Partyflock

Forumonderwerp · 897966
4 volgers · 191385x bekeken

Waarschuw beheerder
+1-6
Edit by admin:

Dit topic is voor het bespreken van en discussieren over alle aspecten mbt Geert Wilders en zijn PVV. Partijstandpunten, mediaberichten et cetera vallen hier dus allemaal onder!
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van marloutje op zondag 31 mei 2009 om 18:42:
Na de opkomst van geert wilders zijn er meer problemen met moslims geweest. Dat zijn de cijfers, plus er is nu eenmaal meer aandacht voor. Een deel is Selffulfilling prophecy. Ik vond dit land zelf ook een stuk gezelliger toen er niet zoveel haat was.

Die waren er al voor Wilders. Wilders is er enkel doordat die problemen er in eerste instantie waren, pop.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Nee alle moslims zei ik. En met haat zaai je alleen maar nog meer haat, zoals ik zei.

Vaag hoor. Je redenatie klopt niet. Niet alle Nederlanders zijn er negatief over.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Christenen en dergelijke zijn ook tegen homo's. en roepen ook vaak zat dat die mensen ziek zijn,

Ook daar ben ik tegen, maar we hebben het nu over de gasten he?
Waarschuw beheerder
maar het werd duidelijk meer na geert wilders. Ik zal de cijfers nog eens opzoeken.

PLUS: Kijk wat er 60 jaar geleden nog met rassenhaat is gebeurd. 2e WO. Ik vind dit allemaal verdacht veel lijken op haat tegen joden. Ook maar zoeken naar manieren om groepen zwart te maken. Zelfs van de pest kregen ze vroeger de schuld. En genoeg mensen die dat allemaal geloven. Dat is waar jullie Geert Wilders fanaten zeker allemaal op zitten te wachten he? oorlog?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Er gebeuren dagelijks hele erge dingen door blanke mensen.

Toch in mindere mate.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ja dus jij wil dat nederland zich verlaagd tot hun niveau?

Zeg ik dat? Ander niveau wil ik. Het land uitflikkeren.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 31 mei 2009 om 18:52:
Toch in mindere mate.

Dat is gelul. Dat is zien wat je wil zien.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 31 mei 2009 om 18:47:
Vaag hoor. Je redenatie klopt niet. Niet alle Nederlanders zijn er negatief over.

Nee maar haat hoeft natuurlijk niet pas duidelijk te zijn als iedereen het doet...
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 31 mei 2009 om 18:48:

Ik zie geen verschil
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 31 mei 2009 om 18:53:
Zeg ik dat? Ander niveau wil ik. Het land uitflikkeren.

Hoe wil je dat doen als ze een nederlands paspoort hebben? Dan is het thuisland ook niet verplicht ze aan te nemen. Zonder ander paspoort komen ze niet het land uit.

Maar ik ben het er mee eens dat als je nog in zo'n asielprocedure zit en dan iets tegen de wet doet je deruit gezet moet worden, dat lijkt me logisch

Waarschuw beheerder
Uitspraak van marloutje op zondag 31 mei 2009 om 18:54:

Dus jij wilt zeggen dat allemaal blanke jochies even vaak groepsverkrachten?
Dat die even vaak tasjes roven?
Waarschuw beheerder
Wat er in het verleden ook gebeurd is,
zelf vervuld zijn van oorlog is nog erger.
Wie door een bril van wrok en haat kijkt,
veroordeelt zichzelf om in een wereld van wrok en haat te leven.

Dan ben je je eigen vijand geworden.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
allochtonen zijn meer kruimeldiefjes,overvalletjes.

autochtonen doen meer in die familiedrama`s,verkrachtingen,incest,pedofielie,

Waarschuw beheerder
Uitspraak van marloutje op zondag 31 mei 2009 om 19:00:

:respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 31 mei 2009 om 19:02:

autochtonen doen meer in die familiedrama`s,verkrachtingen,incest,pedofielie,

ik denk dat er onder allochtone gezinnen niets gemeld wordt.
Eerwraak en iedereen die je kent kwijt raken ligt daaraan ten grondslag.

Dus.....?
Dan mag je niet met reeele ogen naar de situatie kijken?
Want dan ben je vervuld van oorlog?
Wat een logica weer
Waarschuw beheerder
Je kijkt met een bril van wrok en haat.

En wat is reel als je jezelf veroordeelt

Waarschuw beheerder
Uitspraak van marloutje op zondag 31 mei 2009 om 19:21:

Lijkt wel Jomanda.
Je kent me niet, weet niet eens wat ik te vertellen heb.
Maar kan wel zien dat ik kijk door een bril van wrok en haat.
Lieve schat, dat proces heb ik al doorlopen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 31 mei 2009 om 19:23:
Maar kan wel zien dat ik kijk door een bril van wrok en haat.

Ja ik kan lezen ;)

En dat citaat komt niet van mij. Al is het wel waar. WTF heeft dat met Jomanda te maken.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

Wat jij wilt pop.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van marloutje op zondag 31 mei 2009 om 18:56:
Ik zie geen verschil

Nee je lult erover heen.
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zondag 31 mei 2009 om 19:02:

autochtonen doen meer in die familiedrama`s,verkrachtingen,incest,pedofielie

Mensen die dit daadwerkelijk als ''waar'' beschouwen hebben laatste 20 jaar onder een steen geleefd....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 31 mei 2009 om 19:47:
Nee je lult erover heen.

Nee een discussie is niet voorbehouden tot waar alleen jij het over wil hebben. Een vergelijking maken is niet eroverheen lullen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van marloutje op zondag 31 mei 2009 om 19:30:
En dat citaat komt niet van mij. Al is het wel waar. WTF heeft dat met Jomanda te maken

Je praat alsof je verlicht bent

Waarschuw beheerder
Uitspraak van marloutje op zondag 31 mei 2009 om 19:30:
Ja ik kan lezen

Dan interpeteer je het niet correct ;)
Waarschuw beheerder
Mijn laatste paar woorden jat ik van anderen:

Liefde en haat zijn niet blind, maar worden verblind door het vuur dat zij zelf meedragen.
Auteur: Friedrich Nietzsche

Haatdragendheid is als het oppakken van een gloeiende kool om naar iemand te werpen - je brandt slechts jezelf.
Auteur: Boeddha

De waarheid blijft verborgen voor wie vervuld is van begeerte en haat.

Ik haat geweld, waar het ook vandaan komt, om welk doel dan ook. Je kan de problemen altijd op een andere manier oplossen.
Auteur: François Cavanna

Haat is de woede van de zwakken!
Auteur: Alphonse Daudet

Duisternis kan geen duisternis verdrijven; alleen licht kan dat.
Haat kan geen haat oplossen; alleen liefde kan dat.
Auteur: Martin Luther King

Wellicht is de haat duurzamer dan de liefde omdat hij wortel schiet in de verlatenheid, als een woestijnplant die zonder af te sterven verdort, en aan een paar tranen genoeg heeft om weer op te bloeien.

Haat: slechts een bijproduct van de koppigheid.
Auteur: Robert Sabatier

"Haat voedt zich evenals liefde met de kleinste dingen; alles kan er toe bijdragen. Zoals de beminde persoon niets kwaads kan doen, zo kan de gehate niets goeds doen."
Honoré de Balzac
Frans schrijver (1799-1850)

"De gevaarlijkste hartziekten zijn nog steeds: afgunst, haat en hebzucht."
Pearl S. Buck
Amerikaans schrijver (1892-1973)

"Waarom is propaganda zo veel meer succesvol wanneer het haat bevordert dan wanneer het probeert om een vriendschappelijk gevoel te bevorderen?"
Bertrand Russell
Engels filosoof en wiskundige (1872-1970)

Denk daar maar eens overna

En nu duik ik weer in mijn leerboeken, salut
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 31 mei 2009 om 19:53:
Dan interpeteer je het niet correct ;)

Of jij drukt je verkeerd uit ;)
Uitspraak van verwijderd op zondag 31 mei 2009 om 19:52:
Je praat alsof je verlicht bent

hahaha nou dat vind ik dan een compliment. Maar Jomanda en verlicht..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zondag 31 mei 2009 om 19:10:
ik denk dat er onder allochtone gezinnen niets gemeld wordt.
Eerwraak en iedereen die je kent kwijt raken ligt daaraan ten grondslag.

Psies

Waarschuw beheerder

Ik ben het eens dat je niet te veel haat met haat moet bestrijden. Maar je moet wel realistisch blijven...cijfers liggen er en die concluderen dat allochtonen vele malen vaker een misdrijf plegen. Onder het aantal Marokkanen tussen de 18 en 24 blijkt dat het aantal dat met justitie in aanraking is geweest 4.5 keer zo groot dan van de autochtone leeftijd genoot. Het is logisch dat je wat doet met deze conclusies.

Deze erge dingen komen minder voor bij autochtonen. Als je dit niet wilt geloven loop je teveel met een roze bril op. Check de cijfers.
Waarschuw beheerder
cijfers liggen er en die concluderen dat allochtonen vele malen vaker een misdrijf plegen. Onder het aantal Marokkanen tussen de 18 en 24 blijkt dat het aantal dat met justitie in aanraking is geweest 4.5 keer zo groot dan van de autochtone leeftijd genoot. Het is logisch dat je wat doet met deze conclusies.[/quote]

Ik zou die cijfers wel eens vergeleken willen zien met Nederlandse jongeren die ook in achterstands wijken wonen, dan heb je een beter reeel beeld denk ik. Omgeving bepaald ook veel, en ik vind het dan ook heel stom dat we iedereen maar bij elkaar in kansloze flatjes hebben gestopt. Bevordert de intergratie totaal niet. En ik wil helemaal niet ontkennen dat er problemen zijn. Ik bedoelde meer op zijn halve ontkenning dat autochtone ook hele verschrikkelijke dingen doen.
Waarschuw beheerder
Ik heb wat cijfers bekeken, en wat mij vooral opviel is dat bij criminaliteit 95% MAN is ONGEACHT afkomst..

Verschrikkelijke wezens zijn jullie dus! Nog veel erger dan allochtonen in het algemeen. Ik zag allemaal het land uit, door jullie is het allemaal kut! Jullie verpesten alles voor de vrouwen. Dat zijn tenminste nette wezens. Vrouwen hebben tenminste de normen en waarden dat criminaliteit absoluut niet kan. Blijkbaar accepteren jullie die normen en waarden niet, nou dan heb je ook niet het recht om de levens van andere mensen te verzieken. Altijd maar weer stelen, verkrachten, vechten, beroven. Jullie zijn het niet waard om gebruik te maken van de voorzieningen die voor nette mensen bedoelt zijn! En wij maar belasting betalen om die shit van jullie te bekostigen!

;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van marloutje op zondag 31 mei 2009 om 20:43:
Verschrikkelijke wezens zijn jullie dus! Nog veel erger dan allochtonen in het algemeen. Ik zag allemaal het land uit, door jullie is het allemaal kut! Jullie verpesten alles voor de vrouwen. Dat zijn tenminste nette wezens. Vrouwen hebben tenminste de normen en waarden dat criminaliteit absoluut niet kan. Blijkbaar accepteren jullie die normen en waarden niet, nou dan heb je ook niet het recht om de levens van andere mensen te verzieken. Altijd maar weer stelen, verkrachten, vechten, beroven. Jullie zijn het niet waard!

Eerlijk, je weet t mooi te brengen.
Ik snap je punt.

Waarschuw beheerder
En KKasterdammer voelt zich nu zo op zijn pik getrapt dat ie mijn vriendin lastig gaat vallen.
Gewoon op negeren dus :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zondag 31 mei 2009 om 20:02:
Check de cijfers.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Dat zijn tenminste nette wezens.

Ja, je kut op de tafel gooien om je zin te krijgen, dat zijn vrouwen. Vrouwen roddelen, zijn gluiperig, vechten smerig met krabben en bijten. Stoken hun vent op om het voor ze op te knappen, om maar onschuldig te lijken, stoken in huwelijken, maken kerels de kop gek voor het gevoel van macht. Als jij dan toch gaat generaliseren mag ik het ook.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dat gegeneraliseer van mij is wel op het cijfer 95% gebasseerd. Dus dan is generaliseren bijna tot feit verheven ;)En jij was al de hele tijd aan het generaliseren, dus doe niet alsof ik begon.

En ik ben de laatste om te ontkennen dat heel veel vrouwen akelige wezens zijn. Niet zozeer tegen mannen, maar wel onder elkaar.

Uitspraak van verwijderd op zondag 31 mei 2009 om 20:45:
Eerlijk, je weet t mooi te brengen.
Ik snap je punt.

Danke
Waarschuw beheerder
donateur
Nee alle moslims zei ik. En met haat zaai je alleen maar nog meer haat, zoals ik zei.

Ik heb het gevoel dat we het nooit goed kunnen doen.
Wilder sis puur een reactie op intollerantie vanuit de moslimgemeenschap.
en hij heeft gewoon een punt. Want het is overal op de wereld waar moslims wonen hetzelfde liedje met dezelfde problemen en dezelfde intollerantie vanuit de kant van de conservatieve moslims. het zijn er niet een paar, het zijn er een hele boel.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van marloutje op zondag 31 mei 2009 om 19:54:
Haatdragendheid is als het oppakken van een gloeiende kool om naar iemand te werpen - je brandt slechts jezelf.

De waarheid blijft verborgen voor wie vervuld is van begeerte en haat.

hieraan zouden moslims eens een voorbeeld moeten nemen ipv de koran te volgen

"veracht diegene diegene met een ander geloof"
Geschrift: de koran

"Bestrijd de ongelovigen met elk middel"
Geschrift: De koran

Waarschuw beheerder
k heb wat cijfers bekeken, en wat mij vooral opviel is dat bij criminaliteit 95% MAN is ONGEACHT afkomst..

Verschrikkelijke wezens zijn jullie dus! Nog veel erger dan allochtonen in het algemeen. Ik zag allemaal het land uit, door jullie is het allemaal kut! Jullie verpesten alles voor de vrouwen. Dat zijn tenminste nette wezens. Vrouwen hebben tenminste de normen en waarden dat criminaliteit absoluut niet kan. Blijkbaar accepteren jullie die normen en waarden niet, nou dan heb je ook niet het recht om de levens van andere mensen te verzieken. Altijd maar weer stelen, verkrachten, vechten, beroven. Jullie zijn het niet waard om gebruik te maken van de voorzieningen die voor nette mensen bedoelt zijn! En wij maar belasting betalen om die shit van jullie te bekostigen!

Jij concludeert dus eigenlijk dat er een verschil bestaat tussen allochtonen en autochtonen, net als er een verschil tussen man en vrouw bestaat? ;)Ik bedoel daarmee dat in het DNA van een allochtoon iets anders zou moeten zijn dan van een autochtoon. Lijkt me best een gevaarlijke bewering ;)Je bent nog extremer dan Wilders joh 8)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 31 mei 2009 om 21:01:
En KKasterdammer voelt zich nu zo op zijn pik getrapt dat ie mijn vriendin lastig gaat vallen.

How low can you go...:/
Waarschuw beheerder
donateur
Treffende cartoon gevonden:

edit: daar is hij dan:

[img width=440 height=311]https://album.partyflock.nl/66440482.jpg?nocache;64190479[/img]{non-image link}
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Yes. i know...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van marloutje op zondag 31 mei 2009 om 22:00:
Dat gegeneraliseer van mij is wel op het cijfer 95% gebasseerd. Dus dan is generaliseren bijna tot feit verheven En jij was al de hele tijd aan het generaliseren, dus doe niet alsof ik begon.

Och jee krijgen we dat. Nou sorry jij begon met generaliseren hoor poppetje.
Uitspraak van marloutje op zondag 31 mei 2009 om 15:51:
Als half het land alle mogelijkheden aangrijpt om te vertellen hou achterlijk en ongewenst je bent

Waar zijn de cijfers?

En jij was al de hele tijd aan het generaliseren

O ja? Waar dan?
Quote es.

Na de opkomst van geert wilders zijn er meer problemen met moslims geweest. Dat zijn de cijfers, plus er is nu eenmaal meer aandacht voor. Een deel is Selffulfilling prophecy. Ik vond dit land zelf ook een stuk gezelliger toen er niet zoveel haat was.

Nee hoor. Wilders is juist populair om dat de problemen er al waren.

Uitspraak van marloutje op zondag 31 mei 2009 om 18:58:
Hoe wil je dat doen als ze een nederlands paspoort hebben? Dan is het thuisland ook niet verplicht ze aan te nemen. Zonder ander paspoort komen ze niet het land uit.

Daar zal de wet op aangepast kunnen worden. Dat Marokko ze niet wil misschien is hun probleem, hadden ze zich maar een beetje moeten gedragen. Ik heb het hier ook over recidiverende daders van geweldsdelicten en erger.
Uitspraak van antidoteivan op zondag 31 mei 2009 om 17:54:
Definieer eerst eens een goede moslim dan, dan kunnen we daarna eens bediscussieeren hoe groot die groep is.

Daar valt geen discussie over te voeren, want wij kunne niet door discussie bepalen hoe groot die groep is.

Jawel hoor jij had het over goede moslims. Ik vraag geen discussie van je slecht jouw definitie van een goede moslim, is toch niet zo moeilijk? Schepot veel meer duidelijkheid.

Ik heb het niet over haat, ik heb het over gepaste maatregelen.
Ja heel erg, net als geert wilders plus aanhang, geen haar beter!

Nee hoor, Wilders houdt ze enkel een spiegel voor.
En dan nog: kijk naar al die katholieken leiders (hoe heette die ook al weer?) Die al die kinderen verkrachten.

Ja, maar ik zeg toch niet dat dat wel goed is of wel dan?
Er gebeuren dagelijks hele erge dingen door blanke mensen

Ook ja, en die moeten ook harder en gepast gestraft worden. Enkel is het een grote groep Mocro's die keer op keer in herhaaldelijk gedrag vervallen, en die moet je op een gegeven moment duidelijk maken dat het eens genoeg is.
Ja dus jij wil dat nederland zich verlaagd tot hun niveau? Goed voorbeeld ook...

Gepast straffen.
ja maar er zijn ook maar een paar landen waar de sharia helemaal geldt.

En het worden er steeds meer.
Moet jij zeggen met je genaraliseer, alles geloven wat veel media opblazen, en overdrijven.

Dat zeg jij, maar feit is wel dat er meer dan genoeg voer is voor de media uit die hoek. Daarnaast wordt er juist heel veel afkomst in media berichten BEWUST niet genoemd omdat het WEER een jeweetwel is, dus je poging tot verzwakken van de feiten is een beetje erg zwak.
Nee ik ben ook voor intergratie, maar dat kan je niet met haat bewerkstelligen

Je roept elke keer maar haat dit haat dat. Het gaat niet om haat, het gaat om harde maatregelen en dingen bij de naam noemen. Maar als daardoor een bepaalde groep er bekaaid bij afkomt noem jij het maar haat voor het gemak. Erg zwak.
spreken voor je hier komt, accepteren van onze normen en waarden vind ik ook belangrijk. Maar om zo te generaliseren en half de oorlog verklaren helpt daar niet bij!

Ook dat is een verzinsel van jou. Half de oorlog verklaren. Nee dat is het niet, harde maatregelen voor die gene die zich hier niet gedraagt dat is het.
Als die vrouwen allemaal zelf willen veranderen moet dat vanuit hunzelf komen, en dan moeten wij klaar staan om ze te ondersteunen.

Dat durven de meeste vrouwen niet, omdat er zoveel haat achter vandaan komt. Die vrouwen zijn meestal doodsbenauwd en hun leven niet meer zeker, denk dat je dat zelf ook wel weet.
Als jij zou emigreren naar Amerika bvb. Zou je dan ook afstappen van het idee van ons gedoogbeleid inzake drugs, over abortus, euthenasie, en prostitutie?

Daar houdt menig Amerikaan (VS Burger beter gezegd) zich ook niet aan, en je generaliseert. Dat verschilt nogal per staat. Maar het gaat hier niet om
drugs, over abortus, euthenasie, en prostitutie?

Het gaat om gelijke rechten voor homosexuelen, vrouwen, en irritant straattuig dat mensen beroofd en mishandelt en nog erger. Maar in Nederland is coke en XTC ook verboden, maar daar heb ik me ook niet altijd aan gehouden. Maar als ik in een gereformeerd dorp al;s Urk
of Staphorst of iets dergelijks ga wonen(niet dat het ooit zal gebeuren hoor) Dan moet ik ook niet op zondag gras gaan maaien daar en lopen zeiken dat ik commentaar krijg. Dat had ik van te voren kunnen verwachten, en daarom zou ik er niet heengaan. Als ik er zou wonen
en me er aan ergeren zou ik gaan verhuizen. Maar ik zou niet verwachten dat ze aan iemand die er net ff komt aankakken de gewoontes gaan bijstellen. Jij wel dan?
haat en haat zeg ik je.

Dat herhaal je elke keer als je niet wilt reageren ja.
Uitspraak van marloutje op zondag 31 mei 2009 om 18:52:
PLUS: Kijk wat er 60 jaar geleden nog met rassenhaat is gebeurd. 2e WO. Ik vind dit allemaal verdacht veel lijken op haat tegen joden.

Ja daar heb je wel gelijk, ik zou het verder terugzoeken naar de tijd dat Het Katholicisme nog zn scepter zwaaide over alles hier. Alles wat zich niet onderwierp aan God was slecht en moest dood. Enkel is het nu niet Katholicisme, maar een andere religie.
Je zou inderdaad een beetje het vergelijk kunnen maken tussen de Duitsers die hun wil oplegden aan de Nederlanders, en de Islam die dat steeds meer probeert. Maar ik vind wel dat je voorzichtig moet zijn met die vergelijking.
Maarre

Uitspraak van marloutje op zondag 31 mei 2009 om 18:52:
Dat is waar jullie Geert Wilders fanaten zeker allemaal op zitten te wachten he? oorlog?

Vind ik wel weer heel erg zwak van je hoor. Erg goedkoop roep maar wat nergens op baseren, maar maak er maar rascisten of iets dergelijks van. Je bent echt een simpel zieltje jij als je zo doet. Daarnaast ik ben Geen Wilders fanaat hoor, maar wel iemand die vind dat de enigste weg om huichelend Den Haag duidelijk te maken dat ze het te veel op zn beloop hebben gelaten nou eenmaal Wilders is. Fortuyn had mijn stem, Wilders is helaas nu het enige nog om te zeggen dat het genoeg is.

BTW, Je generaliseert weer enorm jij.
Nee maar haat hoeft natuurlijk niet pas duidelijk te zijn als iedereen het doet...

Je bent doelbewust verwarring aan het zaaien zo.
Uitspraak van antidoteivan op zondag 31 mei 2009 om 18:48:

Ik zie geen verschil

Nee, maar de discussie gaat er wel over. Daarnaast hoe vaak zie je of hoor je dat een groep Autochtone Nederlanders buurten in bedwang hebben zoals bijvoorbeeld in Gouda?
En daarnaast als je je hier wilt integreren dan doe je het niet op die manier toch?
Uitspraak van marloutje op zondag 31 mei 2009 om 18:58:

Maar ik ben het er mee eens dat als je nog in zo'n asielprocedure zit en dan iets tegen de wet doet je deruit gezet moet worden, dat lijkt me logisch

Wet aanpassen, wil Marokko ze niet, hun probleem.

Maar je haalt de asielprocedure erbij, maar dat is iets anders. Ook daar moet het afgelopen zijn met alles maar opvangen. Lekker daar helpen en blijven. Laat ze zelf maar een beetje opkomen voor zichzelf daar. Anders verandert er nooit iets daar.

Nee, je wordt gehaat als je voor je eigen land in je eigen land voor je normen en waarden opkomt.
kijkt met een bril van wrok en haat.

Zweefteef.
Uitspraak van marloutje op zondag 31 mei 2009 om 20:17:
cijfers liggen er en die concluderen dat allochtonen vele malen vaker een misdrijf plegen. Onder het aantal Marokkanen tussen de 18 en 24 blijkt dat het aantal dat met justitie in aanraking is geweest 4.5 keer zo groot dan van de autochtone leeftijd genoot. Het is logisch dat je wat doet met deze conclusies.

Ik zou die cijfers wel eens vergeleken willen zien met Nederlandse jongeren die ook in achterstands wijken wonen, dan heb je een beter reeel beeld denk ik. [/quote]

Die zitten er automatisch al in pop. Daarnaast men zoekt zelf elkaar op. Men gaat bewust in buurten wonen waar "eigen" volk woont. Dus daar kan je niemand anders de schuld van geven dan hen zelf. Ze kunnen ook in een dorpje gaan wonen buiten de stad of in wijken waar meer atochtone bevolking woont, maar dat wil men zelf veelal niet. Waarschijnlijk omdat men dan veel meer moet aanpassen.
Dat gegeneraliseer van mij is wel op het cijfer 95% gebasseerd.

Wat jij wilt pop. Ik noem niet elke moslim slecht(hoewel ik geen voorsander ben van welk geloof dan ook). Ook niet elke Marokkaan noem ik slecht. Ik geef duidelijk aan dat ik het heb over het tuig wat er tussen zit. Dus generaliseren wat jij zegt dat ik doe vind ik erg zwak, onderbouw het eens.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Thijs-BK op zondag 31 mei 2009 om 22:19:

O, o. Waarom moet ik ineens zo aan Denemarken denken?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 31 mei 2009 om 17:08:
dat is wat je bent

Maargoed, back 2 the toppa

wow gozers zoek een fcking leven ok je post een bericht om 5 uur terwijl het prachtig weer buiten is :looser:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op zondag 31 mei 2009 om 22:19:

kansloze cartoon jij denkt dat een politicus alles mag en kan zeggen dus niet terecht dat hij word vervolgd

wilders heeft strafbare feiten gepleegd

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zondag 31 mei 2009 om 23:18:
wow gozers zoek een fcking leven ok je post een bericht om 5 uur terwijl het prachtig weer buiten is

Misschien durft ie niet meer de straat op, denk nadat ie een aantal reacties gelezen heeft van jou?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zondag 31 mei 2009 om 23:20:
wilders heeft strafbare feiten gepleegd

Dat moet nog bewezen worden hoor.
Volgens de wet mag je niet discrimineren, dus ook niet onder boeken. In principe wordt Wilders gediscimineert.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van marloutje op zondag 31 mei 2009 om 20:17:
Omgeving bepaald ook veel, en ik vind het dan ook heel stom dat we iedereen maar bij elkaar in kansloze flatjes hebben gestopt. Bevordert de intergratie totaal niet.

eindelijk iemand die het wel begrijpt

alleen jullie mongolen halen geloof en afkomst door elkaar terwijl jullie autochtonen alles van mams en paps krijgen en een veel makelijker leven hebben in het algemeen armoede zorgt voor criminaliteit en blijkbaar is de rechtstaat van nl zo naar de klote dat je de gevangenis holliday inn terecht komt en vervolgens is je gangster status groter op straat ! als je vrijkomt