Partyflock

Forumonderwerp · 897966
4 volgers · 191105x bekeken

Waarschuw beheerder
+1-6
Edit by admin:

Dit topic is voor het bespreken van en discussieren over alle aspecten mbt Geert Wilders en zijn PVV. Partijstandpunten, mediaberichten et cetera vallen hier dus allemaal onder!
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 juni 2009 om 12:58:
eventueel einde van house feesten

Huh, wacht even deze zie ik niet.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 juni 2009 om 13:10:
bovendien zal NL anders worden gekeken door de hele wereld

Politiek gezien heeft Nederland niet zon goede naam op het moment. Ook in het buitenland is doorgedrongen dat we nu de gevolgen ondervinden van een te grote tolerantie. Bovendien is Nederland een beetje een buitenbeentje omdat softdrugs legaal is.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 juni 2009 om 13:49:
echt zn figuur als leider van nederland wat moeten alle wereld leiders niet denken

Op Balkenende ben ik ook niet trots ;)zou liever iemand zien met meer charisma. Nederland zou overigens wel wat meer ballen mogen krijgen in het uitdragen van onze belangen, Balkenende is daar niet de juiste persoon voor.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 juni 2009 om 13:27:
Ik ben vóór een cordon sanitair. De standpunten van de PVV zijn abject. Wilders scheldt, insinueert, en gebruikt statistieken valselijk. Hij is openlijk racistisch en is een gevaar voor de vrijheid van godsdienst. Hij doet een grote groep landgenoten, die blijkbaar nogal labiel zijn, geloven dat alle moslems fascistisch en potentiëel terroristisch zijn. Hij wil een stop op het bouwen van gebedsruimtes. Hij lanceert krankzinnige plannen (het gericht schieten op demonstranten; en de verplichting voor alle werklozen om zich elke dag te melden (de motie-Fritsma)). Hij wil Nederland naar het model van rechts Amerika hervormen, op het moment dat Amerika zelf socialer aan het worden is (denk aan de plannen voor een ziektekostenverzekering). Met Wilders’ economische ideeën zal Nederland een explosieve toename van voedselbanken, gaarkeukens, daklozen en schizofrene zwervers zien.
Kortom: hij is anti-democratisch en naar de geest genomen contrair aan alle goede eigenschappen waar Nederland om bekend staat.

Zulk een sujet moeten wij niet in een kabinet willen accepteren. Voor mij is dat een uitgemaakte zaak. En het is, tenslotte, heel karakteristiek dat CDA en VVD in principe wél met hem in één kabinet zouden kunnen stappen. Over weekdierachtig opportunisme gesproken…

Ik wou je bijna een compliment geven omdat ik dacht dat je nu opeens wel op een goede manier in discussie gaat. Helaas is deze mening gejat van iemand genaamd Frank Lenssen. Er is niks mis met knip en plak werk, maar zet er dan een bron bij en verkoop het niet als je eigen mening.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Hij is openlijk racistisch en is een gevaar voor de vrijheid van godsdienst

Godsdienst moet in mijn ogen zowieso afgeschaft worden. Als ik mijn kinderen elke dag zou zeggen, dat alles wat niet blank is slecht is en vermoord moet worden, dan ben ik een slechte ouder.
Christelijke gezinnen vertellen iedere dag onzin aan hun kinderen, denk aan het scheppingsverhaal en jezus christus die herrijst uit de dood :S

geloven dat alle moslims potentiëel terroristisch zijn.

zijn ze ook, ik denk dat als meerdere moslim leiders oproepen tot een wereldwijde heilige oorlog hier veel moslims gehoor aan zullen geven.

Hij wil een stop op het bouwen van gebedsruimtes

Helemaal mee eens, zowel op gebedsruimtes van moslims als christenen, joden etc etc.

Het idee van een multi-culti samenleving is mislukt en wilders is de enige die dit inziet. Ok, niet al zijn ideeen zijn goed, sommige zijn ronduit belachelijk. Maar nog altijd beter als het pappen en nathouden beleid van het CDA & PVDA van de afgelopen 15 jaar
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 2 juni 2009 om 20:19:
Het idee van een multi-culti samenleving is mislukt en wilders is de enige die dit inziet.

Whahaha, je ontkent je eigen menselijkheid..in dat geval..voeg je bij de beesten(y)

multiculti mislukt? onze roofpartijen naar landen waar iets valt te halen, die zijn mislukt en daar proeven we nu de bittere pil van..Karma can be a bitch i know, but dont be a bitch about karma...;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Je bent ingelogd als: WJTN op dinsdag 2 juni 2009 om 15:49:
Ik hoop dat Bos, Rutte en andere eventuele coalitiegenoten (mocht de PVV gaan regeren) de lichtgewichten van de PVV onder tafel schoffelen tijdens onderhandelingen. Zoals ook gebeurde bij de LPF voordat ze politieke zelfmoord pleegden.

Dat is meestal het nadeel van een zo snel groeiende partij: het niet bezitten van de juiste personen voor de klus. Maarja helaas zit in een partij als de PvdA ook wel een aantal mensen die je onder "lichtgewichten" kan verstaan :lol:

Waarschuw beheerder
Godsdienst moet in mijn ogen zowieso afgeschaft worden. Als ik mijn kinderen elke dag zou zeggen, dat alles wat niet blank is slecht is en vermoord moet worden, dan ben ik een slechte ouder.
Christelijke gezinnen vertellen iedere dag onzin aan hun kinderen, denk aan het scheppingsverhaal en jezus christus die herrijst uit de dood

Ach laat mensen lekker geloven wat ze willen, daar moet iedereen recht op hebben. Als je dit verbied kan dat wel eens het effect hebben dat godsdienstwaanzin ook heeft: 1 perspectief aanprijzen, de rest is minderwaardig. Ik ben wel streng tegen godsdienst op scholen, het is een schande dat kinderen op een legale wijze zo bloot worden gesteld aan godsdienst-indoctrinatie. Er zijn zat scholen die redelijke netjes met deze vrijheid om gaan, maar er zijn ook zat scholen die deze vrijheid gebruiken om toekomstige zieltjes te kweken. In mijn optiek hoort een kind nog lang niet bezig te zijn met godsdienst, daarmee vorm je iemand voor het leven. Laat ze echter wel de vrijheid hebben om zelf een keuze te maken om voor een geloof te kiezen of niet, wanneer zij oud genoeg zijn :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 juni 2009 om 20:17:
Uitspraak van Q-MASTERDAMMER op dinsdag 2 juni 2009 om 13:27:
Ik ben vóór een cordon sanitair. De standpunten van de PVV zijn abject. Wilders scheldt, insinueert, en gebruikt statistieken valselijk. Hij is openlijk racistisch en is een gevaar voor de vrijheid van godsdienst. Hij doet een grote groep landgenoten, die blijkbaar nogal labiel zijn, geloven dat alle moslems fascistisch en potentiëel terroristisch zijn. Hij wil een stop op het bouwen van gebedsruimtes. Hij lanceert krankzinnige plannen (het gericht schieten op demonstranten; en de verplichting voor alle werklozen om zich elke dag te melden (de motie-Fritsma)). Hij wil Nederland naar het model van rechts Amerika hervormen, op het moment dat Amerika zelf socialer aan het worden is (denk aan de plannen voor een ziektekostenverzekering). Met Wilders’ economische ideeën zal Nederland een explosieve toename van voedselbanken, gaarkeukens, daklozen en schizofrene zwervers zien.
Kortom: hij is anti-democratisch en naar de geest genomen contrair aan alle goede eigenschappen waar Nederland om bekend staat.

Zulk een sujet moeten wij niet in een kabinet willen accepteren. Voor mij is dat een uitgemaakte zaak. En het is, tenslotte, heel karakteristiek dat CDA en VVD in principe wél met hem in één kabinet zouden kunnen stappen. Over weekdierachtig opportunisme gesproken…

Ik wou je bijna een compliment geven omdat ik dacht dat je nu opeens wel op een goede manier in discussie gaat. Helaas is deze mening gejat van iemand genaamd Frank Lenssen. Er is niks mis met knip en plak werk, maar zet er dan een bron bij en verkoop het niet als je eigen mening

:roflol: t eerste wat ik dacht toen ik zijn reactie las, was "dat kan die nooit zelf geschreven hebben..."

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 juni 2009 om 13:05:
Is uitsluiting een eerlijk middel om de PVV buiten de regering te houden?

poll is geopend wie doet er mee

???????????????
Frusti

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik dacht eigenlijk dat dit topic over Wilders ging maar blijkbaar gaat het over een Masterdammer. Ik heb nou al twintig kker hetzelfde gehoord van die gast en word het een beetje beu. Reacties worden gewoon met een smoes verwijdert
Cemon Victa [Ricardo]
dinsdag 2 juni 2009 om 13:20

Die zijn op rij weggehaald, omdat er met oa KK wordt gescholden en er discriminerende uitspraken werden gedaan.
Door een gedeelte compleet weg te halen waar mensen elkaar citeren en/of een antwoord geven op eerder gestelde dingen voorkomen we dat er toch weer terug gegrepen kan worden.

Je hoeft niet te doen alsof je de enige bent die zijn opmerkingen niet kan zien

die nergens op slaan.

Je mag blijkbaar niet over Wilders praten op iets wat lijkt op iets positiefs.
Maar 20 keer hetzelfde roepen en iedereen maar aanvallen die op Wilders stemt mag wel blijkbaar. Ik ga in iedr geval wel op Wilders stemmen, en wat Masterdammers er van vinden, het zal me echt aan mn reet roesten.
Ik had nog veel vragen open staan aan de Masterdammer maar heb er nooit antwoord op gehad. Hoeft ook niet meer. Masterdammer ga maar lekker zo door
je trekt veel twijfelaars over de streep zo, maar wel de verkeerde kant op.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van rOxXy :[ op dinsdag 2 juni 2009 om 20:53:
t eerste wat ik dacht toen ik zijn reactie las, was "dat kan die nooit zelf geschreven hebben..."

Spelling ging wel snel vooruit inderdaad 8)En woorden gebruiken als "cordon sanitair" :vaag:
Overigens hier gevonden (comment 13): http://weblogs2.nrc.nl/discussie/2009/05/12/is-uitsluiting-een-eerlijk-middel-om-de-pvv-buiten-de-regering-te-houden/
poll is geopend wie doet er mee

Ik wil je niet teleurstellen maar weet het resultaat al. Het grootste deel van PF steunt Wilders, lijkt me sterk dat ze nu voor een uitsluiting van Wilders gaan stemmen ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op dinsdag 2 juni 2009 om 12:56:
Ja misschien lijkt dat zo vanuit jouw standpunt.
Maar als hij in gaat op vragen zoals die van Pechtold dan kan hij zijn zegje nooit eens doen. Uiteindelijk blijft hij een protest-partij. Maar dat vergeten mensen veel te makkelijk.
Pechtold en Bos zouden ze trouwens ook aan moeten klagen voor discriminatie. want door samenwerking met Wilders uit te sluiten discrmineer je in mijn ogen honderduizenden kiezers op grond van hun "geloof" dat er dingen anders moeten in dit land.

Jah maar het gaat veel verder dan alleen dat. Hij negeert ook zo verschrikkelijk veel tv-uitzendingen, zoals bijvoorbeeld Pauw & Witteman. Hij wil namelijk niet bij linkse omroepen te gast zijn zoals hij zelfheeft verteld.

De keuze van Pechtold en Bos hebben totaal niets met discriminatie te maken. Dat zijn keuzes die partijen zelf mogen maken naar eigen inzicht. Dat ze daarmee de kiezers van Wilders 'uitsluiten' is niet direct hun belang. Ik vind het overigens geen juiste keuze, maar dat is weer een ander verhaal:).
Waarschuw beheerder
donateur
Christelijke gezinnen vertellen iedere dag onzin aan hun kinderen, denk aan het scheppingsverhaal en jezus christus die herrijst uit de dood :S

ook jij hebt vast veel plezier beleefd aan sinterklaas in je jonge jaren (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van d-russo op dinsdag 2 juni 2009 om 23:02:
ook jij hebt vast veel plezier beleefd aan sinterklaas in je jonge jaren

en toen zag je al die verstopte cadeautjes staan en was de pret voorbij :|

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 2 juni 2009 om 21:13:
Ik had nog veel vragen open staan aan de Masterdammer maar heb er nooit antwoord op gehad. Hoeft ook niet meer. Masterdammer ga maar lekker zo door
je trekt veel twijfelaars over de streep zo, maar wel de verkeerde kant op

vraag maar raak dan geef ik je antwoord stem je toch wilders als je maar weet dat dromen bedrog zijn en niet achteraf gaan kkeren

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Je bent ingelogd als: WJTN op dinsdag 2 juni 2009 om 15:40:
We hebben het hier over een politicus die geen enkel debat aangaat. Geen enkel debat. Nooit niet. Onvoorstelbaar. En nog maar niet te spreken van hoe on-Nederlands dat is want wij zijn juist groot geworden door ons, in het buitenland geprezen, 'Poldermodel'. Financiële onderbouwing van zijn partijprogramma is er niet, sterker nog: zijn hele partijprogramma is een financiële grap, onwerkelijk. Simpelweg niet realiseerbaar. En al die zieltjes trappen er in en gaan op hem stemmen ook. Onvoorstelbaar.

We hebben het hier over iemand die voorstelt om straatschoffies, door het leger in achterstandwijken, door de knieschijven te laten schieten. En dat in een land dat zichzelf een beschaving noemt. Onvoorstelbaar. Vraag je zelf eens af wat zieker is: dat hij dat echt meent of dat hij dat alleen roept om stemmen te winnen.
Sowieso ben ik 100% tegen zijn beeld van Nederland en al die zieltjes die op hem stemmen. Het grootste goed van een beschaaft en Westers land is niet het recht om iedereen en alles te mogen beledigen. Als je dat denkt, heb je het totaal niet begrepen.

iemand die het wel begrijpt :respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 juni 2009 om 21:23:
Ik wil je niet teleurstellen maar weet het resultaat al. Het grootste deel van PF steunt Wilders, lijkt me sterk dat ze nu voor een uitsluiting van Wilders gaan stemmen

ja een schande helemaal als hij degene zal zijn die house feesten gaat verpesten en natuurlijk weg met het gedoogdbeleid en ik zeg house feesten vanwege het drugsgebruik dat is algemeen bekend !!!

ZERO TOLERANCE 3x geweld delicten en je gaat levenslang de bak in!!!

relschoppers dan mag je met scherp schieten :vaag:

Waarschuw beheerder
Je mag blijkbaar niet over Wilders praten op iets wat lijkt op iets positiefs.
Maar 20 keer hetzelfde roepen en iedereen maar aanvallen die op Wilders stemt mag wel blijkbaar. Ik ga in iedr geval wel op Wilders stemmen, en wat Masterdammers er van vinden, het zal me echt aan mn reet roesten.

niemand die je tegenhoudt!!ilders positiefs? dan had jan maat nooit veroordeeld mogen worden met de dingen die hij zei

het OM vervolgt onschuldige mensen volgens jou :vaag:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van rOxXy :[ op dinsdag 2 juni 2009 om 20:53:
t eerste wat ik dacht toen ik zijn reactie las, was "dat kan die nooit zelf geschreven hebben

en nu?? wat wil je ik heb gekopiert en geplakt en nu?? kan je ook inhoudelijk op dat stukje tekst een reactie geven of is dat too much voor je??

dat je zo zielig bent dat je het op de man moet spelen dat ligt aan jou maar ik sta dr boven :looser:

Waarschuw beheerder
Ik wou je bijna een compliment geven omdat ik dacht dat je nu opeens wel op een goede manier in discussie gaat. Helaas is deze mening gejat van iemand genaamd Frank Lenssen. Er is niks mis met knip en plak werk, maar zet er dan een bron bij en verkoop het niet als je eigen mening

doe ik niet heb het overgenomen omdat hij het heel mooi uitlegt !!

Huh, wacht even deze zie ik niet.

drugs is algemeen bekend op housefeesten

Politiek gezien heeft Nederland niet zon goede naam op het moment. Ook in het buitenland is doorgedrongen dat we nu de gevolgen ondervinden van een te grote tolerantie. Bovendien is Nederland een beetje een buitenbeentje omdat softdrugs legaal is.

vind je het gek hoe er respectloos er omgegaan word Allochtonen inderdaad dat is de hele wereld niet ontgaan

Waarschuw beheerder
UITSPRAAK VAN FUNKARUM

laat ze maar lekker komen, zal n leuke leerperiode worden voor de mensen die denken dat de PVV voor meer 'vrijheid' zal zorgen...kijk er nu al naar uit..ws staan die mensen strax ook op de 1e rij te knkeren als het wéér niet allemaal naar hun verwachting lijkt te gaan en misschien zelfs de situatie nog slechter word dan ie al is...owja maar dat komt dan vast weer door die 'linkse rakkers' die het beleid van rechts al jaren gedwarsboomd hebben

pvv dromen zijn bedrog jullie worden in de zeik genomen zo gaat dat in de politiek
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
En woorden gebruiken als "cordon sanitair"

Wat voor een ander woord zou hij dan moeten gebruiken, als Wilders zie zelf gebruikt ter aanduiding van.
Zie het niet als een probleem/schande als iem. een mening van een ander gebruikt.
Gebeurd wel vaker dat verschillende mensen de zelfde mening/ideeën hebben/delen en elkaar of de ander citeren.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 juni 2009 om 22:35:
Dat zijn keuzes die partijen zelf mogen maken naar eigen inzicht.

Natuurlijk zijn dat eigen keuzes,
maar ja anderen zien het als discriminatie.
Net zoals op de scouts/school met de spel politie en dief.
Dan probeert men zo een goed mogelijk team te vormen.
Of de voetballers die vaak op de bank zitten, die worden dan zeker ook gediscrimineerd. ;p

die nergens op slaan.

Jij begrijpt het niet!
Door een gedeelte compleet weg te halen waar mensen elkaar citeren en/of een antwoord geven op eerder gestelde dingen voorkomen we dat er toch weer terug gegrepen kan worden.

Duidelijk toch!

Het grootste deel van PF steunt Wilders

Hoe zou dat dan nou komen?!

[img width=13 cacheid=0002c4c40006783cf347b4f61a0282511e]http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/5/5d/Vierkantje_om_op_te_tekenen.png[/img] laag/hoog IQ
[img width=13 cacheid=0002c4c40006783cf347b4f61a0282511e]http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/5/5d/Vierkantje_om_op_te_tekenen.png[/img] drugs (alhohol)
[img width=13 cacheid=0002c4c40006783cf347b4f61a0282511e]http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/5/5d/Vierkantje_om_op_te_tekenen.png[/img] vindt zijn haar leuk
[img width=13 cacheid=0002c4c40006783cf347b4f61a0282511e]http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/5/5d/Vierkantje_om_op_te_tekenen.png[/img] wat anders

Wel goed voor een
poll

Uw stem graag!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
wil je niet teleurstellen maar weet het resultaat al. Het grootste deel van PF steunt Wilders, lijkt me sterk dat ze nu voor een uitsluiting van Wilders gaan stemmen

daarom ben ik het tegengeluid overigens zijn de meeste pf/

PVV
stemmers hier blank en hebben de arrogantie VAN HET WESTEN die denken alles beter te weten neem het maar van mij aan een marokkaan
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op dinsdag 2 juni 2009 om 12:56:
Pechtold en Bos zouden ze trouwens ook aan moeten klagen voor discriminatie. want door samenwerking met Wilders uit te sluiten discrmineer je in mijn ogen honderduizenden kiezers op grond van hun "geloof" dat er dingen anders moeten in dit land.

Wist je dat Wilders Groenlinks al veel eerder uitgesloten had voor samenwerking?? Dus Wilders moet ook vervolgd worden wat dat betreft, volgens jouw??

Politiek gezien heeft Nederland niet zon goede naam op het moment. Ook in het buitenland is doorgedrongen dat we nu de gevolgen ondervinden van een te grote tolerantie.

Wat zijn de gevolgen van onze te grote tolerantie volgens jou?

Want ivm drugsgebruik, ook softdrugs hebben alle landen met een duidelijk strenger beleid zoals Frankrijk, VS qua aantal gebruikers, verslaafden, mensen die dood gaan aan drugs duidelelijk hogere percentages. Alleen het buitenland wil dat niet zien. Zo werd in een NAVO rapport ineens Belgie bij Nederland gevoegd, zodat we er ineens bekaaid afkwamen. Als je -Belgie deed, waren we ineens een middenmoter.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 juni 2009 om 20:26:
Dat is meestal het nadeel van een zo snel groeiende partij: het niet bezitten van de juiste personen voor de klus. Maarja helaas zit in een partij als de PvdA ook wel een aantal mensen die je onder "lichtgewichten" kan verstaan :lol:

En daar houdt de vergelijking met de LPF ook op want Wilders runt zijn partij op dezelfde ondemocratische wijze als Marijnissen deed bij de SP (door alle standpunten en argumenten voor alle partijleden te bepalen), dus komen er sowieso geen interne relletjes naar buiten of zijn er zelfs meningsverschillen.

En net als de bij de SP hebben de meeste mensen ook geen idee wat de mensen op kieslijst na Marijnissen nou eigenlijk vinden, misschien een vaag beeld, maar daar houdt het wel op.
Neem nou Dion Graus, als je kijkt hoe vaak die man wel niet in het verleden is aangeklaagd, als het niet vanwege dubieuze declaraties is dat wel zo'n 7 keer wegens seksuele intimidatie, veroordeeld wegens het voordoen van een dierenarts en is hij door zijn toenmalige, en op dat moment zwangere, vriendin aangeklaagd wegens bedreiging en mishandeling. Volgens een woordvoerder van Politie Limburg is er niet tot vervolging overgegaan omdat met de ernst niet inzag omdat de bevindingen van de behandelde arts niet op de juiste waarde werd geschat. En momenteel heeft Dhr. Graus een rechtzaak lopen die een aannemer die zijn huis opgeknapt heeft, heeft aangespannen tegen hem wegens niet betalen van de rekening.

Pannenkoek eerste klas.
Waarschuw beheerder
Zie je het voor je? Dat Dion Graus van de PVV tegenover een intellectuele en politieke zwaargewicht zoals Piet Hein Donner van het CDA zit aan de onderhandelingstafel? :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 juni 2009 om 00:31:
Hoe zou dat dan nou komen?!

laag IQ zal vast door de drugs gebruik komen!!

Uitspraak van marloutje op woensdag 3 juni 2009 om 01:10:
Wist je dat Wilders Groenlinks al veel eerder uitgesloten had voor samenwerking?? Dus Wilders moet ook vervolgd worden wat dat betreft, volgens jouw??

dr komt geen regering of het kabinet valt uit elkaar wilders staat voor een slechter nederland ! alsdus bos

Waarschuw beheerder
Uitspraak van antidoteivan op dinsdag 2 juni 2009 om 21:13:

wat raar want wilders doet niets anders van een vredig geloof de hele wereld proberen wijs te maken dat zij allemaal beesten zijn

en stuksten tekst achterwege laten

normen en waarden ? zorg dan eerst ervoor dat er geen haat onstaat tussen de bevolking en zorg ervoor dat we met respect met elkaar omgaan IPV allochtonen de schuld te geven dat het slecht gaat met NL

dan kunnen we praten over normen en waarden!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 juni 2009 om 00:10:
ja een schande helemaal als hij degene zal zijn die house feesten gaat verpesten en natuurlijk weg met het gedoogdbeleid en ik zeg house feesten vanwege het drugsgebruik dat is algemeen bekend !!!

Wat wou hij verpesten aan die feesten dan? Verbieden? 8)Beter gaan ze weer pillen gedogen op een feest en proberen ze grip te krijgen op de kwaliteit hiervan, maarja dat is niet en Wilders of de huidige kabinet besteedt.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 juni 2009 om 00:13:
het OM vervolgt onschuldige mensen volgens jou

Dat sowieso, ook OM maakt fouten.
Wat voor een ander woord zou hij dan moeten gebruiken, als Wilders zie zelf gebruikt ter aanduiding van.
Zie het niet als een probleem/schande als iem. een mening van een ander gebruikt.
Gebeurd wel vaker dat verschillende mensen de zelfde mening/ideeën hebben/delen en elkaar of de ander citeren.

Ik zie dat ook niet als een schande...maarr: Citeren doe je met een bron. Punt. Anders is het jatten.
[img width=13 cacheid=0002c4c40006783cf347b4f61a0282568d]http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/5/5d/Vierkantje_om_op_te_tekenen.png[/img] wat anders

Persoonlijk denk ik dat leeftijd o.a een rol speelt. Ik kan me nog herinneren dat de gemiddelde Geenstijl-bezoeker ook gewoon een hoog opleidingsniveau heeft, maar er wel om bekend staat pro Wilders zijn. Waar denk jij dat het aanligt dan ;)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 juni 2009 om 00:34:
stemmers hier blank en hebben de arrogantie VAN HET WESTEN die denken alles beter te weten neem het maar van mij aan een marokkaan

Als je westerse cultuurwaarden op gaat dringen in het midden oosten is een ander verhaal. In eigen land het westerse denken verheffen boven dat vanuit elders is de wereld is niet zo raar...Nederland is nou eenmaal gebouwd op westerse waarden.
Wat zijn de gevolgen van onze te grote tolerantie volgens jou?

Gevolgen van onze tolerantie zijn o.a problemen met allochtonen en Wilders die daar weer een gevolg op is. In het buitenland denken ze dat het gedoogbeleid iets heel negatiefs is, ik zou zelf echter nog liever zien dat het achter de schermen legaal is. Dat is juist het punt waar nog criminaliteit vandaan komt.
Uitspraak van Je bent ingelogd als: WJTN op woensdag 3 juni 2009 om 09:11:
En daar houdt de vergelijking met de LPF ook op want Wilders runt zijn partij op dezelfde ondemocratische wijze als Marijnissen deed bij de SP (door alle standpunten en argumenten voor alle partijleden te bepalen), dus komen er sowieso geen interne relletjes naar buiten of zijn er zelfs meningsverschillen.

Jup, inderdaad.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 juni 2009 om 09:34:
normen en waarden ? zorg dan eerst ervoor dat er geen haat onstaat tussen de bevolking en zorg ervoor dat we met respect met elkaar omgaan IPV allochtonen de schuld te geven dat het slecht gaat met NL

dan kunnen we praten over normen en waarden!!!

???, Sorry hoor maar dat durf jij te zeggen.

Denk eerts eens even na over je eigen gedrag,
je dreigementen en het uiymaken voor debielen
bij mensen die zeggen op Wilders te stemmen.

Praten wil je niet, je wil enkel dat men je naar de
mond praat, als het over Wilders gaat kan jij niet meer
normaal doen en ga enorm debiel lopen doen.

Dus wat wil je nou nog, wat je vind van Wilders weten we inmiddels wel. Hoe zal volgens jou in jou woorden
Het straattuig dat zich keer op keer misdraagt moeten
worden aangepakt en hoe vind jij dan de integratie verlopen in Nederland van Allochtonen.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Je bent ingelogd als: WJTN op woensdag 3 juni 2009 om 09:11:
eem nou Dion Graus, als je kijkt hoe vaak die man wel niet in het verleden is aangeklaagd, als het niet vanwege dubieuze declaraties is dat wel zo'n 7 keer wegens seksuele intimidatie, veroordeeld wegens het voordoen van een dierenarts en is hij door zijn toenmalige, en op dat moment zwangere, vriendin

staat model voor de gemiddelde schein-heilige PVV stemmer die loopt te kankeren op voor de maatschappij te 'dure-allochtonen'..ik denk dat de banken en hun misplaatste macht een groter aandeel hebben in het verneuken van onze maatschappij dan enkele zieltjes die een beter heenkomen proberen te vinden...
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 3 juni 2009 om 10:41:
EIGEN VOLK EERST

wtf is 'eigen volk'....heb je n baas boven je staan ofzo, of een; 'leider'?

SChapjesvolk ...heerlijk
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van SuburbanKnight op woensdag 3 juni 2009 om 11:35:
enkele

Ja joh, het zijn er maar enkele.(Y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
http://www.stormfront.org/forum/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
EIGEN VOLK EERST

Das nou weer jammer :/
Tot dat punt was de discussie best interessant om te lezen.

Iedereen heeft het recht op een goed leven, ongeacht zijn/haar afkomst. Maar dan moeten ze die kans ook wel pakken en gebruiken om een beter leven op te starten en niet door de hele buurt te vernachelen.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
http://www.dumpert.nl/mediabase/5166
Waarschuw beheerder
Al die kut allochtonen kosten alleen maar geld in nederland, kost de staat miljarden.
Gewoon grenzen dicht, en irritante kut marokaantjes eruit tieven of in de gevangenis pleuren.

:jaja:
Waarschuw beheerder
donateur

Ja misschien wel, ik vind niet dat je daarvoor in de tweede kamer zit. Want als een andere partij uit sluit sluit je ook diens kiezers uit en dat vind ik discriminatie op grond van poltieke overtuiging.

Jah maar het gaat veel verder dan alleen dat. Hij negeert ook zo verschrikkelijk veel tv-uitzendingen, zoals bijvoorbeeld Pauw & Witteman. Hij wil namelijk niet bij linkse omroepen te gast zijn zoals hij zelfheeft verteld.

Daar kan ik me vanuit zijn standpunt nog wel iets bij voorstellen.
Het zou niet mijn manier zijn. Maar het wel algemeen bekend dat er veel media zijn die hem zijn mening niet gunnen. Het zal dan toch vooral neerkomen op bashen en dan kan hij zijn eigenlijk verhaal niet goed doen.

De keuze van Pechtold en Bos hebben totaal niets met discriminatie te maken.

Naja het is misschien gelijk wel een brug te ver. Maar het is op zijn minst wel respectloos richting de mensen die op Wilders stemmen. Want zelf zijn pechtold en Bos te laf om iets te doen aan de immigratie (die nu overigens weer flink oploopt) metname de bachelijke huwelijksmigratie. en problemen rond de islam worden door hun nog steeds bedekt met de mantel der liefde, terwijl dat juist een averechts effect heeft gehad. Want tot enkele jaren geleden werd alles bedenkt met de mantel der liefde en we zijn daarodor nu verder van huis dan ooit.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 3 juni 2009 om 11:42:
Ja joh, het zijn er maar enkele.(Y)

blijkt Moeilijk prioriteiten te stellen voor jullie brainless menschen, genuanceerd ergens over discussieren is ook niet mogelijk ...klaag niet bij mensen die n beter heenkomen zoeken, maar ga klagen bij de banken die nu miljarden aan staatssteun ontvangen ten koste van wat er allemaal in de maatschappij veranderd zou kunnen worden met dit geld...
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 3 juni 2009 om 11:47:

:lol: hersenloos figuur...jwt
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 juni 2009 om 11:48:
Iedereen heeft het recht op een goed leven, ongeacht zijn/haar afkomst. Maar dan moeten ze die kans ook

:respect:
Maar toch, je ergert je blijkbaar aan een paar mongolen die het verpesten voor de rest, dat vind ik dan weer jammer...

Uitspraak van :facepalm: op woensdag 3 juni 2009 om 12:04:
Gewoon grenzen dicht, en irritante kut marokaantjes eruit tieven of in de gevangenis pleuren.

Racisme is al net zo debiel, zo niet nog debieler dan n stel zakkenrollende marrokanen/antillianen die in jail thuishoren...

(l)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
EIGEN VOLK EERST

Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 3 juni 2009 om 11:47:

Kerel ga ergens anders haten. Zou niet voor het eerst zijn wanneer 1 of andere schreeuwert ervoor zorgt dat deze topic gesloten wordt. Beter discussieer je inhoudelijk ipv een paar loze kreten te roepen en met nutteloze links te komen.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van SuburbanKnight op woensdag 3 juni 2009 om 12:11:
Racisme is al net zo debiel, zo niet nog debieler dan n stel zakkenrollende marrokanen/antillianen die in jail thuishoren...

Zolang er geen racimse is zal het probleem nooit ophouden (houdt het toch niet) en zal het probleem alleen maar erger worden.
Jullie zijn gewoon te zwak om je te uiten, of je woont in een nette buurt net als ik, waar dit soort problemen niet zijn, maar open je ogen eens en zie dat er een GROOT probleem ontstaat, en wij moeten allemaal maar wijselijk onze mond dicht houden, niet echt bepaald wijzelijk.

maar goed, capiluleren is naturrlijk ook een optie

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuburbanKnight op woensdag 3 juni 2009 om 12:11:

Als zakkenrollers misschien. Maar ik vind een racist nog lang niet zo'n debiel als iemand die geweld gebruikt om zaken voor elkaar te krijgen. Een racist is iemand met een kortzichtige kijk...niks mis mee tot hij met zijn poten aan iemand komt! Een racist die geweld gebruik = net zo'n debiel als een Marokkaan die dit doet (dit soort gasten zijn overigens ook vaak racistisch naar autochtonen).
Waarschuw beheerder
Volgens de 'Tijdelijke Commissie Onderzoek Integratiebeleid', die 30 jaar integratie in Nederland heeft onderzocht, heeft de overheid niet tot nauwelijks bijgedragen aan de integratie van allochtonen. De reden hiervoor was dat de overheid niet dwingend genoeg was, te vrijblijvend. 'Alles kan, maar niets moet' was het motto. Niemand werd verplicht om de taal te leren om maar een voorbeeld te geven, iets dat essentieel is voor integratie. En volgens een oud-Nederlands spreekwoord maakt onbekend onbemind.

De Nederlandse overheid heeft gefaald (Eerste en tweede Kamer, burgemeesters, wethouders e.d.), daarmee dus de regerende partijen (PvdA, VVD, CDA, D66) hebben gefaald de afgelopen 30 jaar.
Geen typisch links probleem, maar een probleem dat voortkwam bij zowel linkse, centrum en rechtse partijen.
Wilders en anderen hebben geen besef van Nederlandse geschiedenis als hij roept dat dat typische problemen zijn die veroorzaakt zijn door de "linkse elite". De feiten spreken Wilders en iedereen die zijn mening hierover deelt, tegen.

Bolkenstein signaleerde dat als eerste binnen de Nederlandse politiek. Maar in tegenstelling tot Wilders had en heeft Bolkenstein wel praktische oplossingen.
Wilders is bij lange na geen Bolkenstein.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 3 juni 2009 om 12:19:
Jullie zijn gewoon te zwak om je te uiten,

wie de fuck is jullie?
of je woont in een nette buurt net als ik,

dat woon ik HEiloo, en mn ouders in Limmen en ook hier is het in t weekend constant raak met bezopen boerenjeugd die dingen slopen in andermans tuin, maar daar hoor je het kabinet niet over, en de smeris doet ook al helemaal niets..Dus moet ik nu gaan discrimineren tegenover die coke-snuivende boerelulletjus?? d8 het niet...of roepen black powa..:lol: ga toch weg man je hersens functioneren niet naar behoren...
maar goed, capiluleren

Capi wat?
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 juni 2009 om 12:19:
Als zakkenrollers misschien. Maar ik vind een racist nog lang niet zo'n debiel als iemand die geweld gebruikt om zaken voor elkaar te krijgen. Een racist is iemand met een kortzichtige kijk...

En er zijn geen geweldadige racisten?? Ik maakte gewoon een oppervlakkige vergelijking tussen 2 zaken die gewoonweg totaal RESPECTLOOS zijn...iemand discrimineren of iets jatten is gewoon NOT DONE..klaar en dat weet iedereen hier, anders hebben we deze discussie niet hierzo..scheinheilig gedoe...de nazi kankert op de allochtoon die rooft hahaha ze verdienen elkaar...heerlijk
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuburbanKnight op woensdag 3 juni 2009 om 11:35:
ik denk dat de banken en hun misplaatste macht een groter aandeel hebben in het verneuken van onze maatschappij dan enkele zieltjes die een beter heenkomen proberen te vinden...

Die mening deel ik. Maar daar kun je weinig praktische consequenties aan geven. Geld is het kruipolie van elke samenleving.

Of we moeten allemaal halal gaan bankieren. :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Je bent ingelogd als: WJTN op woensdag 3 juni 2009 om 12:29:
Die mening deel ik. Maar daar kun je weinig praktische consequenties aan geven. Geld is het kruipolie van elke samenleving.

Of we moeten allemaal halal gaan bankieren.

Joh , we zijn ge-owned..NL is ge-owned toen we bij de IMF en de hele reutemeteut gingen en meededen met marktwerking...en zelfregulering...
Onze bank moet sstaan voor het drukken van Geld zonder dat het tenkoste gaat van de waarde..er moet en kan gewoon geld gecreerd worden wanneer dat nodig is zonder dat de burger er de consequenties van gaat dragen/rente inflate deflatie etcetc..en dat is mogelijk, maar vereist dat men anders gaat denken over handel en economie..iedereen wil nu nog alles zichzelf toeeigenen, dat is gewoonweg van de zotte..er is niets van iemand bij hier op de aarde..de aarde zelf is n soevereine entiteit, wij zouden haar meten hoeden aangezien wijde laatste stap in de evolutie zijn..Als we dit gaan beseffen, dan kan alles gedeeld worden..kan je uiteindelijk een winkel inlopen en gewoonweg pakken wat je nodig hebt zonder ervoor te betalen..
Alles gebeurd in gemeenschap...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuburbanKnight op woensdag 3 juni 2009 om 12:34:
Joh , we zijn ge-owned..NL is ge-owned toen we bij de IMF en de hele reutemeteut gingen en meededen met marktwerking...en zelfregulering...

Juist. Of toen Amerika de Europese economie herschiep naar hun evenbeeld, terwijl we eigenlijk onze vrijheid te danken hebben aan de Russen.

iedereen wil nu nog alles zichzelf toeeigenen, dat is gewoonweg van de zotte..er is niets van iemand bij hier op de aarde.

In dit systeem heb je ongelijk. :)

de aarde zelf is n soevereine entiteit, wij zouden haar meten hoeden aan gezien wijde laatste stap in de evolutie zijn..

Kan ik mij in vinden: rentmeesterschap. (y)

LAs we dit gaan besffen, dan an alles gedeeld worden..kan je uiteindelijk een winkel inlopen en gewoonweg pakken wat j nodig hebt zonder ervoor te betalen..
Alles gebeurd in gemeenschap...

Wat dat betreft is een bibliotheek en dan specifiek hun uitleensysteem wel een mooi voorbeeld van hoe iets dat zo utopisch klinkt, er nu al is.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op woensdag 3 juni 2009 om 12:07:
Ja misschien wel, ik vind niet dat je daarvoor in de tweede kamer zit. Want als een andere partij uit sluit sluit je ook diens kiezers uit en dat vind ik discriminatie op grond van poltieke overtuiging.

Haha dat zou wat zijn. Als dat als discriminatie beschouwd zou gaan worden zouden politieke partijen een beetje voor de sier met elkaar gaan praten om een coalitie te vormen, om dan uiteindelijk alsnog te zeggen we doen het niet (terwijl dat al voor de verkiezingen vast zou staan. Nogmaals, ik zou niemand op voorhand uitsluiten en het zou dan ook niet mijn keuze zijn, maar om nou te stellen dat er sprake is van discriminatie is echt de reinste onzin. Dat Bos en Pechtold de kiezers van Wilders uitsluiten is toch niet hun probleem, aangezien het niet hun kiezers zijn.

Uitspraak van Thijs-BK op woensdag 3 juni 2009 om 12:07:
Daar kan ik me vanuit zijn standpunt nog wel iets bij voorstellen.
Het zou niet mijn manier zijn. Maar het wel algemeen bekend dat er veel media zijn die hem zijn mening niet gunnen. Het zal dan toch vooral neerkomen op bashen en dan kan hij zijn eigenlijk verhaal niet goed doen.

laat ik voorp stellen dat de keuze is van Wilders, hij moet het helemaal zelf weten. Maar het is hypocriet om te gaan 'janken' dat hij wordt uitgesloten door andere partijen, terwijl hij zelf linkse omroepen uitsluit. Als je de linkse media al uitsluit, kun je dan wel samenwerken met linkse poltieke partijen? Ik weiger ook te geloven dat Wilders bij programma's als Pauw & Witteman zijn mening niet gunnen. Hij wordt vaak zat uitgenodigd, maar als hij zelf vervolgens niet wilt komen houdt het toch echt op hoor:lol:.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuburbanKnight op woensdag 3 juni 2009 om 12:26:
En er zijn geen geweldadige racisten?? Ik maakte gewoon een oppervlakkige vergelijking tussen 2 zaken die gewoonweg totaal RESPECTLOOS zijn...iemand discrimineren of iets jatten is gewoon NOT DONE..klaar en dat weet iedereen hier, anders hebben we deze discussie niet hierzo..scheinheilig gedoe...de nazi kankert op de allochtoon die rooft hahaha ze verdienen elkaar...heerlijk

Een racist en een racist die geweld gebruikt zijn zaken die los staan van elkaar. Ik zie niet in waarom je geen mening over een bevolkingsgroep mag hebben, het mag dan wel respectloos zijn maar who cares. Geweld gebruiken is natuurlijk iets dan echter NIET getolereerd moet worden. Het zit in de menselijke aard om discriminerende gedachten te hebben. Heb je een hekel aan oude mensen in het verkeer, dan heb je ook een discriminerende denkwijze. Fuck it laat iedereen maar lekker denken wat hij wil, de uitvoer bepaald of iemand over de streep gaat. Iemand slaan of een baan weigeren omdat hij een kleurtje heeft is discriminatie, niet een mening hebben over een bepaalde groep. Het eerste moet van mij wettelijk verboden blijven, het tweede moet echter een vrijheid van de mens zijn.(f)
de aarde zelf is n soevereine entiteit, wij zouden haar meten hoeden aangezien wijde laatste stap in de evolutie zijn..Als we dit gaan beseffen, dan kan alles gedeeld worden..kan je uiteindelijk een winkel inlopen en gewoonweg pakken wat je nodig hebt zonder ervoor te betalen..

Psychologie, filosofie en politicologie hebben nauwe banden met elkaar. Dit is in alle gevallen onmogelijk aangezien een mens NOOIT op deze manier zou denken. Geloof me, ik zou graag in een soort van mooi hippie paradijs willen wonen, maar het is behoorlijk naïef om te denken dat dit werkelijkheid zou kunnen zijn. Zo is Nederland het voorbeeld van naïviteit om te denken dat tolerantie geen grenzen kent.
Uitspraak van Je bent ingelogd als: WJTN op woensdag 3 juni 2009 om 12:43:
Wat dat betreft is een bibliotheek en dan specifiek hun uitleensysteem wel een mooi voorbeeld van hoe iets dat zo utopisch klinkt, er nu al is.

Eigenlijk wel een mooi voorbeeld ja. Helaas zijn er wel veel soort gelijk projecten waar het wel vaak is misgegaan. Vroeger had je zaken als een witte fietsenplan, waarbij iedereen gebruik kon maken van deze fietsen. Je voelt hem wel aankomen....kleurtje erover en in de schuur met dat ding ;)Het is gewoon volkomen naïef om te denken dat zoiets daadwerkelijk werkt... Ik wou dat het werkte, zou prachtig zijn. De realiteit is anders helaas :p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 juni 2009 om 12:47:
Dat Bos en Pechtold de kiezers van Wilders uitsluiten is toch niet hun probleem, aangezien het niet hun kiezers zijn.

Als ik nou de bovenstaande zin verander naar: Dat Wilders moslims uit sluit is toch niet zien zijn probleem, aangezien het toch niet zijn kiezers zijn.....
Dan klinkt de zin heel anders he. Maar het komt nog steeds op hetzelfde neer. Als je op voorbaat samenwerking uit sluit geef je een discriminerend signaal af richting de kiezers van die partij die buiten wordt gesloten.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 juni 2009 om 12:47:
laat ik voorp stellen dat de keuze is van Wilders, hij moet het helemaal zelf weten. Maar het is hypocriet om te gaan 'janken' dat hij wordt uitgesloten door andere partijen, terwijl hij zelf linkse omroepen uitsluit. Als je de linkse media al uitsluit, kun je dan wel samenwerken met linkse poltieke partijen? Ik weiger ook te geloven dat Wilders bij programma's als Pauw & Witteman zijn mening niet gunnen. Hij wordt vaak zat uitgenodigd, maar als hij zelf vervolgens niet wilt komen houdt het toch echt op hoor.

Ergens heb je wel gelijk natuurlijk. Tot op heden heeft hij nog niet goed laten zien dat hij een debater kan zijn.
en toch ergens heb ik niet het idee dat dat nodig is als protest-partij. Want het is juist de krach van een protest-partij om niet al te veel bij de andere aan tafel te zitten want dan ben je geen protest-partij meer :d

Uitspraak van Je bent ingelogd als: WJTN op woensdag 3 juni 2009 om 12:23:
De Nederlandse overheid heeft gefaald (Eerste en tweede Kamer, burgemeesters, wethouders e.d.), daarmee dus de regerende partijen (PvdA, VVD, CDA, D66) hebben gefaald de afgelopen 30 jaar.
Geen typisch links probleem, maar een probleem dat voortkwam bij zowel linkse, centrum en rechtse partijen.

toch krijgen linkse partijen wat mij betreft een behoorlijk gedeelte van de schuld van het probleem op hun schouders.
Vooral omdat ze nog veel te soft zijn m.b.t. oplossingen voor de integratieproblemen. Immigratie moet gewoon stoppen, maar linkse partijen staan daar niet achter, want stel je eens voor dat je electoraat niet meer groeit zeg....
En ze verbloemen ook nog steeds te veel problemen m.b.t. de islam.
Ik zal je eerlijk zeggen, als ik een maatschappelijke wens zou kunnen doen dan had ik heel die islam de wereld uit gewenst. Want deze wereld zal toch echt een stuk verdraagzamer zijn zonder een oorlogsgeloof dat mensen uit elkaar drijft.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 juni 2009 om 20:36:
Ach laat mensen lekker geloven wat ze willen, daar moet iedereen recht op hebben. Als je dit verbied kan dat wel eens het effect hebben dat godsdienstwaanzin ook heeft: 1 perspectief aanprijzen, de rest is minderwaardig. Ik ben wel streng tegen godsdienst op scholen, het is een schande dat kinderen op een legale wijze zo bloot worden gesteld aan godsdienst-indoctrinatie.

Helemaal mee eens.