15 man...."daders" waarvan 5 opgepakt, waarvan er nog 3 vastzitten...
(N)
hoe bedoel je slecht beleid.
gewoon t land uit trappen, of t leger er op afsturen!!!
maar ik moet eerlijk bekennen dat geertje iig wel zorgt voor de nodige humor, zn oneliners doen me elke keer weer bulderen van t lachen
maar ik moet eerlijk bekennen dat geertje iig wel zorgt voor de nodige humor
![[img width=15 height=15]https://static.partyflock.nl/images/light/smileys/roflol.gif[/img]](https://static.partyflock.nl/images/light/smileys/roflol.gif)
het gekke is, heel veel marrokanen die zich wel hebben "aangepast" en zich gedragen delen mijn mening, spreken er ook schande over, over het gedrag van een groot aantal landgenoten van hun.
zijn ook van mening dat het te ver gaat, en er wat moet gebeuren.
het gaat goed in die "kracht wijk van Vogelaar"
Ben jij het met hem eens...
Zijn nieuwe partij???
Zou jij op hem stemmen???laatste aanpassing 1 september 2006 11:40
Er is al zoveel geld in de wijk gepompt voor allerlei projecten maar het lost niets op. Het gaat een tijdje beter, dan raakt het geld weer op en vervolgens begint alles weer opnieuw. Ze kunnen beter iets doen aan de samenstelling van de wijk en aan de mentaliteit van de mensen die er wonen want díe moeten het uiteindelijk doen.
De overheid moet eens af van de betuttelfunctie en meer gaan voor een "empowerende" functie, niet voor maar met de burgers. Burgerinitiatieven zijn echt van het grootste belang en het geld kan dan wel komen van investeerders die geloven in een duurzame aanpak van de achterstandswijken. Lukt dat niet dan kan de overheid een aanvulling bieden. We moeten echt toe naar meer verantwoordelijkheid en vrijheid! En ik hoop zo dat bedrijven de maatschappelijke belangen leren inzien van alles wat er gebeurt en niet alleen denken aan hun eigen hachie...
Na de spectaculaire uitslag van twee weken geleden zijn in deze peiling de partijen redelijk stabiel. Alleen de Partij voor de Vrijheid, die twee weken geleden ook al in de lift zat, stijgt twee zetels. Hiermee is de partij even groot als de VVD, beide partijen staan op 16 zetels.
ik ben geen vvd fan, verre van dat... maar ik verkies Rutte toch duizendmaal boven het ongenuanceerde geblaat van geert...
ondanks dat ik vaak om m moet lachen,
voorstellen...
toch delen steeds meer mensen zijn mening en standpunten.
aangezien de behoorlijke stijgingen in de peiling doen de andere politieken partijen toch iets fout.
dat is zorgelijk.... mensen die echt bang zijn voor de islam en denken dat de boel hier gaat worden overgenomen door moslims, zijn elk contact met de realiteit verloren en hechten teveel waarde aan de krantenkoppen van sensatie-media zoals de telegraaf....
maar geert komt niet met oplossingen
geert wilders vertegenwoordigd de ongenuanceerde onderbuik van NL
de realiteit
bepaalde problemen zijn te lang gebagatelliseerd door de gevestigde partijen...
dat is wel waar..
maar geert komt niet met oplossingen
Door zijn lange adem is er wel aandacht en word er wel over gepraat en gebeurd er zelfs hier en daar het een en ander!
Het leger naar Gouda sturen?
dat is zorgelijk.... mensen die echt bang zijn voor de islam en denken dat de boel hier gaat worden overgenomen door moslims, zijn elk contact met de realiteit verloren en hechten teveel waarde aan de krantenkoppen van sensatie-media zoals de telegraaf....
als daarnaast de D66 en VVD flink aan zetels winnen en de CDA en PVDA flink verliezen, ben ik tevreden.
Hoewel de standpunten zeer vooruitstrevend zijn, zullen gevestigde partijen een en ander integreren in hun partijprogramma's uiteindelijk blijven staan en de PVV niet. De VVD neemt in het programma voor de volgende verkiezingen al weer essentiele zaken rondom immigratie mee. En dan is het PVV en TON
in heropvoedingskampen zetten
Gaat het ons niet uiteindelijk erom dat er wat gebeurd?
Dat er geluisterd word en er oplossingen komen die uitgewerkt worden?
Of dat door Jantje of door Pietje gedaan word,zal me een zorg wezen.
Dus Wouter of Geert idem dito.