Partyflock

Forumonderwerp · 897966
4 volgers · 185212x bekeken

Waarschuw beheerder
+1-6
Edit by admin:

Dit topic is voor het bespreken van en discussieren over alle aspecten mbt Geert Wilders en zijn PVV. Partijstandpunten, mediaberichten et cetera vallen hier dus allemaal onder!
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 juni 2009 om 19:44:
dankje voor de erkenning.
eigenlijk wilde ik me af vragen, als je zo democratisch bent in gesteld waarom ik geen uitnodiging op je flock heb gekregen, waarom alleen mensen die toch het zelfde vinden als jij, waarom wil je dan discussieren zou ik me eigenlijk af vragen.
Ik wil me af vragen waarom de PVV dan niet echt discrimineert, maar als je dan dit topic dan denk ik dat de PVV aanhang wel vol zit met racisten.

blijf het maar lekker ontkennen.
voor de rest zou het me allemaal een ruk interesseren wat jij en je geestes genoten te melden hebben, eigenlijk schaam ik me er voor dat ik jouw en nog een paar mensen hier zo serieus neem dat ik een gesprek met je aan ga. Even te zwijgen met je discussieer. Ga maar lekker in een donker hoekje me kaar op de borst kloppen hoeveel gelijk jullie allemaal hebben.

houdoe

:respect: :roflol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 juni 2009 om 19:45:
rechtse linkse

Hee joh niet mijn titel afpakken, ik ben dat omdat ik als halve allochtoon die niets van geert moet hebben kritiek heb onze q-marokkaan 8)

Waarschuw beheerder
eigenlijk wilde ik me af vragen, als je zo democratisch bent in gesteld waarom ik geen uitnodiging op je flock heb gekregen, waarom alleen mensen die toch het zelfde vinden als jij, waarom wil je dan discussieren zou ik me eigenlijk af vragen.

:/ Hoe kom je erbij? Zoals ik eerder vandaag al zei, dit heeft niets met democratie te maken.

blijf het maar lekker ontkennen.

Wat ontken ik?Ik heb hier geen inhoudelijke discussie kunne houden, ook niets ontkent.
Denk maar fijn dat ik een hekel heb aan Marokkanen en dat ik de overheid haat en Wilders in alles gelijk geef. Dat ik geen realiteitszin heb. Is je beeld bevestigd (Y) Mijn half-Surinaamse halfbroertjes moeten van mij allebei het land verlaten. Nu ben je vast hardstikke tevreden

Hoije

Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 juni 2009 om 20:49:
Verder op Bubba ballenbreker (op ***pf) zijn flock.
Ticket onderweg..
Ik hoop dat er wat mee gedaan word, want dit topic gaat helemaal nergens meer over.

Gehonoreerd
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 juni 2009 om 21:46:
hetzelfde als geloof is een vrije keuze of

ik heb niks tegen moslims maar wel tegen de islam

Allebei hele goede uitspraken. Ik heb helemaal niks tegen homo's, maar wel tegen mannensex, ofzo?