Partyflock

Forumonderwerp · 897966
4 volgers · 199170x bekeken

Waarschuw beheerder
+1-6
Edit by admin:

Dit topic is voor het bespreken van en discussieren over alle aspecten mbt Geert Wilders en zijn PVV. Partijstandpunten, mediaberichten et cetera vallen hier dus allemaal onder!
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 oktober 2008 om 12:10:
Ik kom er iedere dag...
Ik woon er

Dan snap je best dat wat je schreef behoorlijk overdreven is. Kanaleneiland vergelijken met een Amerikaans ghetto. :lol:

Waarschuw beheerder
donateur
ga zo door (Y)

nu weer [img width=100 height=100 cacheid=0010067c002c9e79220e83451a0256f247]http://www.geenstijl.nl/archives/images/piekematje.png[/img]

geplunderd

met 15 man.... :respect:

waren er maar verkiezingen nu.....

[img width=764 height=752 cacheid=0010067f002c9e7bd777db961a0256f247]http://www.geenstijl.nl/archives/images/aH1.jpg[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
15 man...."daders" waarvan 5 opgepakt, waarvan er nog 3 vastzitten...

(N)

hoe bedoel je slecht beleid.

stel nou gewoon eens een voorbeeld, en leg deze "daders" een mega straf op.

Waarschuw beheerder
donateur
het gekke is, heel veel marrokanen die zich wel hebben "aangepast" en zich gedragen delen mijn mening, spreken er ook schande over, over het gedrag van een groot aantal landgenoten van hun.

zijn ook van mening dat het te ver gaat, en er wat moet gebeuren.

(Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 oktober 2008 om 14:27:
15 man

tussen 14 en 17 ,noem ik nog "jongetjes".

In ieder geval geen taakstrafjes....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 oktober 2008 om 14:27:
15 man...."daders" waarvan 5 opgepakt, waarvan er nog 3 vastzitten...

(N)

hoe bedoel je slecht beleid.

gewoon t land uit trappen, of t leger er op afsturen!!!

dat is wat geert betreft t nieuwe 'beleid'

hele realistische voorstellen... :roflol:

maar ik moet eerlijk bekennen dat geertje iig wel zorgt voor de nodige humor, zn oneliners doen me elke keer weer bulderen van t lachen :respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sjaak Klapkaak op vrijdag 3 oktober 2008 om 16:57:
gewoon t land uit trappen, of t leger er op afsturen!!!

Wat denk je van het leger erop af sturen om ze het land uit te trappen??

:lol:

Waarschuw beheerder
donateur
maar ik moet eerlijk bekennen dat geertje iig wel zorgt voor de nodige humor, zn oneliners doen me elke keer weer bulderen van t lachen

:)

toch spreekt het wel aan, teminste een poging tot een oplossing.

maar ik moet eerlijk bekennen dat geertje iig wel zorgt voor de nodige humor

mee eens, net als die opmerking tegen balkie.. " minister president van de Efteling.. b)

[img width=15 height=15]https://static.partyflock.nl/images/light/smileys/roflol.gif[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
het gaat goed in die "kracht wijk van Vogelaar"

de Aldi grenst aan molenwijk/schilderswijk

(Y)

03-10-08

RIJSWIJK - De Aldi aan de Herenstraat in Rijswijk blijft voorlopig gesloten, nadat de supermarkt donderdagavond voor de vierde keer dit jaar is overvallen.

Twee daders drongen rond half negen de winkel binnen en bedreigden het winkelpersoneel met een wapen. De mannen wisten met een onbekend geldbedrag te ontkomen. De supermarktketen heeft hierop vrijdag besloten om het filiaal voor onbepaalde tijd te sluiten.

http://denhaag.rtvwest.nl/nieuwsitem/22298

Waarschuw beheerder
donateur
Politieke Barometer Week 41 - 09 oktober 2008
PVV en VVD even groot

Na de spectaculaire uitslag van twee weken geleden zijn in deze peiling de partijen redelijk stabiel. Alleen de Partij voor de Vrijheid, die twee weken geleden ook al in de lift zat, stijgt twee zetels. Hiermee is de partij even groot als de VVD, beide partijen staan op 16 zetels.

De PvdA herstelt zich. Na het verlies van vier zetels in de peiling van twee weken geleden, stijgt de partij er nu twee en komt uit op 22 zetels.

Het herstel van de PvdA komt in de week nadat Wouter Bos een belangrijke rol vervulde in de nationalisering van de Nederlandse delen van Fortis.

De helft van de Nederlanders vindt dat Bos goed handelt in de kredietcrisis. Zes op de tien is het eens met de nationalisering van Fortis. Bovendien is het rapportcijfer dat Bos krijgt als minister van financiën in een maand tijd gestegen van een 4,9 naar een 5,6 nu.

http://www.politiekebarometer.nl/

:cheer:

Waarschuw beheerder
donateur
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
praat nederlands LUL :rot:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 4 oktober 2008 om 07:19:
mee eens, net als die opmerking tegen balkie.. " minister president van de Efteling..

ja idd, met zulke uitspraken red je t wel (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 oktober 2008 om 14:32:
het gekke is, heel veel marrokanen die zich wel hebben "aangepast" en zich gedragen delen mijn mening, spreken er ook schande over, over het gedrag van een groot aantal landgenoten van hun.

zijn ook van mening dat het te ver gaat, en er wat moet gebeuren.

dat moet er idd
ma waarom hebben ze t dan over mensen die dr als een pinquin eruit zien??

wat wil je daarmee oplossen dan?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mike E op dinsdag 30 september 2008 om 17:32:
Ik vind wel dat de sfeer in Nederland achteruit holt sinds Wilders met de PVV in de kamer zit.

Het niveau lijd er zeer zeker onder.

(Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Pvda-Kamerlid: 'We moeten Marokkaanse jongeren vernederen'
14-10-2008

PvdA-Kamerlid Hans Spekman, woordvoerder armoedebeleid en asielzaken, pleit voor een keiharde aanpak van Marokkaanse probleemjongeren. ‘De Marokkanen die niet willen deugen moet je vernederen, voor de ogen van hun eigen mensen.’ Dat zegt Spekman deze week in een interview in Vrij Nederland.

‘Als je ze alleen maar een waarschuwing of een boete geeft, lachen ze je uit. En van een celstraf krijgen ze alleen maar meer status in hun groep. Je moet ze zo aanpakken dat ze hun status juist verliezen,’ zegt Spekman. ‘Dat is het enige dat werkt.’

Met zijn uitspraak doorbreekt Spekman een taboe binnen de PvdA. Zelfs staatssecretaris van Sociale Zaken Ahmed Aboutaleb, die bekend staat als ‘hardliner’ in de partij, heeft het woord ‘vernederen’ nooit in de mond genomen.

‘Wilders heeft gelijk’
PVV-leider Geert Wilders pleit al jaren voor een hardere aanpak van Marokkaanse probleemjongeren, onder andere door het instellen van werkstraffen op straat in boevenpak. ‘Daar heeft Wilders gelijk in,’ zegt Spekman in Vrij Nederland. ‘Je moet ze vernederen. Maar het verschil tussen mij en Wilders, en tussen de PvdA en de PVV is, dat zij hele groepen tegen elkaar opzetten. Door Wilders voelen de Marokkanen die wél deugen zich ook uitgekotst. Terwijl het voor ons topprioriteit moet zijn om juist die jongens niet kwijt te raken.’

Als wethouder van Sociale Zaken in Utrecht stond Hans Spekman al bekend als ‘Sociale Rambo’, omdat hij sociaal beleid combineerde met een harde aanpak van overlast en criminaliteit.

Kritiek op Vogelaar
In het artikel uit Spekman ook harde kritiek op Ella Vogelaar (PvdA), minister van Wonen, Wijken en Integratie. Volgens Spekman heeft Vogelaar geen verstand van de wijken. ‘Dat kan nog komen,’ zegt hij. ‘Maar ze heeft het nog niet laten zien.’

Spekman is door PvdA-leider Wouter Bos persoonlijk naar Den Haag gehaald omdat hij als wethouder zeer succesvol was in zijn aanpak van de arme wijken. Maar sinds Spekman in de Kamer zit heeft Vogelaar hem nooit geraadpleegd. ‘Ik heb een paar keer aangeboden mee te denken over de wijkenaanpak. Maar daar is niks mee gedaan.’

Spekman: 'Ik hoor van bewoners dat ze het goed doet tijdens buurtvergaderingen, dat ze opstaat tegen wethouders die mensen proberen af te wimpelen. Maar waar ik enorm van baal, is dat de wijkaanpak een jaar lang bijna heeft stilgelegen.'

Spekman één keer in pak
In de Tweede Kamer staat Spekman bekend als ‘volksjongen’ die zich weigert aan te passen. Zo draagt hij nooit pakken, maar alleen zelfgebreide truien en kraagloze hemden. Voor Vrij Nederland maakte hij een uitzondering: voor één keer liet hij zich in pak fotograferen.

http://www.vn.nl/HaagseStreken/ArtikelPolitiek/Pvda-KamerlidWeMoetenMarokkaanseJongerenVernederen.htm

Waarschuw beheerder
donateur
Als je ze alleen maar een waarschuwing of een boete geeft, lachen ze je uit. En van een celstraf krijgen ze alleen maar meer status in hun groep. Je moet ze zo aanpakken dat ze hun status juist verliezen,’ zegt Spekman. ‘Dat is het enige dat werkt.’

Met zijn uitspraak doorbreekt Spekman een taboe binnen de PvdA. Zelfs staatssecretaris van Sociale Zaken Ahmed Aboutaleb, die bekend staat als ‘hardliner’ in de partij, heeft het woord ‘vernederen’ nooit in de mond genomen.

‘Wilders heeft gelijk’
PVV-leider Geert Wilders pleit al jaren voor een hardere aanpak van Marokkaanse probleemjongeren, onder andere door het instellen van werkstraffen op straat in boevenpak. ‘Daar heeft Wilders gelijk in,’ zegt Spekman in Vrij Nederland.

:gaap: zo eindelijk wakker... spekman, nu de rest van je partij nog.

(Y)
Waarschuw beheerder
Met de PVV ben ik het totaal niet eens, maar dat van die Spekman is iig zeker t overwegen waard :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 oktober 2008 om 18:00:
Als wethouder van Sociale Zaken in Utrecht stond Hans Spekman al bekend als ‘Sociale Rambo’, omdat hij sociaal beleid combineerde met een harde aanpak van overlast en criminaliteit.

:roflol: man naar mijn hart,we lijken op elkaar :roflol:

Waarschuw beheerder
Zou Wilders voor McCain of Obama stemmen?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 oktober 2008 om 20:14:
Zou Wilders voor McCain of Obama stemmen?

Volgens mij heeft Wilders geen Amerikaans paspoort ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 4 oktober 2008 om 08:02:
het gaat goed in die "kracht wijk van Vogelaar"

In woon in zo'n 'krachtwijk' en moet helaas bekennen dat het dweilen met de kraan open is.
Er is al zoveel geld in de wijk gepompt voor allerlei projecten maar het lost niets op. Het gaat een tijdje beter, dan raakt het geld weer op en vervolgens begint alles weer opnieuw. Ze kunnen beter iets doen aan de samenstelling van de wijk en aan de mentaliteit van de mensen die er wonen want díe moeten het uiteindelijk doen.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 september 2006 om 01:15:
Ben jij het met hem eens...

soms wel soms niet, hij kan goede argumenten hebben, maar hij slaat net zo vaak de plank mis vind ik ...
Zijn nieuwe partij???

heeft die die dan :LOL:
Zou jij op hem stemmen???laatste aanpassing 1 september 2006 11:40

nee

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 oktober 2008 om 09:42:
Er is al zoveel geld in de wijk gepompt voor allerlei projecten maar het lost niets op. Het gaat een tijdje beter, dan raakt het geld weer op en vervolgens begint alles weer opnieuw. Ze kunnen beter iets doen aan de samenstelling van de wijk en aan de mentaliteit van de mensen die er wonen want díe moeten het uiteindelijk doen.

De overheid moet eens af van de betuttelfunctie en meer gaan voor een "empowerende" functie, niet voor maar met de burgers. Burgerinitiatieven zijn echt van het grootste belang en het geld kan dan wel komen van investeerders die geloven in een duurzame aanpak van de achterstandswijken. Lukt dat niet dan kan de overheid een aanvulling bieden. We moeten echt toe naar meer verantwoordelijkheid en vrijheid! En ik hoop zo dat bedrijven de maatschappelijke belangen leren inzien van alles wat er gebeurt en niet alleen denken aan hun eigen hachie...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 oktober 2008 om 19:34:
De overheid moet eens af van de betuttelfunctie en meer gaan voor een "empowerende" functie, niet voor maar met de burgers. Burgerinitiatieven zijn echt van het grootste belang en het geld kan dan wel komen van investeerders die geloven in een duurzame aanpak van de achterstandswijken. Lukt dat niet dan kan de overheid een aanvulling bieden. We moeten echt toe naar meer verantwoordelijkheid en vrijheid! En ik hoop zo dat bedrijven de maatschappelijke belangen leren inzien van alles wat er gebeurt en niet alleen denken aan hun eigen hachie...

:yes:
Al heb ik niet zo heeel veel vertrouwen in het leren inzien van maatschappelijke belangen door bedrijven. Ze doen het wel, maar vooral als ze er zelf op niet al te lange termijn geld in zien, en soms moet er ook op een wat langere termijn gedacht worden (of is er met wat altruisme ook niks mis)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Matthijs op woensdag 15 oktober 2008 om 21:54:
(of is er met wat altruisme ook niks mis)

idd :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Politieke Barometer Week 41 - 09 oktober 2008
PVV en VVD even groot

Na de spectaculaire uitslag van twee weken geleden zijn in deze peiling de partijen redelijk stabiel. Alleen de Partij voor de Vrijheid, die twee weken geleden ook al in de lift zat, stijgt twee zetels. Hiermee is de partij even groot als de VVD, beide partijen staan op 16 zetels.

De PvdA herstelt zich. Na het verlies van vier zetels in de peiling van twee weken geleden, stijgt de partij er nu twee en komt uit op 22 zetels.

Het herstel van de PvdA komt in de week nadat Wouter Bos een belangrijke rol vervulde in de nationalisering van de Nederlandse delen van Fortis.

go geertjuh!!!!!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
Kut.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
[img width=400 height=300 cacheid=001014cd002cbabbaaf180291a025a1bf0]http://teletekst.nos.nl/gif/images/377-01.gif[/img]

Waarschuw beheerder
donateur
[img width=400 height=300 cacheid=001014ce002cbabded51faf91a025a1bf5]http://teletekst.nos.nl/gif/images/377-02.gif[/img]

Waarschuw beheerder
donateur
[img width=400 height=300 cacheid=001014cf002cbabed031d3491a025a1bfd]http://teletekst.nos.nl/gif/images/377-03.gif[/img]

b)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 oktober 2008 om 22:29:

ik ben geen vvd fan, verre van dat... maar ik verkies Rutte toch duizendmaal boven het ongenuanceerde geblaat van geert...

ondanks dat ik vaak om m moet lachen, je moet er toch niet aan denken dat die malloot in de regering komt met zn haatzaaiende gezwam en zn idiote voorstellen...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sjaak Klapkaak op dinsdag 21 oktober 2008 om 13:17:
ik ben geen vvd fan, verre van dat... maar ik verkies Rutte toch duizendmaal boven het ongenuanceerde geblaat van geert...

ondanks dat ik vaak om m moet lachen,

is jou mening (Y)

toch delen steeds meer mensen zijn mening en standpunten.

aangezien de behoorlijke stijgingen in de peiling doen de andere politieken partijen toch iets fout.

en staan steeds meer mensen achter die
Uitspraak van Sjaak Klapkaak op dinsdag 21 oktober 2008 om 13:17:
voorstellen...

:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 oktober 2008 om 13:45:
toch delen steeds meer mensen zijn mening en standpunten.

dat is zorgelijk.... mensen die echt bang zijn voor de islam en denken dat de boel hier gaat worden overgenomen door moslims, zijn elk contact met de realiteit verloren en hechten teveel waarde aan de krantenkoppen van sensatie-media zoals de telegraaf....

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 oktober 2008 om 13:45:
aangezien de behoorlijke stijgingen in de peiling doen de andere politieken partijen toch iets fout.

bepaalde problemen zijn te lang gebagatelliseerd door de gevestigde partijen...
dat is wel waar..

maar geert komt niet met oplossingen, hij komt met onhaalbare en dwaze voorstellen... en zn aanpak werkt niet constructief, als hij t hier voor t zeggen krijgt wordt een bepaald deel van de NL bevolking 2de rangs burger, met minder rechten... dat kan heel gevaarlijk uitpakken....

geert wilders vertegenwoordigd de ongenuanceerde onderbuik van NL... niets meer en minder..

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sjaak Klapkaak op dinsdag 21 oktober 2008 om 13:52:
dat is zorgelijk.... mensen die echt bang zijn voor de islam en denken dat de boel hier gaat worden overgenomen door moslims, zijn elk contact met de realiteit verloren en hechten teveel waarde aan de krantenkoppen van sensatie-media zoals de telegraaf....

zo zie jij het, er zijn mensen die het namelijk toch dagelijks beleven zonder ook maar 1 krant te hebben gelezen.

snap je punt wel, maar bekijk het ook eens van de andere kant.

maar geert komt niet met oplossingen

komt i wel, maar meestal worden die weggestemd met 141 tegen 9, geef het eens een kans zou ik zeggen.

geert wilders vertegenwoordigd de ongenuanceerde onderbuik van NL

zijn er dan ( volgens de laatste peilingen ) dan wel 16 x 60.000 erg aan de hooge kant vind je niet?
de realiteit

tsja, durf die maar eens onder ogen te zien.

(Y)

Waarschuw beheerder
bepaalde problemen zijn te lang gebagatelliseerd door de gevestigde partijen...
dat is wel waar..

maar geert komt niet met oplossingen

Ik vind het al een oplossing dat hij ze wakker schud en ze aanzet tot maatregelen die er wel toe doen.
Aan slaapwandelaars hebben we niets.

Door zijn lange adem is er wel aandacht en word er wel over gepraat en gebeurd er zelfs hier en daar het een en ander!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 oktober 2008 om 22:29:
go geertjuh!!!!!!!!!!!!!

:roflol:

Verkiezingen zijn nog láng niet.. Ik gun Wilders wel een zeteltje of 10, als daarnaast de D66 en VVD flink aan zetels winnen en de CDA en PVDA flink verliezen, ben ik tevreden.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 oktober 2008 om 19:23:
komt i wel, maar meestal worden die weggestemd met 141 tegen 9, geef het eens een kans zou ik zeggen.

Het leger naar Gouda sturen? :/

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 oktober 2008 om 01:05:
Door zijn lange adem is er wel aandacht en word er wel over gepraat en gebeurd er zelfs hier en daar het een en ander!

precies, is ook het doel.

persoonlijjk geniet ik nu wat ik contenu op tv zie, het geen wat wilders al 2 jaar roept hoor je nu dagelijks terug op tv van andere politici en mensen in het land.

"prachtig"

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 oktober 2008 om 09:21:
Het leger naar Gouda sturen?

bv..

beter dan aan aantal bushaltes opheffen, en met een grote boog om bepaalde wijken ( mijn mening)

Waarschuw beheerder
Het leger naar Gouda sturen?

Neeeeee,van Gouda een ghetto maken!

Gelukkig zijn er nog ideeen zat tussen deze twee extremen en word er aan gewerkt.
Waarschuw beheerder
Het leger naar Gouda sturen? :/

Je bent iig wel zeker dat er niet snel meer wat zal gebeuren. Gelijk een mooie crowd controll training voor Afghanistan :P.

Mijn oplossing is dat soort mafkezen in gouda het land uitzetten of in heropvoedingskampen zetten.

Waarschuw beheerder
donateur

:respect: voor Sjakie Klapkakie :D

Met de PVV gaat het straks dezelfde kant op als met de ouderenpartijen in de jaren '90.. Hoewel de standpunten zeer vooruitstrevend zijn, zullen gevestigde partijen een en ander integreren in hun partijprogramma's uiteindelijk blijven staan en de PVV niet. De VVD neemt in het programma voor de volgende verkiezingen al weer essentiele zaken rondom immigratie mee. En dan is het PVV en TON :bye:
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 oktober 2008 om 09:19:
als daarnaast de D66 en VVD flink aan zetels winnen en de CDA en PVDA flink verliezen, ben ik tevreden.

de PvdA hoeft voor mij niet zo nodig te verliezen. Die mogen wat mij betreft zelfs de grootste worden als ze een goede premier vinden. En D66 en VVD winnen? Graag als je het mij vraagt!! Momenteel zijn dit mijn 3 favorieten! Tja het Paarse bloed stroomt weer bij mij :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 oktober 2008 om 19:58:
Hoewel de standpunten zeer vooruitstrevend zijn, zullen gevestigde partijen een en ander integreren in hun partijprogramma's uiteindelijk blijven staan en de PVV niet. De VVD neemt in het programma voor de volgende verkiezingen al weer essentiele zaken rondom immigratie mee. En dan is het PVV en TON

Gaat het ons niet uiteindelijk erom dat er wat gebeurd?
Dat er geluisterd word en er oplossingen komen die uitgewerkt worden?
Of dat door Jantje of door Pietje gedaan word,zal me een zorg wezen.
Dus Wouter of Geert idem dito.

Geert schreeuwen en uiteindelijk via via toch dingen voor elkaar krijgen?
Prachtig.

Ik hoef Geert niet als president,ik wil een leefbaar en veilig goed geintergreerd Nederland!
Uitspraak van Mafkaas op vrijdag 24 oktober 2008 om 18:48:
in heropvoedingskampen zetten

Voor mijn part,als het maar werkt,als het maar gebeurd,als er maar IETS gebeurd.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 oktober 2008 om 15:58:
Gaat het ons niet uiteindelijk erom dat er wat gebeurd?
Dat er geluisterd word en er oplossingen komen die uitgewerkt worden?
Of dat door Jantje of door Pietje gedaan word,zal me een zorg wezen.
Dus Wouter of Geert idem dito.

Het gaat erom wie wat doet en vanuit welke partij ideologie. Dat lijkt me toch wel essentieel. En dat er geluisterd wordt naar de bevolking is nog interessanter. We leven niet meer in een maatschappij waar de regering het allemaal bepaalt. Wel vind ik het persoonlijk belangrijk dat het maatschappelijk belang van alles wat er gebeurt wordt gezien. Dus in die zin deel ik je mening. De actie van Bos om de kredietcrisis op te vangen vind ik sterk! Zo kan de overheid prima corrigeren daar waar het de top in het bedrijfsleven niet meer lukt door de maatschappelijke en economische ontwikkelingen. Dan wordt het zichtbaar waar de markt het niet meer alleen voor het zeggen heeft. En dat lijkt me een hele goede zaak en is daar ook in mijn optiek de belangrijkste taak van de overheid: corrigeren van de marktontwikkelingen in het algemene belang.
Waarschuw beheerder
18000 en 1 post al voor Geertje.. Zal hem goed doen ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Wat een humor, ik had de 18000e post :cheer: