Partyflock

Forumonderwerp · 897966
4 volgers · 228197x bekeken

Waarschuw beheerder
+1-6
Edit by admin:

Dit topic is voor het bespreken van en discussieren over alle aspecten mbt Geert Wilders en zijn PVV. Partijstandpunten, mediaberichten et cetera vallen hier dus allemaal onder!
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 februari 2008 om 01:10:
Nederlanders zijn een beetje dom. Vooral als ze PVV stemmen. Dat is toch wel de standaard reactie die je leest van mensen die het schijnbaar niet met de PVV eens zijn en een reden zoeken om bepaalde plannen die zij waarnemen middels diverse media te typeren en af te keuren.

Waar baseren de (voornamelijk) heren en wellicht ook dames het op wanneer zij stellen dat de verstandelijke vermogens ontoereikend zijn wanneer iemand op de PVV stemt? Omdat zij geen feiten op tafel kunnen leggen om te 'bewijzen' dat de PVV ernaast zit? Omdat zij weten dat Wilders eigenlijk gewoon gelijk heeft? Omdat zij geen gezichtsverlies willen lijden? Of omdat ze zelf te dom zijn om de standpunten van Wilders te snappen?

De PvdA en andere wanbeleidvoerders jatten het geld uit je rechter jaszak om het er gehalveerd in je linkerzak weer in te stoppen. Nut? De schatkist moet gevuld worden, HM de Koningin gaat er een ton netto per jaar op vooruit en het Kabinet krijgt 10% extra bovenop hun toch al zo absurd hoge ‘onkostenvergoeding’. Maar de koopkracht van het gepeupel gaat erop achteruit. Zelfverrijking. Waarom stemmen mensen dan toch op een partij als de PvdA? Een soort van Stockholmsyndroom?

Laten we dan eens kijken naar de belastingplannen van de PVV. Nagerekend en haalbaar bevonden, maar leest iemand het ergens in de krant? Nee. Het heeft er niet ingestaan. Typisch gevalletje selectieve berichtgeving. Tijdens de verkiezingscampagne had dit niet duidelijker kunnen zijn. Tijdens de campagneavonden waren er altijd media aanwezig. Wanneer Wilders het over onderwijs, belastingverlaging, ouderenzorg en dierenwelzijn had gingen de camera's niet eens aan en de schrijvende pers keek verveeld om zich heen. Wanneer het over immigratie, integratie, terrorisme en asielbeleid ging vlogen de camera's aan en schoten pennen over het papier. Gevolg? Terug op de redactie was er niet eens een keuze uit wat wel te gebruiken en wat niet. Laat staan dat er nog eens iets anders van stal gehaald kan worden dan het gebruikelijke verhaal.

Nu voel ik me niet persoonlijk aangesproken als iemand ook mij typeert als dom omdat ik toevallig (weldoordacht) PVV stem. Ik vind het echter wel uitermate onbeschoft en neerbuigend om ruim een half miljoen (of volgens de peilingen nu zelfs ruim 1,4 miljoen) mensen weg te zetten als dom, omdat zij een andere mening zijn toegedaan. Het zou deze mensen sieren zich eens te verdiepen in de reden waarom velen voor de PVV kiezen. Men zal zien dat nog niet de helft zegt dat het enkel om het vreemdelingenbeleid gaat wat Wilders voor ogen staat. Onderwijs, veiligheid, betere zorg en dierenwelzijn.

De intolerantie van de megalomane linkse ‘alwetenden’ zorgt ervoor dat een partij als de PVV steevast het predikaat ‘dom’ opgeplakt krijgt. Simpelweg omdat ze niet beter weten. Hoe kunnen deze mensen met droge ogen zeggen het bij lange na niet altijd eens te zijn met de immer veranderende plannen van de PvdA, maar wel op ze stemmen ‘omdat pa en ma dat ook altijd hebben gedaan’? Hoe kunnen mensen een stemwijzer invullen, op de PVV uitkomen, SP stemmen ‘omdat ze zo sociaal zijn volgens hun partijnaam’ en dan ook nog zeggen dat ze niet weten wat er in het verkiezingsprogramma staat? Hoe kunnen de mensen die de afgelopen dertig jaar van links tot rechts in het politieke spectrum gestemd hebben -met in deze periode kabinetten van allerlei verschillende samenstellingen- dit vol blijven houden terwijl door de jaren heen de kwaliteit van o.a. onderwijs, zorg, mobiliteit, veiligheid en onze autonomie bedroevend verslechterd zijn? Hoe kunnen deze mensen steevast vol blijven houden dat de PVV een one-issue partij is, terwijl één blik op de website iets totaal anders zegt? En ik vraag me dan ook nog af hoe men het in vredesnaam kan verklaren dat het zelfs een links georiënteerd -en door links gesubsidieerd- programma als Eén Vandaag anderhalve maand terug niet is gelukt om een beeld te schetsen van een domme PVV-achterban.

plus dat het ook nog onzin is dat PVV-stemmers werkelijk dom zijn, want het grootste gedeelte is hoogopgeleid ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 februari 2008 om 01:10:
De intolerantie van de megalomane linkse ‘alwetenden’ zorgt ervoor dat een partij als de PVV steevast het predikaat ‘dom’ opgeplakt krijgt. Simpelweg omdat ze niet beter weten.

goh...in mijn ogen zijn de media eerder rechts

geertje zou eens wat meer moeten lezen
zou hij bijvoorbeeld weten dat het christendom en de islam precies de zelfde profeten hebben (op 1 na)???

ik denk dat geert het wel een goed plan zou vinden als alle moslims met een gele moslim-ster op hun kleren zouden rondlopen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Danamylo op dinsdag 12 februari 2008 om 11:11:
nog onzin is dat PVV-stemmers werkelijk dom zijn, want het grootste gedeelte is hoogopgeleid

Ken jij dan al die stemmers.

Het is natuurlijk belachelijk voor woorden om PVV-stemmers of enig ander partij-stemmer dom te noemen, maar dat het grootste gedeelte van PVV-stemmers hoogopgeleid is.
Hmmmmm.

Laten we het maar houden, dat elk stemmer opzich slim is en weet waarom hij/zij voor een partij kiest.

Want alles wat PVV te bieden heeft, daar vechten bijna alle partijen
voor/om.
Enkel dat de ene partij meer voor een bepaalde zaak vecht dan een ander partij.
In mijn ogen is PVV meer onstaan voor/door het integratie/immigratie beleid en voor niks anders.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 februari 2008 om 11:47:
In mijn ogen is PVV meer onstaan voor/door het integratie/immigratie beleid

geert wilders is marianne thieme maar dan voor mensen die bang zijn van mensen die ergens anders geboren zijn (behalve zn vrouw natuurlijk)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 februari 2008 om 21:20:
ja en denk je dat wilders dit probleem gaat oplossen of vegroten?

denk het eerste

DOE JIJ MA NIE MEER DENKEN DAN;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 februari 2008 om 11:05:
Ben ik met je eens,alleen het subtiele heeft dus al jaren gezorgd voor handen voor de ogen en thee drinken en blijven praten en niets doen.

dus moet je ma over moslims praten alsof t buitenaartse wezens zijn?? :/
snap sommige egt nie
Waarschuw beheerder
met zn pinguins....

wij mogen dat zeggen/denken...ma vind dat nie kunnen als een politicus dat zegt
dan los je egt nix op, dat ziet een blinde zelfs

Waarschuw beheerder
Want alles wat PVV te bieden heeft, daar vechten bijna alle partijen
voor/om.

:yes:
Uitspraak van Soul Survivor op dinsdag 12 februari 2008 om 11:29:
ik denk dat geert het wel een goed plan zou vinden als alle moslims met een gele moslim-ster op hun kleren zouden rondlopen

Ik denk van niet.
Het is meestal niet lang raden :lol:
Het zou wel fijn zijn voor iedereen als EXTREMISTEN een sticker op hun kop hadden inplaats van een bom in hun zak.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 februari 2008 om 23:20:
naampjes verzinnen voor anderen,ook collega`s doe je maar prive....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van My way... op dinsdag 12 februari 2008 om 12:49:
dus moet je ma over moslims praten alsof t buitenaartse wezens zijn??

Wie doet dat dan?

Niets is minder waar,ze zijn zeer aards.

Alleen nogmaals,degene die extremistisch zijn,de wereld een moslimstaat willen maken,zich niet willen integreren,zich niet willen mengen tussen andere bevolkingsgroepen,geen respect kunnen tonen ,crimineel zijn....die gedragen zich buitenaards.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 februari 2008 om 12:55:
Wie doet dat dan

meneertje wilders miss??

met zn woorden die hij verzint elke x... bijvoorbeeld pinguins...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 februari 2008 om 12:55:
Alleen nogmaals,degene die extremistisch zijn,de wereld een moslimstaat willen maken,zich niet willen integreren,zich niet willen mengen tussen andere bevolkingsgroepen,geen respect kunnen tonen ,crimineel zijn....die gedragen zich buitenaards

buitenaards vind ik een verkeerd woord ma vind ook dat we die nie moeten hebben hiero in een vrij land

Waarschuw beheerder
Uitspraak van My way... op dinsdag 12 februari 2008 om 12:50:
ma vind dat nie kunnen als een politicus dat zegt

Dat is zeker zo.

Hier een stuk van het nieuws:
de taal van politici is ronduit racistisch zie:

http://www.nos.nl/nos/artikelen/2008/02/art000001C86D1E83ACDA7A.html
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 februari 2008 om 12:53:
Het zou wel fijn zijn voor iedereen als EXTREMISTEN een sticker op hun kop hadden inplaats van een bom in hun zak.

noem me 1 ding in het westen waarvan overduidelijk is dat het door moslimextremisten is opgeblazen....?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Danamylo op dinsdag 12 februari 2008 om 11:11:
Nu voel ik me niet persoonlijk aangesproken als iemand ook mij typeert als dom omdat ik toevallig (weldoordacht) PVV stem. Ik vind het echter wel uitermate onbeschoft en neerbuigend om ruim een half miljoen (of volgens de peilingen nu zelfs ruim 1,4 miljoen) mensen weg te zetten als dom, omdat zij een andere mening zijn toegedaan. Het zou deze mensen sieren zich eens te verdiepen in de reden waarom velen voor de PVV kiezen. Men zal zien dat nog niet de helft zegt dat het enkel om het vreemdelingenbeleid gaat wat Wilders voor ogen staat. Onderwijs, veiligheid, betere zorg en dierenwelzijn.

lees dit eens als

Nu voel ik me niet persoonlijk aangesproken als iemand ook mij typeert als dom omdat ik toevallig moslim ben. Ik vind het echter wel uitermate onbeschoft en neerbuigend dat ruim een half miljoen (of volgens de peilingen nu zelfs ruim 1,4 miljoen) mensen mij weg zetten als dom, omdat zij een andere mening zijn toegedaan. Het zou deze mensen sieren zich eens te verdiepen in de reden waarom velen voor de islam kiezen. Men zal zien dat nog niet de 1% zegt dat het enkel om het extremisme gaat.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 februari 2008 om 14:14:
Het zou deze mensen sieren zich eens te verdiepen in de reden waarom velen voor de islam kiezen

De zwarte-kousen-kerk van de 21ste eeuw wat mij betreft (Y)
K kan me echt niet voorstellen wat vooral moslim-jongeren erin zien...
en ondertussen wel de vruchten willen plukken van de westerse samenleving, negatief over de VS denken maar tegelijk lopen ze erbij als 50-cent :roflol: (en dus vereren ze de cultuur van de VS ook weer 8) )
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op dinsdag 12 februari 2008 om 15:23:
en ondertussen wel de vruchten willen plukken van de westerse samenleving, negatief over de VS denken maar tegelijk lopen ze erbij als 50-cent (en dus vereren ze de cultuur van de VS ook weer

hip hop is van origine ook afzetten tussen USA-cultuur
De zwarte-kousen-kerk van de 21ste eeuw wat mij betreft

het is maar hoe je het individueel benadert..
Waarschuw beheerder
donateur
In mijn ogen is PVV meer onstaan voor/door het integratie/immigratie beleid en voor niks anders

De PVV is een protestpartij.
En op dit moment niet veel meer dan dat.
Aan de linkser zijde is de SP ook ooit zo begonnen (Y)

Zembla heeft PVV-stemmers weggezet als stomme/achterlijke lonsdale-figuren met wanhopige/zielige SP-stemmende ouders die zich zorgen maken over hun "onwetende" kroost.
De waarheid is natuurlijk verre van dat.
Maarja Als je links-denkend ben dan mag je groepen blijkbaar wel ongestaft generalsieren :o Vreemd land is het ook soms :/

Waarschuw beheerder
en ondertussen wel de vruchten willen plukken van de westerse samenleving, negatief over de VS denken maar tegelijk lopen ze erbij als 50-cent (en dus vereren ze de cultuur van de VS ook weer )

Wat jij raar kan vinden daar vind iemand anders misschien zijn troost in. Jij gaat er ook van uit dat het westerse het ideaalbeeld moet zijn, of in ieder geval het verst in die richting gaat. Maar er zijn genoeg mensen die vinden dat het westerse is doorgeschoten.

Het is maar wat je referentiekader als normaal beschouwd.

En dat over 50-cent. Passen ze zich een beetje aan, is het weer niet goed.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 februari 2008 om 15:33:
En dat over 50-cent. Passen ze zich een beetje aan, is het weer niet goed

:ROFLOL:
Het is toch gewoon toch gek dat als je zo'n afkeer heb van de VS je wel hun cultuur gaat vereren en un muziek :p

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 februari 2008 om 15:33:
Wat jij raar kan vinden daar vind iemand anders misschien zijn troost in. Jij gaat er ook van uit dat het westerse het ideaalbeeld moet zijn, of in ieder geval het verst in die richting gaat. Maar er zijn genoeg mensen die vinden dat het westerse is doorgeschoten.

De westerse leefomgeving hoeft niet het ideaalbeeld te zijn. Maar als ik kijk naar de immigratiecijfers van westerse landen dan is het volgens mij nog steeds het beste wat deze wereld te bieden heeft in termen van onderlinge tollerantie, veiligheid, werk gezondheid etc etc.
Als je geen odnerdeel daarvan wil zijn dan moet je hier ook niet willen wonen (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op dinsdag 12 februari 2008 om 15:39:
De westerse leefomgeving hoeft niet het ideaalbeeld te zijn. Maar als ik kijk naar de immigratiecijfers van westerse landen dan is het volgens mij nog steeds het beste wat deze wereld te bieden heeft in termen van onderlinge tollerantie, veiligheid, werk gezondheid etc etc.
Als je geen odnerdeel daarvan wil zijn dan moet je hier ook niet willen wonen

helaas draait het vooral om geld tegenwoordig....
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Soul Survivor op dinsdag 12 februari 2008 om 15:43:
helaas draait het vooral om geld tegenwoordig....

Soms wel en soms niet, als oorlogsvluchteling zijnde niet denk ik...
En zelfs al zonder geld ben je in het westen beter af dan op veel andere plaatsen op de wereld.
Waarschuw beheerder
Als je geen odnerdeel daarvan wil zijn dan moet je hier ook niet willen wonen

HIER is t idd fijn wonen, in bijvoorbeeld afrika ligt dat heel anders en daar is het westen door zijn daden en verdeel en heers politiek in het verleden toch voor een belangrijk deel debet aan hoor....

Waarschuw beheerder
iemand em al gezien?

Waarschuw beheerder
Het is toch gewoon toch gek dat als je zo'n afkeer heb van de VS je wel hun cultuur gaat vereren en un muziek

Nogmaals, want je begrijpt het blijkbaar niet helemaal.

Moslim zijn staat niet synoniem voor de afkeur van de westerse samenleving. Dat maken mensen ervan die een afkeer hebben van dit geloof, zodat ze hun gedachten in den reine kunnen brengen en hun acties kunnen rechtvaardigen.

Ik ben meer old skool rap dan menig westerse medemens.

The glory days of Yo MTV raps :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sjaak Klapkaak op dinsdag 12 februari 2008 om 15:54:
HIER is t idd fijn wonen, in bijvoorbeeld afrika ligt dat heel anders

ligt er maar net aan wat je belangrijk vindt....

Waarschuw beheerder
idd wat je nie hebt kan je ook nie misse ..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soul Survivor op dinsdag 12 februari 2008 om 15:58:
ligt er maar net aan wat je belangrijk vindt....

eten,drinken en een dak boven je hoofd plus sociale/medische voorzieningen.. is iets wat alle mensen belangrijk vinden lijkt me.....
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sjaak Klapkaak op dinsdag 12 februari 2008 om 15:54:
HIER is t idd fijn wonen, in bijvoorbeeld afrika ligt dat heel anders en daar is het westen door zijn daden en verdeel en heers politiek in het verleden toch voor een belangrijk deel debet aan hoor....

Deze discussie hebben we wel eens vaker gehad. Daar wonen ook mensen die evt zelf voor vooruitgang kunnen zorgen. Ze kunnen zelf toch ook denken of moeten wij dat voor ze doen?
Ik zal de waarheid meer in het midden zoeken. Ja er zijn dingen gedaan door het westen die niet altijd kunnen, maar niet alles is "onze" schuld. Zeker niet hoe we de laatste 50 jaar alles hebben opgebouwd is meer een resultaat van onderlinge samenwerking en elkaar niet naar het leven staan, dat is iets waar ze in bijv Afrika en het midden oosten nog wat van kunnen leren.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 februari 2008 om 15:56:
Moslim zijn staat niet synoniem voor de afkeur van de westerse samenleving. Dat maken mensen ervan die een afkeer hebben van dit geloof, zodat ze hun gedachten in den reine kunnen brengen en hun acties kunnen rechtvaardigen.

Nee gelukkig niet. MAar je moet wel toegeven dat een erg groot gedeelte van de moslims dat wel is (Y)

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 februari 2008 om 15:56:
The glory days of Yo MTV raps

urban is zooooo 2004 :x ;p

Waarschuw beheerder
haha
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op dinsdag 12 februari 2008 om 16:06:
Daar wonen ook mensen die evt zelf voor vooruitgang kunnen zorgen. Ze kunnen zelf toch ook denken of moeten wij dat voor ze doen?

vooruitgang is moeilijk te bewerkstelligen in een door oorlog geteisterd gebied, waar corrupte regeringen en dictaturen met flinke steun van het westen maar ook steeds meer van china elkaar uitroeien,

en het westen en china vinden dat wel best zolang die regeringen maar zorgen dat de grondstoffen en opbrengsten daarvan naar hun toe komen,

of denk aan de verdeel en heers politiek uit vooral de 19e eeuw, waarbij landsgrenzen werden getrokken dwars door oude stammengrenzen heen, pro-westerse dictaturen werden geinstalleerd, die wapens kochten bij ons, hun zak mochten vullen en in ruil daarvoor de rijkdommen van het land aan onze voorouders af te staan...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op dinsdag 12 februari 2008 om 16:06:
Deze discussie hebben we wel eens vaker gehad. Daar wonen ook mensen die evt zelf voor vooruitgang kunnen zorgen. Ze kunnen zelf toch ook denken of moeten wij dat voor ze doen?
Ik zal de waarheid meer in het midden zoeken. Ja er zijn dingen gedaan door het westen die niet altijd kunnen, maar niet alles is "onze" schuld. Zeker niet hoe we de laatste 50 jaar alles hebben opgebouwd is meer een resultaat van onderlinge samenwerking en elkaar niet naar het leven staan, dat is iets waar ze in bijv Afrika en het midden oosten nog wat van kunnen leren

als 90% van je grondstoffen geplunderd zijn wordt het lastig...
waarom is shell bijvoorbeeld de grootste olietrekker in Nigeria en niet een Nigeriaans bedrijf?

ofwel; wat towelie zegt
Waarschuw beheerder
en ondertussen wel de vruchten willen plukken van de westerse samenleving, negatief over de VS denken maar tegelijk lopen ze erbij als 50-cent (en dus vereren ze de cultuur van de VS ook weer )

ja dus?? wat wil je nou zeggen?
ga je eerst eens verdiepen in iets voordat je met zoiets komt arie
Waarschuw beheerder
Nu nog een kanaal vinden die het uit wilt zenden :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van HardZwiza op dinsdag 12 februari 2008 om 18:35:
Nu nog een kanaal vinden die het uit wilt zenden

E.O ??

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 februari 2008 om 21:59:
E.O

na 40 dagen zonder sex, kan dat ook er bij.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sjaak Klapkaak op dinsdag 12 februari 2008 om 16:15:
vooruitgang is moeilijk te bewerkstelligen in een door oorlog geteisterd gebied

K dacht dat oorlog juist voor vooruitgang zorgde 8)
Uitspraak van Soul Survivor op dinsdag 12 februari 2008 om 16:39:
als 90% van je grondstoffen geplunderd zijn wordt het lastig...
waarom is shell bijvoorbeeld de grootste olietrekker in Nigeria en niet een Nigeriaans bedrijf?

Tja als we hier alleen zo vernuftigd zijn om technologie te maken/beheren dan is het logisch dat diegene die de technologie en knowhow heeft voor de winning van Olie zorgt
Maar ik denk dat als een andere volk/ras eerder was geweest met dergelijke ontwikkelingen dat de wereld er dan niet heel anders eruit had gezien met alleen het verschil dat de meest welvarende gebieden dan wellicht ergens anders op de wereld hadden gelegen.

Uitspraak van My way... op dinsdag 12 februari 2008 om 17:40:

Dat is vast bij uitstak de best onderbouwde post die ik ooit heb gezien :roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op dinsdag 12 februari 2008 om 23:07:
Dat is vast bij uitstak de best onderbouwde post die ik ooit heb gezien

:aai:

Waarschuw beheerder
donateur
ik ben op het moment voor stander van het uit zenden van de film. In et ergste geval is het twee maanden zeik. Brand een ambassadetje af. Maar nu nog wachten tot maart om elke keer weer een aankodiging te horen dat de film er aan komt. En dan begint steeds weer het zelfde gezeiver weer. Dat is pas vredelijk.
En ik vraag me af wat Wilders dan weer vezint om in het nieuws te blijven. Of zou die dan gewoon een eigen reclame bureautje beginnen, want daar kan die goud geld mee verdienen.

Waarschuw beheerder
iddd schiet noues op met die film:-O
geertje wilders :woop:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op dinsdag 12 februari 2008 om 23:07:

Dat is vast bij uitstak de best onderbouwde post die ik ooit heb gezien

Tja, ik vraag me af wat hij ermee bedoelt?

Ik ben het met jouw stukje

en dan slaat deze reply

als een tang op een varken
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 februari 2008 om 10:10:
Of zou die dan gewoon een eigen reclame bureautje beginnen, want daar kan die goud geld mee verdienen.

Als je een vlaggenhandel in het midden-oosten begint dan kan je beter verdienen. Aanmaakblokjes / benzine krijgen ze er dan bij.
Ik zou dan deze weken de deense vlag weer in de aanbieding doen. Want de spotprenten worden wrs binnenkort weer afgedrukt in deense kranten (Y)
Dan doen we in Maart de hollandse vlagen in de aanbieding.
en daarna kunnen we vast weer de vlag van de VS, Israel, China, Frankrijk, spanje, India, Canada, Engeland, of Australie in de aanbieding doen.
gouden handel :d
De opbrengst zou dan naar de PVV moeten gaan :roflol: Dan streven ze in weken de inkomsnten van de SP voorbij (Y) ;p

Dan kan Geert Wilders zelfs een speelfilm maken over de islam, gefinancierd door de fundi's zelf (Y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik vind zijn aankondiging van de film een van de beste politieke acties sinds tijden. Het dwingt verschillende partijen stelling te nemen in het spanningsveld tussen vrijheid van meningsuiting en de dreiging van geweld/terrorisme. Iets waar men voorheen uit angst en pragmatische overwegingen (behoud breed verspreide achterban) over zweeg.
Door de film worden alle partijen gedwongen stelling in te nemen. Iets wat noodzakelijk is om grenzen te bepalen en zo te voorkomen dat geleidelijk aan en bijna ongemerkt het een van de twee kanten op beweegt.
Een overzicht van de verschillende stellingnames.

Regering: zegt bij voorbaat al afstand te nemen van de inhoud voor deze te kennen--> bedreig ons met geweld en u kunt onze mening beinvloeden.

Groot Mufti: als er rellen uitbreken is het de schuld van Nederland zelf--> geweld is een legitiem middel als men een mening voorgeschoteld krijgt die men niet bevalt.

Nederlandse moslim gemeenschap (zoals vertegenwoordigd in verschillende instituties): probeert een positief tegen geluid te laten horen en wil na aanleiding van de film de dialoog aangaan--> wij zijn het niet eens met de toon van meneer Wilders maar gaan de strijd daarover op een volwassen democratische manier aan.

Alleen het laatste stemt mij heel erg hoopvol. Helaas vangen te weinig politici het signaal van deze ontwikkeling op waardoor ze nog steeds een te verkrampte houding aannemen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 februari 2008 om 12:38:
en wil na aanleiding van de film de dialoog aangaan--> wij zijn het niet eens met de toon van meneer Wilders maar gaan de strijd daarover op een volwassen democratische manier aan.

Ja maar meneertje wilt/durft nie in debat te gaan met moslims

Waarschuw beheerder
Uitspraak van My way... op woensdag 13 februari 2008 om 12:53:

Het gaat me meer om het maatschappij brede dialoog.

Waarschuw beheerder
Ik ben het niet zozeer eens met wilders, ook niet met zijn partijpunten ik vind dat hij zijn uitspraken ook wat genuanceerder met wat meer argumentatie mag brengen, maar 1 ding is zeker

Ik vind dat hij deze film moet en mag uitbrengen en dat hij mag zeggen wat hij wilt over de Islam wat hij wilt, zonder een doodsbedreiging te krijgen of tegenstribbelingen te krijgen vanuit andere partijen.

Als hij deze film niet meer mag uitbrengen of dat hij ervoor geliquideerd wordt, moeten we ons echt iets afvragen in onze westerse wereld.

Want dan is deze namelijk niet meer vrij en wordt deze inderdaad zoals wilders al zei straks nog maar gedomineerd door 1 ding ;)

Waarschuw beheerder
donateur
de hele poppenkast om de film is toch gewoon een grote promotie campagne voor PVV / Geert Wilders.

wedden dat de naam keuze van de film ook en erg gevoelig woord zal zijn in Moslim kringen. maar eigenlijk heb ik er geen zin in, om dit op te zoeken.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 februari 2008 om 13:24:
de hele poppenkast om de film is toch gewoon een grote promotie campagne voor PVV / Geert Wilders.

Tuurlijk, maar ten eerste mafg iedere partij op zijn wijze campagne voeren, er was ook opspraak omdat groenlinks een housefeest hield in de jaren "90 waarbij xtc gecontroleerd geslikt mocht worden.
Sommige partijen zoeken juist de controversie op die past bij hun partij, dat doet wilders nu ook, heb ik niks op tegen, maar persoonlijk denk ik niet dat je door controversie meer stemmers krijgt ;)

Persoonlijk denk ik dat de "gemiddelde Nederlander" denkt:
Doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van My way... op woensdag 13 februari 2008 om 12:53:

bron?

dat er zoveel aanvragen zijn dat hij 'afgevaardigde" stuurt is wel zo.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 februari 2008 om 13:24:
de hele poppenkast om de film is toch gewoon een grote promotie campagne voor PVV / Geert Wilders

zeker
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 februari 2008 om 14:23:
bron?

heeft ie zelf aantal keer gezegd