Partyflock

Forumonderwerp · 897966
4 volgers · 228537x bekeken

Waarschuw beheerder
+1-6
Edit by admin:

Dit topic is voor het bespreken van en discussieren over alle aspecten mbt Geert Wilders en zijn PVV. Partijstandpunten, mediaberichten et cetera vallen hier dus allemaal onder!
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 februari 2008 om 11:05:
Ik snap zijn ergernis heel erg goed en vind het dan ook jammer dat er niet veel met dit probleem wordt gedaan. Het wordt allemaal steeds erger en erger

daarin verschillen we dan van mening ;) haha

Waarschuw beheerder
Uitspraak van My way... op woensdag 20 februari 2008 om 12:27:
daarin verschillen we dan van mening haha

(y) altijd goed;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 februari 2008 om 11:05:
Ik snap zijn ergernis heel erg goed en vind het dan ook jammer dat er niet veel met dit probleem wordt gedaan. Het wordt allemaal steeds erger en erger..

ik niet...
leg ns uit

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soul Survivor op woensdag 20 februari 2008 om 13:36:
ik niet...
leg ns uit

Nee.. denk niet dat dat slim is op partyflock. Ik denk dat je goed weet wat zijn standpunten zijn en waarom hij dingen doet en zegt. Tuurlijk is het grof en kan het anders.'
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 februari 2008 om 08:35:
zoals 90% van de bevolking zonder mening hier, die allemaal als schaapjes op dezelfde harry potterpartij(cda) stemmen ,
en daarna met zijn alleen gaan klagen dat de politiek het o zo slecht doet, zodat het kabinet valt, om daarna weer massaal op dezelfde partij te stemmen

Tsja als ik zou mogen stemmen natuurlijk...

En mij hoor je niet klagen dat de Tweede Kamer het slecht doet, het gaat juist heel goed in Nederland. We hebben sinds tijden weer een overschot op de betalingsbalans, en kunnen dit jaar voor het eerst weer onze schulden afbetalen die in de jaren '90 zijn gemaakt.

Maar goed dat terzijde;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soul Survivor op woensdag 20 februari 2008 om 11:11:
niemand opgelet tijdens de geschiedenislessen op de basisschool????

Daar hadden we het nog niet over Geert Wilders hoor...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 februari 2008 om 14:45:
Nee.. denk niet dat dat slim is op partyflock. Ik denk dat je goed weet wat zijn standpunten zijn en waarom hij dingen doet en zegt. Tuurlijk is het grof en kan het anders

ik vraag niet naar die van hem, ik vraag naar die van jou

wat wordt erger?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soul Survivor op woensdag 20 februari 2008 om 15:31:
wat wordt erger?

Zijn uitspraken

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 februari 2008 om 14:48:
niet over Geert Wilders hoor

Maar over zijn voorgangers. ;p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 februari 2008 om 15:44:
Maar over zijn voorgangers

juist!
Waarschuw beheerder
ik vatte t ook anders op haha, ma was dus nie de enige

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 februari 2008 om 20:21:
"De tegenfilm"

http://www.mtnl.nl/

het is misschien dat het mijn hobby is (filmen), maar ik vind deze film net zo Wilders. Er waren een paar momenten, die een beetje op mijn lach spierenwerkten, maar thats it.
En er is toch echt wel een goeie film te maken. waar in men aan geeft dat Wilders geen gelijk heeft volgens de maker
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 februari 2008 om 11:22:
Klein beetje logisch denken, mag wel, ja.
De titel heet: "De tegenfilm

Ik vind logisch denken: een tegenfilm tegen welke film??

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 februari 2008 om 14:45:
het gaat juist heel goed in Nederland

Lees ik zeker de kranten van een ander land?

De voedselbanken kunnen het niet meer aan,de mensen gaan er dit jaar weer op achteruit en er is bijna niemand meer die niet in het rood staat.
Vandaag: Boter en kaas word weer duurder...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 februari 2008 om 19:25:
En er is toch echt wel een goeie film te maken. waar in men aan geeft dat Wilders geen gelijk heeft volgens de makerlaatste aanpassing 20 februari 2008 20:38

Ik vond het ook zeer magertjes.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 februari 2008 om 21:51:
een tegenfilm tegen welke film??

De titel heet: "De tegenfilm"
Of het een film is tegen een ander film, heb ik niet beweerd.

Waarschuw beheerder
donateur
ik vond 'm niet eens echt tegen Wilders, het is een film gemaakt door mensen die Wilders op een vreemde mannier in een slecht dag licht willen zetten.

Ik heb wat van, mensen die al tegen Wilders waren, zullen hierdoor niet meer tegen zijn. En mensen die voor zijn ,niet minder voor.
Misschien dat Wilders een beetje ge krenkt zal zijn, dat ze toch een stukje Wilders privé bloot geven. Maar thats it.

Waarschuw beheerder
toch echt wel een goeie film te maken

Er is altijd een beter/goed film te maken, maar dat houdt niet in dat een ander dat beter vindt. :/

maar ik vind deze film net zo Wilders

Misschien is, dat wel de bedoeling/intentie geweest, zodat de ander partij het kan ervaren, hoe de zaak dan overkomt.

Misschien raar voorbeeld nogmaals mijn post:
Dat is ook het geval dat als ik zou zeggen dat ALLE Nldse vrouwen hoeren zouden zijn,
want zoals je 's-avonds op tv de SEX reclames ziet, lijkt het wel of ze tekortkomen en dat er een blik sardientjes is opengetrokken.

Waarschuw beheerder
donateur
Klopt, maar dan moet men de intentie daarvan ook begrijpen.

intentie van wat?

roepen dat Wilders niet mee wil regeren?

de persoon wilders aanvallen en niet zijn gedachte gang of standpunten?
" van horen zeggen dat er ooit een meisje door een moslim is afgepakt"

wat een onzin zeg.

Wilders zien als een Hitler en denken dat hij ziek is?

hem als cartoon neerzetten bij een "gijzeling" die afkomstig is uit bestaande gijzelingen die meestal uitdraaien op onthoofding.

wederom niet het "waarom er een Wilders is" en de problemen durven te benoemen van deze "rotte" samenleving.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 februari 2008 om 23:13:
Misschien dat Wilders een beetje ge krenkt zal zijn, dat ze toch een stukje Wilders privé bloot geven. Maar thats it.

vind het "Laag" om op zoek te gaan naar zijn moeder, opzoek gaan naar een Dom blondje. die meer dan 600.000 mensen achter hem heeft staan.

het "positieve" is dat er in de film duidlijk werd gemaakt dat Wilders het had over straatterrorristen, straattuig, enz.

dat punt werd gelukkig duidelijk neergezet.

vond ook het te woord staan van die PVV medewerker 'schaap" bij het verzoek om mee te werken netjes.

ben overigens blij met deze film, zal hem wederom meer stemmen opleveren...

vooral toen die bom en bivak muts de koffer in gingen.

teken van het niet met woorden aan te kunnen, dan maar met geweld.

(Y)

ps,

nu er een "tegen film" uit is.. zijn er noodplannen uitgevoerd? extra bescherming moskeeeen? nood plannen voor de marrokaanse ambasade's/moslims/gebedshuizen? zijn er rellen geweest? brievingen op scholen?

:nee:

denk daar maar eens over na.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 februari 2008 om 00:49:
intentie van wat?

omgekeerde wereld (de gedachtengang)

het "positieve" is dat er in de film duidlijk werd gemaakt dat Wilders het had over straatterrorristen, straattuig, enz.

teken van het niet met woorden aan te kunnen, dan maar met geweld.

Jij hebt de intentie van de film helemaal niet begrepen. :/
Je dacht zeker tegenfilm: "tegen" (tegenbewijs) de film.
Dat kunnen ze pas maken, als de daadwerkelijke film van Geertje hebben vertoond, dan kunnen ze waarschijnlijk met tegenbewijzen/uitleg komen, anders niet.

Het grappige van deze film, is ook, dat sommige mensen door de mand vallen en

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 februari 2008 om 08:52:
Jij hebt de intentie van de film helemaal niet begrepen

jij loopt maar te roepen over de intentie van de film.... maar eerlijk het is ook echt zo slecht dat er geen intentie uit te halen valt... wat is volgens jou de intentie van deze film dan?? want hij is mij volledig ontschoten. Ik had er wel iets van verwacht, maar dat deze troep van onze belastingcenten is gemaakt, vind het belachelijk.

Er komt echt nauwelijks een argument naar voren waar het daadwerkrlijk om gaat, alleen maar lopen roepen dat geertje ziek is en een jeugdtrauma zou moeten hebben? erg laag zeg. Heel jammer dat ze deze kans ook gewoon weer voorbij laten gaan om eens echt een punt neer te zetten waar het nou werkelijk om gaat.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 februari 2008 om 08:52:
Dat kunnen ze pas maken, als de daadwerkelijke film van Geertje hebben vertoond, dan kunnen ze waarschijnlijk met tegenbewijzen/uitleg komen, anders niet.

ben ik het niet mee eens, geert roept toch al heel lang heel veel dingen??
men weet dus ook wel waar deze film over zal gaan, maar misschien valt er niet heel veel tegenin te brengen en moet men bepaalde dingen maar eens onder ogen gaan zien.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van !no definition op donderdag 21 februari 2008 om 09:13:
Er komt echt nauwelijks een argument naar voren waar het daadwerkrlijk om gaat

Dan moet je je hersenen wat laten werken.

ben ik het niet mee eens, geert roept toch al heel lang heel veel dingen??

Juist en velen zitten zich dan al druk te maken, zonder te weten wat Geertje in zijn daadwerkelijke film zal zetten.
Men kan het wel vermoeden, door zijn uitlatingen. :)
Dus anders, is de "tegenfilm" enkel gemaakt op gissen, wat er in die film van Geertje zal komen.

alleen maar lopen roepen dat geertje ziek is en een jeugdtrauma zou moeten hebben? erg laag zeg.

Je zegt het zelf al.
De omgekeerde wereld en

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Laag

naja. op ich moet je dat ook opvatten als vrijheid van menings uiting, dat jij het als de officiele vertegenwoordiging van de PVV dit laag gaat noemen valt me eigenlijk tegen.

Ik had het eigenlijk niet verwacht, maar dus schijnbaar heeft de bedoeling van de Film toch zien doel getroffen, de PVV krenken. Want dit is de hele opzet, krenken van de persoon Wilders. Laten weten hoe beledigd worden voelt. Ik had verwacht dat deze film zou worden ontvangen, onder de noemer lekker belangrijk.

Er komt echt nauwelijks een argument naar voren waar het daadwerkrlijk om gaat

Dit verwacht ik inderdaad ook in een "tegen film" in iedergeval als we dan praten in de context van "de Islam film"

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 februari 2008 om 10:16:
PVV krenken

Ik denk dat menig aanhanger zich meer gekrenkt zal voelen, dan Geertje zelf. :/
Want die gaat over lijken als hij zijn zin wilt krijgen, zelfs dat van zijn eigen moeder. :(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 februari 2008 om 10:11:
Dan moet je je hersenen wat laten werken.

niet ik maar de makers van deze film
.
Dus anders, is de "tegenfilm" enkel gemaakt op gissen

idd dus had deze film zowiezo weg moeten blijven, want deze 'tegenfilm' slaat dan dus nergens op.

Je zegt het zelf al.
De omgekeerde wereld en

dat moet ik nog gaan zien.... als geert idd net zo kansloos zulke dingen roept, en dan geen enkel echt probleem aan de kaart brengt geef ik je 100% gelijk, en is het idd net zo'n knakker als deze makers van de tegefilm. maargoed we zullen zien, ik hoop dat geert wel met maatschappelijke punten aan komt zetten, en niet alleen maar blaat over dat de islam verboden moet worden....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
wel grappig dat je nog steeds geen antwoord geeft op deze vraag.
wat is volgens jou de intentie van deze film dan??

Waarschuw beheerder
Uitspraak van !no definition op donderdag 21 februari 2008 om 11:11:
wel grappig dat je nog steeds geen antwoord geeft op deze vraag.

:frusty:
Is dat dan zo moeilijk: Relativeren
De zaak van twee kanten bekijken?!
Makkelijk oogkleppen opzetten.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 februari 2008 om 10:16:
Want dit is de hele opzet, krenken van de persoon Wilders. Laten weten hoe beledigd worden voelt.

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 februari 2008 om 11:18:
De zaak van twee kanten bekijken?!

wil ik ook doen, daarom heb ik dit gekeken, alleen argumentloos krenken van 1 bepaald persoon kan ik gewoon niet serieus nemen.
En ja hem beledigen of niet, prima... maar ga daar niet een film over maken, ik verwacht diepgang, een probleemstelling waarin argumenten naar voren komen hoe zij "moslims'over zaken denken. Dat had een goede film kunnen zijn.

en nogmaals, ik hoop niet dat wilders alleen maar lukraak dingen gaat roepen zoals islam moet verboden worden en verder basta, want dat gaat nergens over. Ik hoop dat hij argumenten heeft voor bepaalde problemen. En ook nogmaals, wordt het dan wel zo'n film..... dan is ie net zo klote als deze.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van !no definition op donderdag 21 februari 2008 om 11:28:
ik verwacht diepgang, een probleemstelling waarin argumenten naar voren komen hoe zij "moslims'over zaken denken. Dat had een goede film kunnen zijn.

en nogmaals, ik hoop niet dat wilders alleen maar lukraak dingen gaat roepen zoals islam moet verboden worden en verder basta, want dat gaat nergens over. Ik hoop dat hij argumenten heeft voor bepaalde problemen. En ook nogmaals, wordt het dan wel zo'n film..... dan is ie net zo klote als deze.

:yes:

Waarschuw beheerder
krenken van 1 bepaald persoon

Stel je nou eens voor als het meerdere personen zouden zijn.

hoe zij "moslims'over zaken denken

Dat kan pas als zij zich willen/kunnen tegenbewijzen/verantwoorden, nadat Geertje zijn film heeft laten zien.

Zouden zij dat nu al doen, dan zou Geertje alsnog/misschien/waarschijnlijk/mogelijk zijn film kunnen wijzigen/veranderen in zijn voordeel en zeggen kijk eens, waar maken zij zich druk over.
Zulke uitlatingen zijn vaker voorgekomen.

hij argumenten heeft voor bepaalde problemen.

Ik denk dat hij zich beter kan houden met het CO2 probleem, zoals gezegd werd in het filmpje.

Het is net alsof de rest van de regering zich niet bezighoudt of zich aleen bezig moet houden met de vreemdelingenwet.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 februari 2008 om 13:17:
Dat kan pas als zij zich willen/kunnen tegenbewijzen/verantwoorden, nadat Geertje zijn film heeft laten zien.

Zouden zij dat nu al doen, dan zou Geertje alsnog/misschien/waarschijnlijk/mogelijk zijn film kunnen wijzigen/veranderen in zijn voordeel en zeggen kijk eens, waar maken zij zich druk over.
Zulke uitlatingen zijn vaker voorgekomen.

dat zei kik dus,, deze film slaat kant nog wal.
Het is net alsof de rest van de regering zich niet bezighoudt of zich aleen bezig moet houden met de vreemdelingenwet.

dit vind ik echt bullshit, het is of de rest van de regering de problemen niet wil zien, en niemand die er wat over zegt, het is al jaren aan de gang, maar er gebeurd niets.
juist het co2 probleem etc wordt veel over geluld..... oke iets ermee doen is wat anders, maar als er ergens gesprekken over zijn is het wel millieu.
Waarschuw beheerder
het CO2 probleem

ook weer raar al dat co2 gedoe.....ik dacht dat dat voer voor plantjes was...? nodig voor fotosynthese....?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van !no definition op donderdag 21 februari 2008 om 13:22:
maar er gebeurd niets.

Er kan ook bijna niks gebeuren, daar zijn verdragen/mensenrechten over.
En ook NL behoord zich daaraan te houden.
Wijzingen zijn eenmaal moeilijk 123 door te voeren.
Ze ouwehoeren nou toch ook over de Polen, nou die zitten lekker in de EU.
Laten ze dan maar kijken hoe zij die regels 123 nu willen veranderen.

Laat Geertje zich maar bezighouden met de criminaliteit, i.p.v. zich druk te maken over pinguin kleding; koran; hoofdoekje ed.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 februari 2008 om 13:34:
Laat Geertje zich maar bezighouden met de criminaliteit,

:jaja:

zich druk te maken over pinguin kleding

:jaja: daar heeft hij best een punt vind ik....maargoed dit zijn vaak de loze uitspraken van hem zoals ik al eerder genoemd had, hij heeft ook best nog wel wat goede punten.

Er kan ook bijna niks gebeuren, daar zijn verdragen/mensenrechten over.
En ook NL behoord zich daaraan te houden.
Wijzingen zijn eenmaal moeilijk 123 door te voeren.
Ze ouwehoeren nou toch ook over de Polen, nou die zitten lekker in de EU.
Laten ze dan maar kijken hoe zij die regels 123 nu willen veranderen.

waarom dan zo druk maken over geert, alsje toch bijna niets voor elkaar kan krijgen, waar zitten die lui dan voor daar.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van !no definition op donderdag 21 februari 2008 om 15:10:
waarom dan zo druk maken over geert

Ik denk meer op de wijze en op de manier, hoe hij, zijn uitlatingen doet en dat volgens zijn bepaalde feiten.
En dat volgens anderen tot rellen kan uitten.

alsje toch bijna niets voor elkaar kan krijgen

Misschien voor stemmen?!

waar zitten die lui dan voor daar.

Om elkaar te zieken, feestjes/recepties/reisjes en beveiliging van onze centjes en riante salaris. ;p

:honger: Nou Geertje kom op met je filmpje, jij komt je belofte niet na, duurt al veels te lang. ( de politiek weer :/ )
Kan ik voor mezelf uitmaken of ik gelijk had ja of nee. ;p

Waarschuw beheerder
donateur
ik heb de film nu een 2e keer gezien.
En ik vind dat wie deze film geweldig vind, heel veel kruit heeft verschoten als hij de mogelijke film van Wilders wil gaan veroordelen.

Het is echt een bewijs dat de blik op het multicultie probleem van zowel de autochtone als allochtone kant verkeerd bekeken kan worden. Om tot een verstandige oplossing te komen.

Waarschuw beheerder
donateur
Het is jammer dat i kbar weinig tijd heb, anders had zelf wel een goeie tegen film gemaakt.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 februari 2008 om 20:42:
Het is jammer dat i kbar weinig tijd heb, anders had zelf wel een goeie tegen film gemaakt.

Mag ik helpen?:cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 februari 2008 om 20:41:
En ik vind dat wie deze film geweldig vind,

De film opzicht, is niet om geweldig te vinden, maar geeft wel aan hoe de ander partij zich nu (aangevallen/geirriteerd) kan voelen door bepaalde getoonde handelingen en interpretaties.
Net zoals waarschijnlijk sommige moslims en Nlders zich aangevallen/geirriteerd kan voelen door de uitspraken van Geertje.

Men moet het zien denk aan als een soort offensieve aanval.
Aantastenderwijs. :/

Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 februari 2008 om 20:41:
Om tot een verstandige oplossing te komen.

een goeie tegen film

Het is jammer dat i kbar weinig tijd heb

:X Dan maak je maar tijd!!!!!! ;p
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 22 februari 2008 om 12:31:
Dan maak je maar tijd!!!!!!

voor een goeie film die ons vreemdelingen cq. Islam probleem in kaart te brengen, om te onder zoeken wat is nu angst, wat is nu werkelijkheid, daar zou ik zeker 1½ jaar me bezig zijn, om een beetje Film te hebben. Die niet mijn mening weer geeft, maar feiten en eerlijke conclusies

Waarschuw beheerder
ben overigens blij met deze film, zal hem wederom meer stemmen opleveren...

Kan weleens de andere kant opkunnen gaan en gaat hem stemmen kosten.

vanavond ff journaal gekeken en daar wisten ze te vertellen dat de film eind volgende week klaar is en dan op zoek naar diegene die de film wil uitzenden!!

het schijnt volgens de journalist zo te zijn dat de film opbouwd naar een qlimax waarin uiteindelijk iets gaat gebeuren met het hoofd van mohammed!!

mijn persoonlijke mening is dat we vrijheid van meningsuiting hebben maar maybe moet wilders zich nog maar eens bedenken want zoals de reactie,s nu zijn in het buitenland en de gevolgen die echt wel gaan komen, landen die ons nederlands product boycotten, hevige rellen, aanslagen ect...dan gaat dit ons een hoop gezeik opleveren en dan heb ik het nog geeneens over het geld wat dit ons gaat kosten!!

het zou zomaar flink los kunnen gaan in dit land.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 24 februari 2008 om 02:45:
nu zijn in het buitenland en de gevolgen die echt wel gaan komen, landen die ons nederlands product boycotten, hevige rellen, aanslagen ect...dan gaat dit ons een hoop gezeik opleveren en dan heb ik het nog geeneens over het geld wat dit ons gaat kosten!!

zover we Wilders toch in middels kennen, heeft die daar wel rekening mee gehouden, en is dat de schult van de intolerante Islam. Zo gaat het er gegarandeerd uit komen.
Maar ja, als ik wat van mijn buurman moet, en ik maak hem eerst voor rotte vis uit. Dan weet ik van te voren wat er uit gaat komen. Helaas zijn er echt mensen in Nederland die dat soort zaken los van mekaar zien, ook gegarandeerd in het geval van deze film. Maar ja, als de film eenmaal is geweest, kijken wat het dan wordt, tegen houden lukt toch niet.
's af wachten wat de juridische gevolgen zullen zijn.

Waarschuw beheerder
donateur
Vind het gewoon belachelijk dat de islam aanhangers hier zóveel protesten tegen hebben. Als het je niet aanstaat kijk die film dan niet scheelt weer een hoop frustratie
Waarschuw beheerder
Hulde voor Jantje Marijnissen :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 24 februari 2008 om 09:38:
Vind het gewoon belachelijk dat de islam aanhangers hier zóveel protesten tegen hebben. Als het je niet aanstaat kijk die film dan niet scheelt weer een hoop frustratie

Als ik dus mijn buurman overal voor rotte vis uitmaak, en hij beklaagd zich er tegen, dan kan ik gewoon zeggen "je hoeft er niet na te luisteren"?

Waarschuw beheerder
en een tegenfilm van de KRO.:lol:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 februari 2008 om 12:12:
tekenfilm

Tom en Jerry ?

Waarschuw beheerder
Zit mijn teksten niet te veranderen...anders dan zal ik ff....grrrr

Waarschuw beheerder
donateur
het was te lang stil