Dat gegeneraliseer van mij is wel op het cijfer 95% gebasseerd. Dus dan is generaliseren bijna tot feit verheven En jij was al de hele tijd aan het generaliseren, dus doe niet alsof ik begon.
Och jee krijgen we dat. Nou sorry jij begon met generaliseren hoor poppetje.
Als half het land alle mogelijkheden aangrijpt om te vertellen hou achterlijk en ongewenst je bent
Waar zijn de cijfers?
En jij was al de hele tijd aan het generaliseren
O ja? Waar dan?
Quote es.
Na de opkomst van geert wilders zijn er meer problemen met moslims geweest. Dat zijn de cijfers, plus er is nu eenmaal meer aandacht voor. Een deel is Selffulfilling prophecy. Ik vond dit land zelf ook een stuk gezelliger toen er niet zoveel haat was.
Nee hoor. Wilders is juist populair om dat de problemen er al waren.
Hoe wil je dat doen als ze een nederlands paspoort hebben? Dan is het thuisland ook niet verplicht ze aan te nemen. Zonder ander paspoort komen ze niet het land uit.
Daar zal de wet op aangepast kunnen worden. Dat Marokko ze niet wil misschien is hun probleem, hadden ze zich maar een beetje moeten gedragen. Ik heb het hier ook over recidiverende daders van geweldsdelicten en erger.
Uitspraak van antidoteivan op zondag 31 mei 2009 om 17:54:
Definieer eerst eens een goede moslim dan, dan kunnen we daarna eens bediscussieeren hoe groot die groep is.
Daar valt geen discussie over te voeren, want wij kunne niet door discussie bepalen hoe groot die groep is.
Jawel hoor jij had het over goede moslims. Ik vraag geen discussie van je slecht jouw definitie van een goede moslim, is toch niet zo moeilijk? Schepot veel meer duidelijkheid.
Nee alle moslims zei ik. En met haat zaai je alleen maar nog meer haat, zoals ik zei.
Ik heb het niet over haat, ik heb het over gepaste maatregelen.
Ja heel erg, net als geert wilders plus aanhang, geen haar beter!
Nee hoor, Wilders houdt ze enkel een spiegel voor.
En dan nog: kijk naar al die katholieken leiders (hoe heette die ook al weer?) Die al die kinderen verkrachten.
Ja, maar ik zeg toch niet dat dat wel goed is of wel dan?
Er gebeuren dagelijks hele erge dingen door blanke mensen
Ook ja, en die moeten ook harder en gepast gestraft worden. Enkel is het een grote groep Mocro's die keer op keer in herhaaldelijk gedrag vervallen, en die moet je op een gegeven moment duidelijk maken dat het eens genoeg is.
Ja dus jij wil dat nederland zich verlaagd tot hun niveau? Goed voorbeeld ook...
Gepast straffen.
ja maar er zijn ook maar een paar landen waar de sharia helemaal geldt.
En het worden er steeds meer.
Moet jij zeggen met je genaraliseer, alles geloven wat veel media opblazen, en overdrijven.
Dat zeg jij, maar feit is wel dat er meer dan genoeg voer is voor de media uit die hoek. Daarnaast wordt er juist heel veel afkomst in media berichten BEWUST niet genoemd omdat het WEER een jeweetwel is, dus je poging tot verzwakken van de feiten is een beetje erg zwak.
Nee ik ben ook voor intergratie, maar dat kan je niet met haat bewerkstelligen
Je roept elke keer maar haat dit haat dat. Het gaat niet om haat, het gaat om harde maatregelen en dingen bij de naam noemen. Maar als daardoor een bepaalde groep er bekaaid bij afkomt noem jij het maar haat voor het gemak. Erg zwak.
spreken voor je hier komt, accepteren van onze normen en waarden vind ik ook belangrijk. Maar om zo te generaliseren en half de oorlog verklaren helpt daar niet bij!
Ook dat is een verzinsel van jou. Half de oorlog verklaren. Nee dat is het niet, harde maatregelen voor die gene die zich hier niet gedraagt dat is het.
Als die vrouwen allemaal zelf willen veranderen moet dat vanuit hunzelf komen, en dan moeten wij klaar staan om ze te ondersteunen.
Dat durven de meeste vrouwen niet, omdat er zoveel haat achter vandaan komt. Die vrouwen zijn meestal doodsbenauwd en hun leven niet meer zeker, denk dat je dat zelf ook wel weet.
Als jij zou emigreren naar Amerika bvb. Zou je dan ook afstappen van het idee van ons gedoogbeleid inzake drugs, over abortus, euthenasie, en prostitutie?
Daar houdt menig Amerikaan (VS Burger beter gezegd) zich ook niet aan, en je generaliseert. Dat verschilt nogal per staat. Maar het gaat hier niet om
drugs, over abortus, euthenasie, en prostitutie?
Het gaat om gelijke rechten voor homosexuelen, vrouwen, en irritant straattuig dat mensen beroofd en mishandelt en nog erger. Maar in Nederland is coke en XTC ook verboden, maar daar heb ik me ook niet altijd aan gehouden. Maar als ik in een gereformeerd dorp al;s Urk
of Staphorst of iets dergelijks ga wonen(niet dat het ooit zal gebeuren hoor) Dan moet ik ook niet op zondag gras gaan maaien daar en lopen zeiken dat ik commentaar krijg. Dat had ik van te voren kunnen verwachten, en daarom zou ik er niet heengaan. Als ik er zou wonen
en me er aan ergeren zou ik gaan verhuizen. Maar ik zou niet verwachten dat ze aan iemand die er net ff komt aankakken de gewoontes gaan bijstellen. Jij wel dan?
haat en haat zeg ik je.
Dat herhaal je elke keer als je niet wilt reageren ja.
PLUS: Kijk wat er 60 jaar geleden nog met rassenhaat is gebeurd. 2e WO. Ik vind dit allemaal verdacht veel lijken op haat tegen joden.
Ja daar heb je wel gelijk, ik zou het verder terugzoeken naar de tijd dat Het Katholicisme nog zn scepter zwaaide over alles hier. Alles wat zich niet onderwierp aan God was slecht en moest dood. Enkel is het nu niet Katholicisme, maar een andere religie.
Je zou inderdaad een beetje het vergelijk kunnen maken tussen de Duitsers die hun wil oplegden aan de Nederlanders, en de Islam die dat steeds meer probeert. Maar ik vind wel dat je voorzichtig moet zijn met die vergelijking.
Maarre
Dat is waar jullie Geert Wilders fanaten zeker allemaal op zitten te wachten he? oorlog?
Vind ik wel weer heel erg zwak van je hoor. Erg goedkoop roep maar wat nergens op baseren, maar maak er maar rascisten of iets dergelijks van. Je bent echt een simpel zieltje jij als je zo doet. Daarnaast ik ben Geen Wilders fanaat hoor, maar wel iemand die vind dat de enigste weg om huichelend Den Haag duidelijk te maken dat ze het te veel op zn beloop hebben gelaten nou eenmaal Wilders is. Fortuyn had mijn stem, Wilders is helaas nu het enige nog om te zeggen dat het genoeg is.
BTW, Je generaliseert weer enorm jij.
Nee maar haat hoeft natuurlijk niet pas duidelijk te zijn als iedereen het doet...
Je bent doelbewust verwarring aan het zaaien zo.
Uitspraak van antidoteivan op zondag 31 mei 2009 om 18:48:
Ook daar ben ik tegen, maar we hebben het nu over de gasten he?
Ik zie geen verschil
Nee, maar de discussie gaat er wel over. Daarnaast hoe vaak zie je of hoor je dat een groep Autochtone Nederlanders buurten in bedwang hebben zoals bijvoorbeeld in Gouda?
En daarnaast als je je hier wilt integreren dan doe je het niet op die manier toch?
Hoe wil je dat doen als ze een nederlands paspoort hebben? Dan is het thuisland ook niet verplicht ze aan te nemen. Zonder ander paspoort komen ze niet het land uit.
Maar ik ben het er mee eens dat als je nog in zo'n asielprocedure zit en dan iets tegen de wet doet je deruit gezet moet worden, dat lijkt me logisch
Wet aanpassen, wil Marokko ze niet, hun probleem.
Maar je haalt de asielprocedure erbij, maar dat is iets anders. Ook daar moet het afgelopen zijn met alles maar opvangen. Lekker daar helpen en blijven. Laat ze zelf maar een beetje opkomen voor zichzelf daar. Anders verandert er nooit iets daar.
Wat er in het verleden ook gebeurd is,
zelf vervuld zijn van oorlog is nog erger.
Wie door een bril van wrok en haat kijkt,
veroordeelt zichzelf om in een wereld van wrok en haat te leven.
Nee, je wordt gehaat als je voor je eigen land in je eigen land voor je normen en waarden opkomt.
kijkt met een bril van wrok en haat.
En wat is reel als je jezelf veroordeelt
Zweefteef.
cijfers liggen er en die concluderen dat allochtonen vele malen vaker een misdrijf plegen. Onder het aantal Marokkanen tussen de 18 en 24 blijkt dat het aantal dat met justitie in aanraking is geweest 4.5 keer zo groot dan van de autochtone leeftijd genoot. Het is logisch dat je wat doet met deze conclusies.
Ik zou die cijfers wel eens vergeleken willen zien met Nederlandse jongeren die ook in achterstands wijken wonen, dan heb je een beter reeel beeld denk ik. [/quote]
Die zitten er automatisch al in pop. Daarnaast men zoekt zelf elkaar op. Men gaat bewust in buurten wonen waar "eigen" volk woont. Dus daar kan je niemand anders de schuld van geven dan hen zelf. Ze kunnen ook in een dorpje gaan wonen buiten de stad of in wijken waar meer atochtone bevolking woont, maar dat wil men zelf veelal niet. Waarschijnlijk omdat men dan veel meer moet aanpassen.
Dat gegeneraliseer van mij is wel op het cijfer 95% gebasseerd.
Wat jij wilt pop. Ik noem niet elke moslim slecht(hoewel ik geen voorsander ben van welk geloof dan ook). Ook niet elke Marokkaan noem ik slecht. Ik geef duidelijk aan dat ik het heb over het tuig wat er tussen zit. Dus generaliseren wat jij zegt dat ik doe vind ik erg zwak, onderbouw het eens.