflol: :roflol: :roflol:

je moet ook bij pvv :respect:
Waarschuw beheerder
Ja zo blijf je wrok houden.
Dan is het dadelijk ook gerachtvaardigd dat de Blanke amerikanen hun afkeer tegen Zwarten botvieren omdat ze geen reet uit voeren.
zo kan je wel door blijven gaan natuurlijk en da's niet de oplossing.

bedoelde er mee te zeggen dat het voor gedrag van veel Afr.-Am. in de VS nog begrip op te brengen is gezien het verleden,de discriminatie en hun kansen daar in tegenstelling tot hier waar niks niemand in de weg gelegd wordt.
Waarschuw beheerder
Hier kan je het aantonen dat de opvoeding structureel niet goed is uitgevoerd.

Wordt steeds gekker met jou, iig totaal niet meer geloofwaardig:/

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van an[n]o73niem op zaterdag 12 december 2009 om 19:09:
bedoelde er mee te zeggen dat het voor gedrag van veel Afr.-Am. in de VS nog begrip op te brengen is gezien het verleden,de discriminatie en hun kansen daar in tegenstelling tot hier waar niks niemand in de weg gelegd wordt.

Voor veel afro-amerikanen is dit ook een excuus om te gebruiken voor hun ellende...

Ik hoor dat als je in de US je best doet je er wel komt, je moet als gekleurde wat beter je best doen, maar het komt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 december 2009 om 14:37:
Voor veel afro-amerikanen is dit ook een excuus om te gebruiken voor hun ellende...

Ik hoor dat als je in de US je best doet je er wel komt, je moet als gekleurde wat beter je best doen, maar het komt.

klopt..het is een excuus die nu bijna niet meer op gaat maar zeker voor de allochtonen in Nederland nooit een excuus is geweest.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
vmbo'ers hun zoeken altijd excuus jwt !

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 december 2009 om 16:21:
linkse hobbies

Het hele grappige is dat de film Flodder al een aanval was op de linkse sociale hobbies.

Laat een stel tokkies in een villawijk 'integreren'.
Sociaal werker Sjaak is een typische linke lul met z'n Eend en z'n kleren.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 december 2009 om 10:37:
Sociaal werker Sjaak is een typische linke lul met z'n Eend en z'n kleren

jaques van kooten: "ik teken ten stelligste protest aan, deze familie wordt gediscrimineerd!"

Sjaakie :respect:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 december 2009 om 10:37:
Het hele grappige is dat de film Flodder al een aanval was op de linkse sociale hobbies.

ach mens, het enigste doel van de film Flodder was een film maken, om over te lachen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 december 2009 om 19:02:
om over te lachen

best redelijk gelukt ook

Waarschuw beheerder
de mensen die niks bij dragen aan het land blijven maar hangen in het sociale vangnet wat zo onder de hand meer een sociaal hangnet is geworden

Whe, en waarom denkie dat er uberhaupt gastarbeiders hierheen zijn gehaald in de jaren 60-70 en 80?
de mensen die niks bij dragen aan het land blijven maar hangen in het sociale vangnet wat zo onder de hand meer een sociaal hangnet is geworden

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op zaterdag 12 december 2009 om 15:26:
Het voordeel van de VS is dat het veel meer een mozaiek-samenleving is dan hier. Het zijn daar allemaal immigranten die nu een betere balans hebben weten te vinden. Dat ligt hier totaal anders. Ook de factor religie / islam is hier een veel groter struikelblok. Ik vind het wel logisch dat ze in de VS al veel verder zij ndan hier. de islam heeft daar geen rol van betekenis. Dat werkt de onderlinge samenhang en tolerantie wel in de hand als geen stoorzender in de voorm van de islam tussen de mensen in staat.

:roflol: Ook al VS kennerT? Mooi hoe jij al je eigen bij elkaar bedachte wereldjes aan elkaar knoopt.

De onderlaag in de VS staat wel wat verder van de maatschappij af dan in Nl. En daar leeft ook iedereen in zijn eigen etnische omgeving. En daar is de criminaliteit nog wel een paar tikkies hoger dan in onze "onderlaag". Ze hebben weinig Moslims, om de simpele reden dat vanuit Moslimlanden nu eenmaal weinig immigranten richting de VS trokken begin 20ste eeuw en de VS geen kolonien had onder Moslimlanden.

Overigens, behoorlijk :cry: Islamstoorzender :roflol: hoe bedenk je het.