Beter kan je het niet verwoorden....
Verder merk ik inderdaad dat best wel een behoorlijk aantal mensen waar ik via PB contact mee heb, die net als ik denken over de borrelende problemen stoppen met deze zoals ze terecht noemen: zinloze kleuterschool niveau discussie.
Silverfausten en consorten voeren zo'n kleine kinderen discussie dat het voor nadenkende mensen nagenoeg onmogelijk is om er over te praten.
De Klapkaken, hele grote mondjes maar ook niet meer dan dat,
De Lacostes van deze maatschappij voor wie discussie niet betekent "bij elkaar zien te komen door dialoog" maar gelijk willen halen.
De Oxygens die helemaal een beetje dubbel heen en weer praat....
Ik heb ook zovaak gedacht te stoppen met deze zinloze discussie....maar misschien is dát juist wel de kracht van dat bovengenoemde spul.....met discussies zó dom praten dat het voor de wat intelligentere mens te simpel wordt en afhaakt en op deze manier de discussie “winnen” (want zo denken dit soort lui…..een discussie win je of verlies je…..die voer je niet….)
Mijn vader zei het vroeger altijd al (en dat sluit zo mooi aan bij bovenstaande plaatje): het grootste deel van de mensen zijn dom of doen dom. Zorg dat je je onderscheidt van de massa want de meerderheid bestaat nu eenmaal uit domme mensen en die meerderheid zal áltijd het gemiddelde intelligentie niveau naar beneden trekken.
Voor dus de Silverfausten en consorten:
en laat ons de discussie maar verder voeren ok?