Je kan je ook afvragen wat een deel van het westen voor hun heeft betekend.
En welke moslims bedoelt Wilders nou?!
maar mijn stem krijgt hij!!
go geertje.. go!!
Ik ben trots als NLDer, maar trotser om mijn eigen ik, want ik schaam me soms ook om NLDer te zijn.
anti-westers gedachtegoed
met onze westerse normen en waarden.
Wat vinden we van de werkelijkwaar briljante plannen van Geertje in zake het drugsbeleid?
echt veel normale marokkanen heb ik nog niet gezien
Gebruikers van harddrugs moeten gedwongen afkicken en een paar jaar naar een rijkswerkinrichting. Volk dat niet wil deugen, moeten we verwijderen uit onze samenleving. Bij recidive: vele jaren meer naar een rijkswerkinrichting.
Even buiten die eeuwige discussie omtrent de door Wilders gevreesde 'Islamisering' om: Wat vinden we van de werkelijkwaar briljante plannen van Geertje in zake het drugsbeleid
Je bedoeld meer het anti NLDs-gedachtengoed.
Ga eerst ff. na over het onstaan van het Westerse cultuur/samenleving.
En de landen die bij deze cultuur/sameleving horen of hun normen en waarden gelijk staan met die van NLD.!
En of deze landen qua westerse beleid 100% achter NLD staan.
En vooral niet vergeten de nieuwe EU vorming.
En ga tevens voor jezelf na welke
Je gaat voorbij aan de essentie van mijn post en lult er maar wat er omheen.
Je gaat voorbij aan de essentie van mijn post en lult er maar wat er omheen.
wat dus in strijd is met onze westerse normen en waarden.
typisch een geval van ik typ zo veel mogenlijk dan lijkt het nog wat.
inderdaad ja
Ben jij het met hem eens...
Zijn nieuwe partij???
Zou jij op hem stemmen???
Maar wat ik type is ook nogal wat.
google is your friend right?
de essentie van dit forum...
antwoord gewoon de vragen en bekrachtig je antwoord..
2 miljard gister op de G8
De Nederlandse islam komt eraan!
Uitsluitend in Nederlandse moskeeën: bidden, inburgeren, stemmen en nu ook een geregistreerd sharia-huwelijk!
Wie nog steeds denkt dat Nederland islamiseert is een sukkel. Links heeft gelijk: de islam is keihard aan het vernederlandsen! Wilders zit ernaast. De Nederlandse islam ontstaat recht voor je raap.
Een voorbeeld. Vroeger kon je in de moskee alleen bidden. Dankzij de Nederlandse politiek kun je er nu ook inburgeren en stemmen.
Is logisch! Want de integratie van sommige bevolkingsgroepen in onze samenleving verloopt nu eenmaal via hun godsdienst. En als de opkomst van allochtonen bij de verkiezing laag is, dan is het zinnig om de drempel te verlagen door ze te laten stemmen in een bekende omgeving.
Je ziet: stapje voor stapje wordt de moskee veroverd door de Nederlandse cultuur.
Het allernieuwste succes in de verkazing van de islam is het sharia-huwelijk. Dat gaan we op zijn Nederlands helemaal stuk-gedogen. Het gaat zo: de imam sluit het (al dan niet met een tweede of minderjarige vrouw), en de Nederlandse staat gaat het mee-do-gen-loos registreren.
Tsjakka, Nederland owns de islam.
One of my best friends.
Because it give me knowlegde = power.
And google is for the most peoples their best friends!
En waar haal jij dan enkel je kennis vandaan?
Van de meeloopgroep of ben je een wonderkind of nou zo achterlijk?!
Google is, als je het NOG niet weet een zoekprogramma, die je kan verwijzen
naar bijv. GERENOMEERDE site's waar je je vragen kwijt kan en antwoorden kan verkrijgen om je
kennis te vergroten.
En bepaalde oplagen van bijv. het Volkrecht; krant o.i.d. kan vinden, zodat je niet naar de Bibliotheek hoeft.
Zodat men geen ONZIN hoeft te weerleggen, zoals jij dat over Google doet.
Dus dan raad ik je ten zeerste aan Google te raadplegen als je niet zeker bent van een
zaak, voordat je onzin verkondigd.
Ik heb je nog nooit met feiten zien komen alleen woordspelletjes, lijkt bij jou wel lingo
Google is, als je het NOG niet weet een zoekprogramma, die je kan verwijzen
naar bijv. GERENOMEERDE site's waar je je vragen kwijt kan en antwoorden kan verkrijgen om je
kennis te vergroten.
Otherwise you make yourself like stupid.
ik hoop dat je sarcastisch bent met deze poepreply
poepreply -_-
Niks meer aan deze juiste constatering toe te voegen.
make yourself look like stupid
Je Ik druk maar weer eens op 'toch tonen' maar zie gelijk waarom ik het niet wilde doen.
ik zet niemand op negeer hoor, zou ook ni weten hoe
eigenlijk is het
Erom heen lullen?!
eej die euro is eigenlijk het idee van hitler
die wilde ook een europa liefst een wereld ook goed
en wat doen we nu
maar ja ik ben het ermee eens er mogen wel wat polen en moslims etc. etc. weg
ze liggen vort zelfs savonds op bankjes met zun allen stelletje schooiers